Golf IV TDi
Valvoja: ffp jäsenet
Golf IV TDi
Tollanen tidi golffi ollut kehon kuljettimena pian pari vuotta. Auto oli vm.00 AHF koneinen hiukan piristetty ulkoisesti orkkis yksilö. Autosta EGR tulpattu, putkistoa hiukan muokattu (katti poistettu ja vaihdettu pienempi takapönttö) LMS softa... Penkitetty 111kW ja 355Nm ennen putkisto muutosta. Varustelultaan auto on Highline.
Löytyy:
Vakkari
Climatronic
Sähkökattoluukku ja -lasit
Eberi
Iso ajotietokone
Sportti jakkarat
ja jotain muuta pientä
Viime lokakuussa auto ajettiin hetkeksi talliin ja tehtiin muutama pientä muutosta.
Se oli sitä sekavaa aikaa
Tuningit:
R32 look etupuskuri ja helmat
Vakiotakapuskuri siloiteltu
Takaluukun merkit ja kahva poistettu
Konepellissä pienet valoluomet
Angel Eyes valot
Konin jäykkyyssäädettävä alusta
Keskin KT1 vanteet edessä 8,5x17 takana 10x17
Syron N3000 edessä 215/40-17 takana 235/40-17
JOM kokokrominen maski
peilinkuoret
Audi TT poljinpinnat ja leputustuki
Simoni Racing siniset matot
Kromiset ilmastoinnin räppänät
Uutisten kuunteluun:
Alpine IVA-D310R 7' moottorisoidulla kosketusnäytöllä varustettu DVD-pyöritin
SPL Dynamics S-2604 (4x65w RMS)
SPL Dynamics S-1200D (1x1200w RMS)
Rainbow SAX 265.20 joka nurkassa
2xAudiophile TEAMR12 subia
SPL Dynamics 1F konkka
Pari kuvatusta:
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 008153.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200766.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200768.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200770.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200772.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200777.jpg
Löytyy:
Vakkari
Climatronic
Sähkökattoluukku ja -lasit
Eberi
Iso ajotietokone
Sportti jakkarat
ja jotain muuta pientä
Viime lokakuussa auto ajettiin hetkeksi talliin ja tehtiin muutama pientä muutosta.
Se oli sitä sekavaa aikaa
Tuningit:
R32 look etupuskuri ja helmat
Vakiotakapuskuri siloiteltu
Takaluukun merkit ja kahva poistettu
Konepellissä pienet valoluomet
Angel Eyes valot
Konin jäykkyyssäädettävä alusta
Keskin KT1 vanteet edessä 8,5x17 takana 10x17
Syron N3000 edessä 215/40-17 takana 235/40-17
JOM kokokrominen maski
peilinkuoret
Audi TT poljinpinnat ja leputustuki
Simoni Racing siniset matot
Kromiset ilmastoinnin räppänät
Uutisten kuunteluun:
Alpine IVA-D310R 7' moottorisoidulla kosketusnäytöllä varustettu DVD-pyöritin
SPL Dynamics S-2604 (4x65w RMS)
SPL Dynamics S-1200D (1x1200w RMS)
Rainbow SAX 265.20 joka nurkassa
2xAudiophile TEAMR12 subia
SPL Dynamics 1F konkka
Pari kuvatusta:
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 008153.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200766.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200768.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200770.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200772.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y108/T ... 200777.jpg
Viimeksi muokannut Timpe^^, 30.5.2011 11:35. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Näyttää olevan caracteren etuspoileri ja ne rimat tarvii leikata pois jotta saat ton helman paikallee.. Ja jossei spoikan mukana tuu kanaverkkoa pakko siihe on jostain ostaa tota kanaverkkoa...Mistä oot hommannu ton etupuskurin, vai ootko vaa repiny vakiogolffin puskurista ne rimat pois ja pistäny kanaverkkoa?
siisti peli. ainoa miinus tulee etuvaloista, noi on aika hirveet omasta mielestä, ehkä tummaoptiikka parantaisi asiaa.
Itsekin olen miettinyt valojen vaihtoa.
Mistä oot hommannu ton etupuskurin
Käyppä vilkaisemassa MDComprexilta. Istui paikalleen todella hyvin eikä kyllä ole kallis...
Onko madallutettu?
Suunnilleen 30mm tiputettu, kun korkeussäädettävä alusta tulee niin tippuu viel pari kolme senttiä alaspäin.
Lainaus:
Vakiotakapuskurista muokattu takapuskuri
Meinas huvittaa tuo kohta :D
Juu hiukan hassusti ilmaistu mut pistetään oluen piikkiin. :)
Muute iha ok mutta nuo turvavöiden härvelit on aika naurettavat. Keula näyttäis paremmalta ku kilpi olis puskurissa eikä tossa ritilässä ja maski ois musta, mutta pääasia et ite tykkäät :p
Turvavyö pehmusteet on lahjoitettu kaverin jääautoon :) kuvat ei ole ihan tuoreita. Omasta mielestä toi kilpi ei todellakaan sovi puskuriin mut sekin vaa mielipide, toi kromimaski lähtee heti pois kun saan vaan aikaseksi maalata toisen maskin korinväriin.
Hyvin sopii kilpi puskuriin mun mielestä... Ainakin tuossa kyseisessä mallissa. ;)
Mutta noh, makuasia.
Itse vaihtaisin kans ajovalot, mutta en kyllä tummiksi, niinkuin joku ehdotteli. Kun ei kerta muutakaan tummaa ole autossa, niin voi näyttää tummat ajovalot vähän hassulta. Ja kirkas sopisi muutenkin noiden kromiosien kanssa kyllä paremmin.
Solution: Originaaliajovalot takaisin? Ei välttämättä huono idea...
Ja 17" pyörät näyttää kyllä nelosessa tavattoman pieniltä. :) Omaan silmään noi oman Flogin 18" rattaatkin on pienen oloiset. :)
Nooh, kunhan saat mataluutta, niin voi näyttää fiksummalta. Noi nelosen pyöränaukot vaan on niin järkyttävän kokoiset.
Peräpäästä saat kyllä täydet pisteet! :) Hiton tyylikäs, kun on siloiteltu kaikki "turha" pois. :thumbs up:
Ja muutenkin, väri ja helmalevikkeiden valinta on sattunut kyllä enemmän kuin kohdalleen... ;)
Mutta noh, makuasia.
Itse vaihtaisin kans ajovalot, mutta en kyllä tummiksi, niinkuin joku ehdotteli. Kun ei kerta muutakaan tummaa ole autossa, niin voi näyttää tummat ajovalot vähän hassulta. Ja kirkas sopisi muutenkin noiden kromiosien kanssa kyllä paremmin.
Solution: Originaaliajovalot takaisin? Ei välttämättä huono idea...
Ja 17" pyörät näyttää kyllä nelosessa tavattoman pieniltä. :) Omaan silmään noi oman Flogin 18" rattaatkin on pienen oloiset. :)
Nooh, kunhan saat mataluutta, niin voi näyttää fiksummalta. Noi nelosen pyöränaukot vaan on niin järkyttävän kokoiset.
Peräpäästä saat kyllä täydet pisteet! :) Hiton tyylikäs, kun on siloiteltu kaikki "turha" pois. :thumbs up:
Ja muutenkin, väri ja helmalevikkeiden valinta on sattunut kyllä enemmän kuin kohdalleen... ;)
mun mielestä näyttää aika paljon fiksummalta noi 17 tuumaset kun kunnolla tontissa.. perseeseen tulossa vielä se..öö.. no takakopan luukkuun se pieni palanen et menee puskurin kans samanlaisesti. takapuskuri menee uusiksi hiukan on epätasaisuuksia ja jos hiukan muuttais muutenkin sitä. maski tosiaan lähtee vaihtoon heti ku uudessa väri päällä. ja noi peilinkuoret lähtee kans ku saan vaan kuskin puolelle sen pikku peili.. tietääkö kukaan mistä sais edullisesti japsi/britti mallin peilin edullisesti. sähkösäädöllä ja lämmityksellä..
tietääkö kukaan mistä sais edullisesti japsi/britti mallin peilin edullisesti. sähkösäädöllä ja lämmityksellä..
Tätä ollaan koitettu Slamitin jätkien kanssakin metsästää. Hyvin heikosti tuntuu olevan lämmitettävää peilinlasia saatavilla vasemman käden pikkupeiliin...
Pikkupeilin lämmitettävän lasin varaosanumeronkin joskus metsästin, muttei sekään tainnut tuottaa toivottua tulosta.
Lämmittämättömän sähkösäätiöiseen pikkupeilin runkoonkaan se lämmitettävä lasi ei passaa, koska johtosarjasta puuttuu ne lämmityksen piuhat. Toki turaamalla itse ne sinne saa, mutta tosiaan, kun ei tuota lasiakaan tahdo oikein mistään saada. Briteistäkin koitin metsästää, tuloksetta.
Likainen kottero edestä
Sivulta
Takaa
Nyt auto hiukan matalampi. Kallistuksen vakaaja ottaa vetareihin kiinni isommissa töyssyissä ja öljypohja melko lähellä maata. Pitäis hankki H&R vakaaja ja metallinen pohjapanssari ni sais laskettua viel hiukan.
Puskurin verkot vaihdoin mustiksi ei kai mitään muuta tapahtunut. "Stubby" peili ja maski maalarilla. Niitä odotellessa.
Sivulta
Takaa
Nyt auto hiukan matalampi. Kallistuksen vakaaja ottaa vetareihin kiinni isommissa töyssyissä ja öljypohja melko lähellä maata. Pitäis hankki H&R vakaaja ja metallinen pohjapanssari ni sais laskettua viel hiukan.
Puskurin verkot vaihdoin mustiksi ei kai mitään muuta tapahtunut. "Stubby" peili ja maski maalarilla. Niitä odotellessa.
Kiitos.
Vielä pitäs autoa saada hiukan alemmas. Joku pohjapanssari pitäis tehdä tai ostaa slamitilta suoraan metallinen panssari melko alhaalla roikkuvaa öljypohjaa suojelemaan.
Kännykällä napsittu huonolaatuinen kuva ^^
Orkkis valot olis tarkoitus "kypsentää" uunissa ja halkaista et saa suihkittua hiukan tummemmaksi. Alkanut noi enkelinsilmät häiritsemään omaa silmää vähän turhan paljon.
Mitä mahtaa laki sanoa ajovalojen HEIJASTAMATTOMIEN pintojen tummentamisesta ?
Vielä pitäs autoa saada hiukan alemmas. Joku pohjapanssari pitäis tehdä tai ostaa slamitilta suoraan metallinen panssari melko alhaalla roikkuvaa öljypohjaa suojelemaan.
Kännykällä napsittu huonolaatuinen kuva ^^
Orkkis valot olis tarkoitus "kypsentää" uunissa ja halkaista et saa suihkittua hiukan tummemmaksi. Alkanut noi enkelinsilmät häiritsemään omaa silmää vähän turhan paljon.
Mitä mahtaa laki sanoa ajovalojen HEIJASTAMATTOMIEN pintojen tummentamisesta ?
No siis tuskin laki sitä kieltää että heijastamattomia osia tummennetaan kun ei vaikuta valotehoon millään tavalla. Omaniki on tummennettu mutta jälki ei kyllä tullu tyydyttäväksi.
Uskon että nopeampi tapa halkaista umpiot on että kaveri lämmittää hiustenkuivaajalla saumakohtaa ja meisselillä rupeaa kampeamaan lasia irti. :)
Uskon että nopeampi tapa halkaista umpiot on että kaveri lämmittää hiustenkuivaajalla saumakohtaa ja meisselillä rupeaa kampeamaan lasia irti. :)
Uskon että nopeampi tapa halkaista umpiot on että kaveri lämmittää hiustenkuivaajalla saumakohtaa ja meisselillä rupeaa kampeamaan lasia irti. :)
jostain luin että uuni olis nopeempi ja säilyy valo helpommin ehjänä kun hiustenkuivaajalla tai kuumailmapuhaltimella.. en ole varma mut kait sen pian näkee :D
ET tais olla edessä ja takana 25 vai 30.. kun saa aikaseks veivata talvirenkaat alle niin tiedän paremmin. mun mielestä noi etuvanteet on ihan hyvän levuset. tulee aika hyvin kaaren tasalle ja 8,5 jälkeen seuraava olis ollut takana oleva 10 levee vanne. jos olis mahdollista niin olisin hankkinut 9tuumasen eteen. mut näillä mennään..
Tänään sain asenneltua välijäähyn keulalle. Kuvia tulee kun kerkee ottamaan ja jaksaa pestä auton...
Tänään sain asenneltua välijäähyn keulalle. Kuvia tulee kun kerkee ottamaan ja jaksaa pestä auton...
Se alkuperäinen metallipanssari vie tosiaan maavaran olemattomiin madalletuissa. En laittanyt tuohon omaanikaan, kun ei yksinkertaisesti pystynyt - panssari paikallaan jäi jotain 3-4 cm maavaraa... Myin sen naapurin vakiokorkuiseen Golffiin, ja siinäkin se kolisee maahan vähänväliä.
Ilmankin pärjää, kun ajelee sorateillä varovasti ettei "haukkaa"...
Ilmankin pärjää, kun ajelee sorateillä varovasti ettei "haukkaa"...
omasta "kokemuksesta" voin sanoa että kun vauhtia on vieraalla tiellä vaikkapa "80"km/h niin tuo 4-5 sentin maavara routa möykyn tullessa ei paljon naurata:D tulee kopissa sellaisia kauhun sekaisia ajatuksia ja katseita kanssamatkustajien kanssa ja sitten alkaa autovisa jossa arvaillaan vaurion laajuutta tällä kertaa:D
Kyllä nää tiputetut autot on sitten kivoja:D
Siisti IV sulla
Kyllä nää tiputetut autot on sitten kivoja:D
Siisti IV sulla
mikäs noissa vanteissa o et? ku oon ajatellu hommailla samankokoiset ens kesäks
Vanteiden ET tosiaan 25 edessä ja takana. Nyt ollut aika hiljaista auton laiton kanssa. Pitäs puslat vaihtaa takapäähän ja koittaa saada leima katastuskonttorilta :/
Vanteet on tuolla myynti osastolla.
Uutta kuvaa
Kesäkuosissa. Helmoja en ole vielä saanut takasin paikalle. Hiukan toi on likanenkin. Pitäis kevät kiillotus ottaa jossain vaiheessa.
Kesäkuosissa. Helmoja en ole vielä saanut takasin paikalle. Hiukan toi on likanenkin. Pitäis kevät kiillotus ottaa jossain vaiheessa.
tosi näyttävän näköinen.
Kiitos
menikö muuten miten helposti tuo cupran alalippa kiinni tuohon r32 puskuriin? pitikö mitenkään lyhentää päistä ym. ??
Se tulee puskurin päätyistä noin sentin yli itse jätin katkaisematta mun mielestä ei häiritse. hiukan sai kuumailmapuhallinta sai näyttää ettei tule mitään jälkiä vääntämisestä. tarpeeksi kun laittoi ruuveja niin sen sai istumaan ilman että irvistelee mistään. ei siinä mikään paha homma ollut.
ne vois sopii nätisti tohon.. lisäksi vielä maski ja myös peilit mustaksi, niin olis vielä nätimpi. tohon tyyliin.
Itellä tökkää kyllä tuo merkitön maski ilman konepeiton pidennystä. :P
Jatketulla peitolla paljon istuvamman näköinen. Ilman jatkettua peittoa ehdottomasti merkillinen maski.. :P
Jatketulla peitolla paljon istuvamman näköinen. Ilman jatkettua peittoa ehdottomasti merkillinen maski.. :P
Kyllä tota jatkamista tuli joskus mietittyä ilta jos toinenkin. Lähinnä kaverin 3 golffin konepellinjatkeen takia tuli päädyttyä tollaseen ratkaisuun. Sillä kun ei nähnyt pimeällä yhtään eikä mitään.
Auton vanteet vaihtuu viikonlopun aikana tummempiin niin voisi noi maski, peilit ja valot sopia hyvin ilmeeseen. Olen miettinyt pitäiskö vetää samaan väriin vanteiden kanssa ne. Pitää varmaan potosoppailla hiukan kun saa vanteet alle...
Auton vanteet vaihtuu viikonlopun aikana tummempiin niin voisi noi maski, peilit ja valot sopia hyvin ilmeeseen. Olen miettinyt pitäiskö vetää samaan väriin vanteiden kanssa ne. Pitää varmaan potosoppailla hiukan kun saa vanteet alle...
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Onkos tämä se joka raumalla pyörii?
Sama ruoska... :)
Paljon parempi possuilla! Muutamia mustia yksityiskohtia niin tulee todella upea.
Noi porchet sopii ku nenä päähän! Tosin nyt tummat vanteet vaatis mustat peilit ja maskin niinku aiemminki jo ehdoteltu ;)
Valot vaihtuu R32 tummaoptiikoihin, peilit ja maski tulee mustaksi ensi kevääseen mennessä. Ainakin tämän hetken suunnitelmien mukaan. Olihan noi keskinit kivan näköiset mut aikansa kutakin. Olen vaan miettinyt että pitäiskö peilit ja maski vetää noiden vanteiden väriin vai ihan kiiltävällä mustalla?!? Ehdotuksia/mielipiteitä sais kertoa.
Sama ruoska... :)
Ite monta kertaa katsellut että onpas tutun oloinen auto.. Kuljen lähinnä fillarilla väliä pyynpää-linja-autoasema, mutta joskus saatan tulla valkosella 190 2.5DT:llä vastaa =) Talvisesti nyt alla helvetin hienot (rumat) hienot (rumat) hienot (rumat) hienot peltivanteet! Muutenkin kohtuu pappalook =)
dodii.. nyt napsahti vakio garretti sitten viimeisen kerran... tilalle menossa vnt20. mahtaakohan istua mihinkään pakosarjaan suoraa? tai edes melkein suoraa. taitaapi olla t25 laippa tossa turbossa...? neliskanttinen ja neljällä pultilla kiinnitys. turbo peräisin audi a4 2.5tdi vm.~2000.
Osaako joku kertoa mikä pakosarja toi on
Osaako joku kertoa mikä pakosarja toi on
Noniin.. Alkaa romun kunnostus etenemään. Kanteen vaihdettiin uudet venttiilikumit ja nostajat. Turboksi valikoitui VNT20. Nokka kävi R-Koneistuksella. Racet tuli tilattua samaan konkurssiin. Turbo ruuvattiin AFN pakosarjaan kiinni.
Turbon kiinnitykseen tuli tehtyä tollanen patentti...
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Vanha kompurasiipi ottanut hiukan iskua
Siellä se nyt on
Hyvin mahtui
DP hieman vaiheessa
Putkisto on nyt taka-akselille asti valmis. Ahto putket pitäis vielä tehdä ja sitten jännittämään ensimmäistä käynnistystä.
Isot kiitosket Terzille avuista ja tyhmiin kysymyksiin vastailuista :D
Turbon kiinnitykseen tuli tehtyä tollanen patentti...
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Vanha kompurasiipi ottanut hiukan iskua
Siellä se nyt on
Hyvin mahtui
DP hieman vaiheessa
Putkisto on nyt taka-akselille asti valmis. Ahto putket pitäis vielä tehdä ja sitten jännittämään ensimmäistä käynnistystä.
Isot kiitosket Terzille avuista ja tyhmiin kysymyksiin vastailuista :D
ei ole oma auto ainakaan ollut. varmaan kuukauden päivät maannut tallissa. tänään sai toisenkin puolen ahtoputket valmiiksi. huomenna saa ruuvata paikalle jo :) sitte viel putkisto valmiiksi ni se on siinä :) raakaa ajoa vakio-ohjelmalla :D keväämmällä täytyy sitten kytkin päivittää ja viedä ohjelmoitavaksi.
Muistithan tehdä ahtoputkien päinin pyöristykset tai hitsiknöölit että pysyy paineen alaisena varmasti letkussa paikallaan?
Juu vahingosta oppineena muistin kyllä. Varmaan se oli juurikin syy vanhan turbon lopulliseen tuhoon kun noi vanhat putket paukku välillä auki. Päihin teetätin marteliuksella kunnon pullistukset ja karhensin vielä 80 hiekkapaperilla putkien päät ettei pääse silikoonit liukumaan. Vielä tarvis saada kiinteä vp ja sachs kytkin. ja ohjelma tietysti uusiksi. sit on taas hetken aikaa kiva ajella :)
Nyt tarvis löytää hiukan lisämittareita. Ajattelin pistää ö-paine, pakolämpö ja -paine mittarit. Miten mahtaa onnistua ahtomittarin asennus pakopaineita haistelemaan? Jos laittaa elektronisen mahtaako anturi kestää lämmöt? Vai laittaisko mekaanisen mittarin, pakosarjaan nippa sen perään kieppi vaikka jarruputkea tms. ja sihen letku kiinni. Tietääkö joku mistä saa edullisia pakolämpömittareita? Ei kiinostais 200€ maksaa yhdestä mittarista. Ja tiedän biltemasta saa 70€ mittarin mut en viitsi mitään biltema hiluja tohon laittaa... Ja jos jollain on hyviä ehdotuksia mittarien sijoitus paikaksi niin vinkit on tervetulleita.
Ei ole AFN:n pakosarjaa nähnytkään, toi on ahu/1z mun mielestä. Tolla sen saa helpommin mahtumaan, mutta ei ole niin hyvä virtaamaan.
Luulin et toi on AFN:n, mut ei se sitten taida olla. Toimii ainakin.
Juu ei a-pilariin eikä niitä kaikilla olevia smoke sarjan mittareita pliis.
Juu a-pilari ei ole hyvä paikka, tarvis vaan keksiä joku paikka mihin noi sais siististi ja kohtuu helpolla asennettua. Nyt on smoke sarjan ahto mittari mikä tulee vaihtumaan samalla kun hankin muut mittarit. Ihan hyvännäköinen se on mut jos aurinko paistaa tai kuu valaisee väärästä kulmasta niin ei siitä näe yhtään mitään. Noi autogaugen electria sarja on kans käynyt mielessä.
Noita olen hieman omaan romuuni katsellut. Stri. Dsd-Cs Black Dial. White Led. 52Mm -sarja. Asteikko ei ole bareissa, mutta tarpeeksi lähellä kuitenkin. Lisäksi ahtopainemittarin saa riittävällä asteikolla. :)
Mielestäni pakopainetta ei tarvitse jatkuvasti tarkkailla. Riittää kun säätövaiheessa näkee kuinka korkealla pakopaineet nousevat. Itsellä oli säädön aikana väliaikaisesti nestevaimennettu teollisuusmittari kertomassa pakopaineet.
Mielestäni pakopainetta ei tarvitse jatkuvasti tarkkailla. Riittää kun säätövaiheessa näkee kuinka korkealla pakopaineet nousevat. Itsellä oli säädön aikana väliaikaisesti nestevaimennettu teollisuusmittari kertomassa pakopaineet.
Pari uutta räpsäytystä. Välillä uudet kesävanteet vaihtunut... Etupuskuri on väliaikainen viritys, tuli talvella koitettua et kumpi on kovempi muovipuskuri vai jääkokkare.. No puskuri hävis sen kisan. R32 puskuri tulee takaisin keulalle kun saan hitsailtua ja maalailtua sen. Ja ennen kun joku kerkeää sanomaan niin perse tulee laskemaan hiukan alemmas kun kerkeää/jaksaa. Ja vanteet on RH AD Cup 8,5 ja 9,5x18 joka nurkassa 215/40 kumit kun sellaiset sattui tallista löytymään. Takapäähän hakusessa 10mm leveemmät lätyt niin saa kumin kaaren tuntumaan. :)
Sivusta
Edestä
Venyy
Takakulma
Takaa
Sivusta
Edestä
Venyy
Takakulma
Takaa
Joko jäi VNT20 pieneksi vai miten näin nopeasti uusi turbon vaihto?
Ei se vielä pieneksi jääny ku ei kerjennyt edes ohjelmaa hankkimaan sille. Oli imassut jotain ylimääräistä sisään imupuolelta, varmaan johtuu halpis kartiosuodattimesta, mikä on nyt niin kaukana metsässä kun sen jaksoin heittää. ensin meinasin teetättää hybridin ton 20 kuoriin mut tuli tollanen uusi VK halvalla vastaan niin oli pakko sellanen sitten lunastaa. kävi ihan hyvä tuuri pakosarjankin kanssa kun kaikki putket/letkut osuivat melkeen suoraa paikalleen. jos viikonloppuna sais sauhut otettua rottelosta, sit ohjelmaa ja säästämään kansityöhön... : )
1000km tullut jo köröteltyä. ainut ongelma tähän mennessä ollut et turbon ja pakosarjan välistä oli vuotanut "pikkasen". sekin ongelma hoidettu jo. ihan kivasti tuntuu liikkuvan vakiosoftallakin. alustan vaihto on seuraava operaatio ja sitten vihdoinkin se kytkin ja uusi softa. :) alusta ehdoituksia otetaan vastaan, itsellä pyörinyt mielessä d2 ja ksport. vaatimuksia on et pitäs olla coilover eikä mikään muutaman sadan pas**, jäykkyydensäätö iso plussa. vanha alusta kesti melkein 2v pakko kai uskoa et jos menee halvan ostamaan saa halvan.
Onko kenelläkään kokemuksia d2 tai k sport coilovereista? entä gaz? ehdotuksia...
Onko kenelläkään kokemuksia d2 tai k sport coilovereista? entä gaz? ehdotuksia...
D2 ollut ny melkein vuoden päivät alla. Saa sopivasti tonttiin edestä ainakin, ottaa vetari runkoon kiinni jossain tilanteissa. Takaa otettu säätöhilut pois ja ihan ok korkeudella istuu, ehkä 5mm vois vielä pudottaa. Hieman ehkä pintakovahko käyttikseen mut ite ainakin tottunut siihe rynkytykseen jo ajan myötä :)
Sitten asiasta kukkaruukkuun, onkohan 1M Leonissa saman verran kaarissa tilaa kun Golffissa? Tekis mieli vaihtaa taas vanteita ja kaverin siittimessä kyseiset vanteet tulee melkosen ulos edessä.9,5x18 ET 38 + 20mm lätyt joka nurkassa ja jää ainakin KWn tolpista pari milliä irti eli sisäänpäin ei voi edestä ottaa, Leonissa siis. Omaan en ole edes testannut vielä niitä.
Sitten asiasta kukkaruukkuun, onkohan 1M Leonissa saman verran kaarissa tilaa kun Golffissa? Tekis mieli vaihtaa taas vanteita ja kaverin siittimessä kyseiset vanteet tulee melkosen ulos edessä.9,5x18 ET 38 + 20mm lätyt joka nurkassa ja jää ainakin KWn tolpista pari milliä irti eli sisäänpäin ei voi edestä ottaa, Leonissa siis. Omaan en ole edes testannut vielä niitä.
Kaverilla on tuommonen Leon ja sama vanne/rengassetuppi kun mulla golfissa eli 8,5"x18" ja 10"x18" takana ja samalta ainakin silmämääräsesti näyttää kaarien ja renkaiden suhde samalta. Eipä noissa ainakaan suurta eroa ole jos on. Tosin joskus se riittää.. :) Ja samat alustan osat tuntuu sopivan melkeempä kaikki(?) niin eiköhän ne ole samanmoisia autoja kaikki, A3 8L, IV golf, Leon..
Juu sen tiesinkin että alustat ovat lähestulkoon samanmoiset. Lokarin pullistukset ja muoto tässä kiinostaiskin. Ku omasta mielestä itsellä pulleemmat lokarit kun velipojan leonissa. Autot tosin eri värisiä mikä saattaa hämyttää jonkin verran. No pitää varmaan kaverin vannetta sovitella eteen ja katsoa kuinkas äijän käy :)
onko kellään kokemusta black diamondin jarruletkuista näissä nelosissa/a3/... Itsellä setti letkuja eikä ole kuin 2 "uros liitintä" ihmetyttää kun neljä satulaa ja kaksi uros liitintä. Mites ne toiset kaks satulaa ja letkua liitetään? Tahdonvoimalla? Pyhällähengellä? Letkut ainakin kataloogin mukaan oikeat, tosin etujarrupalatkin oli ihan jotain muuta kun oikeet vaikka kataloogin mukaan oli passelit.
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa