Valvoja: ffp jäsenet
samza kirjoitti:Mitä alustan osia ajattelit passatista hyödyntää?
Sebastian kirjoitti:Säädin joo, ABS ei.
Sebastian kirjoitti:Sen verran kommentoin ostoilmoitusta että apurunkoa ei tarvi vaihtaa ellet ihan välttämättä halua niitä takimmaisia kiinnikkeitä käyttää. Itsellä G60 on ihan normi apurungolla.
Jos välttämätä sen haluat vaihtaa niin mk3 löytyy sellainen. Vaatii silloin myös mk3 koneen kannattimet.
Dona kirjoitti:Anna öljynjäähdyttimen olla paikallaan. Täysin turhaa hommaa laittaa jälkiasennus kennoa, kun orkkis on toimivaksi todettu.
tehostinsäiliö on aika reilusti isompi kun tuo vakio:D vanha oli niin ruostunut että päätettii jättää tuo passatin jos vaan mahtuu oleen.. Iso pääsylkky täytyy vielä tilata niin pääsee jarrulinjoja veteleen.
jii_bee kirjoitti:tehostinsäiliö on aika reilusti isompi kun tuo vakio:D vanha oli niin ruostunut että päätettii jättää tuo passatin jos vaan mahtuu oleen.. Iso pääsylkky täytyy vielä tilata niin pääsee jarrulinjoja veteleen.
Poljinasetelma ja tehostin ovat ilmeisesti Pasuunasta jossa on ABS:t..?
Jos aioit laittaa ABS:ttömän pääsylinterin, joudut vaihtamaan tehostimen 1.8 Kakkiksen tai ABS:ttömän 88-96 Passatin 9" tehostimeen.
Täytyy laittaa vanha takasin tai keksiä parempi kuntonen jostain...
jii_bee kirjoitti:Täytyy laittaa vanha takasin tai keksiä parempi kuntonen jostain...
1.3 ja 1.6 tehostin on pienempi 7".
Ison pääsylinterin kanssa tulee käyttää 9" tehostinta joka löytyy jopa 1.8 kaasari-Kakkiksesta. 88-96 Passateista löytyy sama tehostin.
samza kirjoitti:En huomannut että millä turbolla meinasit kasata?
Tutunnäköistä puuhastelua , jatka samaan malliin :)
Dona kirjoitti:Tohon ei oikeestaan käy kuin gti golffin tai ekojen a3 audien imusarjat. AGU moottorista. Suosittelisin hommaamaan sen imusarjan ensin ja sitten pilkkomaan vanhan laturinkannakkeen sopivaks. Tuota konetta ei ole ollut kuin pitkittäismoottoreissa eikä niiden kannakkeet sulle käy. Ja minkään poikittaiskoneen kiinnikkeet ei istu tuohon lohkoon.
Ande kirjoitti:Missä on tommonen alavesiletku? Saatko siitä numeron miulle :) myös vesipumpulta öljylauhduttimeen menevä letku kiinostaa..
Ande kirjoitti:Missä on tommonen alavesiletku? Saatko siitä numeron miulle :) myös vesipumpulta öljylauhduttimeen menevä letku kiinostaa..
Kannenpäähän varmaa löytyis poikittais koneista vähän fiksumpi lähtö ku toi siun nykynen.. itellää lähtee suoraa etee ja taakse siitä. tosin vaan yhellä anturipaikalla. Imusarjan tai oikeestaa kaasuläpän kanssa itellää ei ollu ongelmaa konepellin suhteen. Vaikka imusarjan alla oli vielä koroke.. en tiiä tarkkaa mitkä kannakkeet sillo oli. Toisaalta kanssaharrastajalla otti myöski konepeltiin kiinni ilman korokkeita..
samza kirjoitti:Kyllä täälläkin kohtuu ahdasta oli imusarja-konepelti väli. Itseasiassa minulla taisi tuo vaijerin kiinnityskohta ottaa kevyesti konepellin vahvikkeeseen kiinni koneen eläessä, jäljistä päätellen.
samza kirjoitti:Kyllä täälläkin kohtuu ahdasta oli imusarja-konepelti väli. Itseasiassa minulla taisi tuo vaijerin kiinnityskohta ottaa kevyesti konepellin vahvikkeeseen kiinni koneen eläessä, jäljistä päätellen.
Mikä ahdin tulossa kerta et meinannut jäähdytysvesilinjoja ahtimelle laittaa?
Vesilinjathan vetää vaikka noista sisäkennon meno/paluusta kätevästi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa