Tuu kattomaan livenä, ethän sää pitkän matkan päässä asu.. :)Harvinaisen hieno vento.
Vento,Golf V ja Caddyn viritystä
Valvoja: ffp jäsenet
Suunnitelman ulkoasu ja nykyinen ulkokuosi eroaa aikalailla, nykyisen eduksi. :) Tyylikäs peli. Mustassa autossa noi vanteet aika nam yhdistelmä. Ja tietenkin on sopivan tontissa, ettei mennä taivaissa.
Viimeksi muokannut Boser, 5.4.2007 2:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Lauantaina vaihdettiin pumppuun kolme jousta jotta saatiin tyhjäkäynti pysymään kurissa ja veto alue nousi 4000-> 5500 Tuossa olisi lauantai illan kulusta kuvia(ahtoja2.7bar):
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg
Uusi turbo haettiin sunnuntaina, maanantaina sitä sit ehostelin ja eilen se hujahti paikalleen. Penkissä olisi tarkoitus käyä lähipäivinä, kuviakin voisin laittaa autosta lisää tänne.
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg
Uusi turbo haettiin sunnuntaina, maanantaina sitä sit ehostelin ja eilen se hujahti paikalleen. Penkissä olisi tarkoitus käyä lähipäivinä, kuviakin voisin laittaa autosta lisää tänne.
Sepäs riippuukin ihan ahtimen koosta.
Niinhän se riippu, dieselissä tahtoo vaan veto alue tulla niin pieneksi jos laittaa sellasen ahtimen millä ei tarvi ahtaa ku 1,5 , et ei sillä teholla mitään tee jos se vetää 3500rpm-5000rpm. muut on jo silloin kaukana. Nyt vetää 2000- 5000 niin että heikoimpia hirvittää
muuttuvasiipisellä ahtimella saadaan aikaseksi lisä ongelmia aikaisen heräämisen seurauksena :> tuossa olisi pari kuvaa autosta ruman maskin kera :) :
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg
DSL kirjoitti:
On kyllä totta, aazin yläkerta ku ei virtaa mehupillin vertaa, ei ees portattuna. Ja sehän tarkottaa hillittömiä ahtoja että saa naftan palamaan. oletettuna että sitä naftaa tulee PALJON.
Tämä ongelma on helppo ratkasta vaihtamalla automerkkiä...
kyl se sen verran toi kansi virtaa, että BMW 325 24v e36 jää 0-100(pitemmälle ei kiihytetty)
Kiitoksia kehuista!(jos ei kukaan huomannu, näpräsin neloskopan peilitki paikalleen) :>
On kyllä totta, aazin yläkerta ku ei virtaa mehupillin vertaa, ei ees portattuna. Ja sehän tarkottaa hillittömiä ahtoja että saa naftan palamaan. oletettuna että sitä naftaa tulee PALJON.
Tämä ongelma on helppo ratkasta vaihtamalla automerkkiä...
kyl se sen verran toi kansi virtaa, että BMW 325 24v e36 jää 0-100(pitemmälle ei kiihytetty)
Kiitoksia kehuista!(jos ei kukaan huomannu, näpräsin neloskopan peilitki paikalleen) :>
Retroman kirjoitti:että BMW 325 24v e36 jää 0-100(pitemmälle ei kiihytetty)
Nämä muun liikenteen seassa tehdyt liikennevalokisailut kertookin hyvin suorituskyvystä ja niistä myös usein selviää se absoluuttinen totuus, että kenen vehkeet on kylän nopeimmat. Lisäksi myös todella ihailtavaa toimintaa. Ei muuta kun diesel puolelle esim. -tohtorisykerö-:n kanssa ajatuksia vaihtamaan bemarien kanssa kisailusta vaikka tähän topicciin.
Ja tähän luonnollisesti hymiö.
Eihän sulta jääny J.N paljon muuta sanottavaa kun että kuinka hirveen vastuutonta ja moraalitonta toimintaa pieni ripee kiihdyttely on.Tosin senhän voi lukea rivien välistä.Mutta mä olenkin aina ollu suoran puheen ja toiminnan kaveri.Ja mistä tiedät missä on testattu,tuskin ainakaan keskellä keskustaa?Ei niin tyhmä jätkä rakenna noin komeeta
autoakaan.. Vxxxxxaa ainaset jeesustelut..
autoakaan.. Vxxxxxaa ainaset jeesustelut..
Lukkari on ihan oikeassa.Niin tekee moni muukin merkki,eikä varmasti tarvi verrattakkaan.Mutta sitä on varmaankaan täällä kenenkään turha kiistää etteikö olisi kokeillut oman autonsa suorituskykyä yksin tai jonkun muun kanssa rintarinnan.Varmaan ymmärrätte pointin.Vxxxxxaa vaan toi ainainen jeesustelu noista
samoista asioista.Varmaan(kin) kaikki syylistyny kiihdyttelyyn,kaahamiseen,huippujen testaamiseen,pieneen kisailuun tai johonkin muuhun paheksuttavaan,ja sitten jos joku sanoo että "se jäi 0-100 mulle ainakin 3 sekunnin kymmenystä"niin on kaikki mollaamassa ja saarnaamassa.Ei vaan aina ymmärrä.
samoista asioista.Varmaan(kin) kaikki syylistyny kiihdyttelyyn,kaahamiseen,huippujen testaamiseen,pieneen kisailuun tai johonkin muuhun paheksuttavaan,ja sitten jos joku sanoo että "se jäi 0-100 mulle ainakin 3 sekunnin kymmenystä"niin on kaikki mollaamassa ja saarnaamassa.Ei vaan aina ymmärrä.
Mä en ymmärrä tuota että pitää ihmetellä että "miksi teet noin" tai noin" p*****e se on jokaisen oma asia jos tahtoo virittaa alitehoita diisseli taunusta...
Itsekkin diisseliä "virittäneenä" sanoisin että on siinä enempi mielenkiintoa kuin jossain bensa vehkeesssä vaikka ei niitä hillittömiä tehoja koskaan saavuteta.
Itsekkin diisseliä "virittäneenä" sanoisin että on siinä enempi mielenkiintoa kuin jossain bensa vehkeesssä vaikka ei niitä hillittömiä tehoja koskaan saavuteta.
pikku kiihytys kytkimen ja renkaiden kanssa luistellessa :> http://www.youtube.com/watch?v=Mtii9L6daig
0-200km/h(huono video) http://www.youtube.com/watch?v=zPaSLXtRqLk
0-200km/h(huono video) http://www.youtube.com/watch?v=zPaSLXtRqLk
-
- -
- Viestit: 211
- Liittynyt: 14.9.2005 14:23
-
- -
- Viestit: 9
- Liittynyt: 21.4.2005 12:18
Joku Kokkolalainen Overdriveltä kirjoitti:kävi vähän päin vastoin kuin yleensä on totuttu, yks musta vento lähti seuraamaan takapuskurissa kiinni kokoajan kaasutellen välillä, tätä jatkui n. puolikilometriä kunnes alkoi 2 kaistanen tie se ajoi rinnalleni, valot vaihtui punaiseksi, vento kaasutteli rinnalla, aattelin vähän polkaista (kun on ennenkin näitä Td-volkkareita kiusattu) valot vaihtu vihreäksi vento lähti ja minäkin renkaat vähän sutien rintarinnan n. 15m ja sitten vento pykälsi isompaa dumppi sylkäs ja vento katos sen siliän tien mustaan pilveen.. eli näinkin voi käydä...
ps. kyllä vituttaa...
nim. merk. tehonpuute vaivaa...
Sitä on vissiin härnätty jenkkejäkin :D
OT: Kälviän tapahtumien jälkeen kaikkea tuunailuun ja viritettelyyn liittyvää seurataan nykyään -osin aiheettakin- varsin tarkasti, joten kannattaa olla varovainen erilaisten suorituskykyyn liittyvän materiaalin julkaisemisessa.
Klik
Klik
meni vento taas telakalle, laatikko porsi ja ajattelin samalla laittaa 228mm kytkimen ja vaijerivälitteisen laatikon. Keulan ulkonäköön tulee pieniä muutoksia, jenkkimallin puskuri MYYDÄÄN parhaiten tarjoavalle ja venton valot ja konepeltikin joutaa jos jollain on tarvetta.
PS: Onhan sitä joskus jenkki miehiäkin tullu kiusattua :D
PS: Onhan sitä joskus jenkki miehiäkin tullu kiusattua :D
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Hellat on hyvä valinta... Lievä bad boy vielä kone peltiin niin ai ai... Ite otin kanssa ventosta kaiken ylimääräsen puskursta pois ja laitoin golffin vilkulliset umpiot, hyvin omaa silmää ainakin tukee..:D
http://img341.imageshack.us/img341/6533/vento105cv6.jpg
http://img341.imageshack.us/img341/6533/vento105cv6.jpg
pyörä teho jäi 210kaakin paremmalle puolelle, sielä on sellaanen sopiva paketti pellinalla, ostakaa auto pois niin näätte! :P
teho käyrä:
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg
teho käyrä:
http://www.volksforum.com/albums/files/ ... iginal.jpg
Tuon näköistä käyrää pukkasi Seinäjoen penkissä. Kierroslukuanturi juonitteli niin ei saatu lukemia :( Max tehon kohta on ~4700 ja ~5600 alkaa käyrä tippuun. Eli kolmen tonnin jälkeen se tuokin lähtee. Tarkoitus olisi käydä vielä Heikkilän penkissä parantamassa tälle syksyä...
-
- -
- Viestit: 9
- Liittynyt: 21.4.2005 12:18
Rojekti taas tuli heräteltyä käyntiin. eli tekniikka tuli täysin uusiksi ja on kasausta vaille valmis, eli lohko viipyy ensviikon seinäjoen moottorihiomossa runkopukki linjan hoonauksessa. Vänkärin kylki sai uuden maalin ja keula kans. vento keula palasi autoon ja puskurista poistin kilven upotuksen, vilkut, sumuvalot ja lampun pesimet. Kuvia laittelen ku kerkeen ja Vappuna pitäs päästä kiertämään joutavaa :P
Nyt moottori olisi apulaitteineen kasassa ja eilen kun olin alkamassa nostamaan moottoria paikalleen, aattelin avata vielä laatikon ku ihmetytti pieni välys sielä. No sieltähän löytyi mielenkiintoinen homma, tasaus pyörästöstä yksi akseli poikki ja akselin reijät levittäneet reviiriänsä kaksinkertaiseksi... Eli nyt tässä uutta 02a laatikkoa metsästetään!
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 77 vierailijaa