AAZ ajonestosta...
Valvoja: ffp jäsenet
AAZ ajonestosta...
En löytänyt sopivaa vastausta jotenka päätän kysyä: Eli Golfistani laukes kiuas ja tarkoitus ois vaihtaa soiva tilalle toisesta. Ainoastaan askarruttaa ajonesto mikä löytyy tästä tulevasta moottorista mikä taas puuttuu nykyisestä. Mitä kannattaisi tehdä poistaa se klöntti syöttöpumpusta vai vaihdella lisää osia varaosaautosta? Auto siis on Golf 1.9 td (AAZ) vm.97
Käsittääkseni homma voisi olla niinkin yksinkertainen, että otat vanhasta koneesta sen johtonipun ja vaihdat tähän uudempaan. Sen jälkeen kaivat sen ajonestopotikan alta sammutinsolenoidin esiin, ja vaihdat sen siihen, missä ei ollut ajonestoa. Johdot kiinni ja käyntiin.
En tosin muista varmaksi. Niin pitkä aika kun itse viimeksi AAZ:aa olen rassannut.
En tosin muista varmaksi. Niin pitkä aika kun itse viimeksi AAZ:aa olen rassannut.
Syöttöpumpun nestepään vaihdon aikana ekoTD-projektissa irroiteltiin ajonesto. Ensiksi kokeilin varovasti saada sitä sahan avulla irti, mutta niin hyvin se on tehtaalla rakennettu, että ilman väkivaltaa homma on lähes mahdotonta. Piirilevyn tullessa vastaan siirryttiin jo hiukka toisenlaiseen "hammer modiin" ja irtosihan se sieltä. Alta paljastui normaali sammutinsolenoidi.
Kysymys toisin päin: Saako Vagcomilla disabloitua tuon ajoneston näissä uudemmissa aazeissa, vai pitääkö mun kehittää jostain ajonestomokkula piuhan päähän irralleen, jotta hehkuvalo ei vilkkuisi? Tiedän näin tapahtuneen näiden ajoneston poistojen kanssa, enkä haluaisi välttämättä tuijottaa vilkkuvaa hehkun valoa...
Kysymys toisin päin: Saako Vagcomilla disabloitua tuon ajoneston näissä uudemmissa aazeissa, vai pitääkö mun kehittää jostain ajonestomokkula piuhan päähän irralleen, jotta hehkuvalo ei vilkkuisi? Tiedän näin tapahtuneen näiden ajoneston poistojen kanssa, enkä haluaisi välttämättä tuijottaa vilkkuvaa hehkun valoa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”