Moro,
Olen tässä koittanut hieman etsiskellä huoltoliikettä pk-seudulta, jossa autolle tehdään muutakin kun annetaan valohoitoa ilmassa. Suositelkaapas hyviä valtuutettuja volkkarin huolintaliikkeitä. Ajattelin ensin että pitäjänmäellä oleva alppilan autohuolto olisi sellainen, mutta ainakin muilla foorumeilla oli useitakin erittäin huonoja kokemuksia ko. huoltoliikkeestä..
Eli suositelkaas nyt jotain huoltoliikettä, jossa voi luottaa siihen että volkkarin huollot suoritetaan niin kuin pitää?-)
Hyvä VW huoltoliike PK -seudulta
Valvoja: ffp jäsenet
Riittää kun on riittävän ammattitaitoinen huolto, ei tarvitse olla minkään merkin merkkihuolto. Huollot täytyy suorittaa huolto-ohjelman mukaisesti. Jos takuusta tulee kiistaa niin on takuun antajan velvollisuus osoittaa että takuun evääminen johtuu väärin suoritetusta huollosta.
http://www.autonhuolto.fi/
http://www.autonhuolto.fi/
Räsäsen korjaamo on perinteisen autokorjaamon näköinen hyvässä ja pahassa, eli mitään kliinisiä asennustiloja on turha odottaa mutta henkilökunta osaa asiansa.
Eräskin kerta kun odotin autoani valmistuvaksi niin sisään asteli vanhempi herrasmies joka kieltämättä hieman häkeltyi kun yhdellä nosturilla oli Porsche ja toisella M-sarjan Mercedes. Uudehkoja vehkeitä molemmat. "Tälläisiäkö täällä korjataan?" :D
Eräskin kerta kun odotin autoani valmistuvaksi niin sisään asteli vanhempi herrasmies joka kieltämättä hieman häkeltyi kun yhdellä nosturilla oli Porsche ja toisella M-sarjan Mercedes. Uudehkoja vehkeitä molemmat. "Tälläisiäkö täällä korjataan?" :D
Autokorjaamoissa osaavan ja rehellisen henkilökunnan merkitys on todella suuri. Tieto hyvistä korjaamoista leviää kuitenkin puskaradion kautta, ja nykyään netissä kyllä erityisesti huonot kokemukset kerrotaan kaikille.
Pari kertaa olen itse saanut niin poskettoman huonoa palvelua autokorjaamossa, että on meinannut kuppi mennä nurin jo laskua maksaessa. Pahimpia ovat tilanteet, että autolle on tilattu huolto johonkin vikaan, ja huollosta autoa haettaessa korjaamolta ilmoitetaan että auto on nyt korjattu, mutta kuitenkin jo kotimatkalla huomaat, että vika on edelleen olemassa.. Vittumaisia tilanteita jos korjaamon henkilökunta ei ole rehellistä.. Tällaisissa tilanteissa alkaa pitkä ja vittumainen vääntö ja normaalisti joudut kuitenkin käydä vian korjauttamassa etkä saa missään tapauksessa kaikkia paskakorjaamoon(tm) laittamiasi rahoja takaisin.
Pari kertaa olen itse saanut niin poskettoman huonoa palvelua autokorjaamossa, että on meinannut kuppi mennä nurin jo laskua maksaessa. Pahimpia ovat tilanteet, että autolle on tilattu huolto johonkin vikaan, ja huollosta autoa haettaessa korjaamolta ilmoitetaan että auto on nyt korjattu, mutta kuitenkin jo kotimatkalla huomaat, että vika on edelleen olemassa.. Vittumaisia tilanteita jos korjaamon henkilökunta ei ole rehellistä.. Tällaisissa tilanteissa alkaa pitkä ja vittumainen vääntö ja normaalisti joudut kuitenkin käydä vian korjauttamassa etkä saa missään tapauksessa kaikkia paskakorjaamoon(tm) laittamiasi rahoja takaisin.
Palaa sivulle “Yleinen - autot ja liikenne”