Foorumilla kovia siivoojia/paikkojen ylläpitäjiä?

Yleiset ei-autoaiheiset jutustelut, kuten tietokoneet, muurahaisten karkoitukset ja muut :)

Valvoja: ffp jäsenet

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

Foorumilla kovia siivoojia/paikkojen ylläpitäjiä?

ViestiKirjoittaja OskuA » 13.4.2013 16:34

Tässä paraikaa pesen ikkunoita ja vahaan olohuoneen parkettia ja mieleeni juolahti onko foorumilaiset kovia siivoamaan ja kunnostamaan paikkoja? Itseä häiritsee roskat ja lika huomattavan paljon.

Pitääkö stereptypia paikkansa, että miehet eivät siivoa? Siitä en tiedä, antaa tämän aiheen se selvittää.

Meidän perheessä tällaiset isommat hommat jää mulle, emäntä pitää paikat muuten siistina ja kylpyhuone vessoineen sen alaa. Miten teillä työt jakaantuu?

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

ViestiKirjoittaja Nall3 » 13.4.2013 17:20

Viimeks tänään imuroinu. Kämpän sekasotku #ituttaa sikana kun pennut jättää leluja ympäriinsä ja sit pitää salaa syödä olkkarissa ja jos vähän leivänmuruja/rusinoita jne... tipahtaa lattialle niin ne vaan antaa olla! AARGH!

slate
-
Viestit: 674
Liittynyt: 27.7.2003 14:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja slate » 14.4.2013 11:05

kyllä ei

Kosse
-
Viestit: 311
Liittynyt: 30.4.2009 19:13

ViestiKirjoittaja Kosse » 14.4.2013 11:20

Siivoominen ei ole ollenkaan lempparihommia, mutta pitäähän torpan siisti olla.

Dallabee
-
Viestit: 68
Liittynyt: 30.10.2009 21:35

ViestiKirjoittaja Dallabee » 14.4.2013 15:21

Kyllä siivoilut/kotityöt jakaantuu rouvan kanssa suht tasaisesti. Jälkikasvu varmistaa sen että siivoamista löytyy joka päivä. Ite tykkään siivota eniten keittiössä siellä työnsä tuloksen näkee helpoiten.

Jultsu
-
Viestit: 2919
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 15.4.2013 11:09

Itse teen työkseni matalapainepesuja Saarioisten ruokatehtaalla, ja kotia/autoa pidetään myös puhtaana mahd.säntillisesti. Nainen hoitaa sitten kokkailut.

vwnut
-
Viestit: 249
Liittynyt: 21.12.2005 17:27

ViestiKirjoittaja vwnut » 15.4.2013 14:24

Jumaleisson OskuA, nythän sie aiheen keksit!

Kolahti ja kovaa :) oon saanu niiiin paljon v*ttuilua kavereilta, niiden muijilta ja jopa omalta pomolta siisteysintoilustani :D
Tykkään pitää paikat siistinä ja tavarat järjestyksessä. Aina pitää tietää mistä etsiä jos jotain tavaraa/laitetta tarvitsee. Lisäksi roskat, tahrat ja yleinen sotku ahdistaa.
Talli mulla pysyy siistimpänä kun talo sisältä, nimittäin emäntä pitää huolen sotkemisesta.
Onko sitä sitten tossun alla kun kuuraa paikkoja, vai johtuuko tämä siitä että kun omistat niin myös vastaat siisteydestä.
Päivähän on heti pilalla kun aamuäreenä heräät ja yrität sitä leipäpalasta vääntää, mutta tiskit levällään ympäri keittiöö niin mihinkään mahu ennekun siivoot toisen jäljiltä.
Kova koulutus on emännälle menossa, mutta hermot palaa välillä prkl!
Jos ei itse pidä huolta siivoamisesta, pyykkäyksestä jne jne. niin paskavuoren sisällä sitä asuis. Emännälle ruoanlaitto jäänyt lähes täysin mutta tasan ei mee työnjako tässä huushollissa. Koita siinä nyt sitten vielä jaksaa emäntä pitää tyytyväisenä lakanoidenvälissä :D


Palaa sivulle “Yleinen - muut aiheet”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 59 vierailijaa