Pelimiehiä foorumilla? (NHL08 vs. NHL2k8)

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

agee
-
Viestit: 940
Liittynyt: 4.1.2004 14:35

Pelimiehiä foorumilla? (NHL08 vs. NHL2k8)

ViestiKirjoittaja agee » 23.10.2007 8:48

Ostin itse pleikka 2:lle NHL 08, eli menin taas siihen valikkopäivityshalpaan. Nyt riitti!

Hain kaupasta pleikka 3:sen, jolle nhl2k8 ilmestyy loppuviikosta. Siirryn pysyvästi 2k -sarjaan, jossa kiekko liikkuu kunnolla. Unohdan EA:n kuluttajan kusettamisen. Vaikka muut ovat 2k7:aa haukkuneet, olin itse tyytyväinen siihen jopa ps2:n versiona, ja kyllä sitä jaksoi hakata useamman kuukauden.

NHL08 olen pelannut yhden kauden läpi, ja se jo riitti. Tietokoneen tekoäly on sieltä samasta tunkiosta kaivettu, josta on kaivettu myös johtoasemassa olevan ihmispelaajan maalivahdin kolmannen erän taito. Puolesta kentästä roiskaistut lämärit uppoaa kyllä koneen tekeminä, mutta itse saat hakata viidellä nollaa vastaan puoli erää, eikä yksikään kuti uppoa ahl-kassarin selän taakse, ainakaan enää kolmannessa erässä. Tappelut on sitä samaa vanhaa huitomista, aina juokkueen parhaalla pistemiehellä tottakai. Vaikka joukkueella olisi jäällä Georges Laraque, on Malkin aina ensimmäisenä huitomassa vastustajalta tajua kankaalle, sitä tappelijaa kun ei saa valita. Arvalla tulee joku, tosin onhan asetuksissa asetus ketkä tappelee, mutta pistä siihen pelkät goonit, niin ei tuu tappeluja ku ne ei oo koskaan kentällä.

Lainataan vähän:
"Hio hermosi huippuunsa, jotta saat kaiken irtaimen rikottua kotonasi NHL 08:n räjähtävän tekoälyn takia. Yhdistele jokavuotista voimaa, hitautta ja kankeita käsiä ja kehity nuoresta lupauksesta EA:n orjuuttamaksi hermoraunioksi. Käytä apunasi sitä vanhaa taitotikkua (Skill Stick) laukoaksesi mihin maalin kohtaan tahansa, (sisään se ei mene kuitenkaan) kikkaillaksesi ohi vastustajien (jos pääset) tai taklataksesi vastustajat jäähän (jos osut) matkallasi NHL:n dominoivimmaksi pelaajaksi. 29 AHL-joukkueen lisääminen, samat vanhat kikka- ja taklauskontrollit sekä aivoton peliäly takaavat, että yksikään EA:n lätkäpeli ei eksy kaupasta enää kotihyllyysi pölyttymään!"

Taso on ollut toiseksi helpoin (beginner?), koska prolla ja all-star tasolla tulee niin paljon kuokkaan että ei siinä ehdi kissaa sanoa kun kiekko on repussa, jonkun legendaarisen selostajan sanoja lainatakseni.

X-Box livelle on kuulema NHL08 tehty alusta asti uudestaan, eli tod.näk siinä on se wokkipannun kokoinen kiekko, (NHL 93) ja pikseliyleisö sekä tuomari jota ei koskaan kentällä näe (EA Hockey, 1992) :P

Ville R
-
Viestit: 1225
Liittynyt: 23.7.2003 15:34

ViestiKirjoittaja Ville R » 23.10.2007 10:29

No ei kiekkoa tule pelattua, mutta autosimlaatioihin olen hurahtanut (GTR2 ja Rfactor pääasiassa). On tullut vähän tuntumaa ligatouhuunkin, jossa meno on jo aika tosissaan vääntämistä ja kymmenyksien keräämistä. Vähän liiankin hyvää ajankulua tuo.

mije
-
Viestit: 39
Liittynyt: 14.7.2006 17:37

ViestiKirjoittaja mije » 23.10.2007 15:30

Minä olin ainakin tyytyväinen ps3 nhl08:aan. Ihan eri peli se on ainakin kuin pc:llä.

Trex
-
Viestit: 509
Liittynyt: 3.8.2003 20:49

ViestiKirjoittaja Trex » 23.10.2007 19:00

NHL08 olen pelannut yhden kauden läpi, ja se jo riitti. Tietokoneen tekoäly on sieltä samasta tunkiosta kaivettu, josta on kaivettu myös johtoasemassa olevan ihmispelaajan maalivahdin kolmannen erän taito. Puolesta kentästä roiskaistut lämärit uppoaa kyllä koneen tekeminä, mutta itse saat hakata viidellä nollaa vastaan puoli erää, eikä yksikään kuti uppoa ahl-kassarin selän taakse, ainakaan enää kolmannessa erässä.


110% samaa mieltä. NHL08:sta ei oo kokemusta, mut just tuon takia NHL07 ja 06 season mode tuli lopetettua aina viimeistään 15 ottelun jälkeen. Tuo tekoäly jotenkii vaan vituttaa niin suunnattomasti tuossa pelissä. Ja siis PS2:lla pelailtu.


Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 32 vierailijaa