Audi A6 1.8T tuning -projekti http://audi.blogs.com

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

sampi
-
Viestit: 13
Liittynyt: 10.2.2006 15:35
Viesti:

Audi A6 1.8T tuning -projekti http://audi.blogs.com

ViestiKirjoittaja sampi » 10.2.2006 15:38

Kaikennäköistä kivaa on tehty ja tullaan vielä tekemään tuohon autoon (A6 vm. 1998 ATQ), mm. Aquamist, PLX-R500-laajakaistalabda jne.jne .Tavoite olisi osallistua tuning car showhun 2006. http://audi.blogs.com

Joksa
-
Viestit: 389
Liittynyt: 15.8.2003 14:57

ViestiKirjoittaja Joksa » 12.3.2006 21:04

mikäs tuon katossa olevan hiilikuitukerroksen funktio on?

Tero V.
ffp jäsen
Viestit: 5273
Liittynyt: 16.7.2003 22:48
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tero V. » 12.3.2006 21:11

Eli jos toisaalla on verrattu hiilikuitukonepeiton asennusta siihen kun norsulle laittaisi lenkkarit, niin laitetaanko tässä nyt sitten norsulle lenkkarit niiden jo jalassa olevien kumisaappaiden päälle?

Bulz^
-
Viestit: 318
Liittynyt: 28.9.2005 17:41

ViestiKirjoittaja Bulz^ » 12.3.2006 21:20

ei taida tässä tapauksessa olla se perus kevennys kyseessä vaan duning =)

BlueEdition
-
Viestit: 117
Liittynyt: 26.1.2006 13:23

ViestiKirjoittaja BlueEdition » 12.3.2006 21:40

Olenko ainoa joka ei tajua mitä itua on laittaa hiilikuitua pellin päälle??
No ehkä se on siistimpi silleen? kait...

Onhan se tietysti kevyemmän näköinen :)

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 13.3.2006 0:16

^et ole ainoa, joskin toi katto hämmentää ehkä vielä enemmän

Hiilikuitu

Ville
ffp jäsen
Viestit: 1184
Liittynyt: 17.7.2003 8:35

ViestiKirjoittaja Ville » 13.3.2006 9:53

Ei mitään komiaa siipee olis kans tulos? Ja joku räväkkä teippaus olis niinku piste i:n päälle.
Viimeksi muokannut Ville, 13.3.2006 12:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

ABT
-
Viestit: 1701
Liittynyt: 26.7.2003 11:05
Viesti:

ViestiKirjoittaja ABT » 13.3.2006 10:50

Taitaa olla jo vähän myöhästä, jos haluaa tuonne tcs:ään saada autonsa näytille. Vai oletko jo varannut paikan?

Marko
ffp jäsen
Viestit: 2996
Liittynyt: 17.7.2003 6:59

ViestiKirjoittaja Marko » 13.3.2006 11:43

Ilman muuta huutaa siipee katolle, ja neonvalosarjaa helmoihin. Sellanen musiikin tahtiin sykkivä olis jees.

Nuo on vissiin liian halpoja nykyään nuo A6 Audit.

Ampenaattori
-
Viestit: 360
Liittynyt: 5.3.2004 22:51

ViestiKirjoittaja Ampenaattori » 13.3.2006 15:17

Kyllä siitä varmaan räyhäkkään näkönen tulee, kun vaan sais ne tehot samalle viivalle ulkonäön kanssa.

sampi
-
Viestit: 13
Liittynyt: 10.2.2006 15:35
Viesti:

kuten tässäkin

ViestiKirjoittaja sampi » 13.3.2006 15:17

Hiilari on vain efekti, kuten tässäkin http://www.importtuner.com/features/0504_it_240/

Ei mitään siipiä, snadi ICC:n RS6-tyylinen spoikka tulee.
Code-led alustavalosarja tulee.

Heksa
-
Viestit: 862
Liittynyt: 16.7.2003 18:35

ViestiKirjoittaja Heksa » 13.3.2006 17:02

Niinpä niin, raha ei tuo tyylitajua.

...varsinkaan silloin kun ei ole edes omat rahat kyseessä. ;-)

Rocco
-
Viestit: 550
Liittynyt: 31.7.2003 0:45

ViestiKirjoittaja Rocco » 13.3.2006 19:19

Respectiä, oikeesti !! Hiilari pelti ja katto, muu auto metalliharmaa, tonttiin ja mustat vanteet kiillotetulla reunalla (esim BBS LM :)) = Loistokoncepti !

RS6 tyylinen spoikka = hyvä valinta!

Tarrat, alustavalot ja muut jättäisin asentamatta..

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 13.3.2006 19:27

Joo en kyllä itsekään ymmärrä miksi projekti pitää noin täysin tyrmätä. Kaksivärisyys sopii varmasti, niin onko sillä sitten väliä onko se maalattu vai laitettu hiilikuitulook? Ja jos auto pysyy muuten suht hillittynä, niin uskoisin että on ihan hieno. Joo nuo alustavalot ja tarrat sais kyllä jättää pois.

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 13.3.2006 19:31

keskeneräistä ei sais arvostella ja itselleenhän näitä tehdään.

Heikki J.
admin
Viestit: 8309
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 13.3.2006 20:01

Kyllä keskeneräistäkin saa arvostella. Se nyt vaan on aika hassua laittaa hiilikuitua pellin päälle... eikö helpommalla pääsisi ihan hiilaritarralla, jos haluaa kikkailla?

jukkan
ffp jäsen
Viestit: 1141
Liittynyt: 28.1.2004 2:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja jukkan » 13.3.2006 20:16

Hiilikuitu sopii ihan mihin vaan, vaikka pellin päälle tai vessan seiniin. :) Eri asia sitten on kuinka paljon siinä on järkeä.

(Minullahan on todettu pahimman luokan hiilikuitufetissi, olen siis jäävi kommentoimaan)

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 13.3.2006 20:20

Jaa mää en sitten tutustunut topiciin sen enempää.. Luulin että tuo on nimenomaan sitä tarraa. Nyt itseänikin alkoi vähän ihmetyttämään.

Jone
ffp jäsen
Viestit: 2980
Liittynyt: 23.7.2003 10:36

ViestiKirjoittaja Jone » 13.3.2006 20:44

(Minullahan on todettu pahimman luokan hiilikuitufetissi, olen siis jäävi kommentoimaan)


Niin,ja minä se vaan aina haukun konepeltiä "tarrakuiduksi",vaikka se ei sitä olekkaan,vai onko se sittenkin :D

Vesku
ffp jäsen
Viestit: 7374
Liittynyt: 16.7.2003 23:55

ViestiKirjoittaja Vesku » 13.3.2006 20:57

Ehkäpä tuo ei siksi ole tarraa että ne valmiit palaset joita tuningliikkeissä myydää ei ole tarpeeksi kookkaita!?!

sigi
-
Viestit: 481
Liittynyt: 26.3.2004 22:46

ViestiKirjoittaja sigi » 15.3.2006 13:25

jaahas.

Pojat pojat. onko aina pakko aina ruveta dissaamaan jos joku tekee hiemankin erikoisempaa kuin aina se vakio "pikkupuskurikakkis!"

Itse en vielä tästä projektista mitään outoa ole löytänyt. Hiilaria laitetaan moottoritilan suojaksi niin miksei samalla voida laittaa myös sitä kattoon?

Lisäksi ei alustavalot mitenkään -niin- kauheat ole. eikä farkkuun varmasti mitään takasiipeä tule ;)


Jokainen omalla tavallaan. ja toivotaan että tästä tulee hieno!

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 16.4.2006 21:32

Siellähän se oli GTi osastolla nyt kaikken nähtävillä. Erityisesti kiinnitin huomiota alustan säädettävyyteen 2"x5" lankun ja tunkin avulla. Tuli ilmeisesti hommattua hieman liian isot näyttelyvanteet :D

wilson
-
Viestit: 24
Liittynyt: 30.11.2005 9:32

ViestiKirjoittaja wilson » 16.4.2006 22:37

Oikeenkin mukavan näköinen. Oranssi ja musta toimii yhdessä mukavasti. Itse annan kyllä talläkkin projektille arvoa. Parempi överit kun vajarit. Sano.

Jonde
-
Viestit: 2086
Liittynyt: 23.7.2003 12:23

ViestiKirjoittaja Jonde » 16.4.2006 22:42

Taisi olla pyöränripustukset aadista rikki, kun tunkkia etsiskelivät ja työntämällä liikuttelivat.

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 16.4.2006 22:48

Turun motarilla vetoakseli poikki, koska coiloverit liian matalalla ja autossa lisäpainoa. Audi hinurin lavettiautoon ja perillä auto työntämällä sisään näyttelyyn klo 10.00.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 17.4.2006 2:44

No sepäs harmillista. Ihmetyttää, miksi vetoakseli vika vaatisi alustan korkeuden passailua lankkujen avulla. Mutta eipä se ole ensimmäinen asia mikä meikäläistä tässä maailmassa ihmetyttää.

T.S
-
Viestit: 273
Liittynyt: 10.9.2003 9:30

ViestiKirjoittaja T.S » 17.4.2006 9:50

Vanteet saattavat mennä alle, eturipustus ei ota kiinni, mutta alusta on nyt liian matala ja sitä pitää nostaa


Eli ne näyttelyvanteet tais olla liian isot...

Donitsi
-
Viestit: 1052
Liittynyt: 10.5.2004 23:18

ViestiKirjoittaja Donitsi » 17.4.2006 12:00

Tässä oli ilmeisesti tapahtunut rikos VAG-autoja kohtaan. Pelkät peilit ja kahvat kun olisi vaihdettu niin jo olisi ylistetty. Enivei... hiukan keskeneräinen.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 17.4.2006 14:51

Autohan on ihan trendikäs ja rakenteluideat uusia, mutta mun mielestä aliarviointia on tapahtunut näyttelyn seuraajia kohtaan, jos ensin hehkutetaan projektia, joka esitellään TCS:ssä, lähes jokaisella keskustelufoorumilla ja sitten se esitellään auto kolmella kesärenkaalla ja yhdellä talverenkaalla varustettuna ja alustan säädöistä vastaa lankku sekä luotettavaa laatua henkivä VAG original teile tunkki.

Silloin olisi parempi kun ei esittelisi ollenkaan.

Wille
-
Viestit: 921
Liittynyt: 23.7.2003 10:52

ViestiKirjoittaja Wille » 17.4.2006 16:04

Itseasiassa perjantaina auto oli varustettu kolmella talvifillarilla ja yhdellä kesärenkaalla. Ja tunkkina oli bilteman malli. :D sisusta putsaamatta, lasit paskasina, jne.

sampi
-
Viestit: 13
Liittynyt: 10.2.2006 15:35
Viesti:

Jeps

ViestiKirjoittaja sampi » 17.4.2006 20:49

Sori kaverit mutta tuli vaan vitusti vastoinkäymisiä, eikä auto siksi valmistunut ajoissa. Alustasarja oli asennettu taakse liian alas ja lastattuna se katkaisi vetarin näyttelyreissulla. Coiloverin jousikin näyttäisi olevan murtunut/poikki - vahinkoja tutkitaan vielä. Sitä edellsi 5 ihmisen 50 tunnin yhtämittainen työrupeama kellonympäri. Auto on todellakin vielä kesken. Katto hiotaan uusiksi, koko auto lakataan uusiksi ja hiilarisaumaan vedetään tribaali tms. Vanteet, jotka ovat kolmannet yritykset löytää sopivat, mahtuvat alle ja ne sinne laitetaan kunhan alusta saadaan ylemmäs. Jengi kyllä tykkäs kun rakensimme sitä livenä 1-2 päivää. Vanteet satiin käteen 10 h ennen näyttelyä. Tulin mieluummin näin kuin olin tulematta ollenkaan, vaikka vitutti kuin pientä oravaa.

Victor
ffp jäsen
Viestit: 1033
Liittynyt: 21.7.2003 15:03

ViestiKirjoittaja Victor » 17.4.2006 22:09

No niitä hiilarikuidutuksia kattelinkin takana ja katolla, et ihan ei välttämättä ollut näyttelukunnossa...Nuo vanne- ja tukivarsiongelmat nyt on ihan ymmärrettäviä selityksiä.

Ja ettei ny ala ihan hirvee poru niin ei toi hiilarin asentaminen multa onnistus varmaan tuonkaan vertaa, mut enpä mää myöskään sitä tuollaisella viimeistelyllä esillekään veis. Muutenkin ihmetytti monen laitteen viimeistelyn taso, mutta ei siitä sen enempää tässä topicissa.

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 18.4.2006 0:42

pamahtiko toi vetari tosiaan vain mataluuden takia..? autohan oli kuitenkin ihan ajettavan korkuinen?

tuo saumojen teippaus lienee varmaan ihan hyvä idea kun oli aika rajun näköiset, mutta ite en pysty kun hämmästelemään miksi nähdä kauhea vaiva katon päällystämisessä jollain hiilikuitumatolla ja sitten vielä joutuu peittelemään rumia jälkiä. mutta kaipa se on makuasia.

ART
-
Viestit: 514
Liittynyt: 28.7.2003 13:39

ViestiKirjoittaja ART » 18.4.2006 9:31

Hyviä niistä uudemmistakin peleistä tulee, kun vähän tuunaa.

sigi
-
Viestit: 481
Liittynyt: 26.3.2004 22:46

ViestiKirjoittaja sigi » 18.4.2006 10:48

Eipä tuo A6 nyt mitenkään kauhealta näyttänyt mitä sitä parikertaa vilkaisin tuossa TCS:n melskeessä. GTI:n osastosta palautetta että miksi hitossa sielä oli niitä värillisiä lamppuja? ei saanut kunnon käsitystä mistään.
Harmillista on kyllä tuollaiset tekniikkarikot ja tietysti ne sattuvat _aina_ kun on kiire :)

Rohkeasti vaan uusia ideoita ja valmiina seuraavaan näyttelyyn. On aina mukava nähdä tuunattuja v.a.g farkkuja eikä vaan shogun-nopeekupee-nipponeita.


Mutta kuten muutamat sanoivat kyllä auton pitäisi olla valmis ainakin niin ettei mikään ole jäänyt kesken tai tehty huonosti. eihän sitä kaikkea tarvi olla tehnyt :)

Mutta odotellaan taas lisää mitä tapahtuu ;)

sampi
-
Viestit: 13
Liittynyt: 10.2.2006 15:35
Viesti:

No nyt se on melkein valmis

ViestiKirjoittaja sampi » 20.10.2006 11:43

Nyt toi A6-projekti on päällisin puolin aika valmis, mm. vanteet on pulverimaalattu mustiksi. Auto esitellään GTi:n nrossa 10. Kuvat on osoitteessa http://audi.blogs.com


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 70 vierailijaa