Jetta TD projekti.

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

Jetta TD projekti.

ViestiKirjoittaja L8 » 29.5.2007 19:07

ajattelin hieman muokata tota -91 vuesmallin jedin koelautaa ja lopputulos alkaa jo nakyä. eli leikkelin siihen vw golf IV:n koelaudan vanhan paikalle.

pari kuvaa lisää:
http://www.minunauto.com/index.php?page=showcar&id=10041
http://zeroworld.info/gallery2/main.php?g2_itemId=41

Tallista löytyy autoon viel:
- tulevana talvena suurinosa auton pellaistä rakennellaan hiilikuitu osiksi.
- mittaristoa modernisoitu..
- ratiksi ajattelin laittaa jonkin mokkapintaisen
Tekniikkaan:
- uusi ajamaton pikkuturbo, mitsubishin TDO04 jossa on saabin imupuoli. Vaihdetaan kesälomalla holsettiin..
- Pakosarja mallia oma
- Maxflown iso cuuleri
- 12millin nestepää tulossa.
- kytkin osia
- HKS SSQV dumppi
"-mikrokytkin ja sähköinen magneettiventtiili"
Audio: katsellaan jotain..
Kenwood soitin

jatkuu...
Viimeksi muokannut L8, 24.3.2008 23:32. Yhteensä muokattu 7 kertaa.

EscMk3
-
Viestit: 2140
Liittynyt: 30.1.2006 17:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja EscMk3 » 29.5.2007 19:10

mitäs muuta on tulossa =) Ratti vaihtoon johonkin uudemmalla lookilla olevaan, Neloscabrion ratti ainakin sopii.

Ipe
-
Viestit: 889
Liittynyt: 23.7.2003 11:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ipe » 29.5.2007 20:06

Tuo mittariteline sopii tuohon kuin sialle henkselit, muuten kyllä näyttäis kojelauta istuvan mallikkaasti.

Se dumppi on muuten SSQV.

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 29.5.2007 20:12

noniinno toi dumppi on mallia kopio joten eipä se olisi varmaan paljon haitannu jos se olisi ollut SSQV tyyppinen ;) muutin sen kuitenkin. olisko kellään tietoa mistä sais kestävän kans pahvin suhkot edullisesti?

nani
-
Viestit: 981
Liittynyt: 19.10.2006 16:28

ViestiKirjoittaja nani » 29.5.2007 20:15

näyttää vähä ahtaalta sisältä...

siis tulee toi nelosen koelauta aika pitkälle taaksepäin verrattuna vakioon...

pitkälle kuskille vaikeuksia ajaa....:D

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 29.5.2007 20:38

Diisseli ja dumppi?? Selittäkää hölmölle

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 29.5.2007 20:40

nani: osaan mie käyttää päätänikin xD totta jos tuo koelauta olisi ihan vakio niin se todellakin tulee suoraan sanottuna päälle ;) mutta minäpäs otin kuvio sahan käteen ja lyhensin sitä noin 5-10cm ja samalla jouduin kaventamaan sitä noin 5cm. nyt se on ihan jees.. sopii jopa rattia kääntämään ;)

Ilja1
-
Viestit: 416
Liittynyt: 20.7.2005 13:32

ViestiKirjoittaja Ilja1 » 29.5.2007 20:53

Mutta nuo lisä mittarit kyl sais heittää hiiteen... Rumentaa tuota ulkonäköä

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 29.5.2007 20:55

ei se ole hölmöä kysyä:
tuota dumppi tarttee alipaineen avautuakseen ja dieselis ei ole sellaista kuin ainoastaan jarrutehostimes joten otan sen alipaineen haaroittamal alipaineen ko. pukesta T-haaralla putken dumpille jonka väliin asennan sähköisen magneettiventtiilin joka avaa kanavansa kaasuvaijerin ollessa ylä asennossa. tämä avautuminen saadaan siten että kaasuvaijeriin on kytketty mikrokytkin joka antaa sähköä venalle kun vaijeri on yläasennos.

ja noi mittarit: hmm.. teen autoa itelleni joten jos minun silmään käy niin ne on siin ;) sitä paitsi haluan tietää miten kone voi!

pensseli69
-
Viestit: 90
Liittynyt: 18.3.2004 20:33
Viesti:

ViestiKirjoittaja pensseli69 » 29.5.2007 21:00

Ootko ajatellu penkkejä vaihtaa ja mitä muuta sisustaan on tulossa?

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 29.5.2007 21:07

kyllä ne penkitkin vaihtuun varmasti tassä vuoden sisällä..

lep4ste
-
Viestit: 542
Liittynyt: 22.8.2004 15:46

ViestiKirjoittaja lep4ste » 29.5.2007 23:12

miten aattelit viimeistellä nuo hifiasennukset? kuidutatko ne kiinteästi kojelautaan, vai?

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 29.5.2007 23:16

noin kuvassa olevat puristelevystä tehdyn kotelot viel muotoillaan ja tehdään niistä lasikuidun kanssa kotelot, tulee kiinteästi koelautaan ja nahka tai kangas päälle.. pitää vaan viel hioa nuiden erkkasatsin paikkoja että sois audiokuvallisesti paremmin..

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 30.5.2007 16:52

pitää vaan viel hioa nuiden erkkasatsin paikkoja että sois audiokuvallisesti paremmin..


Pienemmät kajarit kojelaudalle ja suuntaa kuuntelijaa kohti, niin soi paremmin.

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 30.5.2007 18:42

ajattelin käyttää noiden kaijuttimien suuntaukses tuulilasia hyväkseni ja kimmoittaa siitä kohti kuuntelijaa.

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 1.6.2007 4:50

sain aikaiseksi kaverin kanssa galleryn jossa on lisää projekti kuvia.

http://zeroworld.info/gallery2/main.php?g2_itemId=41

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 1.6.2007 11:40

Latehan on alkanu tuunailemaan :D Ootko jo nipponista luopunu?

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 1.6.2007 11:49

juu riisikuppi meni kaupaks ja nytte pitää saada jotain omatekoista ;) tässä ole juuri lähdössä sonkkis-cityyn päin ja pakkailen viriosia mukaan.. ens viikonloppuna tulee 2,5"putkistosta voimaa xD

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 6.6.2007 13:12

jees nyt on autoon lisätty uus turbo, pakosarja, putkisto, ahtoputket, väläri, dumppi joka toimii ;) ongelmana täl toi turbon kello sen perus jäykkyys ei taida riittää kun ahot ei nouse 0,5 bar ylitte :( fin-turbolle siis piakkoin ja uutta tilalle.. lisäksi tuli öljyn mittatikusta öljyt pihalle xD hohhoijaa.. vissiin huohotin putki tukos tai liian ohutta 8mm? "huohotusöljynkeruu säiliö välis"

sattuisiko joku tietämään minne laitan öljynpaine anturan kiinni tossa moottorissa?
ja saanko ton vedenlämpömittarille tiedon tuosta ylävesiletkussa olevista antureista? eli kun niit on kaks niin kummasta ottaisin ja minkä värisestä johtimesta?

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 6.6.2007 14:41

ongelmana täl toi turbon kello sen perus jäykkyys ei taida riittää kun ahot ei nouse 0,5 bar ylitte :( fin-turbolle siis piakkoin ja uutta tilalle.. lisäksi tuli öljyn mittatikusta öljyt pihalle xD hohhoijaa.. vissiin huohotin putki tukos tai liian ohutta 8mm? "huohotusöljynkeruu säiliö välis"

sattuisiko joku tietämään minne laitan öljynpaine anturan kiinni tossa moottorissa?


Pukkaako savua, onko siis syöttöä tarpeeksi? Mistä turbo on lähtöisin, jos siinä vaan hukkis on 0,5 barissa? Huohotin putki saa olla ainakin 2 kertaa isompaa, ei ainakaan pienempää mitä se alkuperäinenkään. Öljynpaineanturi kannen päähän tai suodattimen jalkaan.

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 6.6.2007 17:08

Pukkaako savua, onko siis syöttöä tarpeeksi? Mistä turbo on lähtöisin, jos siinä vaan hukkis on 0,5 barissa? Huohotin putki saa olla ainakin 2 kertaa isompaa, ei ainakaan pienempää mitä se alkuperäinenkään. Öljynpaineanturi kannen päähän tai suodattimen jalkaan.


tulee siit jonniin verran savua kun kaasuttaa. syöttöö olen aavistuksen lisänny. turbo on ostettu uutena liikkeestä. ja selvisi että kello oli säädön tarpees :) huohotin putkee kävin just ostamassa, nyt pitäis tikun nokasta vuotaminen ;) kiitos neuvoista!
btw; kuinka paljon ite pyörittäisit syöttöä isommalle?

MJF
-
Viestit: 1434
Liittynyt: 27.7.2003 23:17

ViestiKirjoittaja MJF » 6.6.2007 17:17

Eipä siihen mitään tiettyä määrää osaa sanoa. Sen verran ettei savuta liikaa.

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 7.6.2007 21:33

mitä meinaa jos lisää syöttöä ja pienentää tyhjäkäyntiä jonkin verran "aika paljon" niin sen jälkeen pikkaisen laittaa kaasua niin kone ampuu kierrokset tappiin ja ei laske niit ennenkuin sammuttaa virran ?
lisäsin aika paljon syöttöä ja savua tulee ihan mahottomasti viel, isomman nestepään hankinta kenties edessä?

nafta-
-
Viestit: 64
Liittynyt: 9.8.2005 20:40

ViestiKirjoittaja nafta- » 7.6.2007 21:59

lisäsin aika paljon syöttöä ja savua tulee ihan mahottomasti viel

vähemmän syöttöä -> vähemmän savua
enemmän syöttöä -> enemmän savua

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 13.6.2007 23:25

Kuva

leinoan
-
Viestit: 756
Liittynyt: 2.4.2004 21:13

ViestiKirjoittaja leinoan » 26.6.2007 11:29

^^kaikkiin edellisiin kysymyksiin löytyy vastaukset tuolta 1.6 td virisivulta- diesel-osiosta....Itsellä (siis peltoautossa tietenkin) karassa armoton viiste ja 3/4 kierrosta syöttöä lisää...tuo viiste karassa vaikuttaa eniten ja vastaa varmaan toista 3/4 osaa...
hukkaporttia kannattaa hämätä esim: säädettävällä paineventtiilillä siten,että aukeaa jossain kilon tienoilla ja sen jälkeen bleedausventtiilillä ahdot jonnekin 1.2-1.5 välille.
tämän ensimmäisen "tulpan " hyöty on se, että ahdot nousee nopeammin, pelkkä bleedaus tai vaikka hukkiksen putkeen pari reikää riittävät kyllä nekin. Väläri näyttäisi olevankin jo riittävä ja jos savusta haluaa eroon niin isompaa nestepäätä peliin,jolloin ruiskutusaika lyhenee....ja sitten ruuvista savut takaisin jne...

wicce
-
Viestit: 172
Liittynyt: 22.6.2007 2:02

ViestiKirjoittaja wicce » 11.7.2007 2:20

Mitäs tälle rojektille kuuluu nykyään??? Ollaan kaverin kanssa ihailtu tätä jonkin aikaa ja odotellaan innolla tulevaa...

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 11.7.2007 19:39

suunnitellaan ja tuumaillaan.. on niin kiirus työrintamal ettei jouda autoon paneutuun mutta jotain pientä pikkuhiljaa. talvella auto talliin, täydellinen purku, hiekkapuhallutus ja korin rakentelu jatkuu jne. sitten keväällä tallist ulos..

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 24.3.2008 23:47

Nonniin.. Talvi meni mutta rojekti oli jäässä. ens viikonloppuna auto talliin katsastus töiden vuoksi. Uudet helmat pitää hitsata paikoilleen ja samalla vaihtaa tuo alusta jom coilöövereihin. Sitten laittan golf II GTI:n levyjarrullisen takaakselin tuomaan lisä jarrutehoa. pakosarjaa pitää hieman korjailla kun yksi sauma petti ja ahot hävis :S ja vahvempi kytkinsarja paikoilleen isomman laturin ohessa.
hmm.. sattuisiko kukaan tietämään pitääkö minun vähentää katsastuksen ajaksi syöttöjä niin ettei tulis paljon savua vai haittaako se jos isoilla kiekoilla hieman hönkii ketunhäntää?

talvena 2008-2009 käyn sitten tuon korin kimppuun hiilikuidun kanssa, ajattelin tehä hiilarista, konepellin etu,- ja takapuskurin, takakontin, etu neljännekset ja helmat. on siinä sitten rojektii..

Tuo mitsubishin TDO04 ahdin, en ole oikeen tyytyväinen sen käyttäytymiseen. ahtaa noin 1bar. lähtee ahtamaan huonosti, en suosittele ko. auton tekniikkaan.tilalle laitan jonkun holsetin mallisen föönin.

Bulz^
-
Viestit: 318
Liittynyt: 28.9.2005 17:41

ViestiKirjoittaja Bulz^ » 25.3.2008 1:30

aika epäselvää selitystä, mutta mikässiinä hyvältä näyttää ja toivottavasti noi hiilikuitu jutut joskus toteutuu =) _peukku_

Babar
-
Viestit: 2730
Liittynyt: 23.7.2003 14:35

ViestiKirjoittaja Babar » 25.3.2008 7:52

Sitten laittan golf II GTI:n levyjarrullisen takaakselin tuomaan lisä jarrutehoa.

Taitaa jäädä jarrutehon lisäys aika minimaaliseksi.

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 25.3.2008 15:19

Pahoittelen jotten ole runosielu. kiitos kuitenkin kun jaksoit lukea :) Hiilarin työstämiseen saan kokeneen konkarin apua, on ollut jotain 20vuotta hiilarin/lasikuidun kanssa tekemisis.

niin tuo jarruteho.. olen kuullut että seat leonista sais eteen levyt ja jarrusatulat, olikohan cupra r malli.. ja joku on laittanut teekse jostain toyota avensiksen levyt ja satulan, liekkö tuo hyvä yhistelmä?

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 25.3.2008 15:20

Kuinka isoa vannetta meinasit? Sehän oikeastaan sen katon asettaa jarrujen kasvatukselle.

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 26.3.2008 1:07

18" ~ 19" vanteita aletaan sovitella.. hieman noi vakio jarrulevyt näyttää pieniltä jo 16" vanteen puolien välistä..

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 26.3.2008 9:55

18" ~ 19" vanteita aletaan sovitella..

Eiköhän tää ollu tässä. :D

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 26.3.2008 10:17

^ Tuollainen tyyli on nykyään suurinta muotia jenkeissä. Ja Somerolla...

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 26.3.2008 10:35

^ *reps* :D

Aki-76
-
Viestit: 484
Liittynyt: 4.5.2005 15:21

ViestiKirjoittaja Aki-76 » 26.3.2008 10:37

hiilikuitua ja kunnon vannetta..Ei lopu ainenkaan hommat kesken eikä tekijältä mielikuvitus = )

MItenköhän esim 18" saa sopimaan jetan kaareen ? varmaan joutuu nostamaan autoa kymmenen senttiä ylös? = O

Mikko S.
-
Viestit: 2206
Liittynyt: 14.12.2003 11:53

ViestiKirjoittaja Mikko S. » 26.3.2008 11:09

^Kyllähän täällä ffp:llä joskus oli jetta missä oli 18" ja oli jopa tontissa...? Siitä voikin sitten olla montaa mieltä että näyttääkö se mitenkään hyvältä.

Ipe
-
Viestit: 889
Liittynyt: 23.7.2003 11:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ipe » 26.3.2008 11:38

Kyllähän täällä ffp:llä joskus oli jetta missä oli 18" ja oli jopa tontissa...? Siitä voikin sitten olla montaa mieltä että näyttääkö se mitenkään hyvältä.


Kyseessä varmaan tämä Kizmoun Jetta? Tuohonkin on myöhemmin tullut maltillisemman kokoiset leveämmät Keskinit (9x17" ainakin miehen postauksista luntattuna), ja het näyttää paremmalta.

nani
-
Viestit: 981
Liittynyt: 19.10.2006 16:28

ViestiKirjoittaja nani » 26.3.2008 12:36

jossain taivaan vanhassa lasikuituteippialumiini lehdessä ( gti ) oli kakkos golffi jossa 18 " vanteet ja vissiin ihan hyvin tontissakin..

tietoa ei kyllä ole pystyykö autolla oikeesti ajamaa kun oli joku näyttely kuva. ja kyseinen laitos oli suomesta

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 26.3.2008 15:22

hiilikuitua ja kunnon vannetta..Ei lopu ainenkaan hommat kesken eikä tekijältä mielikuvitus = )

MItenköhän esim 18" saa sopimaan jetan kaareen ? varmaan joutuu nostamaan autoa kymmenen senttiä ylös? = O


khyllä.. rälläkkä käteen, pellit lähes pois ja uretaania koteloon josta muotoillaan lesti renkaan muotoon hiilarille. laitan mahd. leveet vanteet, beizereineen ja ajettavuus on sitten mitä on. tuurillani hyvä! =) nuita 4x100 jaolla olevia leveitä vanteita ei ole kovin laajasti tarjolla joten täytyy tiedättää ehkäpä beizerit jollekkin toiselle jaolle.. olisiko ketään sorvaajaa tiedossa?

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 26.3.2008 15:24

Mitkä v*tun beizerit?

Spacereista olen kyllä kuullut, mutta että beizerit?

Vielä kun olisi rakentajalla intoa viimeistelyyn yhtäpaljon kuin rakentamiseen, niin mikä ettei. :)
Viimeksi muokannut Markku M., 26.3.2008 15:31. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 26.3.2008 15:25

pilikunviilaaja.

"huumoria"

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 26.3.2008 21:58

Tuollainen tyyli on nykyään suurinta muotia jenkeissä. Ja Somerolla...

Joo mäkin oon omiin autoihin ottanu mallia tosta Ilmosen Timpan pelistä... :D

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 27.3.2008 13:03

Kyllähän 4x100 jaolla on leveitä vanteita. Ja jos meinaat jaonmuutosspacerit laittaa leveiden vanteiden kanssa, niin joutuu olemaan vanteessa iso ET tai reilun kokoset kaaret autossa.

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 1.4.2008 21:24

ranskas viikonloppu pohjois-savos ja maanantai pekkanen takana. yht 39tuntia auton laittoa tuohon aikaan ottaa hieman voimille.. Sain autoon kiinni levujarrut taakse, jom coiloverit, uudet kynnyskotelot, uusi laturi ja uudet lokasuojan kaaret, mallia iteväännetyt ja kiännetyt =) pakosarjaan hitsattu vahvike pienat saumoihin. Lisäksi talven suolat poistettu konehuoneesta ja hieman kiiloitettu pintoja. Oli siin vaan puuhaa kun kaikki piti tehä nopeesti kun tänään tiistaina piti olla jo töissä etelässä.
Kuvia ladattu kerhon sivulle, mutta ne kuvat on otettu kännykällä pahoittelen. kyl niist jotain selkoo ottaa.. http://zeroworld.info/gallery2/main.php?g2_itemId=41
ps. voisko laittaa linkkejä mistä saa nuita 4x100 jaolla olevii leveit vantaita :)

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 22.4.2008 20:06

tervehdys: auton laturille tulee kolme piuhaa, niistä kahden merkitystä selvitteleisin. Eli ohut sininen ja musta-punaraidallinen. mitä nämä ovat? maa ja signaali? jos ovat niin kumpi on kumpi..

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 22.4.2008 20:24

mutua mutta omassa jetassa sininen johto oli heräte ja toi punamusta menee varmaan W nastalle

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 28.4.2008 16:35


L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 30.5.2008 21:19

kertokkees viisaammat mikä meni pieleen. vaihdoin jettaan hyd.venan nostimet. auto käy epätasaisesti, sammuu ja huohottaa öljyä.` ja savuttaa haaleaa sinertävää savua.
ajoitus on ehkä kohdillaan, riippuu siitä millainen merkki vauhtipyöräs on. jos se on sellainen ulkoneva kieleke niin sitten se kunnossa.

venttiilin nostimet ostin motonetistä, epäilyttää kun alkuperäisessä on sellainen viistoon porattu lovi josta menee pieni öljykanava sisään mutta tässä motonetin nostimes on vaan pelkkä suora pieni öljykanava. johtuukohan huohotus tästä?

Eerop
-
Viestit: 525
Liittynyt: 25.4.2005 20:42

ViestiKirjoittaja Eerop » 31.5.2008 8:07

Mulla oli kanssa entisessä koneessa motonetin nostimet ja oli mielestäni paremmat kun nämä nykyiset inat. Inan laatu on heikentynyt huomattavasti. Kannattaa vielä kuitenkin tarkastaa aloitukset mutta tuo öljyn huohotus kuulostaa aika epäilyttävältä

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 26.8.2008 12:54

Jaahs huomenna alkaa jetan purkuprojekti romuttamo kuntoon. tarvitseeko joku jotain osia?!? ostin uuden auton vm.2000 vw gold 1.9TDI variant

sam74
-
Viestit: 363
Liittynyt: 6.12.2006 11:55

ViestiKirjoittaja sam74 » 26.8.2008 15:13

oliko vanteet vielä tallella?

L8
-
Viestit: 36
Liittynyt: 19.9.2006 18:36

ViestiKirjoittaja L8 » 26.8.2008 15:16

on tallella mutten voi myydä niitä kun eivät ole aivan suorat. kiitos kysymästä.


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 42 vierailijaa