Corrado VR6 3.0l

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

Jute
-
Viestit: 969
Liittynyt: 23.7.2003 16:58

ViestiKirjoittaja Jute » 20.5.2005 15:49

aak! aika hirveä tuo puskuri&maski yhdistelmä....

xite
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 14.3.2004 19:16

ViestiKirjoittaja xite » 20.5.2005 19:33

Ei tuo nyt mikään karmee oo, mut enemmän menee tonne kammotuksen puolelle, ko nättiyden. IMO liian "pyöreet" muodot ja liian täynnä toi maski. Sillai.

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 22.5.2005 20:56

ok, muutama ahvenostokuvat...ilman se "kammottava" maski...:-)

http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... day220505/

Migu
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 24.7.2003 20:41

ViestiKirjoittaja Migu » 22.5.2005 21:14

Much better! ;)

eskimo
-
Viestit: 326
Liittynyt: 20.2.2005 0:40

ViestiKirjoittaja eskimo » 22.5.2005 22:25

Uhh.. ja taas näyttää hyvältä :)

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 22.5.2005 23:46

Nyt tää on hienoin näkemäni Corrado keulasta....
Pitäs saada vähän alemmaks...

xite
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 14.3.2004 19:16

ViestiKirjoittaja xite » 23.5.2005 16:00

No I like it... very much :P

e1 : Toimiiko auto rata-ajossa ?

Joonas.k
-
Viestit: 772
Liittynyt: 13.3.2005 18:39

ViestiKirjoittaja Joonas.k » 23.5.2005 16:03

En usko että enään kannattaa madaltaa. Todella hieno +++

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 23.5.2005 16:16

e1 : Toimiiko auto rata-ajossa ?


ihan ok. Lukkoperä auttaa hitaissa mutkissa kivasti.

Hyvin neutraali. Ei puske eikä yliohjaa. Eli helppo ajaa.

Hieman puhditon varsinkin siinä suoralla ( pitäisi löytyä 10-20hp vielä koneesta) toki se pystyi otaa täydellä kaasulla mikä oli uusi kokemus minulla audi rs2 jälkeen mikä oli karmea ajattava painon ja huono alustan vuoksi ( plus 500kg radon verrattuna) vaikka olikin 150hp/100nm vahvempi. Kierosajat suunilleen samat, eli 1.40 molemmille puolille.

Nyt pitäisi löytää kunnon renkaat

Moottorin ääni on aika hieno ainakin sisällä..:-)
Viimeksi muokannut niels, 23.5.2005 17:29. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

xite
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 14.3.2004 19:16

ViestiKirjoittaja xite » 23.5.2005 17:05

hienoa

ippe
-
Viestit: 118
Liittynyt: 13.8.2003 22:33
Viesti:

ViestiKirjoittaja ippe » 23.5.2005 19:22

Hyvin se näytti kulkevan ahvenistolla eilen, kaveri oli uudella mustalla gti golffilla kiertämässä ja tuntu pientä kisameininkiä olevan :)

wveikkis
-
Viestit: 39
Liittynyt: 5.10.2004 16:16

ViestiKirjoittaja wveikkis » 15.6.2005 11:28

18.6 eli tän viikon La tulossa ahvenistolle??

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 15.6.2005 13:14

yritetään. Viime yöllä oli vielä 38.9c kuume.

wveikkis
-
Viestit: 39
Liittynyt: 5.10.2004 16:16

ViestiKirjoittaja wveikkis » 16.6.2005 10:55

no voe stana....täs harrastukses on joku kumma juttu kun alkaa aina vastustamaan :D iteltä meinas eilen lähtee kilvet omasta autosta...onneks ei ihan tarvnnu repii pois...tänää tosin katsastukseen :( tää on tätä....mut eiköhän tästä lauantaina kuitenki matkaan päästä....

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 16.6.2005 11:01

Juu, on se joskus rankkaa.

Nyt pitää vaan saada hiilikuitu konepelti vielä paikallaan. Meneekö sellainen muuten katsastuksen läpi?

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 16.6.2005 11:13

Onhan lasikuituisetkin pellit läpi menneet, en ole ainakaan kuullu muuta.Lisäksi Luulis että hiilikuituinen olisi jopa tarvallisempi kolaritilanteessa jalankulkijoille?

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 16.6.2005 12:05

voi olla....joku sanoi että ennen 95 rakenettuja autoja ne ovat sallittu, sen jälkeen ne pitää olla hyväksytty ( esim tuv). En tiedä pitääkö paikkaa..

Vinki
-
Viestit: 270
Liittynyt: 4.11.2004 19:46

ViestiKirjoittaja Vinki » 16.6.2005 15:59

siipilehdessä oli ainaki joskus -00 mallin xsara johon oli itse tehty kuitupelti ja katsastuksesta se tietääkseni oli läpi menny :) Jotenkin en silti ihmettelisi yhtään, vaikka pitäisikin olla tuv-hyväksyntä, ku se pitää olla lähes jokaisessa uudemman auton osassa... ainakin tuntuu siltä :P

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 20.6.2005 13:15

tässä muutamia kuvia hiilikuitu konepellistä

http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... fibrehood/

oopee

ViestiKirjoittaja oopee » 20.6.2005 15:14

Makuasioita näemmä kun ei oikein meikäläistä sytytä

OT:
Hauska muuten tuo TÜV, joitakin lappuja Suomen viranomaiset vaatimalla vaatii ko. lafkasta ja muutamia lappuja se ei hyväksy kirveelläkään (esim. uusien autojen jälki-turbotukset jne.). Valikoivaa hommaa :-). Katsastus itsessään on tiukempi kuin Suomessa kuluvien osien osalta esim. Jarrut. Alustaa ei kopisteltu kun kävin tuon "Ferrarin" kans leimalla.

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 20.6.2005 15:25

niin ei voi, tai sais..

Kevyt se ainakin on. Toki vois siitä 100kg oma massastakin pudottaa muutamia kiloja niin varmasti menee vielä lujempi....

Saksan TUV on kai ainakin euroopan rajuin vaatimukseltaan. Vanhemmat toki asuu espanjassa ja joutui vaihtaa täältä viime vuonna ostettu 1.8t golf IV 225/45/18 renkaat pois ja vaihtaa 235/40/18 kuin muuten "huippunopeus" kuulema tulis liian korkeaksi..siis aivan pyllystä.

eskimo
-
Viestit: 326
Liittynyt: 20.2.2005 0:40

ViestiKirjoittaja eskimo » 20.6.2005 15:45

Kivahan tuo konepelti on =)

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 20.6.2005 20:52


niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 28.6.2005 0:14

maalasin uudet inpro mustaksi ja asensin xenonit. ( oikeapuoliset toistaiseksi vaan)

http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... kosinpros/

Emppu82
-
Viestit: 332
Liittynyt: 16.3.2005 14:08

ViestiKirjoittaja Emppu82 » 28.6.2005 0:16

Tuntuu noi xenonit olevan aika tehokkaat valot. Ja näyttää tosi hyvältä.

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 28.6.2005 0:36

kyllä.

saa ostaa minulta alkaen 300€ :)

www.xenonautovalot.fi

eskimo
-
Viestit: 326
Liittynyt: 20.2.2005 0:40

ViestiKirjoittaja eskimo » 28.6.2005 17:15

Olis joo xenonit pätevät. Mutta ei hemmetti, ikinä ei oo corrado istunut silmään, ennen tätä nielsin corradoa. Nyt tuntuu istuvan erittäin hyvin =)

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 7.7.2005 0:52

nyt löytyi puutuvia heppojakin. VW motorsportin imusarjan läppäventiilistä oli yksi kahdesta ruuvista jo lähetenyt irti ja fuskasi aika paljon. Tiivistemassa ja uudet paksummat ruuvit ja kiini...taas hymyilee kun kieroksia antaa..:-)

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 12.7.2005 12:14

olimme audi klubbin kanssa vähän ajalemassa motoparkissa.

Imusarjan läppä oli taas mennyt rikki joten ei ollut poweria ylhäällä . mutta oli hauska siltikin.

http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... 090705.wmv

Ville R
-
Viestit: 1225
Liittynyt: 23.7.2003 15:34

ViestiKirjoittaja Ville R » 12.7.2005 12:44

Hienosti silti näytti kulkevan, onko renkaat taas ihan loppu? :D

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 12.7.2005 13:00

Hienosti silti näytti kulkevan, onko renkaat taas ihan loppu? :D


Kyllä! Oli aikaakin. 4 vuotta vanhat liian kapeat 205/40/17 contisportit. Toki ihme hyvin kesti 30-35c ILMA lämpötilat. Pito sitten oli jotakin muuta..kuten ajalinjat. :)

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 12.7.2005 13:09

Kyllä sä tunnuit siellä kovin menevän...ite olin audilla ihan vastaantulija, kun ainakin kerran vedit ohi. Täytyis varmaan joskus ite opetella ajamaan, ni se vois auttaa...

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 13.7.2005 12:06

Kyllä sä tunnuit siellä kovin menevän...ite olin audilla ihan vastaantulija, kun ainakin kerran vedit ohi. Täytyis varmaan joskus ite opetella ajamaan, ni se vois auttaa...


kuule ei minullakaan yhtäkään kieros mennyt ilman jonkunlainen moka. Ja vaikka pää tajuu että hei, toinen ajolinja voisi olla ehkä parempi, niin muu kroppa vaan ei ole samaa mieltää ja ajetaan mutkat ihan liian kovaa sisään ja siksi hidas ulos.

packard
-
Viestit: 93
Liittynyt: 13.4.2005 17:08

ViestiKirjoittaja packard » 13.7.2005 13:43

Juu kauniistihan se corrado siellä rataa kiersi. Itsekkin huomasin tuon aivan saman että tulin liian kovaa kurviin sisään mutta seuraavalla kierroksella tötöilin aivan samassa paikassa. Varsinkin takasuoraa edeltävään pitkään vasuriin tuli aluksi ajettua aivan liian kovaa sisään ja siten sai todella huonot vauhdit suoralle.

xite
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 14.3.2004 19:16

ViestiKirjoittaja xite » 31.7.2005 17:39

MItes alastarolla kierrokset? Ihan hyvältä näytti, mutta mitä auto ja kello sanovat ?

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 31.7.2005 21:49

Surkea. Rata ei ole kovin tuttu minulle kun olen ainostaan ollut siellä näissä kaupalisessa tapahtumissa missä varsinainen rataajo on melkein viimeinen prioriteetti. Eli ehdin ajaa ehkä 6-7 kieroksia kaikenkaikkia. Sain viimein tuhottu vanhat elokuvarenkaatkin.

vartti maili oli myös jotenkin puhditon. 15.4s...en tiedä. On aavistus että pakosarja on haljennut. Täytyy tutkia.

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 24.8.2005 22:06

Kävin tänään toinen kerta Karalalle penkittämään autoa. Viime aikoinen puhdin puute ylhäällä oli halkealma ilma paine putkessa mikä pitäisi avaa läppä imusarjan sisälla. Kun se kerran EI avaantunut niin moottori ei oikein saanut hengittää kunnolla ylhäällä. Nyt se käy taas yhtä ilosesti ylhäälä kun alhaala.

...Niin iloisesti jopa että pari kaveria sinisissä puviussa kutsui mut takapenkkiin kertomaan lisää. 532€ ding!

Penkissä ei huomattu paljon eroa 4kk aikaisemmasta testistä. Joten ei ne luvut kerro aina koko totuus moottorin ominaisuukseista. Vääntää paljon herkempi kun ennen ylhäälä.

Kuva

http://www.locomail.com/niko/mycorradoweb/myconversion/karalaaug05b.jpg

moottorin teho vauhtipyörässä.
161.5kw ( 219.6hv) ja 265nm.

Ei siis mitenkään hyvä tai huono. Mutta riittää minulle.
Viimeksi muokannut niels, 26.8.2005 11:23. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 25.8.2005 0:12

Riittäs nuo tehot minullekin...

Tuo keula on nyt autossa paljon parempi kuin se entinen.

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 25.8.2005 8:52

Tuo keula on nyt autossa paljon parempi kuin se entinen.


niin, mutta tylsä kun kaikki muillakin on sama...

Teppo S
-
Viestit: 245
Liittynyt: 1.1.2004 12:12

ViestiKirjoittaja Teppo S » 25.8.2005 18:06

Joo ajoin muuten isolla punaisella ohi kun istuit niiden setien kanssa "juttelemassa" .
Oudossa paikkaa vaan olitte vai pitikö vähän kokeilla kiihtyvyyttä..

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 25.8.2005 18:08

niin, mutta tylsä kun kaikki muillakin on sama...


En ainakaan oo nähny kellään samanlaista keulaa,, ja yhtä hienoa

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 25.8.2005 19:14

en mä ollut mitenkään hurjastelemassa sillöin. 100km/t rajoitus oli tippunut 80km/t ilman että huomasin sitä ja kas vain kun musta maija vaan ilmestyi yht äkkiä montun kuopasta sopivasti esiin. 109km/t oli mitattu.

Ihan mukavia kaverit olivat, kerrankin. Melkein pahoitteli tapahtumasta ja kertoi olevia "puun ja kuoren välissä". Eli valtio haluaa alentaa keski nopeaukset ja he pitäisi sitten valvoa sitä. Ja varmasti liikkuva poliisin pieni budjetti väje myös innostaa. Viimeiset lauseet oli vaan hyvä päivän jatko, ja ei tavanomainen "aja hiljemmin".

Ysi tie taitaa olla vaan sellainen. Nelos tiellä äei kukaan aja 120km/t.

Ville R
-
Viestit: 1225
Liittynyt: 23.7.2003 15:34

ViestiKirjoittaja Ville R » 25.8.2005 19:49

Niin iloisesti jopa että pari kaveria sinisissä puviussa kutsui mut takapenkkiin kertomaan lisää. 532€ ding!


:D

Nuo esim. risteyskohtien hetkelliset 80 rajoitukset on niiiin rasittavia.

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 26.8.2005 10:04


toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 26.8.2005 13:02

Miksi veto loppuu 63xx rpm kun tehot on vielä nousussa ja rajoittaja on muistaakseni ylempänä?

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 26.8.2005 13:26

hyvä kysymys, en tiedä...

MikaJ
-
Viestit: 4040
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 26.8.2005 13:40

Tosiaan, voisi ehkä vielä 1-2kilowattia olla enemmän sata-kaksisataa kierrosta ylempänä. Mutta kyllä se veto tuon käyrän perusteella tuohon taitaa loppuakkin, moottorin hengitys ei riitä enään. Rajoittajaan itse aina on tullut rykäistyä, että saa koko koneen potenttiaalin esiin, vaikka se teho sitten lähtisi laskemaan jo neljässä tonnissa. Tuosta koko käyrästä saa sitten laskettua optimaaliset vaihtokierrokset eri vaihteille. Jos tuokaan vääntökäyrä ei totaalisesti notkahda tuon 6400rpm jälkeen niin kyllä sitä kannattaa vielä pitkälle yli tuon kiihdytyksissä vedättää.

toniha
-
Viestit: 1385
Liittynyt: 25.7.2003 15:05

ViestiKirjoittaja toniha » 26.8.2005 14:10

Viimeksi kun tuolla ajoin se rajoittaja tuntui tulevan kesken laulun...

Nik0
-
Viestit: 280
Liittynyt: 18.9.2003 18:31

ViestiKirjoittaja Nik0 » 26.8.2005 15:39

En tiedä onko huhupuhetta mutta jostain olen lukenut että Shcrickin imusarjaan olisi juuri parannettu tuota yläpään hengitystä tohon Motorsport VSR:n nähden. Onkohan pelkkää mainos puhetta vai onkohan jossain tuloksia niitten eroista? Kyllä noikin lukemat kelpais mulle jo vallan mainiosti.

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 26.8.2005 15:54

pitää paikansa, muuta mun versio on sitten viellä portattu isommaksi kun schrickin.

eskimo
-
Viestit: 326
Liittynyt: 20.2.2005 0:40

ViestiKirjoittaja eskimo » 27.8.2005 11:19

http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... oiler2.jpg

Eikös tuossa kuvassa ole eri maski? .. Jos on niin itse pidän enemmän tuosta maskista mikä tässä pasteamassani kuvassa on.

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 27.8.2005 11:25

Eskimon kanssa samaa mieltä. Tuo yhtä puuta oleva ei niin iske. Sitä kun oikeasti on jokaisella.

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 27.8.2005 16:43

te ja teidän maskit....

Sorri mutta mua ei hirveesti kiinosta mikä maski mulla nyt taitaa olla. Vaihetlu toki virkistää...:-)

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 29.8.2005 17:29

muutamia kuvia 8.5x17 et 25 lemmareista.

http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... th85x17lm/

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 29.8.2005 17:33

Tyylikästä! Nää Le Mansit sopii paaaaljon paremmin ku noi vanhat, vaikka ei nekään ihan huonot ollu.

xite
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 14.3.2004 19:16

ViestiKirjoittaja xite » 29.8.2005 17:35

:) Hieno

AaJee
-
Viestit: 1162
Liittynyt: 11.11.2004 13:29
Viesti:

ViestiKirjoittaja AaJee » 29.8.2005 17:39

Todella tyylikkäät vanteet ja auto! Mites, onko vanhat vanteet myynnissä?

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 29.8.2005 17:45

en tiedä vielä mikä sarja pidän itselleni. En ole ajannut 10m pitempää niiden 8.5j kanssa. Kävis sääliksi ajaa meidän soratie niiden kanssa....

Ville R
-
Viestit: 1225
Liittynyt: 23.7.2003 15:34

ViestiKirjoittaja Ville R » 29.8.2005 18:25

Eikös nuo kultasilla keskustoilla ollut oikein toooooooosi harvinaiset???

Nuo LM:t on kyllä hienoimmat vanteet ever

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 29.8.2005 20:52

on ne hieman. Eli japan edition mallit. Ei ole saatavina muualta.

Päätin että etu vanteet on liian leveet ( oli et 20, ei et 25 prkl). Joten vaihdan keskiöt huomena. Eli olis 7x17 edessä ja 8.5x17 takana.

Toheltaja
-
Viestit: 2597
Liittynyt: 18.7.2003 21:51

ViestiKirjoittaja Toheltaja » 29.8.2005 21:18

tuntuu kierrosajat aika vaivaiselta noin tehokkaista autoista, AKK:n transponderilla mitattuna muutamat kuplat kulki tänä kesänä 1.42 per kierros. Ja moottorina vapaastihengittävä parilitrainen :)
http://lohi.ssp.fi/~rockford/sivut/urho/images/IMG_8451_jpg.jpg

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 29.8.2005 21:24

kyllä jappe, myönnan etta olet PALJON parempi kuski kun minä.

ehkä renkaissa on jotakin erojakin...

Marko
ffp jäsen
Viestit: 2996
Liittynyt: 17.7.2003 6:59

ViestiKirjoittaja Marko » 29.8.2005 22:19

Joo kyllä tollasten kevennettyjen ja kaaritettujen kuplien ajat tulis olla kyllä vertailukelpoisia tollaseen läskimoottorilla varustettuun korraadoon.

Toheltaja
-
Viestit: 2597
Liittynyt: 18.7.2003 21:51

ViestiKirjoittaja Toheltaja » 30.8.2005 11:06

mie en ratissa ollu :)

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 31.8.2005 9:31

mie en ratissa ollu :)


joo mut silti...kyllä sä olet paljon parempi kuski kun minä..usko pois.

Enliz
-
Viestit: 313
Liittynyt: 12.8.2003 22:53

ViestiKirjoittaja Enliz » 12.9.2005 11:16

Mites noi enkelit, niistä ei varmaan löydy korkeussäätöä ?

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 12.9.2005 11:38


Mites noi enkelit, niistä ei varmaan löydy korkeussäätöä ?


ne käyttää samat korkeus säädöt kun alkuperäisetkin. Myös lisävarusteisiä sähkösäätöiset löytyy.

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 12.9.2005 13:06

Onkos noissa tavallisissakin umpioissa, sähkösäädöttömissä, johdot umpiossa kiinni säätöä varten? Omiin umpioihin tulee sähköt ja ilmeisesti niissä on moottorikin. Lisäksi löytyy nappi korkeussäädölle, mutta siihen ei tule lainkaan johtoja?

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 12.9.2005 13:25

Sähkösäätöinen korkeussäätö oli lisävarustus. Johtosarja on intergroitu pääjohtosarjaan. Joten tarkista ettaä sinulta löytyy kolme napainen liitin. Jos ei niin joudut vetää itse uudet johdot kuten tässä on mianittu ( jenkki mallin raadossa ei ollut koskaan näitä sähkösäätöiset versiot). http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=471726

Tässä on kuva uudemmasta ja vanhemmasta http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... ection.jpg

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 12.9.2005 15:45

Kiitos linkistä jos vaikka sen avulla koittas saada toimimaan. Täytyy lukea tarkemmin illalla.
Multa löytyy tuo 3-napainen liitin valojen takaa ja se on kytkettynä. Lisäksi multa löytyy tuo vanhemman mallinen korkeussäätö potikka.

Pitäskö muuten tuolta koelaudan sisältä löytyä 5(vai 6) napainen johto valmiina katkaisijan perään? Outoa sinänsä että muut löytyy mut ei johtoa... ainakaan viimeksi siihen löytynyt kun hälytintä asentaessa sitä ihmettelin.

Enliz
-
Viestit: 313
Liittynyt: 12.8.2003 22:53

ViestiKirjoittaja Enliz » 12.9.2005 15:57

Missä hinnoissa noi enkelit sitte pyörii. Pitäis varmaa pistää hankintaa kun korkeus säätökin löytyy.

Levis
-
Viestit: 4873
Liittynyt: 24.7.2003 21:12

ViestiKirjoittaja Levis » 12.9.2005 16:42

TaDaa! Nyt toimii korkeuden säätö! Löytyihän se liitin sieltä koelaudan sisältä kun aikansa etsi! Taas uusi lisävaruste josta en autoa ostaessa tiennyt...

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 12.9.2005 17:53

Hieno homma.

Inpro't ovat 365€. Ja xenonnit 295€ lisää, sisäänrakenettu.

Mutta mailaa minulle siitä. Ei tämä mitään myynti palsta ole.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 22.9.2005 11:54

Mielipiteitähän on yhtä monta kuin katsojiakin. Mutta avaanpa omankin sanaisen arkkuni: Katselin ekaa kertaa noi kaikki kuvat läpi ja suht uutena tulokkaana huomasin, että tuohan on muutettu oikean puolen ohjauksellisesta vasuriksi :) Aikamoinen projekti..

Ja tuosta keulasta sen verran, että merkitön "3-ripainen" maski ja originaalipuskuri jollain seat-etulipalla on mun mielestä paras yhtälö. Mut kukin rakentaa tyylillään.. :)

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 22.9.2005 12:21

niin se oli oikea kätinen...siksi sehän vähän kestikin, kun inspiraatio ja usko meinais loppuakin jossakin vaiheessa.

Nyt pitää päättää pidänkö erittäin harvinaiset japan edition kultaiset bbs lemmarit tai kiilotettuja joka naapurilla versiot. ( 14kpl näitä vanteita menee hiemän överiksi).


Kuva

Kuva


http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... th85x17lm/

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 22.9.2005 12:38

Kyllä minä ainakin pitäsin noi japan editionit. Kummatkin on toki pirun hienot, eikä sen perusteella voi oikein sanoa että kummat on paremmat, joten tuo harvinaisuus ratkaisisi omalla kohdalla valinnan.

TiPu
-
Viestit: 679
Liittynyt: 28.8.2003 18:28

ViestiKirjoittaja TiPu » 22.9.2005 13:03

Anna olla tuolleen. Kiillotetut toisella puolella ja Lemansit toisella. Kaksi muuta paria jää sitten varalle jos rengas puhkeaa tms. Loput kuusi myy eteenpäin halavala ;)

aivan offtopic: jokos kontti saapunut saksasta? Laita vaikka meiliin infoa ;)

Sore
-
Viestit: 204
Liittynyt: 11.9.2003 15:07

ViestiKirjoittaja Sore » 22.9.2005 13:26

Kerrankin japanialaiset näyttävät paremmilta...=)

ps. Aika hyvä jäynä noi eriväriset vanteet eripuolilla, meinaan Ahvenistolla kun katto varikkopilttuista, että Corrado kultasilla vanteilla lähti radalle. Ja kun Corraado tuli radalta pois, niin alkoi miettimään että missäs se Corrado niillä kultasilla vanteilla on??

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 22.9.2005 13:48

Pidät kultaiset ja myyt noi hopeiset tusinavanteet mulle...;)

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 23.9.2005 23:46

ok, no tulkaa sitten hakea kiilotettut pois...jos löytyy 2k € :-)

eskimo
-
Viestit: 326
Liittynyt: 20.2.2005 0:40

ViestiKirjoittaja eskimo » 24.9.2005 10:58

Kultaset on ollu nätimmät jo alusta asti :>

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 29.3.2006 16:08


niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 13.4.2006 23:17


Bulz^
-
Viestit: 318
Liittynyt: 28.9.2005 17:41

ViestiKirjoittaja Bulz^ » 14.4.2006 3:23

peli mun mielee.. pitää huomenna tulla ihailee (taino oikeestaa tänää) autoo paikanpäälle =)

Kaasari
-
Viestit: 403
Liittynyt: 16.6.2004 17:05

takakilven kiinnitys

ViestiKirjoittaja Kaasari » 18.4.2006 23:35

millä toi sun takakilpi on kiinni tossa sileessä levyssä? Mulla on tollanen tasoitus takavalojen väliin, mutta en ole ratkaissut vielä kilven kiinnitysongelmaa ja ajelen siks kilpi takaikkunalla...

Bulz^
-
Viestit: 318
Liittynyt: 28.9.2005 17:41

ViestiKirjoittaja Bulz^ » 19.4.2006 2:12

olihan tuo paikanpäällä mukavaa katseltavaa =)

golffie
-
Viestit: 343
Liittynyt: 28.7.2003 17:36

ViestiKirjoittaja golffie » 20.4.2006 15:59

Ajelitko maanantaina Säkylässä päin? Vai sekotinko toiseen "samanlaiseen"?

xite
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 14.3.2004 19:16

ViestiKirjoittaja xite » 20.4.2006 16:18

Säkylässä on toinen tätä muistuttava :). Ainakin lekendaarisella lalliksella bongattu.

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 26.4.2006 10:39

Muutamia kuvia alastaro AKK ratalisenssi ajossa. Auto oli nopein joukossa (1.38m), toki oli varmasti parempiakin kuskia paikanpäällä. Kalustoa oli uudesta m3 íhan vanhoijen volvojen asti.

Vetonivellen muttarit oli löystynyt ja katkesi viimeisen joukuelähdössä. Onneksi oli varaosta kotona joten sain sen jo seuraavalla päivälla ajoon.

http://www.locomail.com/niko/mycorradow ... astaroakk/

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 11.8.2006 15:50


Hampsu
-
Viestit: 258
Liittynyt: 12.2.2005 1:11

ViestiKirjoittaja Hampsu » 11.8.2006 17:51

Miks otit nuo toiset valot+maskin pois?

Hyvä putkisto sul,meikäl sama =)

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 14.8.2006 23:37

vaihtelu virkistää....

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 24.9.2006 22:45


Enliz
-
Viestit: 313
Liittynyt: 12.8.2003 22:53

ViestiKirjoittaja Enliz » 26.9.2006 20:53

Tyylikkäät kuvat! Ottiko pyörät kaariin kii radalla?

g0lfgti
-
Viestit: 1227
Liittynyt: 23.7.2003 17:58

ViestiKirjoittaja g0lfgti » 27.9.2006 12:58

tuo hiilarikonepelti systeemi ois hienompi kun siihen ruiskuttas maalin sillätavoin että se hiilikuitu kuultaa silti sieltä maalin alta.

Olli
-
Viestit: 160
Liittynyt: 11.2.2004 10:49

ViestiKirjoittaja Olli » 27.9.2006 17:32

Minkälaisia aikoja Corradolla pääsee Ahvenistolla??

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 10.10.2006 11:15

En mittanut kieros aikoja näille vanteille/renkailla. Ei ollut kyllä lähelläkään 1.38m millä ajoin bbs lm ja pirelli p zero nerojen kanssa esim bmw ratapäiville.

Ens kaudeksi ostan toyo proxis r-888 katusliksit jolloin pitäis pitoakin löytyä enemmän, se on se pullonkaula tällähetkelle.

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 13.1.2007 14:01

No niin, corrado löysi uuden omistaja. Hän varmasti ilmoittelee itsestään lähiaikoinaan.

Oli hieno kokemus omistaa autoa ( 8-9 vuotta). Toivon mukaan se nyt siirtyy yhtä hyvään kotiin.

Over and out.

Niko

niels
-
Viestit: 602
Liittynyt: 24.7.2003 12:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja niels » 2.2.2014 0:48

Onko minun exästä mitää tietoa nykyään?

Aina silloin tällöin hieman haikailen sen perään. Oli hieno auto...

Elementti
-
Viestit: 717
Liittynyt: 22.11.2008 20:37

ViestiKirjoittaja Elementti » 2.2.2014 1:59

Ainakin Nettiautossa oli tossa syksyllä myynnissä..


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa