Junis -66 & -89 GT caddy & -95 farkku golffi
Valvoja: ffp jäsenet
Junis -66 & -89 GT caddy & -95 farkku golffi
Historiaa:
Auto ollu minulla kiikarissa ´vuodesta -99 ja viimein sain sen ostettua viime elokuussa.
Auto seissy samoilla sijoillaa metsänlaidassa -80 luvun alusta.
tollanen projekti kyseessä
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bussi66/album/
eli tuli tossa sunnuntaina aloitettua rojekti pesemällä 25vuoden paskat pois.
Onhan tuossa ruostetta mutta ei niin paljon että pitäs sterssiä ottaa :)
Uusia osia on haalitttu ja käytettyjäkin tarvis.
Tehdäkkö kunnnon gansta paku vai orginelli on vara valita huntin projektista :)
Auto ollu minulla kiikarissa ´vuodesta -99 ja viimein sain sen ostettua viime elokuussa.
Auto seissy samoilla sijoillaa metsänlaidassa -80 luvun alusta.
tollanen projekti kyseessä
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bussi66/album/
eli tuli tossa sunnuntaina aloitettua rojekti pesemällä 25vuoden paskat pois.
Onhan tuossa ruostetta mutta ei niin paljon että pitäs sterssiä ottaa :)
Uusia osia on haalitttu ja käytettyjäkin tarvis.
Tehdäkkö kunnnon gansta paku vai orginelli on vara valita huntin projektista :)
Viimeksi muokannut Saleksi, 15.10.2006 21:03. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
pientä edistymistä.
hiekkapuhallusta ja vein peltisepälle mitat että suaa kantata uudet sisähelmat.
Investoin -70luvun alkupuolen esabin mig:iin uuden 4m polttimon ja euro adapterin, nyt on ilo hitsata.
hakusessa tähän hätään olisi, takahelma ja pop-outin kehystä noin 20cm pätkä riittää niin saapi ehjättyä nuo vielä kondikseen, TIG:llä hitsaten luulis onnistuvan.
kuvia
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1469.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1470.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1471.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1473.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1474.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1475.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1476.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1477.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1478.JPG
hiekkapuhallusta ja vein peltisepälle mitat että suaa kantata uudet sisähelmat.
Investoin -70luvun alkupuolen esabin mig:iin uuden 4m polttimon ja euro adapterin, nyt on ilo hitsata.
hakusessa tähän hätään olisi, takahelma ja pop-outin kehystä noin 20cm pätkä riittää niin saapi ehjättyä nuo vielä kondikseen, TIG:llä hitsaten luulis onnistuvan.
kuvia
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1469.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1470.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1471.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1473.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1474.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1475.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1476.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1477.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/bu ... G_1478.JPG
popparin kehyksiä saa uutena about 150 eskoa pari. Vanhoista tikkaamalla saa usein rupiset saumat (väliin jää aina likaa ja ruostetta) juottamallakin kuulemma saattaa onnistua helpommin. Silti tuppaavat happanemaan parin vuoden sisään jostain ruskeaksi.
Se mitä korjauspaloihin tulee, käytän vain takakulmat ja etulokarin kaaret, muut saa tehtyä itse, tulee jopa paksummasta ku 0,45mm sekä saa mielesekseen istuvuuden kans. Ovat todella surkeita suurin osa. Wolfsburg westin kamat taasen istuu ku sormi pinippaan mutta hinta on sen mukainen. Niiltäkin löytyy entisöintipelti sekä budjettipelti monesta eri osasta. Eli vaihtoehtoja on.
Se mitä korjauspaloihin tulee, käytän vain takakulmat ja etulokarin kaaret, muut saa tehtyä itse, tulee jopa paksummasta ku 0,45mm sekä saa mielesekseen istuvuuden kans. Ovat todella surkeita suurin osa. Wolfsburg westin kamat taasen istuu ku sormi pinippaan mutta hinta on sen mukainen. Niiltäkin löytyy entisöintipelti sekä budjettipelti monesta eri osasta. Eli vaihtoehtoja on.
Jees aika on kortilla niin mitään ei oo joutanu touhuammaan.
Mutta mutta pittää kokeilla tuolal tigillä noi popparin kehykset.
Aika on menny 504 lavapösön kans joka on tosin nyt myyty ja tilalle hain eilen -89 Gt caddyn josta kuvia ja tarinaa myöhemmin ja myöskin käyttö farkkuki on kaivannu huomiota valojen releytyksen osalta ja bitumista.
Mutta mutta pittää kokeilla tuolal tigillä noi popparin kehykset.
Aika on menny 504 lavapösön kans joka on tosin nyt myyty ja tilalle hain eilen -89 Gt caddyn josta kuvia ja tarinaa myöhemmin ja myöskin käyttö farkkuki on kaivannu huomiota valojen releytyksen osalta ja bitumista.
noniin nyt olisi cadista muutama kuva
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/1.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/2.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/3.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/4.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/5.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/6.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/7.JPG
Eli tommonen tappaus, nyt aluksi on tarkoitus käyttää sisusta levällään ja äänieristää ja muutenkin fiksata tulevaisuutta ajatelle, eli pohjan puhistus ja kunnon myrkyt.
Harmi kun ei tullu otettua kuvaa kun oli sisusta kasassa niin olistta nähneet mitä tarkoittaa likainen sisusta :)
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/1.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/2.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/3.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/4.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/5.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/6.JPG
http://personal.inet.fi/cool/saleksi/caddy/7.JPG
Eli tommonen tappaus, nyt aluksi on tarkoitus käyttää sisusta levällään ja äänieristää ja muutenkin fiksata tulevaisuutta ajatelle, eli pohjan puhistus ja kunnon myrkyt.
Harmi kun ei tullu otettua kuvaa kun oli sisusta kasassa niin olistta nähneet mitä tarkoittaa likainen sisusta :)
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
kyl se ihan finska vv:n oma tuonti on, Samalta kylältä mutta eri pitäjästä löyty kyseinen yksilö ollu edellisellä omistajalla 8vuotta.
Toisaltaan toi valkoinen on ihan ok väri ja mustia osia vastapainoksi, ei mielellään kromi osaa kun ei ole nytkään ainutta kromiosaa niin iso työ metästää ja esim etupuskurikin on virheetön.
Toisaltaan toi valkoinen on ihan ok väri ja mustia osia vastapainoksi, ei mielellään kromi osaa kun ei ole nytkään ainutta kromiosaa niin iso työ metästää ja esim etupuskurikin on virheetön.
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Tai sitte teet niinku minä. Laitan Jettan isot puskurit eteen ja taakse!! Hitonmoinen homma, mutta jospa siittä tulis jonkinnäkönen! Siihen vielä suora takaluukku ja merkitön maski lipalla ja kirkasoptiikkaa kehiin, ni jo vain! Tommoset suunnitelmat itellä, pitäs vaan saada vaihdettua toi tekniikka.....
Värinä mulla on tällä hetkellä päin vittua ruiskattu jaguarin helmiäis sininen... Pohjatki on varmaan tehty muuraus lastalla..... Nohh... jospas viimeistään ens kesänä kehtais ajella tolla ilman huppua! :)
Värinä mulla on tällä hetkellä päin vittua ruiskattu jaguarin helmiäis sininen... Pohjatki on varmaan tehty muuraus lastalla..... Nohh... jospas viimeistään ens kesänä kehtais ajella tolla ilman huppua! :)
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Taas näyttäisi tulleen todistetuksi se teoria, että bensakädit ovat moninverroin paremmassa kunnossa kuin vastaavat dieselit. Tuonkin laitteen lava näyttäisi olevan aivan erinomaisessa kunnossa. Myös ulkopellit näyttävät todella siistiltä.
Itse en väriä alkaisi paljon vaihtamaan, on aika iso homma tehdä se niin, ettei joku paikka juoruaisi vanhasta. Mitä tummempi väri, sen helpommin kaikki pohjan viet näkyvät ja kädissä on aika pitkä sivulinja, joka peilaa herkästi.
En myöskään lähtisi dieselöimään, tuolla koneella se on aika uniikki laite.
Itse en väriä alkaisi paljon vaihtamaan, on aika iso homma tehdä se niin, ettei joku paikka juoruaisi vanhasta. Mitä tummempi väri, sen helpommin kaikki pohjan viet näkyvät ja kädissä on aika pitkä sivulinja, joka peilaa herkästi.
En myöskään lähtisi dieselöimään, tuolla koneella se on aika uniikki laite.
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Kiitoksia.
Junis odottaa vuoroaan, pellit on hommattu/tehty mitä tarvii. Alusta on hiekkapuhallettu jotta löyty kaikki pitsi kohdat, kun saan kaikki pelti/hitsaus työt tehtyä niin sitten vielä hiekkapuhallus, happomaali pohjille sen jälkeen korikitillä saumat ja tarvittaviin paikkoihin tinaus. Sitten olisi tarkoitus vetää pohjaan sininen Hempel'sin ns: jöönmurtaja maali ja sitten pyörän koteloihin hentokerros massaa ja sitten vielä toinen kerros tota sinistä maalia. Pohja on alunpitäen sininen niinkui auton alaosakin.
Caddy on tarkoitus sisältä fiksata kondikseen, eli kunnon pesu kaikille osille. Vanhojen bitumien poisto, pohjan putsaus mahdolliset ruostekorjaukset jos on ja sitten kunnon maali ja uusi bitumointi, joka tulee todennäköisesti kehutulla Icopalin sokkeli polarilla, sitten vähän lumppumattoa ja orggis matto päälle. Taka seínä olisi myös tarkoitus bitumoida mutta sitten joutuisi rakentamaan verhoilun siihen päälle jotta lopputulos olisi siisti.
Kun sisusta on kondiksessa niin korjaan vuotavan pakoputken ja käyn säädättään motorin ja käytän rekistöröinti katsastuksessa ja sitten on ulkopuolen vuoro joka on tarkoitus oikoa ja vetää orginaali valkoinen färi.
Olisi ylimääräisenä Sikuran hälytin ja yks keskuslukon motori joka on tosin 2napainen mutta sen saa ohjattua hälyttimellä eli jos jollain on yleismallin keskuslukon motori joutilaan niin saa tarjota, miel 5napainen niin saa ohjattua kuskinlukolta väkärin ovea mutta myös 2napainen kelpaa.
Sitten jos on sattunu jäämään ylimääräisiä mustia kahvoja nii niitä voi myös tarjota.
Junis odottaa vuoroaan, pellit on hommattu/tehty mitä tarvii. Alusta on hiekkapuhallettu jotta löyty kaikki pitsi kohdat, kun saan kaikki pelti/hitsaus työt tehtyä niin sitten vielä hiekkapuhallus, happomaali pohjille sen jälkeen korikitillä saumat ja tarvittaviin paikkoihin tinaus. Sitten olisi tarkoitus vetää pohjaan sininen Hempel'sin ns: jöönmurtaja maali ja sitten pyörän koteloihin hentokerros massaa ja sitten vielä toinen kerros tota sinistä maalia. Pohja on alunpitäen sininen niinkui auton alaosakin.
Caddy on tarkoitus sisältä fiksata kondikseen, eli kunnon pesu kaikille osille. Vanhojen bitumien poisto, pohjan putsaus mahdolliset ruostekorjaukset jos on ja sitten kunnon maali ja uusi bitumointi, joka tulee todennäköisesti kehutulla Icopalin sokkeli polarilla, sitten vähän lumppumattoa ja orggis matto päälle. Taka seínä olisi myös tarkoitus bitumoida mutta sitten joutuisi rakentamaan verhoilun siihen päälle jotta lopputulos olisi siisti.
Kun sisusta on kondiksessa niin korjaan vuotavan pakoputken ja käyn säädättään motorin ja käytän rekistöröinti katsastuksessa ja sitten on ulkopuolen vuoro joka on tarkoitus oikoa ja vetää orginaali valkoinen färi.
Olisi ylimääräisenä Sikuran hälytin ja yks keskuslukon motori joka on tosin 2napainen mutta sen saa ohjattua hälyttimellä eli jos jollain on yleismallin keskuslukon motori joutilaan niin saa tarjota, miel 5napainen niin saa ohjattua kuskinlukolta väkärin ovea mutta myös 2napainen kelpaa.
Sitten jos on sattunu jäämään ylimääräisiä mustia kahvoja nii niitä voi myös tarjota.
Itse liimasin takaseinään tuollaisen maton. Ulkopuolen käsittelin Katepalin K-36:lla ja vedin maalin pintaan. Pinta on epätasainen, mutta pressun alla ei näy.
Ei mitään mullistavaa tapahtunu mitä nyt eilen hommattu tuore leima ja tuoreet kilvet tietysti orginaali tunnuksella ja iliman eu-tähdistöä.
Lattian puhdistus operaatio menollaan, maaliksi tuloo "laivamaali" Hempel hempadur. Sitten päälle SokkeliPolari:ia.
Mutta mitä laittaa äänieristeeksi, tavallista lumppua vai bilhel*etistä lumppu/bitumi eriste?
Vikoja/mysteerejä.
Mistä K-jetistä säädetään seoksia? ei ollu ruuvia siinä kohdassa mitä Autodata näytti.
Tuulilasin pyyhin ei toi kuin nopeimalla nopeudella, onko vika viiksessä vai motorissa, häätyy purkaa ja puhdistaa moottori.
Mittaristo on täysin mykkä, lienee maajohto poikki mutta mistä, en ole vielä ehtiny mittaristoa käyttämään pois.
Käynti onkelmia sen verran kun kaasuttelee paikallaa ja jättää tyhjäkäynille niin jonku aikaa humppaa käyntiä että välissä käy todella alhaalla kierrokset sillain että just pysyy käynissä.
Jos jollain on tarjota 1-koppaseen mustaa karvaista lattiamattoa niin privaa tänne päin, myös sisäsäätöiset 1 tai 2 koppasen peilit tarviis.
Lattian puhdistus operaatio menollaan, maaliksi tuloo "laivamaali" Hempel hempadur. Sitten päälle SokkeliPolari:ia.
Mutta mitä laittaa äänieristeeksi, tavallista lumppua vai bilhel*etistä lumppu/bitumi eriste?
Vikoja/mysteerejä.
Mistä K-jetistä säädetään seoksia? ei ollu ruuvia siinä kohdassa mitä Autodata näytti.
Tuulilasin pyyhin ei toi kuin nopeimalla nopeudella, onko vika viiksessä vai motorissa, häätyy purkaa ja puhdistaa moottori.
Mittaristo on täysin mykkä, lienee maajohto poikki mutta mistä, en ole vielä ehtiny mittaristoa käyttämään pois.
Käynti onkelmia sen verran kun kaasuttelee paikallaa ja jättää tyhjäkäynille niin jonku aikaa humppaa käyntiä että välissä käy todella alhaalla kierrokset sillain että just pysyy käynissä.
Jos jollain on tarjota 1-koppaseen mustaa karvaista lattiamattoa niin privaa tänne päin, myös sisäsäätöiset 1 tai 2 koppasen peilit tarviis.
Joo, siis sori, sekoitin tuon yhteen pakuun, mikä on seissyt martsarin yhden kerrostalon parkkiksella siitä asti ku muutin ja siitä asti ku muutin poies niin samassa paikassa. Alla kasvaa jo joku koivun tynkä joka on asfaltista noussu. Samalla paikalla on myös toinen volsu paku mutta huonommassa kunnossa. Sekin tosin seissyt samoilla paikoilla varmaan useampi vuosi. Ihme ettei kukaan ole tarjouksia heitellyt..
Nyt on taas jotain touhuttu, hiljakseen hyvä tulee.
Purin sisustan kokonaan osiksi ja pesin kaikki irrallaan fairyllä ja tiskiharjalla.
Kojelaudan alusen, rintapellin, lattia parsittu, takaseinä bitumoitu.
Takaseinään tulee äänenvaimennusmatto ja sen päälle verhoiluhuopa. Kiinitys tulee 3M Spray Vaahtomuoviliimalla.
Tuossa testasin tarttuvuutta peltiin/huovantarttuvuutta äänieristeeseen.
Vähän vaiheessa Kuva Bitumia on vähm siellä täällä. Nyt on koelauta paikallansa niin pitää laittaa äänieristemattoa lisäksi.
Otin vain takalattiasta bitumin pois
Kuva Kun oli irti joskus kastunu/jäätyny. Etulattiasta ei lähteny kirveelläkään joten tervettä on.
Äänieristettä Takalattiassa, laitoin bitumia jonninverran Kuva Toinen
Verhoilin Takaseinästä alaosan tuolla äänieriste/huopa pakettina.
Purin sisustan kokonaan osiksi ja pesin kaikki irrallaan fairyllä ja tiskiharjalla.
Kojelaudan alusen, rintapellin, lattia parsittu, takaseinä bitumoitu.
Takaseinään tulee äänenvaimennusmatto ja sen päälle verhoiluhuopa. Kiinitys tulee 3M Spray Vaahtomuoviliimalla.
Tuossa testasin tarttuvuutta peltiin/huovantarttuvuutta äänieristeeseen.
Vähän vaiheessa Kuva Bitumia on vähm siellä täällä. Nyt on koelauta paikallansa niin pitää laittaa äänieristemattoa lisäksi.
Otin vain takalattiasta bitumin pois
Kuva Kun oli irti joskus kastunu/jäätyny. Etulattiasta ei lähteny kirveelläkään joten tervettä on.
Äänieristettä Takalattiassa, laitoin bitumia jonninverran Kuva Toinen
Verhoilin Takaseinästä alaosan tuolla äänieriste/huopa pakettina.
Juu ei kannata yrittääkään peittää koko lattiia tuolla aineella. Itsekin kädin lattiasta tuollaisia levyjä irrotelleena ihmettelin, että mihinkäs täältä se pelti on kadonnut? Kosteus pääsee hiipimään levyn alla ja tekemään tuohojaan rauhassa, kun ei pääse koskaan kunnolla kuivumaan. Parempi se on noin laittaa.
Toisekseen bitumilla ei tarvitse peittää koko aluetta, riittää kun tapetaan matalataajuiset värähtelyt.
PS. kadehdittavan ehjä lattia tuossa autossa.
Toisekseen bitumilla ei tarvitse peittää koko aluetta, riittää kun tapetaan matalataajuiset värähtelyt.
PS. kadehdittavan ehjä lattia tuossa autossa.
Olikohan toi kymppimetrin rulla 40€. Onkos se raahessa katepalia?
Niin ja toinen hyvä rautakaupan bitumi on Alupekka tai joku semmonen, soon abaut 2mm vahvaa alumiini pintaista, sillä on hyvä kaikki muoviosat käsitellä.
Nyt olis takaseinä bitumoitu ja sivut myös, ne vedin suhkot umpeen. Tossa on jo äänieriste paikallansa.
Ja tässä on takaseinässä huopa liimattuna. Prkl kun loppu toi spray liima ja täältä suomensuurimmasta(edittiä, eikun toiseksi suurimmista) kaupungista ei löydy
Niin ja toinen hyvä rautakaupan bitumi on Alupekka tai joku semmonen, soon abaut 2mm vahvaa alumiini pintaista, sillä on hyvä kaikki muoviosat käsitellä.
Nyt olis takaseinä bitumoitu ja sivut myös, ne vedin suhkot umpeen. Tossa on jo äänieriste paikallansa.
Ja tässä on takaseinässä huopa liimattuna. Prkl kun loppu toi spray liima ja täältä suomensuurimmasta(edittiä, eikun toiseksi suurimmista) kaupungista ei löydy
Paikallinen spar/ikh-jälleenmyyjä yllätti positiivisesti ja siellä oli spray liimaa, ei tosin 3M:n verosta mutta MOTIP:pia kumminki.
Nyt on verhoiltu kokonaan, Tässä valmiista kuva. Ja ilman salamaa niin antaa vähän paremmin oikean sävyn
Kojis vaiheessa
Nyt on verhoiltu kokonaan, Tässä valmiista kuva. Ja ilman salamaa niin antaa vähän paremmin oikean sävyn
Kojis vaiheessa
Wei to kou mään... Siistinnäköistä työtä. Omassani oli tuollainen verhous: klik
Jes.
Nyt alkas takapää kabiinista olemaan penkkejä vaille valamis Kuva
Seuraavaksi vois nipputtaa tuon koelaudan niin pääsee testaan onko eristyksellä vaikutusta. Nimittäin mitä olen ajanu tuolla niin siin ollu vaan penkit ja kojis paikallansa, niin ei tarvi kummosta muutosta olla vertailukohtaan, eli kaikki metelin väheneminen on kotia päin.
Mistähän kohin se lämmönsäätövaijjeri tulee kulkea koelaudan sisässä?
Nyt alkas takapää kabiinista olemaan penkkejä vaille valamis Kuva
Seuraavaksi vois nipputtaa tuon koelaudan niin pääsee testaan onko eristyksellä vaikutusta. Nimittäin mitä olen ajanu tuolla niin siin ollu vaan penkit ja kojis paikallansa, niin ei tarvi kummosta muutosta olla vertailukohtaan, eli kaikki metelin väheneminen on kotia päin.
Mistähän kohin se lämmönsäätövaijjeri tulee kulkea koelaudan sisässä?
Veikkaan, että äänieristyksen suhteen naama on koeajolla leveässä virneessä 8)
Tuohon kupulasiin voisit kokeilla Fareclaa tai Autoglymiä ja myllytät sen vaahtomuovilaikalla kirkkaaksi.
Klik
Tekee ihmeitä kokonaisilmeelle. Itse tietty vaihtaisin suoran lasin...
Lämmönsäätövaijerille muistaakseni löytyy luonteva reitti ihan sovittelemalla.
Tuohon kupulasiin voisit kokeilla Fareclaa tai Autoglymiä ja myllytät sen vaahtomuovilaikalla kirkkaaksi.
Klik
Tekee ihmeitä kokonaisilmeelle. Itse tietty vaihtaisin suoran lasin...
Lämmönsäätövaijerille muistaakseni löytyy luonteva reitti ihan sovittelemalla.
Niin ja Caddystä kiinnostuneille, Täällä kaupattavana.
Tartteis saada myytyä jotta voip maksella jälkiverosta toisen puoliskon ja loput suaa sijoittaa hyvällä omallatunnolla kleinbussiin.
Tartteis saada myytyä jotta voip maksella jälkiverosta toisen puoliskon ja loput suaa sijoittaa hyvällä omallatunnolla kleinbussiin.
Tulipa taas jotain tehtyä, nyt auto peräti näyttää valkoiselta, oli niin tiukassa paska siinä kylessä että ei muuta kuin raakaa liuotinta ja sientä perään.
Tuli samalla otettua kylkiteipit pois, lähti nätisti kun painepesurilla hana kuumalla vedellä sai alulle ja sitten sievästi kiskontaa.
Mitähän noita ruiskun johtoja on ylimääräisiä tai siis pistokkeita ainakin, tuolla kuvissa on muutama moottorin kuva jossa on ylimääräisiä pistokkeita joita löytyy imusarjan luota vänkärin puolelta, kuskin puolelta ilmanputsari kotelon luota, ja koneen etuosasta vesiletkun kupeesta.
http://s141.photobucket.com/albums/r52/Saleksi/
Tuli samalla otettua kylkiteipit pois, lähti nätisti kun painepesurilla hana kuumalla vedellä sai alulle ja sitten sievästi kiskontaa.
Mitähän noita ruiskun johtoja on ylimääräisiä tai siis pistokkeita ainakin, tuolla kuvissa on muutama moottorin kuva jossa on ylimääräisiä pistokkeita joita löytyy imusarjan luota vänkärin puolelta, kuskin puolelta ilmanputsari kotelon luota, ja koneen etuosasta vesiletkun kupeesta.
http://s141.photobucket.com/albums/r52/Saleksi/
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa