Noniin mummot! Näin joulun tonttuilujen jälkeen ja projektin yksivuotissynttäreiden aikaan on hyvä kerrata missä mennään.
Eli auto on nyt vuoden aikana saatu ainakin perusteellisesti purettua, jos ei muuta. Paljon on osia hankittu mutta vielä on puutelistalla paljon tavaraa, josta tässä listaus:
Kori
- Tuulilasi (näitä saa vielä uutena)
- Tuulilasin tiiviste kromilistoineen
- Takalasin tiiviste kromilistoineen, tai tiiviste johon käy
kromilistat jotka jo on
- Kuskin puoleinen sivupeili
- Umpiot mallia "Hellan tummat ristikkoimpiot BMW E30/E34"
- Turvatankki, bensalinjat + pumput ja vehkeet ruiskukoneelle
Alusta
- Audi 80:n säädettävät etutolpat
- Jotkut taakse sopivat iskarit ja jouset
- Kannakeraudat VWII -satuloille
- Jarrupaineensäädin, jos kastastus sen vaatii
- Pakoputkisto kokonaan "metritavarasta"
- Taka-akselin puslat teetettävä
- Panhard-tankoon uniballit + säätö
- Koiranluut eteen 26mm Audi S2:n kallistuksenvakaajalle
Sisusta
- Ehjä kojelauta
- Etupenkit mallia Kadett / Manta GSi, BMW E30 M3 tms., verhoiltavaksi
- Muun sisustan verhoiluttaminen
Tekniikka
- Hieman auki vielä... periaatteessa kaasaria vaille käyntikuntoinen kone sekä nelivaihteinen laatikko löytyy, mutta mieli tekis kyllä jotain muuta
* Laatikoksi joku 5-vaihteinen kanttimallin Audi 80:stä
* Koneeksi 1.8 16v KR/PL tai 1.8 8v 112hv? Kovasti kiehtoo turbotekniikat ym. mutta yritän pitää vaikeustason kohtuuden rajoissa projektin ensimmäisessä kehiysversiossa - koneitahan voi vaihtaa valmiiseen koriin vaikka joka talvi, ellei tallitontut saa käännytettyä hieman isompien moottoreiden pariin...
Joulun pyhinä posti toi
tämän nupin, ja on muuten hieno! Lisäksi vaikuttais siltä, että olemme joku ilta
Santun kanssa huutaneet myös jonkinlaista kirjallisuutta:
1,
2,
3,
4,
5,
6,
7,
8.
Täytyy tässä nyt taas ryhdistäytyä projektin suhteen lähiviikkoina. Kunhan saan taas maalaamon käyttöön, saa alustamassat kyytiä.