Hyvin palvellu t4 lunariin - mikä tilalle t5 malleist

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

Lasse
-
Viestit: 351
Liittynyt: 30.7.2003 22:45

Hyvin palvellu t4 lunariin - mikä tilalle t5 malleist

ViestiKirjoittaja Lasse » 26.1.2016 19:36

Eli 1997 2.5 Tdi 102hv 339 tkm ajettu portteri lipsahti ojaan ja kaatui kyljelleen. Etuloksu, ovi, liukuovi ja takimmaisen ikkunan kohdalle koivu teki lommon. Auto menossa lunastukseen - harmi.
Mikä tilalle T5 malleista ja vuosimallista alle 300tkm ajettuna? Kokemuksia?

Jos jotakuta kiinnostaa ostaa toi ennen yhtiötä pois niin viestiä äkkiä. Autoon laitettu 270tkm kokonaan uudet rojut kanteen, nyt syksyllä uusittu sachs kytkin,kaksoismassa, työsylinteri, pakoputki, kässärivaijerit, jarrulevyt palat ja 1 satula taakse,raidetangot, yläpallot,alapallonivelet, kylkipokkauksesta alas maalattu syyskuussa2015 , uusi tuulilasi, uusi laturi, viikon vanha startti, puolivuotias bosch 100ah akku, aluvanteet, vetokoukku, partiovet, sävylasit, aurinkolippa, takaspoileri, led etuvalot, lisävalot, sarja uusia etupään niveliä, raitisilmasuodatin ja uusi öljysuodatin mukaan, Kattotelineet, 2 paikkainen, ruosteenestokäsitelty dinitrol syyskuu 2015. Katsastettu juuri tammikuussa eli saa ajaa jouluun 2016 asti. Ruosteeton Tee se itse kaverille olis helppo, täysin ajokuntoinen, repsikan kyljessä "kosmeettisesta aaltoa"

tomiix
-
Viestit: 111
Liittynyt: 18.5.2009 13:55

ViestiKirjoittaja tomiix » 15.2.2016 13:10

Kokemuksia = huonoja kokemuksia löytyy, T5:den ylläpito oli työläämpää ja kalliimpaa kuin aiemmat T4:set yhteensä. Ajettavuudeltaan tosin oli aivan omaa luokkaansa T4:seen verrattuna. Kokemuksia tosin vain yhdestä T5:sesta, mutta lompakkoon sattui, kun edes ajatteli hankkia uutta T5:sta tuon ekan jälkeen.

Kannattaa lueskella T5 viestiketjuja läpi ja miettiä / harkita asioita.

peeki
-
Viestit: 1311
Liittynyt: 3.9.2005 19:43

ViestiKirjoittaja peeki » 20.2.2016 17:55

Axe koneinen (174hp) ja neliveto. -07 tai vanhempi niin on ilman dpf. Egr tukkoon, sammutinläppäkotelo ja imusarja pesuun. Aivan helkkarin paljon kalliimpi ylläpitää kuin T4. Toisaalta paljon mukavampi ajettava.

Piedro
-
Viestit: 725
Liittynyt: 4.11.2009 7:31

ViestiKirjoittaja Piedro » 21.2.2016 18:19

Itsellä työautona vm07 2.5Tdi 130hpT5:en ja vuoteen rullasin 50tkm eikä mitään muuta kun löpöä tankkiin ja parit öljynvaihdot. Ja tuskin tuolla ajotyylillä ainakaan karstottuu ja työkalut plus vaihtelevasti tavaraa kyydissä on koko ajan että tyhjällä autolla ei koskaan ajella niin on tuntunut varsin luotettavalle ja hyvälle autolle. Toisena autona oli firmassa nelikko Vito ja se oli sitten "hiukan" epäluotettavampi :D


Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa