golf 3 colour concept(Myydään projektina)
Valvoja: ffp jäsenet
eihän se ole omavalmiste ku tehtaantekele vaikka sen laittais kutoskorisen golffin keulaan mutta päästöluokitus taitaa olla vanhempi kuin kolmoskorisessa. ku kakkosessahan oli g60 kun kolmoseen tuli sen tilalle vr6. toki poikkeuksina taas saa voi olla vuosimalleissa eroa.
olisko loppunu -92 jossakin kuukaudessa ja näin ollen myös corradoa voi olla g60 -92 euro2 luokalla ku eikö ole tuota kakkistaki tehty vielä -92?
Käsittääkseni -92 asti, mutta eikös Euro2 päästöluokka loppunut 91 ja Euro3 alkoi 92? Taitaapi olla hilkulla että saako vai ei.
olisko loppunu -92 jossakin kuukaudessa ja näin ollen myös corradoa voi olla g60 -92 euro2 luokalla ku eikö ole tuota kakkistaki tehty vielä -92?
Ei ole taidettu tehdä enää -92, mutta myyty on kyllä...
Edit: Joo, niinhän se taisi mennä: "The Volkswagen Golf Mk2 succeeded the Mk1 as Volkswagen's volume seller from 1983 and remained in (German) production until late 1991."
"Pre-facelift" Corradon valmistus taisi loppua tuossa hyvin samoihin aikoihin ja tilalle tuli kaiken maailman 2.0 kuraa ja veeärkuutosta, eli Mk3-johdannaiset moottorit.
Edit: Joo, niinhän se taisi mennä: "The Volkswagen Golf Mk2 succeeded the Mk1 as Volkswagen's volume seller from 1983 and remained in (German) production until late 1991."
"Pre-facelift" Corradon valmistus taisi loppua tuossa hyvin samoihin aikoihin ja tilalle tuli kaiken maailman 2.0 kuraa ja veeärkuutosta, eli Mk3-johdannaiset moottorit.
G60 olen itsekin miettinyt normaalilla pakokaasuahtimella, mutta useampi sylinteri houkuttaa tehon toivossa. Hyvä tietää että tuo G60 ei silti olisi ehkä niinkään hankala saada mk3:een muutoskatsastettua. Pidähän meidät ajantasalla mitenkä konttorilla idean ottavat lopullisesti vastaan.
Onhan nuita 2.0 16V gti tekniikoitakin ahtimella rakenneltu, ja lie kiitettävästi tehoakin ulosmitattu. Mutta se on raaka tosiasia, että oli se kone mikä tahansa, niin hevosvoimat alkavat tietyn pisteen jälkeen maksamaan. :) Onhan se mukava tienpäälläkin ajella sellaisella autolla millä pitkien yhdistelmien ohituksetkin luonnistuvat sujuvasti.
Miltähän tuollainen A59-look muuten näyttäisi Ventossa...
Onhan nuita 2.0 16V gti tekniikoitakin ahtimella rakenneltu, ja lie kiitettävästi tehoakin ulosmitattu. Mutta se on raaka tosiasia, että oli se kone mikä tahansa, niin hevosvoimat alkavat tietyn pisteen jälkeen maksamaan. :) Onhan se mukava tienpäälläkin ajella sellaisella autolla millä pitkien yhdistelmien ohituksetkin luonnistuvat sujuvasti.
Miltähän tuollainen A59-look muuten näyttäisi Ventossa...
En halua lannistaa tai muutakaan, mutta itellä on joku muistikuva, että vanhempaa tekniikkaa ei saa istuttaa uuteen koriin. Hyvä, että selvittelet kuitenkin. Onhan se sitten selvä :)
Saa laittaa, mutta sen tekniikan tulee täyttää korin edellyttämät päästövaatimukset. Ne voi toteen näyttää esimerkiksi VTT:n mittauksella tai luovuutaja auton tiedoilla, joihin katsastajat yleensä haluaa maahantuojan varmistuksen.
Kyllä mä silti kallistuisin Vr6 tekniikan puolelle. 172hp 2.8 koneesta ja 190hp 2.9 koneesta. Sähköjä, laatikkoja yms löytyy reilusti purkuautoista.
Niin no, Geen vakio 1.8 160hp ja parin satkun sijoituksella ollaan jo tuolla 2.9 vr6 tehojen tuntumassa.
Ja varaosia löytyy ihan samallalailla.
G-laderin istuttaminen tuonne olisi myös on jotain mitä ei vielä ole pahemmin tehty.
Tosin mites jos tekis vr6 G60 koneen :D
Quote:
En halua lannistaa tai muutakaan, mutta itellä on joku muistikuva, että vanhempaa tekniikkaa ei saa istuttaa uuteen koriin. Hyvä, että selvittelet kuitenkin. Onhan se sitten selvä :)
Saa laittaa, mutta sen tekniikan tulee täyttää korin edellyttämät päästövaatimukset. Ne voi toteen näyttää esimerkiksi VTT:n mittauksella tai luovuutaja auton tiedoilla, joihin katsastajat yleensä haluaa maahantuojan varmistuksen.
Sitten ei muutakun kovaa selvittelyä ja toivotaan, että saat vihreää valoa.
Muuallahan noita on (yllätys yllätys) tehty.
Tässä esimerkki
kyllähän niitä muualla on tehty ja paljonkin, tosin sellaisisa maissa joissa muukin kuin hiihtäminen ja verojen maksaminen on laillista..... ja suotta te sitä vr6 ehdottelette. ei ole ollenkaan semmoinen kone mistä haaveilen, ahdettu on aina ahdettu. ja tosiaan kun joku sanoi että tämän tekniikan hinnalla saa jo oikeeta tehoo niin saa yrittää:D 1.8t koneeseen saa hyvän turbonpuoliksi maksetua.. tämä tulee kuitenkin laatikoineen kaikkineen. joten se siitä. yrittänyttä ei laiteta..
http://www.youtube.com/watch?v=B61y0kqtI9M&feature=related
sehän vinkuu pärisee ja tekee vaikka mitä:D mitä muuta tarvitsee. ja eipähän kaikilla tule samanlaista vastaan.
tosin saattaa mennä toi tekniikan paikalleen laitto kesälle. alustavasti jo dopille soittelin alakerran osien hinnoista ja joitakin muiden pisteosien ja eikä hoonauskaan+männänrenkaat ole pois suljettuna.
http://www.youtube.com/watch?v=B61y0kqtI9M&feature=related
sehän vinkuu pärisee ja tekee vaikka mitä:D mitä muuta tarvitsee. ja eipähän kaikilla tule samanlaista vastaan.
tosin saattaa mennä toi tekniikan paikalleen laitto kesälle. alustavasti jo dopille soittelin alakerran osien hinnoista ja joitakin muiden pisteosien ja eikä hoonauskaan+männänrenkaat ole pois suljettuna.
Tekniikan vaihto kaikkine katsastuksineen on kuitenkin jossain määrin puuhastelua ja rahaa vaativa hommeli, joten jossain mielessä se on suunnilleen sama että minkä koneen sinne leimaa. Edelleen kiinnostais tietää että mikä siinä Geessä on niin hienoa että juuri semmonen pitää pellin alle saada.
Jos joku G60 projektimoottori maksaa 650e ni se on ihan varma homma että se ei ole siihen rahaan paikallaan, siinä ei ole voiman tuntua eikä leimaa. Voi olla että esim. 20vt tai tdi tulee kalliimmaks, mut onpa vähän toisenlaiset mahollisuudetkin jos ja kun se 160hp ei riitä :)
Toki jotkut tykkää geelaaderistakin, mut minun mielestä se ei oo oikeestaa mistään kotosin jos turbohärveliin vertaa. Molempia löytyy, joten hieman on peräti omakohtaista kokemusta sanojen takana. Suurimmalla osalta toki joutavaa lätinää ;)
Jos joku G60 projektimoottori maksaa 650e ni se on ihan varma homma että se ei ole siihen rahaan paikallaan, siinä ei ole voiman tuntua eikä leimaa. Voi olla että esim. 20vt tai tdi tulee kalliimmaks, mut onpa vähän toisenlaiset mahollisuudetkin jos ja kun se 160hp ei riitä :)
Toki jotkut tykkää geelaaderistakin, mut minun mielestä se ei oo oikeestaa mistään kotosin jos turbohärveliin vertaa. Molempia löytyy, joten hieman on peräti omakohtaista kokemusta sanojen takana. Suurimmalla osalta toki joutavaa lätinää ;)
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Topikin aloittaja on jo muutamaan otteeseen maininnut, että tulee myymään auton pois sen valmistuttua. Eli onko siis mitään järkeä laittaa siihen kalliimpaa tekniikkaa, jos tuon G60-motin saa halvemmalla.
Ei se G60 oo tuohon 650€ varmaan paikallaan, mutta eipä nuo muutkaan moottorit siihen hankinta hintaansa paikalleen tipu. Työtä on jokaisessa vaihtoehdossa varmasti paljon.
Joten ainakin mun mielestä tämän itkun voisi jo lopettaa. Jos G60 tulee, niin hieno homma! Jos jotain muuta niin katsotaan sitten.
Ei se G60 oo tuohon 650€ varmaan paikallaan, mutta eipä nuo muutkaan moottorit siihen hankinta hintaansa paikalleen tipu. Työtä on jokaisessa vaihtoehdossa varmasti paljon.
Joten ainakin mun mielestä tämän itkun voisi jo lopettaa. Jos G60 tulee, niin hieno homma! Jos jotain muuta niin katsotaan sitten.
voi pyhä yksinkertaisuus taas. taidan hakea vanhan kakkakopan 1.3 pierupurkkisen koneen tähän autoon. katotaan mikä itku siitä tulee. laittakoot kaikki sen koneen omaan autoonsa minkä haluaa ja netissä muiden asennuksia ihannoivat.
1. mitä helvetin järkeä on tällaiseen paskaan etuvetoon satsata 5000-10000e johonkin kytyseen 1.8t koneeseen joka on kuin ajelisi tdi vehkeellä vakiona ja enemmän viritettynä mikään muu paikka ei kestä niitä oikeita tehoja, puhumattakaan saako pitojakaan vasta kun maantienopeuksissa.
2. toisekseen se on jo tehty useampaan otteeseen. no thanks
3.g ahdetu uusi tuttavuus minulle niin kiinnostaa sen sielunelämä. ja kuten jo puolusteltiin että tämähän lähtee kiertoon kun valmis. ostakoot sitten joku ja asentakoosa sen 1.8t koneen:D:D:D
4. ja joku sanoi sen taikasanan 2.2 r5.... ja oikea määrä vetäviä pyöriä. ja jokaista vetävää pyörää kohden reilu 100hp tehoja on se seuraava projekti jonka koneeseen upotan golffin rahat. alkaisi vaan se kolaroitu aby+6v loota löytymään. vähäistä on tarjonta.
kiitos ja kumarrus G60 TULEE jos viimeisen myönnytyksen antaa katsuri.... ei vastaväitteitä tai muita koneideoita kiitos.
1. mitä helvetin järkeä on tällaiseen paskaan etuvetoon satsata 5000-10000e johonkin kytyseen 1.8t koneeseen joka on kuin ajelisi tdi vehkeellä vakiona ja enemmän viritettynä mikään muu paikka ei kestä niitä oikeita tehoja, puhumattakaan saako pitojakaan vasta kun maantienopeuksissa.
2. toisekseen se on jo tehty useampaan otteeseen. no thanks
3.g ahdetu uusi tuttavuus minulle niin kiinnostaa sen sielunelämä. ja kuten jo puolusteltiin että tämähän lähtee kiertoon kun valmis. ostakoot sitten joku ja asentakoosa sen 1.8t koneen:D:D:D
4. ja joku sanoi sen taikasanan 2.2 r5.... ja oikea määrä vetäviä pyöriä. ja jokaista vetävää pyörää kohden reilu 100hp tehoja on se seuraava projekti jonka koneeseen upotan golffin rahat. alkaisi vaan se kolaroitu aby+6v loota löytymään. vähäistä on tarjonta.
kiitos ja kumarrus G60 TULEE jos viimeisen myönnytyksen antaa katsuri.... ei vastaväitteitä tai muita koneideoita kiitos.
No se järkevyyskortti on mun mielestä ihan turha veto tossa vaiheessa. Parin tonnin arvonen auto on parintonnin arvonen auto tuunattuna tai ilman. Jos sen aikoo heti hukata ni järjellä ajateltuna ropaaminen kannattais lopettaa just nyt, ottaa se pari tonnia takkiin ja tehä sitä audia(yhtälailla turhaan jälleenmyyntiaron kannalta). Toinen vaihtoehto on käyttää satoja tunteja korimuutoksiin, pari tonnia hengettömään geelaaderiin ja toinen mokoma värjäykseen. Ja myydä se sit parilla tonnilla ja laskee siitä sitten että oliko järkee.
Harrastaminen on asia erikseen. Siinä ei ole eikä tarvi olla järkeä. Jokainen tekee mitä huvittaa ja jos siitä foorumeilla kertoo ni saattaa tulla muitakin mielipiteitä kuin ne omat. Ei se muita netin käyttäjiä itketä eikä niiden yöunet mene, jos joku muu tekee jotain. Ja jos vain erikoisuutta tavoittelee niin kakkiksen ykskolmonen tai nelosen 1.9sdi on jotakuinkin ihan yhtä erikoisia kuin pg ;)
Ei siinä, ihan veikeesti toteutettuja korimuutoksia ja varmasti hieno jahka valmistuu. Olen samaa mieltä siitä että ahdettu nelikko on kiva, tosin kokemuksieni mukaan se +400hv vaatii myös pientä puuhastelua eikä sekään välttämäti pysy nipussa. Mut harrastelua...
Harrastaminen on asia erikseen. Siinä ei ole eikä tarvi olla järkeä. Jokainen tekee mitä huvittaa ja jos siitä foorumeilla kertoo ni saattaa tulla muitakin mielipiteitä kuin ne omat. Ei se muita netin käyttäjiä itketä eikä niiden yöunet mene, jos joku muu tekee jotain. Ja jos vain erikoisuutta tavoittelee niin kakkiksen ykskolmonen tai nelosen 1.9sdi on jotakuinkin ihan yhtä erikoisia kuin pg ;)
Ei siinä, ihan veikeesti toteutettuja korimuutoksia ja varmasti hieno jahka valmistuu. Olen samaa mieltä siitä että ahdettu nelikko on kiva, tosin kokemuksieni mukaan se +400hv vaatii myös pientä puuhastelua eikä sekään välttämäti pysy nipussa. Mut harrastelua...
harrastamistahan tämä on kaikkien autojen kohdalla. käyttöpelit erikseen, ja jos tästä tunaamisesta haluasi jotain ansaita nin tekis lasikuidusta levikkkeet ja sinnepäin sutasemalla niin vois rvo noustakin jonkun finninaamasen lippispään simissä. mutta tämä on van kokeilua ja harrastusta mihin pystyy
tämä päivä leikitty pellepelotonta. konepellissä yksi isohko lommo josta jännitys menny. pilliä ei uskalla näyttää kun hiukan raaka menetelmä ja akulla ei uskalla kokeilla minun tuurilla. ratkaisu löytyy jenkkiäijiltä kun niillöä korityöt hanskassa ja hanskat vielä hyvässä tallessa. migin suuttimeen hiilipuikko kiinni ja ei muuta kuin peltiin kiinni ja lämmittämään. nousee lommot nätisti ylös kun hiukan harjoittelee käyttöä. aamen.
noh, kattellaan nyt kun saan auton alle kumien kanssa. tällä rakentelu innolla ei tartte siitä vielä huolehtiä tänä kesänä. sattuu nyt vaan olemaan noita toyon t1r 195/40 ja 215/40 sarjoja olemaan sopivasti niin pitihän sitä kokeilla. aiika näyttäää mitä sitten alle tulee. vai tuleeko sitten ne 17mamit. ja nämä talveksi:D
34 § (24.8.2000/764)
Rekisterikilpien kiinnitys ja käyttö
1. Rekisterikilvet on kiinnitettävä autossa eteen ja taakse, traktorissa ja moottorityökoneessa eteen tai taakse, moottorikelkassa molemmille sivuille ja muussa ajoneuvossa taakse kilville varattuihin paikkoihin ajoneuvon poikkisuuntaan, pystyasentoon tai enintään 30° alareunasta ulospäin kallistettuna ja siten, ettei mikään ajoneuvon osa tai varuste osittainkaan peitä sitä. Rekisterikilpi tulee tarvittaessa pohjustaa tai kehystää siten, ettei se ajoneuvoa käytettäessä vahingoitu. Rekisterikilpeä ei saa taittaa, leikata tai peittää, eikä siihen saa kiinnittää tarraa, merkkiä tai kilpeä.
2. Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla.
3. Ajoneuvossa ei saa käyttää eikä siihen kiinnittää muita kuin siihen kuuluvat rekisterikilvet eikä muita sellaisia kilpiä taikka kirjain- tai numeroyhdistelmiä, jotka harhauttavasti muistuttavat rekisterikilpeä tai -tunnusta, siirtomerkkiä taikka jonkin valtion kansallisuustunnusta.
4. Rekisterikilvet on pidettävä sellaisessa kunnossa, että rekisteritunnus on liikenteessä vaikeudetta luettavissa.
5. Luvanvaraiseen tavaraliikenteeseen käytettävän auton rekisterikilvet on kiinnitettävä erilliseen, niitä ympäröivään keltaiseen kohoreunaiseen kehykseen, jonka leveys on 20 mm.
Lasit lasketaan (yllättäen) ajoneuvojen osaksi, ja pikavoiton mahdollisuus on suuri jos kilpi on lasin takana :/ Mese.fi foorumin puolella eräs käyttäjä oli saanut muistutuksen kun etukilpi oli ollut lasintakana kojelaudalla, näkyvyys OK mutta paikka väärä.
34 § (24.8.2000/764)
Rekisterikilpien kiinnitys ja käyttö
1. Rekisterikilvet on kiinnitettävä autossa eteen ja taakse, traktorissa ja moottorityökoneessa eteen tai taakse, moottorikelkassa molemmille sivuille ja muussa ajoneuvossa taakse kilville varattuihin paikkoihin ajoneuvon poikkisuuntaan, pystyasentoon tai enintään 30° alareunasta ulospäin kallistettuna ja siten, ettei mikään ajoneuvon osa tai varuste osittainkaan peitä sitä. Rekisterikilpi tulee tarvittaessa pohjustaa tai kehystää siten, ettei se ajoneuvoa käytettäessä vahingoitu. Rekisterikilpeä ei saa taittaa, leikata tai peittää, eikä siihen saa kiinnittää tarraa, merkkiä tai kilpeä.
2. Rekisterikilpien kiinnitysruuvien päät on maalattava pohjan värisiksi tai peitettävä pohjan värisillä tulpilla.
3. Ajoneuvossa ei saa käyttää eikä siihen kiinnittää muita kuin siihen kuuluvat rekisterikilvet eikä muita sellaisia kilpiä taikka kirjain- tai numeroyhdistelmiä, jotka harhauttavasti muistuttavat rekisterikilpeä tai -tunnusta, siirtomerkkiä taikka jonkin valtion kansallisuustunnusta.
4. Rekisterikilvet on pidettävä sellaisessa kunnossa, että rekisteritunnus on liikenteessä vaikeudetta luettavissa.
5. Luvanvaraiseen tavaraliikenteeseen käytettävän auton rekisterikilvet on kiinnitettävä erilliseen, niitä ympäröivään keltaiseen kohoreunaiseen kehykseen, jonka leveys on 20 mm.
Lasit lasketaan (yllättäen) ajoneuvojen osaksi, ja pikavoiton mahdollisuus on suuri jos kilpi on lasin takana :/ Mese.fi foorumin puolella eräs käyttäjä oli saanut muistutuksen kun etukilpi oli ollut lasintakana kojelaudalla, näkyvyys OK mutta paikka väärä.
Joku puskurin takaa esiinkääntyvä teline? :) Saa ajossa näkyviin ja parkissa ollessa piiloon.
on se perkele. luonnonvoimatkin minua vastaan, sain toisen golffin haettua maalarilta niin pitihän silläaikaa nousta tämmöinen myrsky että vahingossakaan ei pääse jatkamaan pohjien tekoa. sähköt poikki, kiitti vitusti. nyt odottamaan vaan sähköjen takastuloa ja yötämyöten konepeltia laittamaan.. prkl
seuraavaksi alkaakin armoton puskureiden viimeistely
Siinä riittääkin hommaa, koska on nimittäin tommoset kolmos golffin vakiopuskimet hirveintä mitä maa päällään kantaa kaikkine irtoheijastimineen&vilkkuineen. En muista nähneeni yksiäkään hienoja muokattuinakaan.
Jotkut kliinit vitos golffin tyyliset saattaisi sopia tuohon kun kerran konttikin on samaa lookkia.
Toisaalta nuo takapuskimen sivulevitykset näyttää kyllä ihan hyviltä tuossa, mutta taas vakio alaosa ei lähde ei sitten yhtään. Samoin ei nuo etupuskurin vilkku&heijastin&sumari reijät.
Toivottavasti tulevat puskurit ei pilaa muuten hienoa kokonaisuutta.
kyllä minustakin ne vilkut vaan kuuluu keulille, tosin hyvältä näyttää ilmankin, juuri siksi jätänkin eteen ne paikoilleen kun kukaan muu ei jätä joka enemmän kolmosta rakentaa:D toiset tykkää toiset taas ei. joten pitemmittä puheitta.
vielä paaljon hiopmista ja siloittelua edessä ennenkuin maaliin. tässä ensimmäinen fillerikerros että hiukan näkee missä heittää, meinaan sormet jo niin tunnottomat että ei meinaa enää tunteakaan enää heittoja:D
vielä paaljon hiopmista ja siloittelua edessä ennenkuin maaliin. tässä ensimmäinen fillerikerros että hiukan näkee missä heittää, meinaan sormet jo niin tunnottomat että ei meinaa enää tunteakaan enää heittoja:D
ja kyllä. oikea putki irti, siksi roikkuu.
yllättävän hyvältä jo näytti puskuri kun hioin ekan kerran, kohta tikkien poistoon ja jatkamaan filleröintiä. alkaa kummasti intoa löytymään kun rupeaa auto vihdoin ja viimein näyttämään autolta. ja kylkilistatkin pitäisi ruveta modaamaan sopivan mittaisiksi ja muotoisiksi.
noniin, eilen tuli slamitilta käyttikseen hiukan hipo osaa.
-tynkä antenni(vääräkierre:D)
-alkuperäinen spoileri takakonttiin
-v6 lippa eteen ja taakse(jälkitoimituksessa)
tänään tuli ms-tuonnilta säädettävä alusta.
joten huomenna alusta alle ja MAM:it alle jos ne sinne nätisti istuu.
ei tartte enää pimeällä ja piilossa tuolla traktorilla ajella....
-tynkä antenni(vääräkierre:D)
-alkuperäinen spoileri takakonttiin
-v6 lippa eteen ja taakse(jälkitoimituksessa)
tänään tuli ms-tuonnilta säädettävä alusta.
joten huomenna alusta alle ja MAM:it alle jos ne sinne nätisti istuu.
ei tartte enää pimeällä ja piilossa tuolla traktorilla ajella....
9x17 et35. Edessä on kymmenen millin lätyt. ihmetys oli suuri kun oletin että taakse pitää vähintaan parinkymmenen lätyt laittaa niin oli kohtuu passeli tollakin eeteellä. edessä ois ottaanut vanne jousen säätöruuviin kiinni jos ei lättyjä ois laittanut. juuuri tilasin peltisen pohjapanssarin oman tilalle, kävin nosturilla juuri loput rippeet repimässä pois.. :D näppärä käyttöauto,
siinä hiukan parempi kuva miten näkyy panssari, maali jo iloiseen keskeltä hävinny, kiitos hiekkateiden.:D
iisalmen autoalasta tilasin, hintaa jää noin 155€. ja on kyllä niiden arvoinen.
takalasin lippakin löysi oman paikkansa, ja laitoin keulan puslat tilaukseen, kaikista tulee violetteja, jos se hiukan sillä jämäköityisi. alkaisi vaan se v6 lipat pikkuhiljaa tulemaan.
Voi olla Rottiksilla hieman lämmin.
Muutama vuosi sitten jätin kattoluukun ja pari sivuikkunaa auki omasta G2 kun kävin kaupassa. Rottis neiti oli valjaissa takapenkillä.
Kun tulin takasin kaupasta n.5min päästä, niin vieras tyyppi (mies) seisoi Golffin vieressä, kysyin "mitä asiaa?" Niin se sano " Voisitko päästää pois?" oli tunkenu käden sisään autoon taputtaakseen koiraa, joilloin neiti oli sievästi ottanut käden suuhun ja ainakun jannu yritti vetää käden ulos, niin neiti puristi otetta ja murisi xD
Tää tyyppi oli ylläri humalassa. Itteä hieman hirvitti tilanne kattoa kun oma lepposa ja lutunen Rottis pitää toisen kättä suussa ja murisee :))
Sori OT
Muutama vuosi sitten jätin kattoluukun ja pari sivuikkunaa auki omasta G2 kun kävin kaupassa. Rottis neiti oli valjaissa takapenkillä.
Kun tulin takasin kaupasta n.5min päästä, niin vieras tyyppi (mies) seisoi Golffin vieressä, kysyin "mitä asiaa?" Niin se sano " Voisitko päästää pois?" oli tunkenu käden sisään autoon taputtaakseen koiraa, joilloin neiti oli sievästi ottanut käden suuhun ja ainakun jannu yritti vetää käden ulos, niin neiti puristi otetta ja murisi xD
Tää tyyppi oli ylläri humalassa. Itteä hieman hirvitti tilanne kattoa kun oma lepposa ja lutunen Rottis pitää toisen kättä suussa ja murisee :))
Sori OT
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 53 vierailijaa