vuosimallin 00 laite kyseessä ja omituinen vika.
Ajettu parkkipaikalle mistä ei enään käynnistynyt.
Testeri ilmoittaa viat
468E Lue mittariston vikamuisti!
4659 Toimintajänniterele napa 30 komponentti viallinen
44FC Magneettiventtiili/ruiskutusennakko Katkos/Maavuoto
462C Ahtopaineen säätö säätörajat alitettu (tämä ei välttämättä ole tähän vikaan liittyvä)
463A Moottorin ohjainlaite estotilassa
OB:n testerillä ei saa yhteyttä ajonestojärjestelmään
Sammutin solenoidi saa virtaa
Rele 109 (korjaamon mukaan ehjä)
Miten edetä ? Missä voisi olla vika ?
Niin ja erikoisuuksiin Avain jos ei ole virtalukossa niin valot kun kääntää päälle niin tulee käynnistysvirrat päälle samalla.
Jos joku tietää/osaa auttaa niin auto sijaitsee Keuruulla ja korjaamo ei osaa tehdä mitään.
WV Transporter T4 2,5Tdi
Valvoja: ffp jäsenet
Re: WV Transporter T4 2,5Tdi
Ajonesto antaa sen moottorin käydä hetken ja sammuttaa sen sitte. Käynnistyy siis kyllä, mutta vain hetkeksi.
Se ahtopaineen vikakoodi ei vaikuta käynnistymiseen ja on varmastikki vanha koodi.
Nuo vikakoodit, mie en niistä ymmärrä. Ne pitäs nollata nyt oikealla lukulaitteella, eli vcds:llä ja kattoa sitte uuestaan ku on yrittäny käyntiin. Niistä vcds:llä tulevista vikakoodeista mieki voisin jotaki ymmärtää.
Vcds osaa antaa volkkarin vikakoodit ja ne on sitte helpompi vaikka googlettaa.
Erikoisuuksista ku puhut niin mie kokeilisin vaihtaa virtalukonpohjan ekana. Se maksaa kympin luokkaa motonetissä ja siinä vois olla osasyy moneen asiaan tuossa. Siitä varmaan ite alottasin.
Se ahtopaineen vikakoodi ei vaikuta käynnistymiseen ja on varmastikki vanha koodi.
Nuo vikakoodit, mie en niistä ymmärrä. Ne pitäs nollata nyt oikealla lukulaitteella, eli vcds:llä ja kattoa sitte uuestaan ku on yrittäny käyntiin. Niistä vcds:llä tulevista vikakoodeista mieki voisin jotaki ymmärtää.
Vcds osaa antaa volkkarin vikakoodit ja ne on sitte helpompi vaikka googlettaa.
Erikoisuuksista ku puhut niin mie kokeilisin vaihtaa virtalukonpohjan ekana. Se maksaa kympin luokkaa motonetissä ja siinä vois olla osasyy moneen asiaan tuossa. Siitä varmaan ite alottasin.
Re: WV Transporter T4 2,5Tdi
Itsellä samaa vikaa. ajoin talliin eikä enää lähde käyntiin. Ennen sitä ei mitään oireita. Startatessa työntää putken täydeltä savua ja välillä lupailee. Polttoainelinjoissa ei ole ilmaa ja ainetta tulee. Pari kertaa lähtenyt tulille ensin vajailla ja sitten normaalisti tyhjäkäynnille mutta kylmänä kun painelee kaasua 103 rele napsahtaa aina kaasun mukaan lämösempänä ei enää napsu? Jos koneen sammuttaa ei nenää taas meinaa lähteä millään tulille. Kone on ACV ja vikakoodeja ei anna.
Re: WV Transporter T4 2,5Tdi
Pumpun ajoitus hypännyt; voi toki olla myös jakohihna pielessä, kun pumppu on kahden hihnan takana.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 73 vierailijaa