Corrado VR6 3.0l
Valvoja: ffp jäsenet
ok, muutama ahvenostokuvat...ilman se "kammottava" maski...:-)
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... day220505/
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... day220505/
e1 : Toimiiko auto rata-ajossa ?
ihan ok. Lukkoperä auttaa hitaissa mutkissa kivasti.
Hyvin neutraali. Ei puske eikä yliohjaa. Eli helppo ajaa.
Hieman puhditon varsinkin siinä suoralla ( pitäisi löytyä 10-20hp vielä koneesta) toki se pystyi otaa täydellä kaasulla mikä oli uusi kokemus minulla audi rs2 jälkeen mikä oli karmea ajattava painon ja huono alustan vuoksi ( plus 500kg radon verrattuna) vaikka olikin 150hp/100nm vahvempi. Kierosajat suunilleen samat, eli 1.40 molemmille puolille.
Nyt pitäisi löytää kunnon renkaat
Moottorin ääni on aika hieno ainakin sisällä..:-)
Viimeksi muokannut niels, 23.5.2005 17:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Makuasioita näemmä kun ei oikein meikäläistä sytytä
OT:
Hauska muuten tuo TÜV, joitakin lappuja Suomen viranomaiset vaatimalla vaatii ko. lafkasta ja muutamia lappuja se ei hyväksy kirveelläkään (esim. uusien autojen jälki-turbotukset jne.). Valikoivaa hommaa :-). Katsastus itsessään on tiukempi kuin Suomessa kuluvien osien osalta esim. Jarrut. Alustaa ei kopisteltu kun kävin tuon "Ferrarin" kans leimalla.
OT:
Hauska muuten tuo TÜV, joitakin lappuja Suomen viranomaiset vaatimalla vaatii ko. lafkasta ja muutamia lappuja se ei hyväksy kirveelläkään (esim. uusien autojen jälki-turbotukset jne.). Valikoivaa hommaa :-). Katsastus itsessään on tiukempi kuin Suomessa kuluvien osien osalta esim. Jarrut. Alustaa ei kopisteltu kun kävin tuon "Ferrarin" kans leimalla.
niin ei voi, tai sais..
Kevyt se ainakin on. Toki vois siitä 100kg oma massastakin pudottaa muutamia kiloja niin varmasti menee vielä lujempi....
Saksan TUV on kai ainakin euroopan rajuin vaatimukseltaan. Vanhemmat toki asuu espanjassa ja joutui vaihtaa täältä viime vuonna ostettu 1.8t golf IV 225/45/18 renkaat pois ja vaihtaa 235/40/18 kuin muuten "huippunopeus" kuulema tulis liian korkeaksi..siis aivan pyllystä.
Kevyt se ainakin on. Toki vois siitä 100kg oma massastakin pudottaa muutamia kiloja niin varmasti menee vielä lujempi....
Saksan TUV on kai ainakin euroopan rajuin vaatimukseltaan. Vanhemmat toki asuu espanjassa ja joutui vaihtaa täältä viime vuonna ostettu 1.8t golf IV 225/45/18 renkaat pois ja vaihtaa 235/40/18 kuin muuten "huippunopeus" kuulema tulis liian korkeaksi..siis aivan pyllystä.
mursun ottama ahvenisto kuva
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... ckgood.jpg
oli niin hieno päivä tänään.
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... /june2005/
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... ckgood.jpg
oli niin hieno päivä tänään.
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... /june2005/
maalasin uudet inpro mustaksi ja asensin xenonit. ( oikeapuoliset toistaiseksi vaan)
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... kosinpros/
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... kosinpros/
olimme audi klubbin kanssa vähän ajalemassa motoparkissa.
Imusarjan läppä oli taas mennyt rikki joten ei ollut poweria ylhäällä . mutta oli hauska siltikin.
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... 090705.wmv
Imusarjan läppä oli taas mennyt rikki joten ei ollut poweria ylhäällä . mutta oli hauska siltikin.
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... 090705.wmv
Kyllä sä tunnuit siellä kovin menevän...ite olin audilla ihan vastaantulija, kun ainakin kerran vedit ohi. Täytyis varmaan joskus ite opetella ajamaan, ni se vois auttaa...
kuule ei minullakaan yhtäkään kieros mennyt ilman jonkunlainen moka. Ja vaikka pää tajuu että hei, toinen ajolinja voisi olla ehkä parempi, niin muu kroppa vaan ei ole samaa mieltää ja ajetaan mutkat ihan liian kovaa sisään ja siksi hidas ulos.
Juu kauniistihan se corrado siellä rataa kiersi. Itsekkin huomasin tuon aivan saman että tulin liian kovaa kurviin sisään mutta seuraavalla kierroksella tötöilin aivan samassa paikassa. Varsinkin takasuoraa edeltävään pitkään vasuriin tuli aluksi ajettua aivan liian kovaa sisään ja siten sai todella huonot vauhdit suoralle.
Surkea. Rata ei ole kovin tuttu minulle kun olen ainostaan ollut siellä näissä kaupalisessa tapahtumissa missä varsinainen rataajo on melkein viimeinen prioriteetti. Eli ehdin ajaa ehkä 6-7 kieroksia kaikenkaikkia. Sain viimein tuhottu vanhat elokuvarenkaatkin.
vartti maili oli myös jotenkin puhditon. 15.4s...en tiedä. On aavistus että pakosarja on haljennut. Täytyy tutkia.
vartti maili oli myös jotenkin puhditon. 15.4s...en tiedä. On aavistus että pakosarja on haljennut. Täytyy tutkia.
Kävin tänään toinen kerta Karalalle penkittämään autoa. Viime aikoinen puhdin puute ylhäällä oli halkealma ilma paine putkessa mikä pitäisi avaa läppä imusarjan sisälla. Kun se kerran EI avaantunut niin moottori ei oikein saanut hengittää kunnolla ylhäällä. Nyt se käy taas yhtä ilosesti ylhäälä kun alhaala.
...Niin iloisesti jopa että pari kaveria sinisissä puviussa kutsui mut takapenkkiin kertomaan lisää. 532€ ding!
Penkissä ei huomattu paljon eroa 4kk aikaisemmasta testistä. Joten ei ne luvut kerro aina koko totuus moottorin ominaisuukseista. Vääntää paljon herkempi kun ennen ylhäälä.
http://www.locomail.com/niko/mycorradoweb/myconversion/karalaaug05b.jpg
moottorin teho vauhtipyörässä.
161.5kw ( 219.6hv) ja 265nm.
Ei siis mitenkään hyvä tai huono. Mutta riittää minulle.
...Niin iloisesti jopa että pari kaveria sinisissä puviussa kutsui mut takapenkkiin kertomaan lisää. 532€ ding!
Penkissä ei huomattu paljon eroa 4kk aikaisemmasta testistä. Joten ei ne luvut kerro aina koko totuus moottorin ominaisuukseista. Vääntää paljon herkempi kun ennen ylhäälä.
http://www.locomail.com/niko/mycorradoweb/myconversion/karalaaug05b.jpg
moottorin teho vauhtipyörässä.
161.5kw ( 219.6hv) ja 265nm.
Ei siis mitenkään hyvä tai huono. Mutta riittää minulle.
Viimeksi muokannut niels, 26.8.2005 11:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
en mä ollut mitenkään hurjastelemassa sillöin. 100km/t rajoitus oli tippunut 80km/t ilman että huomasin sitä ja kas vain kun musta maija vaan ilmestyi yht äkkiä montun kuopasta sopivasti esiin. 109km/t oli mitattu.
Ihan mukavia kaverit olivat, kerrankin. Melkein pahoitteli tapahtumasta ja kertoi olevia "puun ja kuoren välissä". Eli valtio haluaa alentaa keski nopeaukset ja he pitäisi sitten valvoa sitä. Ja varmasti liikkuva poliisin pieni budjetti väje myös innostaa. Viimeiset lauseet oli vaan hyvä päivän jatko, ja ei tavanomainen "aja hiljemmin".
Ysi tie taitaa olla vaan sellainen. Nelos tiellä äei kukaan aja 120km/t.
Ihan mukavia kaverit olivat, kerrankin. Melkein pahoitteli tapahtumasta ja kertoi olevia "puun ja kuoren välissä". Eli valtio haluaa alentaa keski nopeaukset ja he pitäisi sitten valvoa sitä. Ja varmasti liikkuva poliisin pieni budjetti väje myös innostaa. Viimeiset lauseet oli vaan hyvä päivän jatko, ja ei tavanomainen "aja hiljemmin".
Ysi tie taitaa olla vaan sellainen. Nelos tiellä äei kukaan aja 120km/t.
Tosiaan, voisi ehkä vielä 1-2kilowattia olla enemmän sata-kaksisataa kierrosta ylempänä. Mutta kyllä se veto tuon käyrän perusteella tuohon taitaa loppuakkin, moottorin hengitys ei riitä enään. Rajoittajaan itse aina on tullut rykäistyä, että saa koko koneen potenttiaalin esiin, vaikka se teho sitten lähtisi laskemaan jo neljässä tonnissa. Tuosta koko käyrästä saa sitten laskettua optimaaliset vaihtokierrokset eri vaihteille. Jos tuokaan vääntökäyrä ei totaalisesti notkahda tuon 6400rpm jälkeen niin kyllä sitä kannattaa vielä pitkälle yli tuon kiihdytyksissä vedättää.
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... oiler2.jpg
Eikös tuossa kuvassa ole eri maski? .. Jos on niin itse pidän enemmän tuosta maskista mikä tässä pasteamassani kuvassa on.
Eikös tuossa kuvassa ole eri maski? .. Jos on niin itse pidän enemmän tuosta maskista mikä tässä pasteamassani kuvassa on.
tuntuu kierrosajat aika vaivaiselta noin tehokkaista autoista, AKK:n transponderilla mitattuna muutamat kuplat kulki tänä kesänä 1.42 per kierros. Ja moottorina vapaastihengittävä parilitrainen :)
http://lohi.ssp.fi/~rockford/sivut/urho/images/IMG_8451_jpg.jpg
http://lohi.ssp.fi/~rockford/sivut/urho/images/IMG_8451_jpg.jpg
Sähkösäätöinen korkeussäätö oli lisävarustus. Johtosarja on intergroitu pääjohtosarjaan. Joten tarkista ettaä sinulta löytyy kolme napainen liitin. Jos ei niin joudut vetää itse uudet johdot kuten tässä on mianittu ( jenkki mallin raadossa ei ollut koskaan näitä sähkösäätöiset versiot). http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=471726
Tässä on kuva uudemmasta ja vanhemmasta http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... ection.jpg
Tässä on kuva uudemmasta ja vanhemmasta http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... ection.jpg
Kiitos linkistä jos vaikka sen avulla koittas saada toimimaan. Täytyy lukea tarkemmin illalla.
Multa löytyy tuo 3-napainen liitin valojen takaa ja se on kytkettynä. Lisäksi multa löytyy tuo vanhemman mallinen korkeussäätö potikka.
Pitäskö muuten tuolta koelaudan sisältä löytyä 5(vai 6) napainen johto valmiina katkaisijan perään? Outoa sinänsä että muut löytyy mut ei johtoa... ainakaan viimeksi siihen löytynyt kun hälytintä asentaessa sitä ihmettelin.
Multa löytyy tuo 3-napainen liitin valojen takaa ja se on kytkettynä. Lisäksi multa löytyy tuo vanhemman mallinen korkeussäätö potikka.
Pitäskö muuten tuolta koelaudan sisältä löytyä 5(vai 6) napainen johto valmiina katkaisijan perään? Outoa sinänsä että muut löytyy mut ei johtoa... ainakaan viimeksi siihen löytynyt kun hälytintä asentaessa sitä ihmettelin.
Mielipiteitähän on yhtä monta kuin katsojiakin. Mutta avaanpa omankin sanaisen arkkuni: Katselin ekaa kertaa noi kaikki kuvat läpi ja suht uutena tulokkaana huomasin, että tuohan on muutettu oikean puolen ohjauksellisesta vasuriksi :) Aikamoinen projekti..
Ja tuosta keulasta sen verran, että merkitön "3-ripainen" maski ja originaalipuskuri jollain seat-etulipalla on mun mielestä paras yhtälö. Mut kukin rakentaa tyylillään.. :)
Ja tuosta keulasta sen verran, että merkitön "3-ripainen" maski ja originaalipuskuri jollain seat-etulipalla on mun mielestä paras yhtälö. Mut kukin rakentaa tyylillään.. :)
niin se oli oikea kätinen...siksi sehän vähän kestikin, kun inspiraatio ja usko meinais loppuakin jossakin vaiheessa.
Nyt pitää päättää pidänkö erittäin harvinaiset japan edition kultaiset bbs lemmarit tai kiilotettuja joka naapurilla versiot. ( 14kpl näitä vanteita menee hiemän överiksi).
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... th85x17lm/
Nyt pitää päättää pidänkö erittäin harvinaiset japan edition kultaiset bbs lemmarit tai kiilotettuja joka naapurilla versiot. ( 14kpl näitä vanteita menee hiemän överiksi).
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... th85x17lm/
Kerrankin japanialaiset näyttävät paremmilta...=)
ps. Aika hyvä jäynä noi eriväriset vanteet eripuolilla, meinaan Ahvenistolla kun katto varikkopilttuista, että Corrado kultasilla vanteilla lähti radalle. Ja kun Corraado tuli radalta pois, niin alkoi miettimään että missäs se Corrado niillä kultasilla vanteilla on??
ps. Aika hyvä jäynä noi eriväriset vanteet eripuolilla, meinaan Ahvenistolla kun katto varikkopilttuista, että Corrado kultasilla vanteilla lähti radalle. Ja kun Corraado tuli radalta pois, niin alkoi miettimään että missäs se Corrado niillä kultasilla vanteilla on??
takakilven kiinnitys
millä toi sun takakilpi on kiinni tossa sileessä levyssä? Mulla on tollanen tasoitus takavalojen väliin, mutta en ole ratkaissut vielä kilven kiinnitysongelmaa ja ajelen siks kilpi takaikkunalla...
Muutamia kuvia alastaro AKK ratalisenssi ajossa. Auto oli nopein joukossa (1.38m), toki oli varmasti parempiakin kuskia paikanpäällä. Kalustoa oli uudesta m3 íhan vanhoijen volvojen asti.
Vetonivellen muttarit oli löystynyt ja katkesi viimeisen joukuelähdössä. Onneksi oli varaosta kotona joten sain sen jo seuraavalla päivälla ajoon.
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... astaroakk/
Vetonivellen muttarit oli löystynyt ja katkesi viimeisen joukuelähdössä. Onneksi oli varaosta kotona joten sain sen jo seuraavalla päivälla ajoon.
http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... astaroakk/
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa