G3 Cabriolet Joker 1998
Valvoja: ffp jäsenet
G3 Cabriolet Joker 1998
Harrasteautona toimii Volkswagen Golf III Cabriolet.
Vuosimallia 98, tekniikka 1.8 90hv, Joker-varusteilla.
Golfi tuli taloon viime kesänä tämän näköisenä.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... /osto1.jpg
Kilometrejä ostohetkellä oli.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... risto1.jpg
Ensimmäinen muutos oli tietenkin saada auto tonttiin! Se hoidettiin FK:n Edition Plus säädettävällä alustasarjalla.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... lusta1.jpg
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... lusta2.jpg
Valopäivityksiä aloitettiin tekemään etuvilkuilla mutta nekin vielä nähtävästi ensikesäksi siirtyvät etu-umpioihin. Perinteitä noudattaen puna/kirkkaat takavalot odottavat kevättä hyllyssä.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... ilkut1.jpg
Vannepolitiikka kokeiltiin Brockin 9x16 vanteilla (et 15) jotka eivät aivan istuneet.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... lutaka.jpg
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... iluetu.jpg
Päätettiin sitten kuitenkin vaihtaa koko vannetyyli ja otettiin kiillotuksen alle Porschen D90 vanteet 8x16 koossa.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... t/D901.jpg
Tällä hetkellä auto makaa hallilla talviteloilla ja projekti on jossain määrin käynnissä. Siitä lisää keväämmällä.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... ilkut2.jpg
Ja koska nelivetoisista ei päässyt eroon piti S3 Audi.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... let/ss.jpg
Vaihtaa Seat Leoniin. Tarkemmin 1.8 TS 20 VT 4 vuosimallia 2003.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... /Seat1.jpg
Vuosimallia 98, tekniikka 1.8 90hv, Joker-varusteilla.
Golfi tuli taloon viime kesänä tämän näköisenä.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... /osto1.jpg
Kilometrejä ostohetkellä oli.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... risto1.jpg
Ensimmäinen muutos oli tietenkin saada auto tonttiin! Se hoidettiin FK:n Edition Plus säädettävällä alustasarjalla.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... lusta1.jpg
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... lusta2.jpg
Valopäivityksiä aloitettiin tekemään etuvilkuilla mutta nekin vielä nähtävästi ensikesäksi siirtyvät etu-umpioihin. Perinteitä noudattaen puna/kirkkaat takavalot odottavat kevättä hyllyssä.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... ilkut1.jpg
Vannepolitiikka kokeiltiin Brockin 9x16 vanteilla (et 15) jotka eivät aivan istuneet.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... lutaka.jpg
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... iluetu.jpg
Päätettiin sitten kuitenkin vaihtaa koko vannetyyli ja otettiin kiillotuksen alle Porschen D90 vanteet 8x16 koossa.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... t/D901.jpg
Tällä hetkellä auto makaa hallilla talviteloilla ja projekti on jossain määrin käynnissä. Siitä lisää keväämmällä.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... ilkut2.jpg
Ja koska nelivetoisista ei päässyt eroon piti S3 Audi.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... let/ss.jpg
Vaihtaa Seat Leoniin. Tarkemmin 1.8 TS 20 VT 4 vuosimallia 2003.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... /Seat1.jpg
Viimeksi muokannut kepukka, 23.7.2009 23:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Tänään tuli sitten käytyä ensimmäistä kertaa kokeilemassa kesävannetta auton alle...
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... utaka1.jpg
Taakse menisi vielä leveämpikin spaceri että saisi vanteen istumaan hyvin kaaren kanssa.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... utaka2.jpg
Edessä taas näyttää ihan hyvältä.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... luetu1.jpg
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... utaka1.jpg
Taakse menisi vielä leveämpikin spaceri että saisi vanteen istumaan hyvin kaaren kanssa.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... utaka2.jpg
Edessä taas näyttää ihan hyvältä.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... luetu1.jpg
Ja näin... Maasturi lähtee tiistaina jakopään remppaan kun kerta Laakkosella on noin hyvä tarjous. (120 euroa töineen kaikkineen)
Samalla vois leimalla käyttää ja tehä muutoskatastukset noille 17" vanteille ja alustalle.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... imalle.jpg
Samalla vois leimalla käyttää ja tehä muutoskatastukset noille 17" vanteille ja alustalle.
http://i141.photobucket.com/albums/r61/ ... imalle.jpg
Kolopallo haettu talvisuojistaan pois. Laakkosen ja katsastus konttorin kautta ajeltu kotiin. Loppujen lopuksi vaihtoon menivät jakopään, ohjaustehostimen ja laturin hihnat. Loppusumma 150 euroa.
Puna / kirkkaat takavalot tuli myös vaihdettua taakse.
Vielä vanteiden kiillotus ja alle laitto edessä. Sitten tonttiin, pesuun ja vaha pintaan niin kehtaa jo aloitella ajamista.
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... +-08+1.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... +-08+2.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... +-08+3.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... +-08+4.jpg
Puna / kirkkaat takavalot tuli myös vaihdettua taakse.
Vielä vanteiden kiillotus ja alle laitto edessä. Sitten tonttiin, pesuun ja vaha pintaan niin kehtaa jo aloitella ajamista.
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... +-08+1.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... +-08+2.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... +-08+3.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... +-08+4.jpg
Viimeksi muokannut kepukka, 4.6.2008 23:12. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Joo tota uudelleenkin maalautusta on tullut mietittyä mutta ei nyt ainakaan vielä ole rahat siihen riittäneet. Maalipinta on kyllä muuten erittäin hyvässä kunnossa mutta haalistunut ärsyttävän paljon. Saa nähdä tuleeko siitä vielä kunnon vahauksella hyvä punainen. Jos ei niin täytyy alkaa sitä maalautusta miettimään uudelleen.
Niin, ei ole kyllä Joensuussa vielä itselleni ainakaan yhtään vastaavaa tullut vastaan mutta kyllä niitä varmasti täälläkin on. Kelit tosiaan näyttää jo täälläkin ihan hyvältä mutta ei kiinnosta vaan autoa vielä viedä enemmälti tuonne teille hiekkapuhallettavaks.
Niin, ei ole kyllä Joensuussa vielä itselleni ainakaan yhtään vastaavaa tullut vastaan mutta kyllä niitä varmasti täälläkin on. Kelit tosiaan näyttää jo täälläkin ihan hyvältä mutta ei kiinnosta vaan autoa vielä viedä enemmälti tuonne teille hiekkapuhallettavaks.
Tarvitaan vain 4x100 jaosta 5x130 jakoon muuttavat adapterit. Kaarien leikkely ei ole pakollista jos haluaa pitää vanteet sisempänä ja auton korkeana. Noissa vanteissa kun et:t oli jotain 52.3:n luokkaa muistaakseni niin ne tahtovat aika hyvin uppoutua tuollaisella 20 mm:n spacerilla ainakin takana tuonne kaaren sisään. Eteen tosin istuvat ihan nätisti.
Itseltäni on nyt kaaretkin paloiteltu että mahtuu tuomaan sitä vannetta ulos ja autoa alas. Taakse tosin täytyisi vielä hommata se leveämpi spaceri että saa vanteen sieltä pihalle.
Valtataistelusta ei ainakaan vielä voi puhua koska se musta cabrio olikin kuulemma ollut leksusvaloilla "koristeltu" ja peltipyörät alla. :D
Ainiin, kumitkin nyt sitten ilmestyivät kotia. Rengasonlinelta tilasin Kumhon KH11 kumit 195/45/16 kokoisena n. 270 euron hintaan.
Itseltäni on nyt kaaretkin paloiteltu että mahtuu tuomaan sitä vannetta ulos ja autoa alas. Taakse tosin täytyisi vielä hommata se leveämpi spaceri että saa vanteen sieltä pihalle.
Valtataistelusta ei ainakaan vielä voi puhua koska se musta cabrio olikin kuulemma ollut leksusvaloilla "koristeltu" ja peltipyörät alla. :D
Ainiin, kumitkin nyt sitten ilmestyivät kotia. Rengasonlinelta tilasin Kumhon KH11 kumit 195/45/16 kokoisena n. 270 euron hintaan.
OK, kiitos. Onko noi vanteet 7,5x16? Miten on keskireiän kanssa, voiko periaatteessa minkä tahansa vanteen saada sopimaan jos pulttijako ym. passaa? Mistä ostit adapterit? kysymyksiä riittää..koittakaa kestää :) Noi adapterijutut on itselleni vielä vähän hämäriä vaikka paljon niitä tuntuu porukka käyttävän.
Mulla noi vanteet on 8x16". Adaptereja saat H&R:ltä ja FK:lta ainakin. www.fk-automotive.de
Itsellä ainakin adapterin sisäpuolen keskireikä on saman kokoinen kun auton napa ja adapterin ulkopuolella on sellainen paksunnus joka on saman kokoinen kun porschen vanteen keskireikä. Porschen vanteen keskireikää en nyt muista mutta jotenkin sellainen hämärä muistikuva on että se jotain 70 luokkaa olisi ollut.
Periaatteessa kyllä, eli voit saada minkä vaan vanteen istumaan autoosi kunhan löydät sopivan paksut/ohuet, oikeilla keskireijillä ja oikeilla jaoilla olevat adapterit.
Tosin, laillistahan tämä ei ole ellei vanteet ole hyväksytty adaptereille.
(Joku tietenkin korjaa mikäli olen väärässä)
Itsellä ainakin adapterin sisäpuolen keskireikä on saman kokoinen kun auton napa ja adapterin ulkopuolella on sellainen paksunnus joka on saman kokoinen kun porschen vanteen keskireikä. Porschen vanteen keskireikää en nyt muista mutta jotenkin sellainen hämärä muistikuva on että se jotain 70 luokkaa olisi ollut.
Periaatteessa kyllä, eli voit saada minkä vaan vanteen istumaan autoosi kunhan löydät sopivan paksut/ohuet, oikeilla keskireijillä ja oikeilla jaoilla olevat adapterit.
Tosin, laillistahan tämä ei ole ellei vanteet ole hyväksytty adaptereille.
(Joku tietenkin korjaa mikäli olen väärässä)
Jokohan sitä kehtais tässä kunnossa laittaa alle vai vieläkö pitäisi tehdä jotain teidän mielestänne?
Viimeinen käsittely laikalla ja hiomavahalla.
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... lished.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... SC6020.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... SC6024.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... SC6029.jpg
Naarmujahan niissä on edelleen aika paljon.
Viimeinen käsittely laikalla ja hiomavahalla.
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... lished.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... SC6020.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... SC6024.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3+Cabri ... SC6029.jpg
Naarmujahan niissä on edelleen aika paljon.
Viimeksi muokannut kepukka, 4.6.2008 23:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Keulassa vanteet istuu ihan nätisti... Perässä vielä vähän tekemistä. Vielä pitää nähtävästi sisäloksut kaivaa pois että saa auton lähemmäs maata.
Viimeksi muokannut kepukka, 4.6.2008 23:18. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Kiittää! :)
Tuli siis Golfi kuitenkin jollain tavalla valmiiksi ja pitihän sillä sitten lähteä käymään BackWoodsCruisingeissa. Keulasta piti vielä sisäloksuja vähän perjantaina leikellä että saa auton allemmas mutta ongelmaksi tulikin sitten se että alustasta kierteet loppuivat kesken... :(
Takavanteiden istuvuutta ei saatu vielä korjattua mutta eiköhän sekin tässä parin viikon sisään saada pois päiväjärjestyksestä.
Vielä pitäisi noille Porschen keskikupeille keksiä jokin järvekä konsti että ne saisi paikalleen hyvän näköisenä.
Iso kiitos auton maalipintojen ja katon hoidosta Pitkäsen Antille / Autofiksaamo Timantille. :)
Tuli siis Golfi kuitenkin jollain tavalla valmiiksi ja pitihän sillä sitten lähteä käymään BackWoodsCruisingeissa. Keulasta piti vielä sisäloksuja vähän perjantaina leikellä että saa auton allemmas mutta ongelmaksi tulikin sitten se että alustasta kierteet loppuivat kesken... :(
Takavanteiden istuvuutta ei saatu vielä korjattua mutta eiköhän sekin tässä parin viikon sisään saada pois päiväjärjestyksestä.
Vielä pitäisi noille Porschen keskikupeille keksiä jokin järvekä konsti että ne saisi paikalleen hyvän näköisenä.
Iso kiitos auton maalipintojen ja katon hoidosta Pitkäsen Antille / Autofiksaamo Timantille. :)
Kiitosta! :)
T.Hell: Kyl niissä aika kauhea helvetti oli että niistä nyt edes kohtalaiset tuli.
Heksi: En kyllä nyt saa itselleni jotenkin istumaan silmään punaista maskia. Jos kuvia on tarjota niin pistä esille.
Samza: No miltä se nyt tuntuu melkein oman autonsa kaksoisolentoa katsella? :D
Toevo: Viimestään varmaan Rivermeetissä.
T.Hell: Kyl niissä aika kauhea helvetti oli että niistä nyt edes kohtalaiset tuli.
Heksi: En kyllä nyt saa itselleni jotenkin istumaan silmään punaista maskia. Jos kuvia on tarjota niin pistä esille.
Samza: No miltä se nyt tuntuu melkein oman autonsa kaksoisolentoa katsella? :D
Toevo: Viimestään varmaan Rivermeetissä.
Makuasioitahan nämä. Mulla on korin värinen maski ja noi rakoset näkyy kuitenkin mustina sopivasti, tykkään siitä. Toimii ainakin keltaisessa.
Jep, makuasioita, mutta musta istuu minun mieleen. Varsinkin kun punainen auto. Itse maalautin Passattini kylkilistojen ja puskureiden kanssa myös merkittömän maskin korin väriin (Tumman sinivioletti). Nyt jälkeen päin vähän harmittaa se maksin maalaus, koska puskureiden ritilät ovat taas mustat. Ehkä silmä ei vaan ole tottunut=)
Tota maskin maalautusta vois sitten harkita kunhan etupuskurista saa tämän näköisen.
Viimeksi muokannut kepukka, 4.6.2008 23:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Musta maski passaa ainakin meikäläisen silmään paremmin, tosin itse vaihtaisin sen harvempiripaisen mallin, jotenkinnäin ;) Mutta luotetaan omistajan tyylitajuun, hyvä siitä tulee:)
Eri vaihtoehtoja kannattaa kokeilla, maski on kuitenkin niin halpa osa, että sen voi vaihtaa vaikka joka kuukausi. Tuossa yksi variaatio.
Nonih! Nyt ne kauan odotetut osat sitten ilmaantuivat... Ei vaan vieläkään saa takapyöriä tarpeeksi ulos mutta ehkä tähän nyt tyydytään. Tuli käytyä muutama kuva ottamassa autosta ja tässä illan ratoksi vähän raaemmalla kädellä niitä muokattua kun ei juuri muutakaan elämää ollut.
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cab ... cs%201.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cab ... cs%202.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cab ... cs%203.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cab ... cs%204.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cab ... cs%205.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cab ... cs%201.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cab ... cs%202.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cab ... cs%203.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cab ... cs%204.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cab ... cs%205.jpg
Kehällä ei kyllä ole tullut käytyä. Olisiko ollut Raimssin Cabrio tai Samzan entinen Cabrio siellä päin liikkeellä?
Itseä harmittaa kyllä niin moni muukin asia vielä tuon auton ulkonäössä tuon maskin merkin lisäksi. Tarkoitus oli Riverissä ostaa Juhilta vr6-maski mutta pääsi ainakin itseltä unohtumaan koko homma tuolla terassilla istuessa. Tuli kerättyä lärviin tommonen sopiva pandaluukki kun tuli istuttua siellä terassilla aurinkoon päin aurinkolasit päässä... Nooh, kunhan tästä taas kykenee niin täytyy ilmeisesti lampsia maski tai maskin merkki ostamaan. ;)
Itseä harmittaa kyllä niin moni muukin asia vielä tuon auton ulkonäössä tuon maskin merkin lisäksi. Tarkoitus oli Riverissä ostaa Juhilta vr6-maski mutta pääsi ainakin itseltä unohtumaan koko homma tuolla terassilla istuessa. Tuli kerättyä lärviin tommonen sopiva pandaluukki kun tuli istuttua siellä terassilla aurinkoon päin aurinkolasit päässä... Nooh, kunhan tästä taas kykenee niin täytyy ilmeisesti lampsia maski tai maskin merkki ostamaan. ;)
Vanteiden keskiöt on tossa näppiksen vieressä. Porschen logo sieltä täältä mustana mutta muuten maalit poistettuna. Pitäis nyt päättää että mitä niiden kanssa tekisi. Kokonaan kiillotus (miten saan koko logon kaikkine koloineen kiiltämään) vai muuten kiilloitus ja logon maalaus vai koko lätkien maalaus... Ideoita?
Itse hinkkasin varovasti paperilla ne päällykset mitä siitä helposti lähti, urien pohjat jätin suosiolla rauhaan. Sitten vaan puleeraus ja omaan silmään ihan ok näköiset niistä tuli. Ne porschen logojen pohjat kiillottamattomana antaa mukavasti kontrastia ja erottuu se logo siitä kiiltävästä paremmin. Hitto kun ei tullu otettua kuvaa valmiista tuotoksesta, mutta tuossa jonkinmoinen kuva niistä. Muistaakseni noihin tein vielä kevyen vesihionnan 1200 paperilla ja sitten kiillotus.
Maalinpoistoaine (esimerkiksi NitroMors), vähän vaikutusaikaa ja painepesuri. Toki noin pienessä kappaleessa voi olla hankalaa se painepesurilla sohiminen, tuota keskiötä kun ei oikein hyvin saa kiinnitettyäkään mihinkään laudankappaleeseen tms.
Hammasharjaa voisi ehkä kokeilla, tosin omalla vastuulla! NitroMors-roiskeet EI tunnu kivalta paljaalla iholla (kokeiltu on...). Silmään roiskuessa voi seuraukset olla kohtalokkaitakin...
Yksi vaihtoehto voisi olla lasikuulapuhallus. Sillä ainakin lähtee kaikki maalit pienimmistäkin koloista.
Yksi vaihtoehtohan voisi olla, että maalaa kaikki ne kolot ja urat mustaksi ja kiilloittaa vain nuo lätkän pinnan tasolle tulevat osat?
Hammasharjaa voisi ehkä kokeilla, tosin omalla vastuulla! NitroMors-roiskeet EI tunnu kivalta paljaalla iholla (kokeiltu on...). Silmään roiskuessa voi seuraukset olla kohtalokkaitakin...
Yksi vaihtoehto voisi olla lasikuulapuhallus. Sillä ainakin lähtee kaikki maalit pienimmistäkin koloista.
Yksi vaihtoehtohan voisi olla, että maalaa kaikki ne kolot ja urat mustaksi ja kiilloittaa vain nuo lätkän pinnan tasolle tulevat osat?
Itse tuli vahingossa ihan maistettua sitä nitroa kun levitin sitä sellaisella lastalla joka sitten vähän luiskahti vanteen reunasta ja viskasi pienen mällin mössöä suoraan suuhun. Tuli kiire hampien pesulle. :D
Mitäs tuo maali tykkää sitten laikasta ja hiomavahasta? Mielessä kävi helpoin tie onneen eli jättäis vaan suosiolla ton logon kokonaan mustaks ja kiillottas vaan noi ympärykset tosta lätkästä.
Mitäs tuo maali tykkää sitten laikasta ja hiomavahasta? Mielessä kävi helpoin tie onneen eli jättäis vaan suosiolla ton logon kokonaan mustaks ja kiillottas vaan noi ympärykset tosta lätkästä.
Nyt on vihdoin ja viimein saatu kamera takaisin huollosta ja on taas voinut käydä räpsimässä autosta vähän uusia kuvia. Uusi maskin merkki on tilattu ja vanteiden keskiöt saatu valmiiksi ja paikalleen. Niistä täytyy vielä kuva laittaa kunhan muistaa sellaisen ottaa.
+ pari muuta:
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cabriolet/1.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cabriolet/2.jpg
+ pari muuta:
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cabriolet/1.jpg
http://mk.kuvat.fi/kuvat/Autot/G3%20Cabriolet/2.jpg
Jaahas... Kohta olisi ilmeisesti aikaa jatkaa siitä mihin viime kesänä jäi. Ideoita ensi kesää varten aletaan siis ottamaan vastaan.
Aloitetaan nyt vaikka felgeneistä. 16" vai 17"? Viime kesän olleet Porschen pyörät istuivat muuten ihan näpsäkästi mutta kumin ja kaaren väliin jäi mielestäni vielä liikaa ilmaa. Siksipä harkitsin itse 17" settiä.
Aloitetaan nyt vaikka felgeneistä. 16" vai 17"? Viime kesän olleet Porschen pyörät istuivat muuten ihan näpsäkästi mutta kumin ja kaaren väliin jäi mielestäni vielä liikaa ilmaa. Siksipä harkitsin itse 17" settiä.
17" on ihan hyvä vaihtoehto kolmoseen. Pyöräkotelot tulevat sopivan täyteen, silti ei tarvitse tontittaa sikana.
Jos on viehättynyt VAG ja Porsche-vanteisiin, niitäkin löytyy 17-tuumaisina mukava valikoima. Esim:
Porsche:
Cup 1
Cup 3
Audi:
RS4
Parabol
S3 (?)
Onhan näitä. Tällaiset BBS:tkin ovat ihan tyylikkäät...
Jos on viehättynyt VAG ja Porsche-vanteisiin, niitäkin löytyy 17-tuumaisina mukava valikoima. Esim:
Porsche:
Cup 1
Cup 3
Audi:
RS4
Parabol
S3 (?)
Onhan näitä. Tällaiset BBS:tkin ovat ihan tyylikkäät...
http://www.4tuning.pl/zdjecie,duze/1856 ... kstraklasa
Jos saan vapaasti joitain ehdottaa niin tossa on mikko sulle ne vanteet 8)
Jos saan vapaasti joitain ehdottaa niin tossa on mikko sulle ne vanteet 8)
Kyllähän Cabriossa jossa on vaan kaaret mankeloitu pyörii hyvin renkaat . Nyt on 205/35r18"renkaat ja vanteet 8x 18" et 33.
Ilmapalkeet kun on tyhjät edessä kaaresta keskiöön 24 cm
17":sta ja 10" leveetä vannetta et 25 kokeilin taakse ja on syvemmällä kaaressa kuin tossa mun golf IV:ssä. Edessä voi hyvin vähän pelata camperilla kuinka matalan haluaa.
Ilmapalkeet kun on tyhjät edessä kaaresta keskiöön 24 cm
17":sta ja 10" leveetä vannetta et 25 kokeilin taakse ja on syvemmällä kaaressa kuin tossa mun golf IV:ssä. Edessä voi hyvin vähän pelata camperilla kuinka matalan haluaa.
Paraboleissa on "ongelma" se kun jako kusee mutta eihän se oikeasti mikään ongelma ole jos niihin päädytään. Viime talven jäljiltä kun sormet alkaa pikku hiljaa paranemaan tuosta kiilloitus urakasta niin mielellään ei enää sitä tekisi. Tosin ei niitä alle kyllä kehtaa ilman kiiltoakaan laittaa.
Onkos AnttiL tossa IV-Cabissa ihan vastaavat tilat kaarissa edessä ja takana kolmoseen verrattuna? Itse olen ainakin laskenut ja todennut näin että keulalle "täydellinen" setti ilman kaarien levitystä on juuri 8" leveä vanne et:llä 33-35. Mahtaako olla kuvia tosta 10x17 kokeilusta?
Keränen: TH-Linet on käyny myös mielessä ja märissä unissa mutta hinta menee yli budjetin.
PS: Muistutuksena ihan itseä varten vielä tämä 9x16 et 15 kokeilu eteen...
Kokeilin noita keskin kt1 jotka ovat mulla tossa on . Kuvaa nyt en löytänyt koneelta,225 /45 rengas mikä noissa nyt ovat vielä ainakin menee kaareen sisälle. Alas asti ei pysty tiputtaa kun otti kaaren etuosaan kiinni kun ovat niin mammutti kokoa tuohon autoon. Nyt en pysty kokeilee niitä autossa vielä uudestaan kun vähän noi ilmalaitteistoa purettuna että on koko ajan tontisssa takaa.
Tupla pulttijaon tein tohon viime keväänä eli 4x100 ja 5x100, ei ollut paha homma laakerista ulos napa ja lisää reikiä ja kierteitä.
yritän löytää kuvia kokeilustani.
Tupla pulttijaon tein tohon viime keväänä eli 4x100 ja 5x100, ei ollut paha homma laakerista ulos napa ja lisää reikiä ja kierteitä.
yritän löytää kuvia kokeilustani.
Miks 9,5 leveen kohdalla ei lue et:tä? :(
EDIT: "Sub Total £ 2,759.36"
Meneehän noi vähän kalliiks...
Mikäs leveys toi tommonen 8,7 on?
http://www.dubmeister.co.uk/wheelinfo.p ... yle=Futura
EDIT: "Sub Total £ 2,759.36"
Meneehän noi vähän kalliiks...
Mikäs leveys toi tommonen 8,7 on?
http://www.dubmeister.co.uk/wheelinfo.p ... yle=Futura
Mulla on Golf 3,5:ssa parabolit alla 205/40 kumeilla, vr6 tukivarsilla, olka-akseleilla ja navoilla ja alustana KW var1 melko alas laskettuna. etuloksujen sisäkantit taittunu jo pari kertaa ja takakaarien etuosia muokattu. Siltikin raapii. Ja nuo parabolit on muuten kovia hapettumaan. Työttömälle hyvät kun saa parin viikon välein kiillotella :)
Vr6:sen olkavarsi ja muita osia en siksi juuri vaihtanut että saa auton tarpeeksi tonttiin noilla kyseisillä vanteilla mitkä ovat.
Siis näin http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Antti_L&image_id=80379763&album_id=231027 tosin tossa kuvassa on vähän liikaa camperia ja kulmat muuttuu kanssa kun ihan alhaalla on .
Siis näin http://irc-galleria.net/archive.php?nick=Antti_L&image_id=80379763&album_id=231027 tosin tossa kuvassa on vähän liikaa camperia ja kulmat muuttuu kanssa kun ihan alhaalla on .
nani: Onko niitä jossain myynnissä vai täytyykö laittaa itse se vilkku sinne? Mielellään ostaisin valmiiksi vilkulliset e-hyväksyttyinä niin ei olisi ongelmia leiman kanssa. Luovuttaja puskuri löytyy jo joten tarkoitus on kyllä siloitella etupuskurista vilkun reijät pois. Ehkä myös takapuskuria osittain.
Onko Antilla hajua tuosta peili hommasta?
Onko Antilla hajua tuosta peili hommasta?
http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4307676
Tässä oli mun mielestä fiksusti toteutettu tuo kilven asennus.
Tässä oli mun mielestä fiksusti toteutettu tuo kilven asennus.
http://www.nettivaraosa.com/viewPart.ph ... =719253&PN[0]=latest&PL[0]=listPart.php?page=2@sortCol=@ord=@posted_by=@new=@update=
tossa ois ihan siistit 16" ja ei ois kalliit...
tossa ois ihan siistit 16" ja ei ois kalliit...
heheeh tässähän olis iakas passelit vanteet golffiin
http://tinyurl.com/db6llm
http://tinyurl.com/db6llm
-
- -
- Viestit: 90
- Liittynyt: 10.1.2009 14:24
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 83 vierailijaa