Mikäs sen 1.8T moottorin moottorityyppi on joka sopii bolt on tohon mun passatin laatikkoon kiinni, kun löysin kolme eri vaihtoehtoo: AEB, ANB ja APU? Tuo AEB on ainaskin vaijerikkasulla, mikä olis suuri plussa. Pistäskö siinä käyttää sit ton PG motin vai sen 1.8T:n kytkinhilppeitä ja tartteeko niihin tehä suurempia muutoksia? Ja mielellään ei arvailua, ettei tää rojekti kuse kauheen pahasti, kun bug runiin pitäs päästä tänävuonna!
Toi PG motti apulaitteineen lähtee sit myyntiin, kun saan hommattua sen 1.8T moottorin ja varmistettua sen sopivuuden!
Edit. Ilmeiseti AEB ja AGU on samoja moottoreita, eri päin vaan asennettuna konehuoneessa?
Passat GT G60 syncro rakentelua ja peruskunnostusta -jatkuu
Valvoja: ffp jäsenet
Autio.net Autovahinkokeskuksen vieressä pirkkalassa on ihan edullinen. Kävin kyselemässä viime viikolla niin 700e oli "raakakoneen" hinta. Tosin hinta taitaa olla eri kun varmaan tarvitset koko setin johtoineen yms. ;) Jospa sitä itsekin hakis sellaisen, kun aihioita on ainakin kertynyt jo tarpeeksi...
Kaikki muut apulaitteet on jees paitsi ahdin ja pakosarja, kun eihän sillä alkuperäsellä pillerillä mihinkään pääse... :D Ruiskuksikin mietin megaruuttaa, ettei tuu ongelmia ajonestojen yms. härpättimien kanssa...
Edit. Kumpi arvoisan raadin mielestä olis viksumpi ratkasu: 1.8T omalla moottorin ohjaimella lastutettuna penkissä vai megaruutta?
Edit. Kumpi arvoisan raadin mielestä olis viksumpi ratkasu: 1.8T omalla moottorin ohjaimella lastutettuna penkissä vai megaruutta?
Tuli tänään huollettua tuo G-ahdistin. Jos myyjän puheet edellisestä huollosta pitivät paikkaansa, niin 50tkm tuli huoltoväliksi nyt...
Enne huoltoa ahtoja löyty sellaset 0,9bar/6000rpm ---> huollon jälkeen 1,3bar/6500rpm!!! Tuli kummasti lisää jekkua moottoriin yläkierroksille :D Ja kaikenlisäksi ahdin oli hyvässä kunnossa, ettei taas löytyny saman moista yllästystä, kun viimeksi edellistä ahdin ta meinasin huoltaa...
Enne huoltoa ahtoja löyty sellaset 0,9bar/6000rpm ---> huollon jälkeen 1,3bar/6500rpm!!! Tuli kummasti lisää jekkua moottoriin yläkierroksille :D Ja kaikenlisäksi ahdin oli hyvässä kunnossa, ettei taas löytyny saman moista yllästystä, kun viimeksi edellistä ahdin ta meinasin huoltaa...
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 77 vierailijaa