golf 3 colour concept(Myydään projektina)

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 25.3.2010 19:39

g60 swappia ei vielä kuopattu, tunnelin päässä näkyy valoa.

Juige
-
Viestit: 51
Liittynyt: 16.7.2007 16:01

ViestiKirjoittaja Juige » 25.3.2010 20:17

Onko sulla joku tietty syy miks haluut just g60 tekniikan? Joku 2.0TFSI vois myös olla ihan jees..

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 25.3.2010 21:03

kaikilla muilla on vr6. enkä minä ole se tavallinen lapsi:D
no ois varmaan ihan jees unissa mutta siihen se sitten jääkin, ainakin rahojen suhteen, eipä hirveessti sytytä viittä tonnia pelkkään koneeseen ja apulaitteisiin laittaa tollasessa autossa. g60 on kuiteskin lähes plug and play

Juige
-
Viestit: 51
Liittynyt: 16.7.2007 16:01

ViestiKirjoittaja Juige » 25.3.2010 21:45

Niimpä,kovan hinnan takia itekkään en viittiny/pystyny ostamaan mitään ihmeellistä.. Sulla nyt ei kyl korinkaan puolesta mikään tusina-golffi ole =)

_Wisse_
-
Viestit: 211
Liittynyt: 8.5.2007 21:53

ViestiKirjoittaja _Wisse_ » 25.3.2010 21:55

kyllähän semmonen loppuusa siistiksi laitettu g-laaderi tekniikka ois aika hieno tässä! ..mut nii,saako kulkupuolta vastaamaan ulkonäköön pg-tekniikalla? mut oeshan se aika OEM++ ;)

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 26.3.2010 4:53

no ei se kyllä vielä ulkonäköä vastaa se teho. mutta on se parempi jo hiukan viritettynä kuin nykyinen 115hp ekomoottori

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 26.3.2010 17:13

Mites se menee kun G60 PG kone ei ole mallisarjaan kuuluva tekniikka? Onko se omavalmiste? Eli jos vaatii päästöt, dynot yms, niin melkein laittaisin sillon Vr6+ahdin. Tai jos ei tarvii päästöjä, niin sitä suuremmalla syyllä Vr6+ahdin :)

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 26.3.2010 17:21

eihän se ole omavalmiste ku tehtaantekele vaikka sen laittais kutoskorisen golffin keulaan mutta päästöluokitus taitaa olla vanhempi kuin kolmoskorisessa. ku kakkosessahan oli g60 kun kolmoseen tuli sen tilalle vr6. toki poikkeuksina taas saa voi olla vuosimalleissa eroa.

Käsittääkseni -92 asti, mutta eikös Euro2 päästöluokka loppunut 91 ja Euro3 alkoi 92? Taitaapi olla hilkulla että saako vai ei.

olisko loppunu -92 jossakin kuukaudessa ja näin ollen myös corradoa voi olla g60 -92 euro2 luokalla ku eikö ole tuota kakkistaki tehty vielä -92?

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 26.3.2010 17:41

Ei ole taidettu tehdä enää -92, mutta myyty on kyllä...

Edit: Joo, niinhän se taisi mennä: "The Volkswagen Golf Mk2 succeeded the Mk1 as Volkswagen's volume seller from 1983 and remained in (German) production until late 1991."

"Pre-facelift" Corradon valmistus taisi loppua tuossa hyvin samoihin aikoihin ja tilalle tuli kaiken maailman 2.0 kuraa ja veeärkuutosta, eli Mk3-johdannaiset moottorit.

KariS
-
Viestit: 740
Liittynyt: 16.12.2004 21:27

ViestiKirjoittaja KariS » 26.3.2010 17:51

Onhan mk2 golffia tehty viellä vuonna 1992 meksikossa, mutta mitenkä ne senkkin tulkitsee konttorilla on asia erikseen.

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 26.3.2010 19:51

valoa näkyy vieläkin. papereita hankittu maahantuojalta ja iso nippu niitä toimitettuna katsastuskonttorille. suoralta kädeltä näyttivät vihreää valoa. mutta perehtyvät ensiviikolla ja ilmoittelevat... on mieleen

spete
-
Viestit: 122
Liittynyt: 25.8.2003 9:49

ViestiKirjoittaja spete » 26.3.2010 21:03

Korista isot pojot!

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 26.3.2010 22:00

G60 olen itsekin miettinyt normaalilla pakokaasuahtimella, mutta useampi sylinteri houkuttaa tehon toivossa. Hyvä tietää että tuo G60 ei silti olisi ehkä niinkään hankala saada mk3:een muutoskatsastettua. Pidähän meidät ajantasalla mitenkä konttorilla idean ottavat lopullisesti vastaan.

Onhan nuita 2.0 16V gti tekniikoitakin ahtimella rakenneltu, ja lie kiitettävästi tehoakin ulosmitattu. Mutta se on raaka tosiasia, että oli se kone mikä tahansa, niin hevosvoimat alkavat tietyn pisteen jälkeen maksamaan. :) Onhan se mukava tienpäälläkin ajella sellaisella autolla millä pitkien yhdistelmien ohituksetkin luonnistuvat sujuvasti.

Miltähän tuollainen A59-look muuten näyttäisi Ventossa...

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 27.3.2010 9:38

Oliko antiikkisen tekniikan haaveiluun joku järkiperuste? Vai onko tämä pelkästään erikoisuuden tavoittelua.
Samalla rahalla ja vaivalla vois kuitenkin saada jopa voiman tuntua jostain muista vaihtoehdoista...

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 27.3.2010 10:48

näytäs g60 tekniikan saavan ~650€. Niin mitäs sillä rahalla sais ja mistä?

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 27.3.2010 11:34

En halua lannistaa tai muutakaan, mutta itellä on joku muistikuva, että vanhempaa tekniikkaa ei saa istuttaa uuteen koriin. Hyvä, että selvittelet kuitenkin. Onhan se sitten selvä :)

TukeT
-
Viestit: 32
Liittynyt: 20.2.2009 12:50

ViestiKirjoittaja TukeT » 27.3.2010 11:58

En halua lannistaa tai muutakaan, mutta itellä on joku muistikuva, että vanhempaa tekniikkaa ei saa istuttaa uuteen koriin. Hyvä, että selvittelet kuitenkin. Onhan se sitten selvä :)


Saa laittaa, mutta sen tekniikan tulee täyttää korin edellyttämät päästövaatimukset. Ne voi toteen näyttää esimerkiksi VTT:n mittauksella tai luovuutaja auton tiedoilla, joihin katsastajat yleensä haluaa maahantuojan varmistuksen.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 27.3.2010 12:21

Kyllä mä silti kallistuisin Vr6 tekniikan puolelle. 172hp 2.8 koneesta ja 190hp 2.9 koneesta. Sähköjä, laatikkoja yms löytyy reilusti purkuautoista.


jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 27.3.2010 12:47

16v g60 ja taitaa olla vw-motorsportin rakentama

puliukk0
-
Viestit: 237
Liittynyt: 9.1.2010 11:04

ViestiKirjoittaja puliukk0 » 27.3.2010 13:28

Ei taida saada mitenkään vertailumalliksi...

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 27.3.2010 13:28

Kyllä mä silti kallistuisin Vr6 tekniikan puolelle. 172hp 2.8 koneesta ja 190hp 2.9 koneesta. Sähköjä, laatikkoja yms löytyy reilusti purkuautoista.

Niin no, Geen vakio 1.8 160hp ja parin satkun sijoituksella ollaan jo tuolla 2.9 vr6 tehojen tuntumassa.
Ja varaosia löytyy ihan samallalailla.
G-laderin istuttaminen tuonne olisi myös on jotain mitä ei vielä ole pahemmin tehty.
Tosin mites jos tekis vr6 G60 koneen :D

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 27.3.2010 13:48


Quote:
En halua lannistaa tai muutakaan, mutta itellä on joku muistikuva, että vanhempaa tekniikkaa ei saa istuttaa uuteen koriin. Hyvä, että selvittelet kuitenkin. Onhan se sitten selvä :)


Saa laittaa, mutta sen tekniikan tulee täyttää korin edellyttämät päästövaatimukset. Ne voi toteen näyttää esimerkiksi VTT:n mittauksella tai luovuutaja auton tiedoilla, joihin katsastajat yleensä haluaa maahantuojan varmistuksen.


Sitten ei muutakun kovaa selvittelyä ja toivotaan, että saat vihreää valoa.

Muuallahan noita on (yllätys yllätys) tehty.

Tässä esimerkki

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 27.3.2010 14:06

kyllähän niitä muualla on tehty ja paljonkin, tosin sellaisisa maissa joissa muukin kuin hiihtäminen ja verojen maksaminen on laillista..... ja suotta te sitä vr6 ehdottelette. ei ole ollenkaan semmoinen kone mistä haaveilen, ahdettu on aina ahdettu. ja tosiaan kun joku sanoi että tämän tekniikan hinnalla saa jo oikeeta tehoo niin saa yrittää:D 1.8t koneeseen saa hyvän turbonpuoliksi maksetua.. tämä tulee kuitenkin laatikoineen kaikkineen. joten se siitä. yrittänyttä ei laiteta..
http://www.youtube.com/watch?v=B61y0kqtI9M&feature=related
sehän vinkuu pärisee ja tekee vaikka mitä:D mitä muuta tarvitsee. ja eipähän kaikilla tule samanlaista vastaan.
tosin saattaa mennä toi tekniikan paikalleen laitto kesälle. alustavasti jo dopille soittelin alakerran osien hinnoista ja joitakin muiden pisteosien ja eikä hoonauskaan+männänrenkaat ole pois suljettuna.

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 27.3.2010 14:56

Lykkäät tuohon 2e:hen jonkun Eatonin kiinne :D

t.t.j
-
Viestit: 144
Liittynyt: 15.9.2008 18:53

ViestiKirjoittaja t.t.j » 27.3.2010 15:20

Jos voiman tuntua edullisesti hakee, täytyy laittaa jonkun muun valmistajan moottori.

Nimim. Saabin omistaja. :D

Edit. Onhan Audillakin tosiaan 2.2 turbo...

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 27.3.2010 15:22

toki jos ostaa k04 viriahtimen niin maksat siitä 1200€ ja taitaa tuotto loppua 250hp kieppeillä kun taas vastaavasti löytyis halvemmalla esim garretin kuulalaakeriahtimia joilla aletaan pääseen tuonne 350hp jonka alakertakin vielä kestää.

mut elämä on vaikeita valintoja täynnä.

puliukk0
-
Viestit: 237
Liittynyt: 9.1.2010 11:04

ViestiKirjoittaja puliukk0 » 27.3.2010 15:22

^Ei taida 2JZ mennä kovin helposti tonne konehuoneeseen ;)

t.t.j
-
Viestit: 144
Liittynyt: 15.9.2008 18:53

ViestiKirjoittaja t.t.j » 27.3.2010 15:24

^Ei taida 2JZ mennä kovin helposti tonne konehuoneeseen ;)


Pitäähän sitä pientä haastetta olla, ettei mene hommat liian helpoiksi. :D

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 27.3.2010 16:37

Tekniikan vaihto kaikkine katsastuksineen on kuitenkin jossain määrin puuhastelua ja rahaa vaativa hommeli, joten jossain mielessä se on suunnilleen sama että minkä koneen sinne leimaa. Edelleen kiinnostais tietää että mikä siinä Geessä on niin hienoa että juuri semmonen pitää pellin alle saada.

Jos joku G60 projektimoottori maksaa 650e ni se on ihan varma homma että se ei ole siihen rahaan paikallaan, siinä ei ole voiman tuntua eikä leimaa. Voi olla että esim. 20vt tai tdi tulee kalliimmaks, mut onpa vähän toisenlaiset mahollisuudetkin jos ja kun se 160hp ei riitä :)
Toki jotkut tykkää geelaaderistakin, mut minun mielestä se ei oo oikeestaa mistään kotosin jos turbohärveliin vertaa. Molempia löytyy, joten hieman on peräti omakohtaista kokemusta sanojen takana. Suurimmalla osalta toki joutavaa lätinää ;)

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 27.3.2010 17:10

Topikin aloittaja on jo muutamaan otteeseen maininnut, että tulee myymään auton pois sen valmistuttua. Eli onko siis mitään järkeä laittaa siihen kalliimpaa tekniikkaa, jos tuon G60-motin saa halvemmalla.

Ei se G60 oo tuohon 650€ varmaan paikallaan, mutta eipä nuo muutkaan moottorit siihen hankinta hintaansa paikalleen tipu. Työtä on jokaisessa vaihtoehdossa varmasti paljon.

Joten ainakin mun mielestä tämän itkun voisi jo lopettaa. Jos G60 tulee, niin hieno homma! Jos jotain muuta niin katsotaan sitten.

mosir
-
Viestit: 419
Liittynyt: 16.2.2007 8:40

ViestiKirjoittaja mosir » 27.3.2010 17:51

Tuskinpa tähän autoon konettakaan valitaan foorumikansan painostuksen mukaan kun e4i muutenkaan ole narinoista välitetty. Kip up gut wok!

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 27.3.2010 19:23

voi pyhä yksinkertaisuus taas. taidan hakea vanhan kakkakopan 1.3 pierupurkkisen koneen tähän autoon. katotaan mikä itku siitä tulee. laittakoot kaikki sen koneen omaan autoonsa minkä haluaa ja netissä muiden asennuksia ihannoivat.

1. mitä helvetin järkeä on tällaiseen paskaan etuvetoon satsata 5000-10000e johonkin kytyseen 1.8t koneeseen joka on kuin ajelisi tdi vehkeellä vakiona ja enemmän viritettynä mikään muu paikka ei kestä niitä oikeita tehoja, puhumattakaan saako pitojakaan vasta kun maantienopeuksissa.
2. toisekseen se on jo tehty useampaan otteeseen. no thanks
3.g ahdetu uusi tuttavuus minulle niin kiinnostaa sen sielunelämä. ja kuten jo puolusteltiin että tämähän lähtee kiertoon kun valmis. ostakoot sitten joku ja asentakoosa sen 1.8t koneen:D:D:D
4. ja joku sanoi sen taikasanan 2.2 r5.... ja oikea määrä vetäviä pyöriä. ja jokaista vetävää pyörää kohden reilu 100hp tehoja on se seuraava projekti jonka koneeseen upotan golffin rahat. alkaisi vaan se kolaroitu aby+6v loota löytymään. vähäistä on tarjonta.
kiitos ja kumarrus G60 TULEE jos viimeisen myönnytyksen antaa katsuri.... ei vastaväitteitä tai muita koneideoita kiitos.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 27.3.2010 20:53

no heitetään vielä vettä myllyyn kun olet laukeamaisillaan sen nelivedon suhteen että mikset laita tähänkin vetävää paria taaksekin?

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 27.3.2010 21:01

eiköhän minun mk3 golf harrastus lopu tähän puuhasteluun näillä näkymin. ei enää enempää koritöitä:D tai ei koskaan pidä sanoa ei koskaan, tiedä vaikka koskan en raaski myydä koko kampetta pois:P

JariN
-
Viestit: 1879
Liittynyt: 28.7.2003 7:42

ViestiKirjoittaja JariN » 27.3.2010 21:36

No se järkevyyskortti on mun mielestä ihan turha veto tossa vaiheessa. Parin tonnin arvonen auto on parintonnin arvonen auto tuunattuna tai ilman. Jos sen aikoo heti hukata ni järjellä ajateltuna ropaaminen kannattais lopettaa just nyt, ottaa se pari tonnia takkiin ja tehä sitä audia(yhtälailla turhaan jälleenmyyntiaron kannalta). Toinen vaihtoehto on käyttää satoja tunteja korimuutoksiin, pari tonnia hengettömään geelaaderiin ja toinen mokoma värjäykseen. Ja myydä se sit parilla tonnilla ja laskee siitä sitten että oliko järkee.

Harrastaminen on asia erikseen. Siinä ei ole eikä tarvi olla järkeä. Jokainen tekee mitä huvittaa ja jos siitä foorumeilla kertoo ni saattaa tulla muitakin mielipiteitä kuin ne omat. Ei se muita netin käyttäjiä itketä eikä niiden yöunet mene, jos joku muu tekee jotain. Ja jos vain erikoisuutta tavoittelee niin kakkiksen ykskolmonen tai nelosen 1.9sdi on jotakuinkin ihan yhtä erikoisia kuin pg ;)

Ei siinä, ihan veikeesti toteutettuja korimuutoksia ja varmasti hieno jahka valmistuu. Olen samaa mieltä siitä että ahdettu nelikko on kiva, tosin kokemuksieni mukaan se +400hv vaatii myös pientä puuhastelua eikä sekään välttämäti pysy nipussa. Mut harrastelua...

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 27.3.2010 22:13

harrastamistahan tämä on kaikkien autojen kohdalla. käyttöpelit erikseen, ja jos tästä tunaamisesta haluasi jotain ansaita nin tekis lasikuidusta levikkkeet ja sinnepäin sutasemalla niin vois rvo noustakin jonkun finninaamasen lippispään simissä. mutta tämä on van kokeilua ja harrastusta mihin pystyy

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 6.4.2010 12:52

jotain tälläkin rintamalla, kiirettä pukkaa olemaan töissä ja koulussa niin ei ole joutanut hirveesti pajalla olemaan golffin kimpussa. nyt tuli viikonloppuna pari tuntia vietettyä laatuakaa golffin muoviosien parissa ja tehtyä puskurien lisäosat. tosin viimeinen muotoilu uupuu vielä.
Kuva

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 9.4.2010 12:55

tämä päivä leikitty pellepelotonta. konepellissä yksi isohko lommo josta jännitys menny. pilliä ei uskalla näyttää kun hiukan raaka menetelmä ja akulla ei uskalla kokeilla minun tuurilla. ratkaisu löytyy jenkkiäijiltä kun niillöä korityöt hanskassa ja hanskat vielä hyvässä tallessa. migin suuttimeen hiilipuikko kiinni ja ei muuta kuin peltiin kiinni ja lämmittämään. nousee lommot nätisti ylös kun hiukan harjoittelee käyttöä. aamen.

CrazyMaik
-
Viestit: 233
Liittynyt: 25.1.2008 13:25

ViestiKirjoittaja CrazyMaik » 9.4.2010 14:36

Se on aika helppo homma kutistella peltii sillä hiilipuikolla(toiselta nimeltään kissankulli).

Sitä tuli jonku verran kouluaikaan harjoteltuun.. Luulis onnistuvan se siultaki kun on tuon verran muuta korijumppaa harrastanu.. :)

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 15.4.2010 18:40

kone haettu viikonloppuna. tänään hiukan kittailtu. inspiraati ja vapaa-aika vaan enää puuttuu, hiukan toi ilta-koulu syö aikaa harrastuksilta. puskureitakin pitäs hiukan enää muokata että pääsis niitäkin kittaa hio kittaa hio

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 16.4.2010 22:14

konepellin jännitys ja iso painauma nostettu hiilipuikolla. suosittelen, toimii oikein hyvin. ja hiukan alettu jo kittailemaan pahimmat kohdat. nyt on kolmea eri kittiä erivaiheisiin niin pääsis hiukan pienemmällä vaivalla.

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 19.4.2010 15:34

paljaat pellit malailtu hgapoilla. saumailtu vaikka mitä tänään. jos sitä viikoloppuna pääsis jo hiukan pakkeloimaan lisää..

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 9.5.2010 20:09

uudet vanteet kiikarissa. tuumaa pienemmät nimi alkaa o:lla ja loppuu z:taan ja monta monta osaa.

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 18.5.2010 17:10

vanteet aloittaneet matkansa suomeen.

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 26.5.2010 22:36

huh helpotusta. vanteet suomessa, ja ovatkin juuri semmoiset kuin myyjä sanoi

Kuva

Kuva

joppe
-
Viestit: 97
Liittynyt: 14.4.2009 8:21

ViestiKirjoittaja joppe » 27.5.2010 9:23

Maukkaat on. Mitkä noi on malliltaan ja spekseilt? Paljon sai köyhtyy kun rapakon takaa tuli?

Edittii, futurathan nuo taitaa olla. ite aivan samoja vanteita kuolaillu nettivaraosasta. pahapaha

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 27.5.2010 9:28

en taida iletä edes sanoa miten halvalla sain. ja mukana tuli vielä nippu keskittäviä speisereitä. ja kumit on toyot ja pintaakin reilusti. tuollahinnalla saisi kuusikappaletta uusia kumeja vasta:D mieleistäni ihan hyvät kaupat tein

joppe
-
Viestit: 97
Liittynyt: 14.4.2009 8:21

ViestiKirjoittaja joppe » 27.5.2010 9:30

Jo varmasti. nettivaraosassa ko. vanteet 8,5"/11,5"/17" kumeineen 1500e, niitä ite kuolaillu ois ollu vaan kiva tietää vähän että minkäslaisiin hintoihin jenkkilästä saa. Jos kehtais vaikka privaa heittää?

OT:ks menee, sry. :)

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 6.6.2010 16:04

tuli sunnuntain kunniaksi kokeiltua miten 195/40 toyo venyy ozin päälle. kyllähän se venyy, saa nyt nähdä tuleeko laitettua loputkin vai laitettua ne 215 takas. tällä setillä sais vielä laittaa spacerit väliin ja ois tilaa madaltaakin lisää:D
Kuva

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 6.6.2010 20:42

näyttää typerältä
e: rengastus siis

RiXaa
-
Viestit: 493
Liittynyt: 9.2.2007 17:28

ViestiKirjoittaja RiXaa » 6.6.2010 21:13

Voi vittu pitäskö siinä joku 235 sitten olla se vasta tyhmältä nayttää:D hah ei vittu

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 6.6.2010 21:15

Ei, mutta kyllä liika on liikaa :P
205 vois olla hyvä

olgr
-
Viestit: 73
Liittynyt: 27.9.2005 21:03

ViestiKirjoittaja olgr » 6.6.2010 21:33

Laita 215:set takaisin. Paljon paremman näköinen! IMO.

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 6.6.2010 22:12

noh, kattellaan nyt kun saan auton alle kumien kanssa. tällä rakentelu innolla ei tartte siitä vielä huolehtiä tänä kesänä. sattuu nyt vaan olemaan noita toyon t1r 195/40 ja 215/40 sarjoja olemaan sopivasti niin pitihän sitä kokeilla. aiika näyttäää mitä sitten alle tulee. vai tuleeko sitten ne 17mamit. ja nämä talveksi:D

olgr
-
Viestit: 73
Liittynyt: 27.9.2005 21:03

ViestiKirjoittaja olgr » 7.6.2010 8:59

Sitä on monet hienot vanteet pilattu suolassa talvella... Elä elä poeka raiskaa noita :)

Jiivee-
-
Viestit: 13
Liittynyt: 7.8.2008 20:05

ViestiKirjoittaja Jiivee- » 13.6.2010 23:14

Vieläkö sulla on Tuo V50 Volvon spoileri mikä oli tuossa yhessä kuvassa ? ois kiinostusta ostaa jos löytyy...

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 30.6.2010 22:03

Kuva
väijyssä

siipi saanut jo lähdöt tältä pajalta

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 5.7.2010 18:54

olipa turhauttava loman päätöspäivä pajalla. takapuskuri venyny vajaan sentin leveyttä. tullu annettua liikaa lämpöä. joten heitin puskurin vidduun ja uusi tilalle ja siihen kokeilee hiukan erillaista levikettä, tosin sisarmallin autosta sekin..

Kuva

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 6.7.2010 17:27

kerrankin hyvä päivä tallilla. nyt jo tykkään tästä puskurista enemmän kuin edellisestä

Kuva
ruuvit pitävät pullistuksen linjassaan ennen muovihitsausta

Kuva
Kuva
Kuva
omaan silmään aika paseli kun vielä hiukan hipistelee.

arvon raati mutta mihin kohtaan takapuskuria tulisi kilpi sijoittaa??

nj^
-
Viestit: 548
Liittynyt: 15.5.2008 17:38

ViestiKirjoittaja nj^ » 6.7.2010 23:21

Laitappa kuva suoraan aunarin puolelta niin osaa vähän hahmottaa :)

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 6.7.2010 23:43

Kuva
tärähtänyt ja pimee kuten omistajansakin. yksi idea oli laittaa ihan alareunaan että kilven yläreuna olisi tossa puskurin mustan rajan yläreunassa tai sitten samalle korkeudelle mutta ihan oikeaan laitaan ton hinausaukon kohdalle.

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 7.7.2010 1:22

Onks kellään mitään tietoa mitä virkavalta/katsastussetä on mieltä, jos kilpi on lasin sisäpuolella? Meinaan et jos tekis telineen kaikkine valoineen tohon takaluukkuun, lasin sisäpuolelle, vaikkapa lasin alalaitaan. Vois olla aika hyvällä tavalla häiriintynyt ratkaisu. :)

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 7.7.2010 1:33

34 § (24.8.2000/764)
Rekisterikilpien kiinnitys ja käyttö
1. Rekisterikilvet on kiinnitettävä autossa eteen ja taakse, traktorissa ja moottorityökoneessa eteen tai taakse, moottorikelkassa molemmille sivuille ja muussa ajoneuvossa taakse kilville varattuihin paikkoihin ajoneuvon poikkisuuntaan, pystyasentoon tai enintään 30° alareunasta ulospäin kallistettuna ja siten, ettei mikään ajoneuvon osa tai varuste osittainkaan peitä sitä. Rekisterikilpi tulee tarvittaessa pohjustaa tai kehystää siten, ettei se ajoneuvoa käytettäessä vahingoitu. Rekisterikilpeä ei saa taittaa, leikata tai peittää, eikä siihen saa kiinnittää tarraa, merkkiä tai kilpeä.
2. Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla.
3. Ajoneuvossa ei saa käyttää eikä siihen kiinnittää muita kuin siihen kuuluvat rekisterikilvet eikä muita sellaisia kilpiä taikka kirjain- tai numeroyhdistelmiä, jotka harhauttavasti muistuttavat rekisterikilpeä tai -tunnusta, siirtomerkkiä taikka jonkin valtion kansallisuustunnusta.
4. Rekisterikilvet on pidettävä sellaisessa kunnossa, että rekisteritunnus on liikenteessä vaikeudetta luettavissa.
5. Luvanvaraiseen tavaraliikenteeseen käytettävän auton rekisterikilvet on kiinnitettävä erilliseen, niitä ympäröivään keltaiseen kohoreunaiseen kehykseen, jonka leveys on 20 mm.


Lasit lasketaan (yllättäen) ajoneuvojen osaksi, ja pikavoiton mahdollisuus on suuri jos kilpi on lasin takana :/ Mese.fi foorumin puolella eräs käyttäjä oli saanut muistutuksen kun etukilpi oli ollut lasintakana kojelaudalla, näkyvyys OK mutta paikka väärä.

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 7.7.2010 1:34

34 § (24.8.2000/764)
Rekisterikilpien kiinnitys ja käyttö
1. Rekisterikilvet on kiinnitettävä autossa eteen ja taakse, traktorissa ja moottorityökoneessa eteen tai taakse, moottorikelkassa molemmille sivuille ja muussa ajoneuvossa taakse kilville varattuihin paikkoihin ajoneuvon poikkisuuntaan, pystyasentoon tai enintään 30° alareunasta ulospäin kallistettuna ja siten, ettei mikään ajoneuvon osa tai varuste osittainkaan peitä sitä. Rekisterikilpi tulee tarvittaessa pohjustaa tai kehystää siten, ettei se ajoneuvoa käytettäessä vahingoitu. Rekisterikilpeä ei saa taittaa, leikata tai peittää, eikä siihen saa kiinnittää tarraa, merkkiä tai kilpeä.
2. Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla.
3. Ajoneuvossa ei saa käyttää eikä siihen kiinnittää muita kuin siihen kuuluvat rekisterikilvet eikä muita sellaisia kilpiä taikka kirjain- tai numeroyhdistelmiä, jotka harhauttavasti muistuttavat rekisterikilpeä tai -tunnusta, siirtomerkkiä taikka jonkin valtion kansallisuustunnusta.
4. Rekisterikilvet on pidettävä sellaisessa kunnossa, että rekisteritunnus on liikenteessä vaikeudetta luettavissa.
5. Luvanvaraiseen tavaraliikenteeseen käytettävän auton rekisterikilvet on kiinnitettävä erilliseen, niitä ympäröivään keltaiseen kohoreunaiseen kehykseen, jonka leveys on 20 mm.


Lasit lasketaan (yllättäen) ajoneuvojen osaksi, ja pikavoiton mahdollisuus on suuri jos kilpi on lasin takana :/ Mese.fi foorumin puolella eräs käyttäjä oli saanut muistutuksen kun etukilpi oli ollut lasintakana kojelaudalla, näkyvyys OK mutta paikka väärä.


Joku puskurin takaa esiinkääntyvä teline? :) Saa ajossa näkyviin ja parkissa ollessa piiloon.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 7.7.2010 8:41

Piiloon taittuvalle kilvelle löytyisi heti parikin kätevää käyttökohdetta, mutta lain tulkinta on se, että pysäköitynäkin auto on "liikenteessä" ja rekisteritunnuksen tulee siten näkyä.

Juige
-
Viestit: 51
Liittynyt: 16.7.2007 16:01

ViestiKirjoittaja Juige » 9.7.2010 12:29

Eikös A666:ssa ollut piilon menevä kilpi, tulikohan siitä ikinä sanomista poliiseilta..?

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 28.7.2010 21:39

inhoon hiomista.....

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 29.7.2010 21:29

tuli tänään taas hiottua muiden hommine ohessa golffia, ja tulipa näytettyä takapuskurille rälläkkää, kuumailmapuhallinta, muovihitsausta, vanhaa puskuria liitin siihen ja isoo kolvia, jatketaan edelleen toisella linjalla kuin muut:D

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 30.7.2010 21:16

Kuva

Kuva

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 30.7.2010 22:25

Isommat leikkaukset ja putkenpäät suoraan ulos, kuten vaikka R32 yms malliin.

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 30.7.2010 22:29

ei tule suoria ulostuloja, sekä ei tule isompia leikkauksia, noi orkkikset on passelit omaan silmään. muut saa laittaa niitä tingentangeleja mitä haluaa mutta nämä sopii omaan silmään.

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 4.8.2010 8:34

Kuva

sainhan minä sen pokkauksen siihen jotenkin kulkemaan suorassa. mutta sai sitä hioakIn.

Kuva

konepeltiin vielä epoksit päälle ja sitten pääsisis puskureiden ja kylkilistojen kimppuun. sitten vihdoinkin maalarille..

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 4.8.2010 19:02

on se perkele. luonnonvoimatkin minua vastaan, sain toisen golffin haettua maalarilta niin pitihän silläaikaa nousta tämmöinen myrsky että vahingossakaan ei pääse jatkamaan pohjien tekoa. sähköt poikki, kiitti vitusti. nyt odottamaan vaan sähköjen takastuloa ja yötämyöten konepeltia laittamaan.. prkl

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 4.8.2010 23:23

Kuva
tulihan ne sähköt että pääsi pajalle kikkailemaan, nyt siis koko auto vedetty 2k epoksilla ja seuraavaksi alkaakin armoton puskureiden viimeistely

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 5.8.2010 15:19

Kuva

Kuva
ja takaisin puskureiden kimppuun

jabajee
-
Viestit: 692
Liittynyt: 26.7.2004 18:36

ViestiKirjoittaja jabajee » 5.8.2010 16:27

seuraavaksi alkaakin armoton puskureiden viimeistely

Siinä riittääkin hommaa, koska on nimittäin tommoset kolmos golffin vakiopuskimet hirveintä mitä maa päällään kantaa kaikkine irtoheijastimineen&vilkkuineen. En muista nähneeni yksiäkään hienoja muokattuinakaan.
Jotkut kliinit vitos golffin tyyliset saattaisi sopia tuohon kun kerran konttikin on samaa lookkia.
Toisaalta nuo takapuskimen sivulevitykset näyttää kyllä ihan hyviltä tuossa, mutta taas vakio alaosa ei lähde ei sitten yhtään. Samoin ei nuo etupuskurin vilkku&heijastin&sumari reijät.
Toivottavasti tulevat puskurit ei pilaa muuten hienoa kokonaisuutta.

puliukk0
-
Viestit: 237
Liittynyt: 9.1.2010 11:04

ViestiKirjoittaja puliukk0 » 5.8.2010 18:09

Mun mielestä G3 kuuluu ne heijastimet ja vilkut puskuriin, ilman niitä näyttää ihan paskalta.

Mut nää on mielipiteitä, imo tää auto on asiallinen :)

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 5.8.2010 22:40

kyllä minustakin ne vilkut vaan kuuluu keulille, tosin hyvältä näyttää ilmankin, juuri siksi jätänkin eteen ne paikoilleen kun kukaan muu ei jätä joka enemmän kolmosta rakentaa:D toiset tykkää toiset taas ei. joten pitemmittä puheitta.

Kuva

Kuva
vielä paaljon hiopmista ja siloittelua edessä ennenkuin maaliin. tässä ensimmäinen fillerikerros että hiukan näkee missä heittää, meinaan sormet jo niin tunnottomat että ei meinaa enää tunteakaan enää heittoja:D

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 6.8.2010 12:10

Kuva

ja kyllä. oikea putki irti, siksi roikkuu.
yllättävän hyvältä jo näytti puskuri kun hioin ekan kerran, kohta tikkien poistoon ja jatkamaan filleröintiä. alkaa kummasti intoa löytymään kun rupeaa auto vihdoin ja viimein näyttämään autolta. ja kylkilistatkin pitäisi ruveta modaamaan sopivan mittaisiksi ja muotoisiksi.

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 6.8.2010 20:31

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
sopii kuin nenä päähän noi kitkarenkaat :)

samza
ffp jäsen
Viestit: 1616
Liittynyt: 29.5.2004 15:40
Viesti:

ViestiKirjoittaja samza » 6.8.2010 21:18

näyttää just siltä että kohta saat levittää tota autotallin ovea kanssa :D

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 8.8.2010 16:36

noniin, vihdoinkin koko auto samassa värissä, tosin väri on mattamusta kun maali on filleriä:D häijy se on kyllä senkin värisenä

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 8.8.2010 19:57

Kuvia tai en usko ;)

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 9.8.2010 18:20

Kuva

Kuva

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 10.8.2010 14:02

noniin, eilen tuli slamitilta käyttikseen hiukan hipo osaa.
-tynkä antenni(vääräkierre:D)
-alkuperäinen spoileri takakonttiin
-v6 lippa eteen ja taakse(jälkitoimituksessa)
tänään tuli ms-tuonnilta säädettävä alusta.
joten huomenna alusta alle ja MAM:it alle jos ne sinne nätisti istuu.
ei tartte enää pimeällä ja piilossa tuolla traktorilla ajella....

KariS
-
Viestit: 740
Liittynyt: 16.12.2004 21:27

ViestiKirjoittaja KariS » 10.8.2010 16:52

On se kyllä vaan tyylikäs! Ilolla seuraan jatkossakin.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 10.8.2010 16:55

-alkuperäinen spoileri takakonttiin

Mihis tämä tulee kun tuossa on jo tuommoinen pösömäinen spoileri paikallaan?

Edit: Roger.
Viimeksi muokannut Sebastian, 10.8.2010 18:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 10.8.2010 17:03

tohon käyttikseen. nelos farkkuun

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 11.8.2010 13:10

Kuva

Kuva

noniin, nyt on alusta sekä vanteet käyttiksessäkin.. joutunee hiukan korottelemaan tuosta kun joutuu päivittäin hiekkatiellä ajamaan pajalle ja takasi kun nytkin raapi eturunko vähän väliä maahan. prkl..

Stepa
-
Viestit: 58
Liittynyt: 4.1.2009 10:08

ViestiKirjoittaja Stepa » 11.8.2010 16:22

Mitkä on MAM:ien speksit? hyvältä näyttää kummatkin golffit!

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 11.8.2010 16:45

9x17 et35. Edessä on kymmenen millin lätyt. ihmetys oli suuri kun oletin että taakse pitää vähintaan parinkymmenen lätyt laittaa niin oli kohtuu passeli tollakin eeteellä. edessä ois ottaanut vanne jousen säätöruuviin kiinni jos ei lättyjä ois laittanut. juuuri tilasin peltisen pohjapanssarin oman tilalle, kävin nosturilla juuri loput rippeet repimässä pois.. :D näppärä käyttöauto,

Stepa
-
Viestit: 58
Liittynyt: 4.1.2009 10:08

ViestiKirjoittaja Stepa » 12.8.2010 17:05

Niin joo, itselläni samanlaiset 18" 8,5 edessä ja 9,5 takana (camberit ihan päin helvettiä :D), ja edessä ei reilulla tiputuksella mahtunut pyörii ilman 5mm lättyjä

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 13.8.2010 13:10

Kuva
tuli tuo peltinen itärajan tekelekin laitettua paikoilleen. oli kyllä joka euron väärti, yksinkertainen rakenne ja kestävä, sekä ei madaltanut maavaraa yhtään. ainehan on 2mm peltiä..
sori huono kuva, ei sattunu kamera olemaan mukana, parempia odotellessa.

Nextr
-
Viestit: 24
Liittynyt: 21.11.2009 12:42

ViestiKirjoittaja Nextr » 13.8.2010 15:36

Mistä tuommosen pohjapanssarin ostit?

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 13.8.2010 17:42

Kuva
siinä hiukan parempi kuva miten näkyy panssari, maali jo iloiseen keskeltä hävinny, kiitos hiekkateiden.:D
iisalmen autoalasta tilasin, hintaa jää noin 155€. ja on kyllä niiden arvoinen.
Kuva
takalasin lippakin löysi oman paikkansa, ja laitoin keulan puslat tilaukseen, kaikista tulee violetteja, jos se hiukan sillä jämäköityisi. alkaisi vaan se v6 lipat pikkuhiljaa tulemaan.

Kotka
-
Viestit: 143
Liittynyt: 12.8.2008 7:33

ViestiKirjoittaja Kotka » 13.8.2010 23:20

Olenkohan minä ainoa joka kaipailisi tuohon IV:hen tummennusta kaikkiin ikkunoihin. En tarkoita jätesäkkitummennusta, mutta kevyt kauttaaltaan. Omassa on takalasi 35% ja sivut 47%,,joten samanmoista mietin. Luvut taitavat olla aika lähellä tehdastummuutta,mutta eivät ole vihertävät.

golf 3 cc
-
Viestit: 319
Liittynyt: 16.3.2006 9:56

ViestiKirjoittaja golf 3 cc » 13.8.2010 23:28

ensiviikolla menee tummennokseen, joten ei hätää:) aivan takimmaiset lasit pitää saada tummemmaksi kun kahta rotikkaa kuljetan siellä, meinaa aurinko aika hyvin porotella sisään

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 14.8.2010 0:24

Voi olla Rottiksilla hieman lämmin.
Muutama vuosi sitten jätin kattoluukun ja pari sivuikkunaa auki omasta G2 kun kävin kaupassa. Rottis neiti oli valjaissa takapenkillä.
Kun tulin takasin kaupasta n.5min päästä, niin vieras tyyppi (mies) seisoi Golffin vieressä, kysyin "mitä asiaa?" Niin se sano " Voisitko päästää pois?" oli tunkenu käden sisään autoon taputtaakseen koiraa, joilloin neiti oli sievästi ottanut käden suuhun ja ainakun jannu yritti vetää käden ulos, niin neiti puristi otetta ja murisi xD
Tää tyyppi oli ylläri humalassa. Itteä hieman hirvitti tilanne kattoa kun oma lepposa ja lutunen Rottis pitää toisen kättä suussa ja murisee :))
Sori OT

CrazyMaik
-
Viestit: 233
Liittynyt: 25.1.2008 13:25

ViestiKirjoittaja CrazyMaik » 14.8.2010 2:49

Sen siitä saa ku menee hutikkapäissään tökkimään kättä toisen autoon.. :D


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa