Salakuuntelua :-)

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

miketti
-
Viestit: 190
Liittynyt: 25.11.2004 22:27

Salakuuntelua :-)

ViestiKirjoittaja miketti » 9.8.2006 8:54

Heh, kaikesta ne tekeekin sivuja.

http://salakuunneltua.fi

Edit, pieni muokkaus linkkiin

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 9.8.2006 9:58

Eipä juuri kiinnostanut jatkaa lukemista. Kun tulee jo tuhannen kertaa kuultu tarina lapsesta, joka huutaa ääneen ruman sanan kaikkien kuullen, vaihdan sivua.

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 10.8.2006 8:28

Tukholma, laiva

Satamassa hyttiemäntä herättelee autokannen alapuolella hytin ovi auki nukkuvia pahanhajuisia herroja, joiden hyttiin on yön aikana ilmestynyt paloletku, joka on maton kosteudesta päätellen ollut jossain vaiheessa jopa käytössä.

Hyttiemäntä: Laiva lähtee kohta takaisin Turkuun, nyt perseet ylös ja ulos, en mä viitti teidän takia mitään vahteja tänne kutsua, on niillä tärkeempääki tekemistä.
Matkustaja #1 (laittaa jalat lattialle): Onks tää laiva uponnut ku täällon näin paljon vettä lattialla?
Matkustaja #2 (tyynyn alta): Mä en ainakaan lähde mihinkään jos me ollaan kerta upottu.

Itse ainakin nauroin kuset housussa jo tuota ekaa juttua...!! :D Aivan loistavaa settiä, parhaat jutut tulee aina tosielämästä.


Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 134 vierailijaa