Ja jos puhallusvehkeet on edes jonkinmoiset, niin eo. kuvien kaltaisesta pinnasta "täysin puhtaaseen" pintaan töhöttäminen ei ole kovakaan työ, että ajankululla/työläydellä puhaltamatta jättämistä ei voi perustella.
Taidat olla oikeassa. Eikä jää kaivelemaan mieltä kun ei ole käyttänyt minkäänlaisia "oikopolkuja" rakentaessa.
Luottomyyjäni paikallisessa varaosaputkassa meinas ettei normaali automaali kestä jarrusatuloiden lämpöä. Täytyy tsekata jos kuumankestomaaleista löytys sopiva sävy, tai sitten vaan maalaan riskillä sillä automaalilla. "Oikeat" jarrustulamaalipakkaukset näyttää sisältävän kaikkea rasvanpoistospraystä lähtien, ja tähän mennessä löytämäni sävyt on ollu tyyliin normaalit spektrin värit (poislukien infrapuna ja ultravioletti), ei siis harmaata.
Mk1 golffin takakaaret lähti kuitenkin matkaan tänään, eikä nekään ollu kalliit. Valmistaja on Klokkerholm.
Autotallista kävin penkomassa aiemmin
Motonetistä ostamiani etulokasuojia, ja näyttää olleen aika pitkään varastossa pölystä päätellen! :D Listanreiät puuttuu eikä ainakaan tuosta toisesta esille kaivamastani löytyny valmistajan merkkiä, joten sopivuus täytyy kyllä testata ennen maalausta ja listan reiät porata vaikka jollain sabloonalla tai kiinnittää muuten.
Muita autotallin kätköistä löytynyttä oli mm. pussillinen
kakkiksen sähköjä (lähinnä mietin että liittimiä vois käyttää apuna jos joutuu vetelemään sähköjä uusiksi).
Merkkejä löytyi vielä lisää, toinen on ilmeisesti maskiin. Maskista puheenollen, tämänhetkisten visioiden mukaan tuleva valosetuppi koostuu TS:n
maskista, TS:n
valojen pohjista ja jostain ihan muista umpioista.
Nuo pohjat kokeilen hiekkapuhaltaa, nuo ruosteisemmat on ollu palaneessa passatissa(!). Muuta puhallettavaa mitä on tähän mennessä mieleen tullut, niin pyyhkijöiden mekanismi ja flektin kiinnityspelti syylariin.
Mittaristoja taitaa olla minun laskuopilla ainakin viis kappaletta. Hieman mittailin ja vaikuttas mittaritaulut olevan standardikokoa. Helppohan nuista ois jotain rakentaa muutenkin kuin mittariston malli on vaan tuommonen levy jossa mittarit on erillisiä; korvaa koko paskan uudella levyllä johon asentaa uudet mittarit. Harmittavasti näyttää vaan siltä että kaikki mielenkiintoiset mittarit on jotain muuta kun täkäläistä SI-järjestelmää... Lähinnä kiinnostas nuo
Mooneyesin mittarit yleisesti ja jotkut
Autometerin retromallit. Vieroksun vaan ajatusta maili- ja gallonamittareista Saksalaisessa autossa :D