Sanoivat juuri TV:ssä, että peräaukon kutina on yleisempää kuin yleisesti luullaan. Luulee kuka mitä luulee, mutta minä luulen, että terveen ihmisen p*rsettä kutittaa ihan yhtä paljon kuin minä luulen. Jos p*rsettä ei kutita se on kuollut.
Kansan keskuudessa sitkeästi liikkuvissa uskomuksissa p*rseen kutinaa on totuttu pitämään yleisesti myös merkkinä k*rvän maailmanmarkkinahinnan hintapiikistä, mutta täyttä varmuutta asiasta ei liene kellään.
Minun peräaukkoani kutittaa säännöllisen epäsäännöllisesti, mutta ulostamisen jälkeisen huonon pyyhkimisen ja kutinan välinen yhteys on mielestäni ilmeinen. Jos ryhdyn käyttämään tätä uutta ihmevoidetta, niin voidaanko olettaa huonon pyllynpyyhkimisen lieveilmiönä esiintyvän peräaukon kutinan olevan historiaa? Kellään kokemuksia tästä ihmevoiteesta?
Kokemuksia AC3-peräaukkovoiteesta?
Valvoja: ffp jäsenet
Tuo voide on ilmeisesti tarkoitettu kertaluokkaa pahempaan persreiän kutinaan. En lähtisi itse huonon pyyhkimisen seurauksena aiheutuvan kutinan lievittämiseen käyttämään tuota tököttiä, mutta makunsa kullakin. Lääkäri varmasti neuvoo enemmän kuin autoaiheinen keskustelupalsta Internetin ihmemaassa, jos on oikeasti kyseisen ruumiinaukon kanssa laajamittaisempia ongelmia. :)
Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”