Golf II
Valvoja: ffp jäsenet
Golf II
Eli muiden vastaavanlaisten projektien innoittamana runoilen tähän hieman omasta projektistani. Tämä ei ole mikään tuore projekti,aloitettiin joulukuussa -04,oli kiivaimmillaan kevät-syksy -05, seissyt nyt talven pihalla. Tulee jatkumaan ilmojen lämpiämisen myötä.
Lähtökohtana on 80-luvun Golfin kori ja -91 vuoden moottori +plus muut tarvittavat kilkkeet. Tekniikka vaihdettu -97.
Kori oli aika heikossa kunnossa, lommoja,painaumia joka puolella jotka päässeet ruostumaan. Vaikka auto oli maalattu tekniikan vaihdon yhteydessä oli kaikki kasattu paikoileen ilmeisesti kiireellä märkään maaliin. Vararenkaan mallin pystyi lukemaan maalista ja kaikkien tiivisteiden mukana lähti myöskin maali. Kaikista ovien ja luukkujen väleistä hilseili maali pois. Pohjan värimaailma oli aika kirjava,vihreä oli korin orkkisväri. Nämäkin tulivat kaupan päälle ja olivat sieltä pienimmästä päästä. Vararengaskotelossa oli n.10x10cm reikä.
Alkuperäinen tarkoitus oli vain vaihtaa säädettävä alusta, paikata pohja,vaihtaa ehjät G60-levikkeet paikoilleen ja ehjät puskurit. Entiset olivat poikki ja helmat roikkui miten sattuu.Puskurikin oli ottanut yhteen jonkin elukan kanssa.
Takamuovikaaret irroitettuani aloin tajuamaan kuinka iso projekti tästä onkaan tulossa. Kaaret vedetty rälläkällä v*ttuun,ei minkäänlaisia suoja-aineita päällä. Ei siinä ihan pelkkä muovikaarien vaihto olis riittänyt. Oli siinä naapurit ihmeissään kun iso mies melkein itkee. =) Pakoputkellekin oli tehty tilaa rälläkällä ja kemiallinen reaktio vienyt loput kulmasta.
Päässä alkoi muhimaan idea kaarista joissa vanteet sopivat pyörimaan varmasti ja että kori kulkee tarpeeksi matalalla. Vanteiden virkaa toimttavat ainakin toistaiseksi vielä Borbet BS, 9x16 ja ET 15. Kumit on Toyon 215/40 Proxes T1S.
Ensimmäiseksi autoon vaihdettiin tietenkin alusta että sillä pystyi edes jotenkin liikkumaan, vanha alkoi olla jo kypsä vaihdettavaksi. Alustaksi tuli KCS:lta PowerTech, malliltaan Street Star.
Samalla vanhat tummat takavalot myytiin eteenpäin ja tilattiin Piritekiltä uudet kirkkaat valot. Tuossa kuvassa uus alusta jo paikoillaan. Madallusta ei juuri nimeksikään.
Pajalle pääsyä odotellessa koneesen uusittiin kaikennäköistä hilpettä, tulppaa,johdot,koneen kannatinkumit ja pieniä sähkövikoja korjattiin ym. pientä. Ahdinkin oli tarkoitus huollattaa mutta se siirtyi tälle kesälle.
Samalla haalittiin kasaan muuta sälää mitä tarvittaisiin kun auto on maalissa, G60-listat,uudet merkit. Samalla mielessä pyöri uskaltaisinko poiketa massasta ja lähteä pikkupuskin linjalle. Noh, iso puskuri laitettiin tilaukseen kun entinen oli rikki. Takaluukkukin päätettiin tasoittaa samalla. Mutta mieli muuttuu ja siitä sitten myöhemmin...
Auto saatiin vihdoin kaarien laittoon. Koska vakiokaaret eivät tulleet enää kysymykseen, laitettiin tilaukseen 4 kappaletta mk1 golfin takakaaria. Alunperin tarkoitus oli vain laittaa uudet kaaret ja maalata joskus tulevaisuudessa kunhan on rahaa. Noh seppä sitten kysäisi jossain vaiheesa että maalataanko auto. Laittoi sellaisen paketin pöytään että olin ihan WTF? Mietin n.10sekuntia ja pakko oli vastata myöntävästi. Sen verran edullinen tarjous oli.
Eli ideana oli saada kaaret jossa noi vanteet saadaan pyörii huoletta reilulla madalluksella. Siihen lähdettiin siis nostamalla kaaria ylemmäs ja levittämällä jonkin verran. Etukaari, takakaari
Levitys tehtiin taivuttelemalla varaosakaaren sitä "kylkipeltiä" kaarelle kaveriksi. Vaikea selittää mutta yrittäkää huomata se kuvista. Etukaaria jouduttiin jatkamaan että rengas sopii kääntyy kunnolla. Tuossa näkyy jotenkin kuinka paljon vanhaa kaarta takana leikattiin pois.kuva
Tälläiset niistä lopulta tuli. Samalla kun kori oli hylsynä niin pohja siis paikattiin. Lopullinen massaus siirtyi ensi kesään. Väriksi siis tuli VW:n kartasta Lemongelb ja maalit on Debeer:n.
Samaan syssyyn kun kerran oltiin maalaukseen menossa myös sivuvilkut poistettiin lokareista kliinimmän ilmeen saamiseksi.
Eli väliaikatietoja:
Auto näyttää siis tältä ,2, 3 , 4 , 5
Muita ehkä mainitsemisen arvoisia juttuja ovat Rallyen(?) välijäähdytin, Supersprintin putkisto joka ilmeisesti heivataan mäkeen ja laitetaan orggisputki ja jonkinmoinen lastu autosta myös löytyy.
Ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
-Pikkupuskurit
-Takaluukku jonka rekisterikoloa muokataan rekisterille paremmin sopivaksi
-Edellä mainitut tekemättä jääneet hommat
-tuota toista keltaista projektia seuratessa kypsynyt ajatus samantyyppisistä vanteista. 15" ja leveyttä riittävästi.(vaihdetaanko?) Saa nähdä miten passaa noihin kaariin.
-katto vaihdetaan luukulliseen.(sen myötä kaksivärimaalaus??)
-välijäähdytin (ehkä=money money)
Sisustaa ei tulla muokkaamaan juuri mitenkään(siihenkin on syynsä), tällä hetkellä siellä on kuskinpenkki. Eli tuo G60 "sporttisisusta" tulee olemaan siellä jatkossakin. Takapenkki mahdollisesti vaihdetaan vielä.
Projekti jatkuu siis kesällä tai aikaisemmin jos se jonnekin halliin saadaan.
Positiivinen ja negatiivinen palaute otetaan vastaan.
TO BE CONTINUED....
Lähtökohtana on 80-luvun Golfin kori ja -91 vuoden moottori +plus muut tarvittavat kilkkeet. Tekniikka vaihdettu -97.
Kori oli aika heikossa kunnossa, lommoja,painaumia joka puolella jotka päässeet ruostumaan. Vaikka auto oli maalattu tekniikan vaihdon yhteydessä oli kaikki kasattu paikoileen ilmeisesti kiireellä märkään maaliin. Vararenkaan mallin pystyi lukemaan maalista ja kaikkien tiivisteiden mukana lähti myöskin maali. Kaikista ovien ja luukkujen väleistä hilseili maali pois. Pohjan värimaailma oli aika kirjava,vihreä oli korin orkkisväri. Nämäkin tulivat kaupan päälle ja olivat sieltä pienimmästä päästä. Vararengaskotelossa oli n.10x10cm reikä.
Alkuperäinen tarkoitus oli vain vaihtaa säädettävä alusta, paikata pohja,vaihtaa ehjät G60-levikkeet paikoilleen ja ehjät puskurit. Entiset olivat poikki ja helmat roikkui miten sattuu.Puskurikin oli ottanut yhteen jonkin elukan kanssa.
Takamuovikaaret irroitettuani aloin tajuamaan kuinka iso projekti tästä onkaan tulossa. Kaaret vedetty rälläkällä v*ttuun,ei minkäänlaisia suoja-aineita päällä. Ei siinä ihan pelkkä muovikaarien vaihto olis riittänyt. Oli siinä naapurit ihmeissään kun iso mies melkein itkee. =) Pakoputkellekin oli tehty tilaa rälläkällä ja kemiallinen reaktio vienyt loput kulmasta.
Päässä alkoi muhimaan idea kaarista joissa vanteet sopivat pyörimaan varmasti ja että kori kulkee tarpeeksi matalalla. Vanteiden virkaa toimttavat ainakin toistaiseksi vielä Borbet BS, 9x16 ja ET 15. Kumit on Toyon 215/40 Proxes T1S.
Ensimmäiseksi autoon vaihdettiin tietenkin alusta että sillä pystyi edes jotenkin liikkumaan, vanha alkoi olla jo kypsä vaihdettavaksi. Alustaksi tuli KCS:lta PowerTech, malliltaan Street Star.
Samalla vanhat tummat takavalot myytiin eteenpäin ja tilattiin Piritekiltä uudet kirkkaat valot. Tuossa kuvassa uus alusta jo paikoillaan. Madallusta ei juuri nimeksikään.
Pajalle pääsyä odotellessa koneesen uusittiin kaikennäköistä hilpettä, tulppaa,johdot,koneen kannatinkumit ja pieniä sähkövikoja korjattiin ym. pientä. Ahdinkin oli tarkoitus huollattaa mutta se siirtyi tälle kesälle.
Samalla haalittiin kasaan muuta sälää mitä tarvittaisiin kun auto on maalissa, G60-listat,uudet merkit. Samalla mielessä pyöri uskaltaisinko poiketa massasta ja lähteä pikkupuskin linjalle. Noh, iso puskuri laitettiin tilaukseen kun entinen oli rikki. Takaluukkukin päätettiin tasoittaa samalla. Mutta mieli muuttuu ja siitä sitten myöhemmin...
Auto saatiin vihdoin kaarien laittoon. Koska vakiokaaret eivät tulleet enää kysymykseen, laitettiin tilaukseen 4 kappaletta mk1 golfin takakaaria. Alunperin tarkoitus oli vain laittaa uudet kaaret ja maalata joskus tulevaisuudessa kunhan on rahaa. Noh seppä sitten kysäisi jossain vaiheesa että maalataanko auto. Laittoi sellaisen paketin pöytään että olin ihan WTF? Mietin n.10sekuntia ja pakko oli vastata myöntävästi. Sen verran edullinen tarjous oli.
Eli ideana oli saada kaaret jossa noi vanteet saadaan pyörii huoletta reilulla madalluksella. Siihen lähdettiin siis nostamalla kaaria ylemmäs ja levittämällä jonkin verran. Etukaari, takakaari
Levitys tehtiin taivuttelemalla varaosakaaren sitä "kylkipeltiä" kaarelle kaveriksi. Vaikea selittää mutta yrittäkää huomata se kuvista. Etukaaria jouduttiin jatkamaan että rengas sopii kääntyy kunnolla. Tuossa näkyy jotenkin kuinka paljon vanhaa kaarta takana leikattiin pois.kuva
Tälläiset niistä lopulta tuli. Samalla kun kori oli hylsynä niin pohja siis paikattiin. Lopullinen massaus siirtyi ensi kesään. Väriksi siis tuli VW:n kartasta Lemongelb ja maalit on Debeer:n.
Samaan syssyyn kun kerran oltiin maalaukseen menossa myös sivuvilkut poistettiin lokareista kliinimmän ilmeen saamiseksi.
Eli väliaikatietoja:
Auto näyttää siis tältä ,2, 3 , 4 , 5
Muita ehkä mainitsemisen arvoisia juttuja ovat Rallyen(?) välijäähdytin, Supersprintin putkisto joka ilmeisesti heivataan mäkeen ja laitetaan orggisputki ja jonkinmoinen lastu autosta myös löytyy.
Ja mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
-Pikkupuskurit
-Takaluukku jonka rekisterikoloa muokataan rekisterille paremmin sopivaksi
-Edellä mainitut tekemättä jääneet hommat
-tuota toista keltaista projektia seuratessa kypsynyt ajatus samantyyppisistä vanteista. 15" ja leveyttä riittävästi.(vaihdetaanko?) Saa nähdä miten passaa noihin kaariin.
-katto vaihdetaan luukulliseen.(sen myötä kaksivärimaalaus??)
-välijäähdytin (ehkä=money money)
Sisustaa ei tulla muokkaamaan juuri mitenkään(siihenkin on syynsä), tällä hetkellä siellä on kuskinpenkki. Eli tuo G60 "sporttisisusta" tulee olemaan siellä jatkossakin. Takapenkki mahdollisesti vaihdetaan vielä.
Projekti jatkuu siis kesällä tai aikaisemmin jos se jonnekin halliin saadaan.
Positiivinen ja negatiivinen palaute otetaan vastaan.
TO BE CONTINUED....
JOs tämä jollakin sattuu kiinnostamaan niin jos kuvat katoaa niin osan olen yrittänyt laittaa tänne. Jokainen voi sitte kuvitella mikä kuva kuuluu minnekin. =D
Projektille ei ole tapahtunut mitään johtuen lähinnä kämpän ostosta ja remppauksesta sekä tuon Audin laitosta. Lisäksi syksyllä pihaan ilmaantui jostain toinen G60 golffi. Mutta kunhan autot saadaan sisätiloihin niin voidaan odottaa jotain... mahdollisesti Golfrado...
Projektille ei ole tapahtunut mitään johtuen lähinnä kämpän ostosta ja remppauksesta sekä tuon Audin laitosta. Lisäksi syksyllä pihaan ilmaantui jostain toinen G60 golffi. Mutta kunhan autot saadaan sisätiloihin niin voidaan odottaa jotain... mahdollisesti Golfrado...
Viimeinkin jotain edistystä!
Koppimopot sain viimeinkin talliin. Tarkoituksena suorittaa moottorin ja sähköjen vaihto.
Tämä myös pitäisi installoida keltuaiseen.
Kertokaa mulle mikäs tämän tarkoitus on?
Muita ratkaisuja mitä olen päättänyton että ei tule kattoluukkua joten Corradon sähköluukku ylinmääräisenä.
Koppimopot sain viimeinkin talliin. Tarkoituksena suorittaa moottorin ja sähköjen vaihto.
Tämä myös pitäisi installoida keltuaiseen.
Kertokaa mulle mikäs tämän tarkoitus on?
Muita ratkaisuja mitä olen päättänyton että ei tule kattoluukkua joten Corradon sähköluukku ylinmääräisenä.
Pistä vaan kuvia niin pääsen ihmetteleen asennusta :) Onko se kuinka paha homma laittaa, kun multa nyt löytyis jo manuaaliluukku jota oon kattellu ja se ei vaikuta oikeastaan hirveän pahalta laittaa. Eikö toi ole juuri se luukku joka nousee ja menee myös katon sisään eli 2-toiminen? Ja eikös sulla muuten nyt jää toinen kone ylimääräseks jos kato senkin "hävittäisit" mulle kesemmällä...
Pientä edistymistä havaittavissa.
Sähköt vaihdettu kokonaisuudessaan,yllättävän helppo homma. Se että toimiiko ne,nähdään myöhemmin. =D Tuon verran piuhaa lähti irti.
Corradon kojetaulua sorvasin myös paikoilleen, kiinnikkeissä pientä muokkausta vaatii. Ei mitään tyylikkäitä mutta tuleepahan tukevasti kiinni. =D
Vanha kiinnike nro.1 , uusi kiinnike nro 1.
vanha kiinnike nro 2. , uusi kiinnike nro 2.
vanha kiinnike nro 3. , uusi kiinnike nro 3.
Myöskin kojetaulun sisus vaatii muokkausta, niistä en älynnyt ottaa kuvia. Myöskin sitä pitää hieman "lyhentää" ja muotoilla ikkunaan sopivaksi.
Sinnehän se istahtaa.
Puhallinlaitteisto on yhdistelmä Corradon ja Golfin osia.
Kattoverhoilun myös joutessani vaihdoin kun se piti irroittaa hälyn asennusta varten. Ilmeisesti jollain spraymaalilla maalattu. Välttää toistaiseksi.
Jatkuu seuraavalla kerralla...
Sähköt vaihdettu kokonaisuudessaan,yllättävän helppo homma. Se että toimiiko ne,nähdään myöhemmin. =D Tuon verran piuhaa lähti irti.
Corradon kojetaulua sorvasin myös paikoilleen, kiinnikkeissä pientä muokkausta vaatii. Ei mitään tyylikkäitä mutta tuleepahan tukevasti kiinni. =D
Vanha kiinnike nro.1 , uusi kiinnike nro 1.
vanha kiinnike nro 2. , uusi kiinnike nro 2.
vanha kiinnike nro 3. , uusi kiinnike nro 3.
Myöskin kojetaulun sisus vaatii muokkausta, niistä en älynnyt ottaa kuvia. Myöskin sitä pitää hieman "lyhentää" ja muotoilla ikkunaan sopivaksi.
Sinnehän se istahtaa.
Puhallinlaitteisto on yhdistelmä Corradon ja Golfin osia.
Kattoverhoilun myös joutessani vaihdoin kun se piti irroittaa hälyn asennusta varten. Ilmeisesti jollain spraymaalilla maalattu. Välttää toistaiseksi.
Jatkuu seuraavalla kerralla...
Toinen tavoitteista täyttyi että auto on käynnissä ennen bug runia mutta toinen tavoite että auto olisi bug runissa ei täyty =/
Eilen käynnistyi ilman minkäänmuotoisia ongelmia. Valot alkoi toimia kun poistin muutaman kymmenen metriä ylinmäärästä johtoa lampujen takaa. Kytkimenkin peräti sain ilmattua. Enää jarruista ilmat pois,muutama neliö peltiä ja baanalle. =D
Kertosikos joku missä päin Corradossa sijaitsee äänimerkki? ja minkänäköinen liitin siinä on? kuva olis kiva. Tietäis alkaa etsii oikeata piuhaa.
Eilen käynnistyi ilman minkäänmuotoisia ongelmia. Valot alkoi toimia kun poistin muutaman kymmenen metriä ylinmäärästä johtoa lampujen takaa. Kytkimenkin peräti sain ilmattua. Enää jarruista ilmat pois,muutama neliö peltiä ja baanalle. =D
Kertosikos joku missä päin Corradossa sijaitsee äänimerkki? ja minkänäköinen liitin siinä on? kuva olis kiva. Tietäis alkaa etsii oikeata piuhaa.
No niih, pikkuisen tosiaan edistyttiin ilman että tuli tarkemmin dokumentoitua.
Tuossa kuitenkin hieman välitodistusta.
Kylykeä
Takaa
Takkaa
Taulua
Keuulaa
Ja ennenkuin kukaan pääsee mitää sanoo niin korkeus tulee säilyy tuossa niin kauan kun tässä asun. =D Putkiston loppu vaihtuu(nykyinen väliaikainen kun muutakaa äkkiä löytäny) sekä takavalot. Noi on niinku varmoja. Sitten seuraavaksi olis tarkoitus päivittää keulan ilmettä hieman kulmikkaimmilla ja erivärisillä valoilla jos budjetti (mikä v*tun budjetti?) antaa myöten. Myöskin sisältä on kesken kuten kuvasta voi havaita. Ja pikkupuskimet odottaa varastossa sekä 3 kpl takaluukkuja joista ehkä saadaan yksi mieleinen väännettyä... Nykyinen takapuskurikin pitäis vaihtaa että sais sopivan holen tuolle kilvelle... =/
Risui ja ruusui otetaan pienellä varauksella vastaan.
Ai niin,ja vanteetkin taitaa vaihtaa väriä...
Tuossa kuitenkin hieman välitodistusta.
Kylykeä
Takaa
Takkaa
Taulua
Keuulaa
Ja ennenkuin kukaan pääsee mitää sanoo niin korkeus tulee säilyy tuossa niin kauan kun tässä asun. =D Putkiston loppu vaihtuu(nykyinen väliaikainen kun muutakaa äkkiä löytäny) sekä takavalot. Noi on niinku varmoja. Sitten seuraavaksi olis tarkoitus päivittää keulan ilmettä hieman kulmikkaimmilla ja erivärisillä valoilla jos budjetti (mikä v*tun budjetti?) antaa myöten. Myöskin sisältä on kesken kuten kuvasta voi havaita. Ja pikkupuskimet odottaa varastossa sekä 3 kpl takaluukkuja joista ehkä saadaan yksi mieleinen väännettyä... Nykyinen takapuskurikin pitäis vaihtaa että sais sopivan holen tuolle kilvelle... =/
Risui ja ruusui otetaan pienellä varauksella vastaan.
Ai niin,ja vanteetkin taitaa vaihtaa väriä...
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Kyseiset suunnitelmat kuuluu suunnitelmiin mutta vieläkö sais motivaatiota jostain alkaa tekemää. Pikkupuskurit vaatis luukun muokkauksen. Saako pesurittomia valmiina? Pikkupuskimien "oheiskrääsä" löytyy jo.
OT:
Kävin tuossa Kuusamo-Nykäskylä reissun heittää niin kulutus oli 7,8ltr/100km. Auton mittari näytti 7,2. Löytääkö joku sen topicin missä joskus oli höpinää G:n kulutuksista. Ite en löydä. Vai muistanko väärin.
OT:
Kävin tuossa Kuusamo-Nykäskylä reissun heittää niin kulutus oli 7,8ltr/100km. Auton mittari näytti 7,2. Löytääkö joku sen topicin missä joskus oli höpinää G:n kulutuksista. Ite en löydä. Vai muistanko väärin.
Voisihan sen kilven ujuttaa takalasille ja pari lediä valaisemaan...Eikä tulisi joka nurkalla samanlaista toteutusta vastaan.
Juu, erittäin nätti asennus... NOT!
Ja ikäväkyllä, nuita näkee erittäin monessa tuuninki autossa joissa perä siloitettu, ja rekisterikilvelle ei yksinkertaisesti ole jaksettu tehdä puskuriin paikkaa.
Jos aloitetaan, niin tehdään se sitten loppuun kunnolla.
Melko kova pyynti näyttää olevan...:)
Pysyy noi pilottitakkiset ja maiharikenkäiset amisviiksiä vielä kasvattelevat pensselit erossa... =D Luonnollisesti jos tosiostaja löytyy niin kyllä siitä vielä viilattavaa löytyy hinnassa(kin)... Talvella ei ole ajoa tuolla ja ens keväänä on varmaan jo uudet suunnitelmat taas. Kolmoskuppaista miettinyt...
Eihän siinä Hannu muuta ku armotonta ettimistä. Niin lakkaa sekin kuume. Jonkun verranhan ne tietenki maksaa. =D
Muutokset lähteneet etenemään pienin askelin. =D
Myös peräpäähän saatu kaivattua muutosta, tänks Golffimake.
Takaluukkuunkin suunnitelmat jo vetämässä, mutta siitä tuonnempana. Putken kans alkaa hermosto mennä,mieleistä ja sopivan hintaista ennen kaikkea vaikea löytää. =)
Onko puskurin värin palauttamiseen muuta "helppoa" keinoa kuin kuumailmapuhallin?
Näillä mennään.
Myös peräpäähän saatu kaivattua muutosta, tänks Golffimake.
Takaluukkuunkin suunnitelmat jo vetämässä, mutta siitä tuonnempana. Putken kans alkaa hermosto mennä,mieleistä ja sopivan hintaista ennen kaikkea vaikea löytää. =)
Onko puskurin värin palauttamiseen muuta "helppoa" keinoa kuin kuumailmapuhallin?
Näillä mennään.
bumber carella vaan huono ominaisuus tahmata tuo sellaiseksi että siihen tarttuu kaikki pöly. Varmimman tuloksen saanee kun ostaa mustaa muovipuskurimaalia (saa esim. motonetistä), tekee pohjat hyvin (lue: puhdistaa vanhat silikonijäämät) ja maalaa. Mulla oli tuossa 309:ssä tommonen operaatio ja hienosti on pysyny. Tietysti väri ei kaikkia miellytä kun uutena ei puskurin muovi ole välttämättä musta. Tokihan tuo proggis vaatii oman aikansa, mutta miksei tekisi kerralla kunnolla niin ei tartte useemmin tehdä näitä helppoja korjauksia? :)
No päivitellääs tätäkin. Tallipuutteen vuoksi mitään isompaa ei olla tehty, lähinnä ulkokuoreen palikkaa hommattu. Koska satuin rakastumaan tähän Golfiin jo hyvän aikaa sitten laitettiin hakuun BBS:n vanteet kokoa 8-9½x15. Koska "budjetti" on rajallinen,kakki ehdokkaat meni hieman yli hinnoittelultaan. =D No,lukiessani projekteja hakuun laitettiin erilaiset "koottavat" vanteet, tosin hieman pysyvämmällä liimalla kiinnitetyt. =D Pitäs alle kokeilla kunhan saa kumit mutta huonolla matematiikkapäällä laskettuna pitäs sopia alle. VAnteet on tarkoitus maalata mustiksi.tuossa se toinen golfi eli noiden sekasikiötä yritetää tehdä.
Myös takaluukku-osastolla on tapahtumassa muutosta. Pääsee vihdoin tuosta isosta puskurista eroon. luukku on maalauksessa peräti saksassa asti, saas nähdä koska tulee takas. tuohon pitäs vielä sitten liimailla feikiksi se musta muoviosa missä lukko normaalisti on. Luukku hommattiin tätä kautta että kiitos myyjälle.
Seuraava muutos on keula,valot toivottavvasti vaihtuu ja puskuria hiemän sipistellään.
Tjaa,jatketaanpa taas seuraavalla kerralla. Ja tänä vuonna aikomus päästä Runiin tällä,viime vuonna valmistuminen myöhästyi viikolla.
Myös takaluukku-osastolla on tapahtumassa muutosta. Pääsee vihdoin tuosta isosta puskurista eroon. luukku on maalauksessa peräti saksassa asti, saas nähdä koska tulee takas. tuohon pitäs vielä sitten liimailla feikiksi se musta muoviosa missä lukko normaalisti on. Luukku hommattiin tätä kautta että kiitos myyjälle.
Seuraava muutos on keula,valot toivottavvasti vaihtuu ja puskuria hiemän sipistellään.
Tjaa,jatketaanpa taas seuraavalla kerralla. Ja tänä vuonna aikomus päästä Runiin tällä,viime vuonna valmistuminen myöhästyi viikolla.
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 117 vierailijaa