Golf IV GTI 1.8T -98
Valvoja: ffp jäsenet
Golf IV GTI 1.8T -98
Tämänhetkinen käyttö/harraste peli
Muutokset:
- Merkitön maski.
- Takalasin pyyhin poistettu.
- Valkoiset lediparkit (kuvassa sinertää)
- Seos/ahto mittarit.
- Siniset jarrusatulat.
- Tummat takavalot.
- Tummat takalasit.
- R32 etupuskuri.
- Lamin-X kalvot ajovaloissa. (Gunsmoke)
Alustana toimii KW Variante 2 (korkeus/jäykkyys säädettävä)
Vanteina 16x10" ja 16x9.5" levitetyt peltivanteet. Kumit 205/55/16 Nastat
Tekniikka:
- Turbotec ohjelmointi/dyno 239Hp/333Nm
- Isommat suuttimet
- KKK k04 ahdin
- 3" putkisto
- Cooleri
- Forge Bypass
- Apexi suodatin (kartio)
Muutokset:
- Merkitön maski.
- Takalasin pyyhin poistettu.
- Valkoiset lediparkit (kuvassa sinertää)
- Seos/ahto mittarit.
- Siniset jarrusatulat.
- Tummat takavalot.
- Tummat takalasit.
- R32 etupuskuri.
- Lamin-X kalvot ajovaloissa. (Gunsmoke)
Alustana toimii KW Variante 2 (korkeus/jäykkyys säädettävä)
Vanteina 16x10" ja 16x9.5" levitetyt peltivanteet. Kumit 205/55/16 Nastat
Tekniikka:
- Turbotec ohjelmointi/dyno 239Hp/333Nm
- Isommat suuttimet
- KKK k04 ahdin
- 3" putkisto
- Cooleri
- Forge Bypass
- Apexi suodatin (kartio)
Viimeksi muokannut Beni, 9.3.2012 12:01. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Pystyykö tohon puskuriin laittaa esim. audin ritiläverkkoa noihin koloihin?
Sais kuulerin ja putket piiloon? Vaihtoehtoisesti mustaksi maalattuna/pinnoitettuna ois varmasti ihan siistin näköset (siis jossei niitä voi piilottaa)?
Mitkä sivupeilit tossa on? :/
Pistäs kuvaa sisustasta.
Onko jonkin sortin suunnitelmia auton suhteen?
Olikohan tässä vielä tarpeeks kysymyksia? :D
Sais kuulerin ja putket piiloon? Vaihtoehtoisesti mustaksi maalattuna/pinnoitettuna ois varmasti ihan siistin näköset (siis jossei niitä voi piilottaa)?
Mitkä sivupeilit tossa on? :/
Pistäs kuvaa sisustasta.
Onko jonkin sortin suunnitelmia auton suhteen?
Olikohan tässä vielä tarpeeks kysymyksia? :D
Sisusta on vakio kangas regaro sinisillä raidoilla. Otan kuhan kerkiän kuvia sieltäkin.
Voihan noihin soveltaa helpostikkin jonkusortin ritilää, itse en näe tarvetta piilottaa cooleria niin en ole laittanut. Putkia tosin otan vähän sisäänpäin kun meinaa vähä pulkottaa tuolta.
Mustalla kun vetäs noi putket niin varmasti häivyttyis aika tehokkaasti..
Sivupeilit on mallia M3 ja todella surkeat tekeleet. Ihan tyylikkäät mutta ei niistä mitään näe ja peilitki tärisee sen verta paljon että taidan vaihtaa vakiot tilalle.
Vielä ei tarkempia suunitelmia ole, kaaret nyt ainakin mankeloin että saa enempi laskettua ja jotain pientä mitä sitä ikinä keksiikään mutta maltillisesti kuitenkin. German look ollut tässä hakusessa.
Voihan noihin soveltaa helpostikkin jonkusortin ritilää, itse en näe tarvetta piilottaa cooleria niin en ole laittanut. Putkia tosin otan vähän sisäänpäin kun meinaa vähä pulkottaa tuolta.
Mustalla kun vetäs noi putket niin varmasti häivyttyis aika tehokkaasti..
Sivupeilit on mallia M3 ja todella surkeat tekeleet. Ihan tyylikkäät mutta ei niistä mitään näe ja peilitki tärisee sen verta paljon että taidan vaihtaa vakiot tilalle.
Vielä ei tarkempia suunitelmia ole, kaaret nyt ainakin mankeloin että saa enempi laskettua ja jotain pientä mitä sitä ikinä keksiikään mutta maltillisesti kuitenkin. German look ollut tässä hakusessa.
joo tosiaan vois niitä ritilöitä mallailla tai sitten ihan ne R32 omat sinne, putkia pitää ottaa hiukka sisään että istuu kivasti ne ritilät. Joo tuli iteltä ihan puskista ajatus että kokeillaan ton ikäseen autoon leveitä peltivanteita. Ainakin on härskit ja ite tykkään kyllä. Itse pidän noista paljon enempi kun monista huulettomista aluvanteista.
Melkein uskaltaisin väittää, että ensimmäisen kerran levitetyt pellit näyttävät hyviltä! En kyllä lähtisi vanteiden väriä muuttamaan, valkoinen tai mattamusta voi viedä tämän kapistuksen härskiintyneen (hyvällä mielellä) luukin amislookin puolelle. Sininen & musta toimii väriyhdistelmänä aina!
Nuo etusen torahampaat piiloon, niin alkaa olla bueno. Meinasitko siniset vai mustat originellipeilit laittaa paikoilleen?
Nuo etusen torahampaat piiloon, niin alkaa olla bueno. Meinasitko siniset vai mustat originellipeilit laittaa paikoilleen?
Peileistä en vielä tiedä, katsotaan kummat sattuu ekana kohdalle. Kyllä ne taitaa mustanakin mennä. Olis tarkoitus B-pilarit teipata mustiksi, vois stemmaa peilit niitten kanssa sitten.
Päätin tässä että otan coolerin putkia vain sisäänpäin ja vedän tukevia kerroksia mattamustaa päälle. Tarkemmin kun kattelin niin ei taida saada putkia helposti niin paljoa sisäänpäin että saisi ne alkuperäset ritilät sinne mahtumaan. Uskon että mustina nuo putket häivyttyy aika hyvin, ei ainakaan silmille enää käy silloin.
Vanteetkin päätettiin vetää pulverilla kiiltävänmustiksi.
Mitäs porukka mieltä konepellin teippauksesta ? Musta tai Hiilikuitu. Vois toimia noitten valojen kanssa. Pitäs siinä samalla varmaan kattokin teipata ettei jää liian amiksen näköseks :D Teippaus siksi jos sattuu katumapäälle niin sen voi helposti poistaa ja on taas vakioväri pellissä. Maalaus menee jo amisteluks :D
Päätin tässä että otan coolerin putkia vain sisäänpäin ja vedän tukevia kerroksia mattamustaa päälle. Tarkemmin kun kattelin niin ei taida saada putkia helposti niin paljoa sisäänpäin että saisi ne alkuperäset ritilät sinne mahtumaan. Uskon että mustina nuo putket häivyttyy aika hyvin, ei ainakaan silmille enää käy silloin.
Vanteetkin päätettiin vetää pulverilla kiiltävänmustiksi.
Mitäs porukka mieltä konepellin teippauksesta ? Musta tai Hiilikuitu. Vois toimia noitten valojen kanssa. Pitäs siinä samalla varmaan kattokin teipata ettei jää liian amiksen näköseks :D Teippaus siksi jos sattuu katumapäälle niin sen voi helposti poistaa ja on taas vakioväri pellissä. Maalaus menee jo amisteluks :D
Ei enää mitään menetettävää amistelun suhteen sen konepellin kanssa, aikalailla aiemmin mainitut/nähdyt muutokset ulkokuoressa itselle tuo kyseisen rakentelumuodon mieleeni.
Keulakuuleri näkyvillä,kalvot valoissa,peilit,liian leveät peltivanteet(hieman kapeammat ois ok), siinäpä ne olikin.
Mutta kuten aina ennenkin, itsellehän näitä tehdään ja kannata tästä keittoaineksia laittaa hengitysteihin.
Keulakuuleri näkyvillä,kalvot valoissa,peilit,liian leveät peltivanteet(hieman kapeammat ois ok), siinäpä ne olikin.
Mutta kuten aina ennenkin, itsellehän näitä tehdään ja kannata tästä keittoaineksia laittaa hengitysteihin.
Tuleeko tuohon coolerin naamioksi kuitenkin ritilää?
Henkilökohtaisesti kyllä tykkään tuosta nykyisestä mustan määrästä, ei ole liikaa vaan just sopivasti. Hiilaripelti ei oikein istu, näyttää tökeröltä omaan silmään. Tai sitten pitäisi olla joku "teema", joka jatkuisi auton yli. Kuitenkin japseihin paremmin sopeva tyyli :)
Henkilökohtaisesti kyllä tykkään tuosta nykyisestä mustan määrästä, ei ole liikaa vaan just sopivasti. Hiilaripelti ei oikein istu, näyttää tökeröltä omaan silmään. Tai sitten pitäisi olla joku "teema", joka jatkuisi auton yli. Kuitenkin japseihin paremmin sopeva tyyli :)
Älä teippaa kattoa tai konepeltiä, parempi noin.
Niinku suunnittelit, putket keulasta mattamustaks ja cooleri myös/piiloon ritilän taakse niin hyvä tulee.
Jos teippaat pilarit (mika kuulostaa ihan hyvältä) niin mustat peilit vois toimiakkin, mut millä värillä vakkaripeilit ikinä laitatkin, niin laita samaa kokoa molemmin puolin, eli alkuperäisen kaveriks joko lyhyt kuskin puolelle tai pitkä pelkääjän puolelle.
Tai sit jos etulokarit vetäis vilkkujen osalta umpeen niin vitos Golffin peilit ois myös siisti vaihtoehto!
Vanteen väriks kiiltävä musta toimii jos stance pysyy vastaavahkona ku nyt ja jos vanteet on jees. Jos Barzettaa suunnittelet auton alle niin ennenmmin säilytä noi pellit.
FINnittömät rekkarit sopii myös autoon ku autoon, mut hyvänä poikkeuksena just siniseen sopii FINnillisetkin yhtä hyvin.
Lyhyt antenni/antennun piilotus myös harkinnan arvoinen asia.
Niinku suunnittelit, putket keulasta mattamustaks ja cooleri myös/piiloon ritilän taakse niin hyvä tulee.
Jos teippaat pilarit (mika kuulostaa ihan hyvältä) niin mustat peilit vois toimiakkin, mut millä värillä vakkaripeilit ikinä laitatkin, niin laita samaa kokoa molemmin puolin, eli alkuperäisen kaveriks joko lyhyt kuskin puolelle tai pitkä pelkääjän puolelle.
Tai sit jos etulokarit vetäis vilkkujen osalta umpeen niin vitos Golffin peilit ois myös siisti vaihtoehto!
Vanteen väriks kiiltävä musta toimii jos stance pysyy vastaavahkona ku nyt ja jos vanteet on jees. Jos Barzettaa suunnittelet auton alle niin ennenmmin säilytä noi pellit.
FINnittömät rekkarit sopii myös autoon ku autoon, mut hyvänä poikkeuksena just siniseen sopii FINnillisetkin yhtä hyvin.
Lyhyt antenni/antennun piilotus myös harkinnan arvoinen asia.
Jotenkin just sopivan härskit kyllä noilla pelleillä.
JOS tää olis oma, niin teippaisin b-pilarit mustaks, vaihtaisin lyhyet orkkispeilit mustina, vetäisin tosiaan noita cuulerin putkia väähn sisään ja reilusti mustaa sekä putkiin että cuuleriin ja siinäpä se sitten varmaan oliskin. Ehkä vielä maalaisin valoista kiiltävät pinnat mustiks...
Tuo keula on just sopivan häijy kun menee vaan toi musta viiva tavallaan siitä läpi, eli imo ei mitään teippejä konepeltiin/kattoon.
JOS tää olis oma, niin teippaisin b-pilarit mustaks, vaihtaisin lyhyet orkkispeilit mustina, vetäisin tosiaan noita cuulerin putkia väähn sisään ja reilusti mustaa sekä putkiin että cuuleriin ja siinäpä se sitten varmaan oliskin. Ehkä vielä maalaisin valoista kiiltävät pinnat mustiks...
Tuo keula on just sopivan häijy kun menee vaan toi musta viiva tavallaan siitä läpi, eli imo ei mitään teippejä konepeltiin/kattoon.
Omasta Golfista ratkaisin ko. probleeman näin:
http://www.tuningkauppa.com/epages/Kaup ... ucts/62085
Ja vanhat umpiot tuonne myyntipalstalle ja oho, kun ei tarvinnut miettiä sekuntiakaan, että miten ne aukeaa. :D
http://www.tuningkauppa.com/epages/Kaup ... ucts/62085
Ja vanhat umpiot tuonne myyntipalstalle ja oho, kun ei tarvinnut miettiä sekuntiakaan, että miten ne aukeaa. :D
Kannattaa sitten heijastinpintoja teippaillessa olla varovainen. Lähtee se kromipinta aika helposti teipin mukana irti. Eli jotain miedolla liimalla varustettua teippiä ainakin rajauksiin.
Ja joo, sen verran itsekin asiaa selvitin aikoinaan, että liimalla on lasit kiinni ja lämmittämällähän ne liimat antautuu. Sitten vaan väliin ruuvimeisseliä tms. ja varovaisesti väännellen lämmön kera lasit irti. Uuni on varmaan se kätevin vaihtoehto, joku 50-70 astetta ja välillä vaikka kokeilee, että joko antautuu. Lasien liimaus takaisin sitten vaikka sikapossulla, niin ei tule akvaarioita.
Ja joo, sen verran itsekin asiaa selvitin aikoinaan, että liimalla on lasit kiinni ja lämmittämällähän ne liimat antautuu. Sitten vaan väliin ruuvimeisseliä tms. ja varovaisesti väännellen lämmön kera lasit irti. Uuni on varmaan se kätevin vaihtoehto, joku 50-70 astetta ja välillä vaikka kokeilee, että joko antautuu. Lasien liimaus takaisin sitten vaikka sikapossulla, niin ei tule akvaarioita.
Tuli tänään maalattua cooleri/putket mustiksi ja samalla otin putkia vähän sisäänpäin. Kuvia tulee taas ku saan siirrettyä.
Hyvin kyllä häivytty ku veti mustiksi, ei hyöki enää silmille sieltä :D
Samalla huomasin että oli jarrutehostajan alipaineletku mennyt halki ja jarrut lähes olemattomat, ilmeisesti nyt sitten imuvuoto siellä kun kierrokset vähä notkahtelee. Noita putkia ei vissiin saa kun marmori tiskiltä ? Sellainen muotoon taivuteltu kova muoviputki niin ei taida ihan mikätahansa kumiletku käydä.
Hyvin kyllä häivytty ku veti mustiksi, ei hyöki enää silmille sieltä :D
Samalla huomasin että oli jarrutehostajan alipaineletku mennyt halki ja jarrut lähes olemattomat, ilmeisesti nyt sitten imuvuoto siellä kun kierrokset vähä notkahtelee. Noita putkia ei vissiin saa kun marmori tiskiltä ? Sellainen muotoon taivuteltu kova muoviputki niin ei taida ihan mikätahansa kumiletku käydä.
Osaisko joku kokemuksella kertoa että onko olemassa oikeasti hyvää kangasmaalia joka pysyy ja kestää kulutusta eikä sotke vaatteita? Itsellä on hieman tummuneet siniset regarot autossa ja ajattelin että sen sinisen raidan voisi maalata mustaksi jos vaan löytäisi oikeasti hyvää maalia tuohon tarkoitukseen.
Istuu omaan silmään paremmin mustat penkit kuin nuo sinisillä raidoilla varustetut
Istuu omaan silmään paremmin mustat penkit kuin nuo sinisillä raidoilla varustetut
Alkuperäisistä umpioista lasin irroitus astetta tiukempi homma kuin monista tarvikeumpioista ja sama homma heijastinpintojen suhteen.
Mä muokkasin Depon tummapohjasista linssiumpioista ylimääräiset kromit piiloon, niin lähti lasi helposti irti eikä heijastinpintojen teippaus vaikuttanu mitenkään heijastinpintojen kuntoon.
Maalattuna noi putket tosi jees!
Mä muokkasin Depon tummapohjasista linssiumpioista ylimääräiset kromit piiloon, niin lähti lasi helposti irti eikä heijastinpintojen teippaus vaikuttanu mitenkään heijastinpintojen kuntoon.
Maalattuna noi putket tosi jees!
Nyt on maalattu jakkarat VHT vinyylimaalilla. Tuli ihan hyvät ja tasaiset ja väri tuntuu tarttuneen tiukasti ja kestää kulutusta kun testasin. Hieman jäi läpikuultaa sininen eli nyt ehkä ennemminkin todella tumman siniset kuin mustat. 4 purkkia meni etu ja takapenkkeihin. Vielä kun yhen kerroksen vetäs kaikkiin niin sais mustat.
Vanteet haettu pulverimaalauskesta ja hyvät tuli! Nyt pitäs vielä kehitellä kiinnitys tapa noille keskilätkille (Alla linkki jossa pari kuvaa)
Hommasin tuollaiset poiketen kuitenkin että koko lätkä on musta. Jako on noissa 5x120 niin ei mee vakio kiinnikkeillä. Jonkunäköset rautaset pikaklipsit pitäs tonne koittaa vääntää. Ihan hyvän näköset tulee vanteista noilla.
http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=28770531
Hommasin tuollaiset poiketen kuitenkin että koko lätkä on musta. Jako on noissa 5x120 niin ei mee vakio kiinnikkeillä. Jonkunäköset rautaset pikaklipsit pitäs tonne koittaa vääntää. Ihan hyvän näköset tulee vanteista noilla.
http://www.varaosahaku.fi/?link=item&post_id=28770531
Itseasassa ajettavuus on yllättävän hyvä, kumin leveys ei muuttunut joten ei hae juurikaan ja akselivälyn kasvua ei edes huomaa paitsi mutkissa on paljon vakaampi ja jämäkämpi. Ainut miinus puoli on että on hiukan kova ajettava töyssyissä :D
En kyl oo ajatellu et se cupran lippa kävis tohon? Minkä vuoden mallista ? Siis tarkotat ibiza cupraa ?
En kyl oo ajatellu et se cupran lippa kävis tohon? Minkä vuoden mallista ? Siis tarkotat ibiza cupraa ?
-
- -
- Viestit: 16
- Liittynyt: 12.11.2009 20:01
Suunitelmat vielä vähän auki, saattaa olla että pidän kuitenki ittelläni ja siirryn tekniikka puolen paranteluun.
Keskilätkät sovitin tekemällä jengat etunapoihin ja siistikantasella pultilla läpipulitta kiinni.
Taakse en ole vielä keksinyt järkevää kiinnitystä koska takana napapultti pysyy paikallaan navan pyöriessä.
Keskilätkät sovitin tekemällä jengat etunapoihin ja siistikantasella pultilla läpipulitta kiinni.
Taakse en ole vielä keksinyt järkevää kiinnitystä koska takana napapultti pysyy paikallaan navan pyöriessä.
Leimalle traktori :D Sain nyt tuon alkuperäisen keskiritilänki tonne asennettuu. Pitää vielä soveltaa nuo pikkuritilät tonne sivuille kun ei meinaa sopia putkien kanssa oikeen.
Yks vaihtoehto olis jos löytäisi sama kuvioista joustavaa muoviverkkoa, sais helpommin soviteltuu vähä erikoisemmanki muotosen palan sinne.
Nakkasin vielä tommosen jonku (ei mitään hajua) lipan tonne puskurin alle.
Yks vaihtoehto olis jos löytäisi sama kuvioista joustavaa muoviverkkoa, sais helpommin soviteltuu vähä erikoisemmanki muotosen palan sinne.
Nakkasin vielä tommosen jonku (ei mitään hajua) lipan tonne puskurin alle.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 49 vierailijaa