G2 GTI 16v
Valvoja: ffp jäsenet
uusia kuvia, sorry todella kakkanen auto.
[img=http://img103.imageshack.us/img103/2962/golf0010bk.th.jpg]
[img=http://img59.imageshack.us/img59/8517/golf0034mu.th.jpg]
[img=http://img59.imageshack.us/img59/3289/golf0046qa.th.jpg]
[img=http://img59.imageshack.us/img59/9403/golf0059gb.th.jpg]
[img=http://img59.imageshack.us/img59/641/golf0023wh.th.jpg]
[img=http://img103.imageshack.us/img103/2962/golf0010bk.th.jpg]
[img=http://img59.imageshack.us/img59/8517/golf0034mu.th.jpg]
[img=http://img59.imageshack.us/img59/3289/golf0046qa.th.jpg]
[img=http://img59.imageshack.us/img59/9403/golf0059gb.th.jpg]
[img=http://img59.imageshack.us/img59/641/golf0023wh.th.jpg]
-
- ffp jäsen
- Viestit: 286
- Liittynyt: 26.12.2003 15:38
Mites nuo keskilätkät onko itse tehdyt? Kun meiltä nämä vanteet lähti silloin Miikalle ilman lätkiä . Tyylikäs golf , sopivasti alustaa madallettu ja nuo pienet kromi yksityiskohdat ovat vain plussaa. Mutta kannattaa noita vanteita sit hoitaa kunnolla esim kromitahnalla, jos meinaa että vanteet pysyy kiiltävänä.
mistä olette turbo kr rakentajat ostaneet virikamaa? itse löysin wisecot 650e sarja...
vieläkun tietäis minkä ohjausjärjestelmän laittaisi? vaihtoehtoja kun on paljon. ja se miten olette toteuttanu turbon öljynkierron ja onko oikeasti tärkeää kuinka matalalla/korkealla puhallin on?
kysymyksiä on todella paljon,mutta aloietetaan näillä kiitos.
vieläkun tietäis minkä ohjausjärjestelmän laittaisi? vaihtoehtoja kun on paljon. ja se miten olette toteuttanu turbon öljynkierron ja onko oikeasti tärkeää kuinka matalalla/korkealla puhallin on?
kysymyksiä on todella paljon,mutta aloietetaan näillä kiitos.
okei eli suodattimen jalasta otan sen sitten...minkäslaisia tekeleitä teillä on millä sisuskauluila..ym..ym..itselle tulossa wisecon mukit ja kangista en nyt tiedä jätänkö nuo vakiot vai mitä teen..pakosarjan saa kaveri hitsailla..itse olen tuota mekaruuttaa katsellut jos sen sittten työntää ton k-jetin tilalle
http://i74.photobucket.com/albums/i278/ ... G_0807.jpg
siitä näet miten mulla pakosarja on. Tietty sulla on erilainen turssi ja kiinteellä portilla. Mutta jotenki noin.
siitä näet miten mulla pakosarja on. Tietty sulla on erilainen turssi ja kiinteellä portilla. Mutta jotenki noin.
no niin tännekin jotain välillä. golf on nyt talviteloilla hetken aiaa llut tänään sain sentään jotain tehtyä kylkilistat ja muovo kaaret lähti pois..takaluukun muovi härpäke myöskin pois. luukulle täytyisi jotain kivaa keksiä...etukaaret myöskin täytyy hitsata hiukan lisää muotoa kun alla oli rälläkällä leikatut kantit..
kuvia tulee kun menen seuraavan kerran tallille...
jatkuu...
kuvia tulee kun menen seuraavan kerran tallille...
jatkuu...
olisi hyvä jos samankokoiset kun gti muovikaaret...
GTI-kaarethan eivät levitä kaarta mihinkään suuntaan... mikäli sitä tässä haetaan..?
Helpoimmalla tuossa korjauksessa pääset hankkimalla uudet tai ehjät käytetyt lokasuojat.
Jos peltikaaria haluaa levittää, ideoita / esimerkkiä saa vaikkapa tuolta...
Tämähän on varmaan jo luettu..?
Lisää tilaa saa myös nostamalla kaaria kuten näissä on tehty
Viimeksi muokannut jii_bee, 23.12.2006 0:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
kiitokset heti!!
itse jätän takakaaret ihan rauhaan.. tulee muuten hölmön näköinen kun vanne jää liian sisään.. kunhan ne etukaaret saa tehtyä.
sitten toinen juttu mystisestä paikasta tulee vettä apukuskin jalkatilaan? yritin valutella letkulla vettä oveen ja tuulilasiin e mitään vaikutusta, mutta kun auto oli tuossa ennen kuin sen työn alle otin niin pihalla noin 2 vko ja apparin jalkatila aivan litimärkä vettä oikein lillui lattiamaton alla...?
itse jätän takakaaret ihan rauhaan.. tulee muuten hölmön näköinen kun vanne jää liian sisään.. kunhan ne etukaaret saa tehtyä.
sitten toinen juttu mystisestä paikasta tulee vettä apukuskin jalkatilaan? yritin valutella letkulla vettä oveen ja tuulilasiin e mitään vaikutusta, mutta kun auto oli tuossa ennen kuin sen työn alle otin niin pihalla noin 2 vko ja apparin jalkatila aivan litimärkä vettä oikein lillui lattiamaton alla...?
no niin jotain kuvia nyt sit mitä ollaan aikaiseksi saatu. pelkkää riisumista enimmäksee jotain kuvia tuossa..
puskurin irroitusta tai sen jälkeen oikeastaan
"vähän" olin hapantunu tiivisteen alta
vähän kuvia siitä mitä luukkuun tulossa
hiukan oli kukkaa myös tuossa, muuten kori kyllä todella hyvässä kunnossa
kyljestä yleistä kuvaa...nuo reiät tullaan silottamaan kokonaan...siis kyljestä
ja tuossa muutama sisustasta missä vaiheessa nyt...
tästä jatketaan ei muuta...
puskurin irroitusta tai sen jälkeen oikeastaan
"vähän" olin hapantunu tiivisteen alta
vähän kuvia siitä mitä luukkuun tulossa
hiukan oli kukkaa myös tuossa, muuten kori kyllä todella hyvässä kunnossa
kyljestä yleistä kuvaa...nuo reiät tullaan silottamaan kokonaan...siis kyljestä
ja tuossa muutama sisustasta missä vaiheessa nyt...
tästä jatketaan ei muuta...
Viimeksi muokannut golfmk2, 29.12.2006 22:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 140
- Liittynyt: 20.4.2005 17:01
en välttämättä haluisi hitsata niitä ettei ovi mene pilalle...
Voihan sitä hankkia GTi / G60-listat niin ei tarvitse hitsata ollenkaan..?
Esimerkkikuva 1
Eivätkä paksut listatkaan ole yhtään hullumman näköiset... kunhan ajoneuvo on tarpeeksi matala :) :
Esimerkkikuva 2
Esimerkkikuva 3
Viimeksi muokannut jii_bee, 10.2.2007 9:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Oman kakkiksen kylki reiät hitsasin eikä aivan kauheasti vedelly vaikka rankalla kädellä hitsasinkin.
Kaveri piti sisäpuolella kupari lätkää ja mä hitsasin ulkopuolella.
Hieman patiksi hitsaa ulkopuolelle. Sisäpuolelle jää siisti tasanen jälki.
Rälläkällä tasottaa patin hieman "montulle", että saa kitin pintaan.
Hitsatessa kannattaa katsoa ettei jää pientäkään reikää hitsaukseen.
Eli kun hiottu niin näkee onko mustia "reikiä". Jos on niin suosittelen kovertaa jollain loivemmaksi reiän reunat ja hitsata uudestaan.
Jos ei loivenna reunoja niin yleensä hitsaus sulautuu päälle ja reikä jää vain alle, joka tulee esiin kun taas hioo.
Jäähdyttelyn jälkeen puhdistus sisäpuolelle ja sen jälkeen ruostesuojaus.
Kittailut sun muut ulkopuolelle tehdyt viimeistelyt teki maalari, joten en tiedä mitä kaikkea on tehty ulkopuolen pinnoille.
Kaveri piti sisäpuolella kupari lätkää ja mä hitsasin ulkopuolella.
Hieman patiksi hitsaa ulkopuolelle. Sisäpuolelle jää siisti tasanen jälki.
Rälläkällä tasottaa patin hieman "montulle", että saa kitin pintaan.
Hitsatessa kannattaa katsoa ettei jää pientäkään reikää hitsaukseen.
Eli kun hiottu niin näkee onko mustia "reikiä". Jos on niin suosittelen kovertaa jollain loivemmaksi reiän reunat ja hitsata uudestaan.
Jos ei loivenna reunoja niin yleensä hitsaus sulautuu päälle ja reikä jää vain alle, joka tulee esiin kun taas hioo.
Jäähdyttelyn jälkeen puhdistus sisäpuolelle ja sen jälkeen ruostesuojaus.
Kittailut sun muut ulkopuolelle tehdyt viimeistelyt teki maalari, joten en tiedä mitä kaikkea on tehty ulkopuolen pinnoille.
toi vois toimia kyllä tuo hitsaus siis.
ja en kyllä listoja laita nyt ol ne paksut,haluan aivan kliinit kyljet... ja kyllä tuo sen verran maassa on jo ettei sillä hiekkateille viitsi mennä...:)
sitte aivan villi kuvio vielä,ono täällä ketään tehnyt kakkoseen kaappariovia?
yrittänyt etsiä netistä kaikkea mut ei oikein löydy
ja en kyllä listoja laita nyt ol ne paksut,haluan aivan kliinit kyljet... ja kyllä tuo sen verran maassa on jo ettei sillä hiekkateille viitsi mennä...:)
sitte aivan villi kuvio vielä,ono täällä ketään tehnyt kakkoseen kaappariovia?
yrittänyt etsiä netistä kaikkea mut ei oikein löydy
G2 GTI 16v (korin sheivausta)
nyt taas tuli tehtyä..kiitokset neuvoista ei ne ovet onneksi mihinkään venyny/taipunu kun pikkuhiljaa hitsaili.
muutamat otokset missä tilanteessa mennään
Kylki kaumpaa
kylkilistojen reikiä
toinen
ovenkahva
sitten yleisiä kuvia tallilta
toinen
maaliuuni.
muutamat otokset missä tilanteessa mennään
Kylki kaumpaa
kylkilistojen reikiä
toinen
ovenkahva
sitten yleisiä kuvia tallilta
toinen
maaliuuni.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 288 vierailijaa