AV4NT & G2KKIS

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 12.6.2007 21:51

Virtuaaliseen baarinyrkkeilyyn en ota osaa, mutta minusta yleensäkin tämmöset budjettiprojektit "humoristisella" rottatyylillä on piristäviä poikkeuksia kaikkien rahanhajuisten rakennelmien rinnalla.

Kulttuurishokista kärsiville muutama sana, joka auttanee ymmärtämään: eihän tuommonen linttahomma ole mikään tuore volkkarimiesten keksintö, onhan jenkkejä rakennettu "lauluautoiksi" ym. jo ennen kuin ensimmäinen kakkis on Wolfsburgissa synnytetty.

Elinkautisena kakkisfanina minua kiinnostaa tässä mm. tuo harvinainen Flair-malli. Onkohan nuo muutamissa kuvissa näkyvät vanteiden muovikehät alkuperäiset tässä mallissa? Jokin mielikuva minulla on että nuita on näkynyt alkuperäisinä ainakin GT- ja GTD-malleissa joinan vuosina. Tämä muisto tulee kakkiksen esitteistä joita tuli pikkupenskana selattua kun nuita perheessä oli uutena... Taitaa olla vieläkin tallessa se läpyskä! :D

Jak3
-
Viestit: 2766
Liittynyt: 16.8.2004 8:39

ViestiKirjoittaja Jak3 » 12.6.2007 22:03

^No kyllä tuossa nuo säädettävä alusta ja vanteet on moninkertaistanu auton arvon.. mutta muutapa tuohon ei tarvikkaan!

Harvinainen Flair-malli kun on niin kannattaa enimmät ruosteet kyllä rapsia pois vaikka rottaluukki vähän "kärsisikin".

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 12.6.2007 22:17

Moninkertaistaahan ne supparitkin korollan arvon usein, mutta noin niinku koko rojekti yhteensä. Kakkikset on onneksi niin ilmaisia että niihin raskii investoida melkein jokaiseen säädettävän alustan ;)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 12.6.2007 23:05

Nooh, on tuossa omassaki arvo "noussut" aika paljon kaiken maailman tilpehöörien ja alustan ansiosta.. Mutta sou vot. Harrastus miehen tiellä pitää ;) toivottavasti ainaki.
Kiip ap tö kuut wörk pois! :)
btw. juurikin asiallinen golf, albanzo!

nani
-
Viestit: 981
Liittynyt: 19.10.2006 16:28

ViestiKirjoittaja nani » 26.6.2007 12:23

mitkäs noi golperon vanteet on?

ahu
-
Viestit: 559
Liittynyt: 24.7.2003 8:53

ViestiKirjoittaja ahu » 26.6.2007 19:24

Onko toi mk1 gti-etulippa, vai mikä?

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 26.6.2007 19:40

^on.

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 26.6.2007 20:29

nani: Noissa on RH:n keskimerkit, eli kai noi jotku RH:n vanteet on...

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 1.8.2007 8:33

Tarrakeskustelu siirrettiin tänne: http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=83701

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 11.8.2007 2:28

Jaahas, diudista porsii turpo. Oisko jollakulla hyviä ideoita uudeksi turboksi? Meinasin et hieman vois turbon kokoa kasvattaa...

jamku
-
Viestit: 789
Liittynyt: 29.9.2003 16:53
Viesti:

ViestiKirjoittaja jamku » 11.8.2007 20:32

laitat sinne g-laaderin. sillä heruu öössömiä. ;)

reynolds
-
Viestit: 922
Liittynyt: 23.7.2003 16:35

ViestiKirjoittaja reynolds » 11.8.2007 21:41

Discopotato, vähä isompi GT2871R tai k04? vai kuinka paljon tässä ajateltiin kasvattaa?

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 12.8.2007 11:46

No eipä sinne nyt mitään kivitaloo oo tarkotus laittaa. :)

edit. hieman tyhjennystä, varmuuden vuoksi...
Viimeksi muokannut albanzo, 15.8.2007 19:50. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

T-Power
-
Viestit: 557
Liittynyt: 21.8.2005 13:41

ViestiKirjoittaja T-Power » 12.8.2007 11:50

tehotavoite on siellä 250-280+hv?


Kait kytkin riittää tossa välissä?

VariantR
-
Viestit: 625
Liittynyt: 26.1.2005 7:43

ViestiKirjoittaja VariantR » 13.8.2007 11:47

ei vakio kytkin noita tehoja kestä..senhän sanoo järkikin.

Marko
ffp jäsen
Viestit: 2996
Liittynyt: 17.7.2003 6:59

ViestiKirjoittaja Marko » 13.8.2007 12:47

230kw ja 360Nm ei ollu mitenkään liikaa MK4 golffin kytkimelle, mut ilmeisesti nää uudemmat Audit on vähän herkempiä.

Eli vaikka vento rs:n järki sanois mitä, niin ei se aina mene niin.

VariantR
-
Viestit: 625
Liittynyt: 26.1.2005 7:43

ViestiKirjoittaja VariantR » 13.8.2007 13:12

mä nyt puhuinkin audeista ja bensamalleista..ja samallahan sinne kun kerran rupee laitteleen niin vaihtaa kaikki tai ei mitään =)

jarge
-
Viestit: 703
Liittynyt: 23.7.2003 9:18

ViestiKirjoittaja jarge » 13.8.2007 15:34

Oisko quattrossa enemmän pitoa renkailla kun etuveto mk4:ssa, näin taka-alalta huudeltuna :P

laene
-
Viestit: 357
Liittynyt: 24.7.2003 7:32

ViestiKirjoittaja laene » 13.8.2007 17:18

Henk. koht päivittäisin kyllä kytkimenkin, mutta jos nätisti ajelee niin ei sen pitäs porsia ihan heti. onhan noilla ollut tapana luistaa ihan lastutettunakin.

eskimo
-
Viestit: 326
Liittynyt: 20.2.2005 0:40

ViestiKirjoittaja eskimo » 13.8.2007 18:10

Albanzo: Mitsubishi TD04-x ahtimeks, 370cc suuttimet, Audi S2 bpumppu(Bosch), NGK Iridium tulpat, ahtopaineensäädin ja lastun säätö 250hv+. TD04:t yltävät 250-350hv. 370cc:t riittävät 280hv asti, jopa pidemmälle kun laihalle säätää. Audin pumppu riittää 280-300(bpaineen säätimel paremmin 300hv). Iridiumeilla saa ainakin kipunaa ja ahtopaineen säätimel voit vähän tuntuman mukaan parannella menohaluja. Lastusta vaan bsyötöt kohdilleen sekä sytkä. Luulis et vagien karttoja pääsee romplaamaan suht kiitettävästi(Karala).

Btw.. Iskikö kipinä kun euroissa näytti silt et kurkistelit meidän kerhon "pinkin" datsunin pellin alle ;) nojailin siin apparin puolel..

edit. Kytkintä en vaihtais ennen kuin vakio alkaa lipsumaan, saataa hyvinkin kestää. Putkisto tuskin alkaa ahdistamaan ennen 250hv:ta, pakopaineistahan sen sitten näkee. Mutta jos pussi on kunnos, niin tottakai ajat kärryn esim. Lakelle ja paat kerral turbolta loppuun asti kuntoon. Ja muista että parit lisämittarit ei ainakaan pahaa tee (seos laajakaista ja ahtopainemittari).

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 13.8.2007 19:28

Tuli tänään soiteltua Pro-Mo:n Jyrki Repolle ja hänellä oli pariakin pakettia tarjolla ja toinen niistä taitaa päätyä pellin alle.

Kytkimestä oli sen verran juttua et saattaa kuulemma hyvinkin kestää, mutta jos ei kestä, ni sit laitetaan uus. Heti en ala sitä kyllä vaihtamaan.

eskimo: Kipinä iski siinä kohtaa kun todettiin orkkisahtimen olevan kaput, mut datsuni ei ainakaan sammuttanu sitä kipinää. :)

edit. siivousta

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 23.8.2007 10:00

OT:
Ettei vaan ollut itse Someron "veinkretski" värikuvan kans edustettuna kiekkolehres? =D

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 23.8.2007 11:47

OT: Hah, sama jätkä... ;)

kartza
-
Viestit: 355
Liittynyt: 4.8.2003 9:48

ViestiKirjoittaja kartza » 23.8.2007 14:44

Hä? Dokumenttia näkyviin!

Puzkis
-
Viestit: 173
Liittynyt: 15.8.2006 20:57

ViestiKirjoittaja Puzkis » 2.9.2007 20:08

Joko alkaa Audin tehot olla kohdillaan?

On tuo kakkis vaan niin kau... komee! :) Ihanan rähjänen <3

karrik
-
Viestit: 16
Liittynyt: 16.9.2006 9:37

ViestiKirjoittaja karrik » 2.9.2007 21:03

The Lord of the Rings

ahu
-
Viestit: 559
Liittynyt: 24.7.2003 8:53

ViestiKirjoittaja ahu » 3.9.2007 8:31

Mistä sellasia lord of the ringns- paitoja saa ostaa?

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 3.9.2007 10:53

Ei oo vielä tullu tavarat jenkkilästä, mut josko tällä viikolla... :)

LOTR -paidan ostin L0WR1D3R:lta, joka teetti niitä kymmenen kappaletta, mut kaikki on jo myyty.

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 2.10.2007 19:23

Noni, eilen illalla sain auton Pro-Mo:sta ulos ja Repon Jyrki löysi yllättävän paljon ylimäärästä tuolta diudin konehuoneesta... ;) Pahvilaatikon kyljessä oli ihme teksti, mitä lie tarkottaa?

Mä aattelin olla hirmu töning ja laitettiin sisustaan tollaset ihanat mittarit ku eiks noi oo sitä tuninkia?
Ja sit ku oon nähny joissain tuninkiautoissa sellasii isoja imureita, ni laitettiin mullekin sellanen!

Kivakiva.

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 2.10.2007 19:28

Ei h*lvetti noita mittareita! Et yhtään näkyvämmälle paikalle saanut? Eihän noita nää ajossa mitenkään. Mitenkäs kulkupuoli?

Rascal
-
Viestit: 650
Liittynyt: 11.11.2003 14:41

ViestiKirjoittaja Rascal » 2.10.2007 20:05

Tuskin taitaa olla pysyvä ratkaisu noille mittareille. Toivon mukaan:)
Paljonkos on teho odotukset?

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 2.10.2007 20:20

Aika kieli poskella tuo mun kommentti oli kyllä heitetty.. No olis tietenkin voinut laittaa sen hymiön. Joo toivon mukaan ei jää tuohon.

VariantR
-
Viestit: 625
Liittynyt: 26.1.2005 7:43

ViestiKirjoittaja VariantR » 2.10.2007 21:54

Siirrä noi mittarit tohon A pilariin ..paremman näköset kun tos kojetaulun päällä Toimiiko toi putsari talvellakin,luulis et jäätyy..
Viimeksi muokannut VariantR, 2.10.2007 22:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 2.10.2007 21:58

No noi mittarit nyt saa toistaiseksi olla tossa, kunnes keksin niille jonkin sopivan asennussysteemin. Nyt ne ainakin on hyvin näkyvillä, niinkun niitten vissiin kuuluukin olla. A-pilariin niitä tuskin olen laittamassa, saatika sit B-pilariin... :D

Edit. Foliohattu päähän, tehoa tulee riittävästi jokapäivästä käyttöä ajatellen.
Viimeksi muokannut albanzo, 2.10.2007 23:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

slate
-
Viestit: 674
Liittynyt: 27.7.2003 14:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja slate » 2.10.2007 21:58

Siirrä noi mittarit tohon B pilariin ..paremman näköset kun tos kojetaulun päällä Toimiiko toi putsari talvellakin,luulis et jäätyy..


mahtaa olla vittumainen kattoo mittareita b-pilarista.. tai toki jos takapenkkiläinen haluaa.. Ja a-pilarissa taitaa olla bagi sisällä..
Viimeksi muokannut slate, 2.10.2007 22:20. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

opa
-
Viestit: 491
Liittynyt: 23.7.2003 21:32

ViestiKirjoittaja opa » 2.10.2007 22:01

perkuleen slate kerkisit ensin : ) samaa piti kuittailla et minkähöhän takia ne mittarit pitää takapenkkiläisille asentaa.
Muutoin näyttää kyllä aikast asialliselta.Peukut täältä.

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 2.10.2007 22:08

Hei albanzo pistä ne siihen nokkapellille ne mittarit. Sitten kun ne sun lasikuitupuskurit, 22" kromi bling bling vanteet, apinannahkapenkit ja lintulauta tulee, niin saat kyllä rispektii!

No joo siis, jos totta puhutaan, niin jos keskikonsolista löytyis paikka, niin se olis ehkä paras. Ja tehotavoite kuulostaa ihan mukavalta ajateltuna jokapäiväistä käyttöä.
Viimeksi muokannut PabloNeruda, 2.10.2007 22:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 2.10.2007 22:14

mun mielestä mittarit pitää olla sijoiteltu niin, että niitä on helppo lukea ajon aikana. Omatkin mittarit tulevat sijoittumaan kojelaudan päälle, mutta se miten ne saa asennettua siististi on vielä mietinnän alla.

ABE
-
Viestit: 135
Liittynyt: 20.1.2005 22:20

ViestiKirjoittaja ABE » 2.10.2007 23:10

Jenkkiläst sais tilattua mittarikotelon tohon keskellä olevaan tuuletusräppänään, oli vaan aika sikahintanen, osoitetta en kyllä muista.
Mistäs Albanzo, pujottelit ton ahtomittarin letkun? Melkeen vuoden olen odottanu kipinää alkaa asennushommiin tos omassa vessas.

axu
-
Viestit: 5
Liittynyt: 16.8.2005 19:28

ViestiKirjoittaja axu » 2.10.2007 23:41

Vaan eipä taida nuo apexin mittarit letkuja käyttää, vaan ahtomittari ottaa singaalin suoraan mapilta/maffilta tuohon controlleriin joka sijaitsee tuolla "jemmassa" ja siitä lähtee piuhat mittareille..
Ja mitä tulee mittarikoteloon niin normaalit 52mm kotelot on liian pieniä 60mm mittareille.. =)

Tommi.L
-
Viestit: 46
Liittynyt: 14.4.2004 22:51

ViestiKirjoittaja Tommi.L » 3.10.2007 8:39

Apexin ahtomittarissa on kyllä ihan oma paineanturi mistä se ottaa signaalin tuolle controlleri boxille.. Ei miltään maffilta ta mapilta.

eskimo
-
Viestit: 326
Liittynyt: 20.2.2005 0:40

ViestiKirjoittaja eskimo » 3.10.2007 9:36

Ollaan täällä nyt niin alkuperäisyyden/siisteyden tavoittelijaa :o. Omassa riisikupissa juurikin on nuo mittarit tuossa A-pilarissa, mutten ole siihenkän tyytyväinen. Tarkoitus olisi siirtää, jossain vaiheessa, nuo mittarit about noin kun albanzon autossa. Keskikonsolista on aivan turha alkaa kurkkimaan mittareita(varsinkaan jos ne on siellä vaihdekepin korkeudella), että meneekö seokset laihalle tai kuinka paljon kiihdytyksessä se vessa niitä ahtoja kerää(varsinkin jos on ahtopaineen säädintä kabiinissa). Tärkeintä mielestäni on juurikin tuo mitä kim.kouvo sanoi; kunhan ne on helposti luettavissa.

Tuuletusaukkoja ei kannata noilla mitareilla peittää, edes vähää. A-pilarissa olevat mittarit ja kaiutimet tuppaavat peittämään hieman tuota kuljettajan sivulasin tuuletusta (tietysti omakohtaiset kokemukset rajoittuvat vain tiettyihin automalleihin), joka taas aiheutaa huurua lasissa(näin omassa autossa). Toisaalta mittarit on ihan kohtuullisesti siitä luettavissa.

Vai, että putsari jäätyis talvel :).

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 5.10.2007 21:38

En oo ihan satavarma miten toi mittaristohässäkkä toimii, mut tosiaan noille itse mittareille ei tuu ku ohuehkot sähköjohdot ja tonne ohjainboksille tulee hieman enemmän piuhoja. Annoin Jyrkin asentaa noikin, sillä kun on hieman enemmän kokemuksia näistä ja kun se muutenkin oli päässy jo työn touhuun... ;)

Nyt vaan kovasti odotellaan putkistoa saapuvaksi et sais kaiken mahdollisen tehon irti tosta autosta, kun tällä hetkellä toi putkisto ahdistaa todella pahasti. No, kai se sieltä joskus tulee, vasta sitä on 1,5kk odotettu vaikka piti tulla 8-10 päivässä...

Kesävanteetkin muuten vaihtuu, vanhat myin Kuopion suuntaan ja uudet on jo löydetty ja tuumakoko tulee kasvamaan yhdellä.

edit. Ahtomittarille tai boksille ei tosiaan tuu letkua, vaan letku menee jollekin pienemmälle Apexin palikalle mikä on konehuoneessa, ja siitä digitaalisesti ohjainboksille mikä on sisällä autossa. Sieltä meneekin sitten tieto mittareille.

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 8.10.2007 20:11

Tiiserit oli jossain kohtaa kuuminta hottia, ni laitetaan kiusaks kans yks moinen...
Kuvassa siis hieman esimakua tulevista kesävanteista.

Jone
ffp jäsen
Viestit: 2980
Liittynyt: 23.7.2003 10:36

ViestiKirjoittaja Jone » 8.10.2007 20:26

Jäbä huuti ebaystä BBS GT:t (3-osaiset) 19" ?

Itsekkin olisin noi huutanu mut väärä jako mulle.

Hienot ne on :)
Viimeksi muokannut Jone, 8.10.2007 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 8.10.2007 20:30

et sää jone tiedä mistään mitään..

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 8.10.2007 20:35

Jone on ihan hakoteillä.

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 8.10.2007 21:25

Elikkäs näitäkös se Jone veikkaili?
Makoisan näköiset rinkulat.

Jere A.
-
Viestit: 191
Liittynyt: 4.10.2007 17:17

ViestiKirjoittaja Jere A. » 8.10.2007 21:30

Jos oikein näen niin tiiserissä taitaa lukea epäselvästi että GT004 ;)

VariantR
-
Viestit: 625
Liittynyt: 26.1.2005 7:43

ViestiKirjoittaja VariantR » 9.10.2007 10:52

Super Hienot on vanteet ! =)

VRookie
-
Viestit: 362
Liittynyt: 6.1.2004 3:15

ViestiKirjoittaja VRookie » 9.10.2007 16:54

noh, joko ne vanteet on alla?

slate
-
Viestit: 674
Liittynyt: 27.7.2003 14:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja slate » 9.10.2007 17:17

Kuvassa siis hieman esimakua tulevista kesävanteista.


Eli ei varmaan.

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 9.10.2007 22:22

Juu ei ihan viel oo alla kun ei oo vielä lähteneet ees saksasta... :D

Eemeli
-
Viestit: 4273
Liittynyt: 8.9.2003 11:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 10.10.2007 8:02

Mutta veikkaan, että ei ne ensi kesään asti loju varaston nurkassa, ennen kun ne jo alla nähdään ;) Kyllähän niitä talven pimeinä tunteina täytyy alle mallailla, että tietää hommata uudet jos ei miellytäkkään.

LOWR1D3R
-
Viestit: 230
Liittynyt: 6.5.2004 19:34

ViestiKirjoittaja LOWR1D3R » 12.10.2007 11:54

hähää, selvispäs tuo top siikret vannevalinta =)

bädding
-
Viestit: 20
Liittynyt: 12.1.2007 12:15

ViestiKirjoittaja bädding » 16.10.2007 23:32

No koskas saadaa kuvaa shunina raketista ja eritoten sieltä pellin alta?

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 17.10.2007 8:07

^Tossahan sieltä on kuva jo muutama postaus ylempänä... ;) Eikä siellä niin mitään erikoista nähtävää oo.

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 2.11.2007 23:00

Noniin, joulu tuli etuajassa eli putkisto tuli pitkän odotuksen jälkeen ja laitettiin se tänään kiinni. Milltekin cat-backhan sinne tuli ja asennus hoitu suhteettoman kivuttomasti (mitä nyt välivaimentimet oli molemmat oikeanpuoleisia, eli toisen vaimentimen kiinnike piti irrottaa ja hitsata eripäin uusiks...), mutta muuten homma oli simppeli ja aikaa kulu jäähdyttelyineen 2h. Ei sitä Milltekkiä turhaan kehuta laadun puolesta, sen verran asiallisen oloista jälkeä koko putkisto oli.

Myös vanteet tulivat vihdoin kotio, mutta vielä niitä ei laiteta alle, vasta sit kevveemmällä... Ja vanteethan olivat tällaiset. Kokoa moisilla kiekoilla on 8,5x19" ja ET on 27. Tässä vielä kaikki plus vieraileva tähti.

Ei mulla muuta.

Tommi.L
-
Viestit: 46
Liittynyt: 14.4.2004 22:51

ViestiKirjoittaja Tommi.L » 2.11.2007 23:06

Miten äänimaailman kanssa kävi, muuttuiko paljon? Vanteen on kyllä hienot.! "huulta" tietysti aina voisi olla lisää.:D

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 2.11.2007 23:08

Aika sopivan matalat murinat tuli. Pitää vielä nostaa toi kertaalleen nosturille ja tsekkaa ettei vuoda mistään ja pitää sihtailla putkenpäät vielä hieman paremmin paikalleen... Mut jos siellä tosiaan ei mitään vuotoja oo, ni aika kivat saundit tuli.

Rocco
-
Viestit: 550
Liittynyt: 31.7.2003 0:45

ViestiKirjoittaja Rocco » 7.11.2007 14:13

Putki on varmaan laadultaan miltei parasta mitä saa. Toimituksessa ois tosin ollut toivomisen varaa ;) Toivottovasti pelittää kuten pitää. Laita kuvia jos löytyy.

VariantR
-
Viestit: 625
Liittynyt: 26.1.2005 7:43

ViestiKirjoittaja VariantR » 12.11.2007 13:58

Löytyykö noista sun autoista talvi kuvia misään?

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 12.11.2007 14:36

^Eipä taida löytyä... Mitäs sä niillä?

VariantR
-
Viestit: 625
Liittynyt: 26.1.2005 7:43

ViestiKirjoittaja VariantR » 12.11.2007 14:48

Ihmetyttää nää kuvat kun on vaan kesä aiheisia kuvia.Ois mukava nähdä miltä nuo näyttää talvella.=)

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 12.11.2007 16:29

No eipä niissä kesäkuvissa(kaan) mitään erikoista oo, hieman pienempää vannetta ja alustat karvan verran ylempänä, that's all. :)

8866
-
Viestit: 515
Liittynyt: 24.6.2004 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja 8866 » 2.12.2007 19:50

OT. Anteeksi Aapo.

Tarkennan eka sivun keskustelua, liittyen Hannu Mikkolaan.

Audin sivuilta vuonna 2003 bongattua:


Tänä vuonna on kulunut 20 vuotta Hannu Mikkolan Audilla voittamasta rallin maailmanmestaruudesta. Mestaruutta juhlistetaan erikoisvarustellulla Audi A4 quattrolla, joka on nimetty Celebrationiksi.


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 120 vierailijaa