taas yksi kakkoskoppa. --Edistystä koneen kanssa--
Valvoja: ffp jäsenet
taas yksi kakkoskoppa. --Edistystä koneen kanssa--
Elikkäs aihiona olis tuollainen vm.85 8v Gti golffi, josta pitäisi saada tehtyä perussiisti kulkuneuvo, muutamien teinihärpätyksien kera :D Eli lähtökohtana oli viime kesänä tämä: http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... t=Golf.jpg
Perussipistelty golffi isoilla puskureilla valoluomella ja 60mm madalluksella. Maalipinta näyttää kuvassa ihmeen hyvältä, mitä se todellisuudessa ei ollut. Kaiken kruunasi eräs papparainen, joka accordillaan vetäisi Prisman parkkipaikalla kuskin kylkeen noin metrin mittaisin naarmun/lommon. Maali lähti paikoittain peltiä myöden.
Merkittömän maskin ehdin tuohon kuvaan mennessä jo värkkäillä, vanhalla leikkaa, liimaa, pakkeloi periaatteella.
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva050.jpg
aluksi ajattelin vain korjata kuskin kyljessä olevan naarmun, mutta sitten alkoi häiritä kaikki pienet ruostepaikat, ja kauttaaltaan kulunut maalipinta muutamien pikku lommojen kera.
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva150.jpg
Kuvassa siis pohjatöitä hieman jo aloiteltu ja kaikkien rakastamat m3-helmatkin ovat jo kiinni :D Kuvassa oven ja takakyljen kohdalta pitkä naarmu jo oiottu, pakkeloitu ja pikkuisen ruiskukittiäkin jo päälle suihkittu. Myös muutama ruostepaikka korjattu kuten oven alareunaan tuli pala uutta peltiä ja takakaaren yläpuolella oli pieni ruostekohta.
Samalla tuli värkkäiltyä myös hieman äänentoistopuolta siistimmäksi. Aluksi tein alkuperäisestä oven säilytyslokerosta paikat infinityn erillissarjan "bassoille"
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva097.jpg
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva105.jpg
myös uudet takavalot tuli hommattua
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva103.jpg
Valot ovat luonnossa kokonaan "valkoiset" Kuvassa on vilkun oranssi kupu jo poistettu tinakolvin avulla. Valojen alaosat näyttävät kuvassa ihmeen punaisilta verrattuna siihen, mitä ne luonnossa ovat.
Kaikkien hommien kesken tuli kuitenkin armeijaan lähtö väliin heinäkuussa, ja kävin sutaisemassa pikaisesti pohjamaalin autoon ikkunalinjasta alaspäin, ettei koko kosla ruostuisi aivan täysin. Armeijan aikana tuli sitten värkkäiltyä kaiken näköistä pientä, mitä lomilla sattui ehtimään/ jaksamaan. Ovenkahvat, kaikki tekstit, merkit, ja takakontin lukkopesä tuli poistettua. Rekisterikilven upotus sai kumminkin jäädä, koska tasaisia kontteja näkee mielestäni jo liiankin usein.
Ovipahvit olisi tarkoitus verhoilla uudestaan, ja takaovipahvit ovatkin jo valmiit. Tässä näyte valmiista pahvista
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... ili005.jpg
Ja tässä pari armeijan jälkeen otettua kuvaa autosta.
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... ili002.jpg
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... ili004.jpg
OHI ON ja työt rakennustyömaalla alkaneet, joten taas on aikaa ja rahaa jatkaa väkertämistä. Näin talvella "projektia" on kuitenkin varsin vaikea jatkaa, joten täytyy löytää lämmin halli jossa näperrellä, ja sellainen on luultavasti nyt tiedossa.
Jos hyvin käy, niin auton kanssa väkertäminen jatkuu pian ja useampien valokuvien kera :) Kännykässä olisi valokuvia melko reilustikkin pohjatöiden eri vaiheista, mutta ei ole tietokoneeseen liitettävää kaapelia, että ne saisin puhelimesta koneella laitettua, eikä muiden topikkien kommenttien perusteella kannata kännykkäkuvia esille laittaakkaan :D
Autoon olisi tarkoitus laittaa g60 kaaret vakiomuovien sijaan, tummennuskalvot pois ja helvetin rumat penkinpäälliset pois kohtuukuntoisten recaroiden päältä, ja väriksi metallihohto oranssi (!) 17" "tiheäpuolaiset" alutecin vanteet odottelevat varastossa, toivottavasti mahtuvat pyörimään :) kaariin on jo tehty jonkin verran lisätilaa joskus aiemmin, mutta suunnitelmissa olisi tehdä vielä lisää tilaa. Ja kyllä, m3-helmat tulee edelleen autoon kiinni. Vakio takalasinlippa tulee myös takaisin, mutta edestä jää valoluomi luultavasti pois tällä kertaa.. ainakin aluksi. Sinkkuvaloja ei tule, sillä tykkään lisäpitkien tuomasta lisävalotehosta :)
Hyviä vinkkejä ja ehdotuksia otan tietysti mielelläni vastaan, ja naljaillakkin saa jos niin mielenne tekee.
Perussipistelty golffi isoilla puskureilla valoluomella ja 60mm madalluksella. Maalipinta näyttää kuvassa ihmeen hyvältä, mitä se todellisuudessa ei ollut. Kaiken kruunasi eräs papparainen, joka accordillaan vetäisi Prisman parkkipaikalla kuskin kylkeen noin metrin mittaisin naarmun/lommon. Maali lähti paikoittain peltiä myöden.
Merkittömän maskin ehdin tuohon kuvaan mennessä jo värkkäillä, vanhalla leikkaa, liimaa, pakkeloi periaatteella.
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva050.jpg
aluksi ajattelin vain korjata kuskin kyljessä olevan naarmun, mutta sitten alkoi häiritä kaikki pienet ruostepaikat, ja kauttaaltaan kulunut maalipinta muutamien pikku lommojen kera.
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva150.jpg
Kuvassa siis pohjatöitä hieman jo aloiteltu ja kaikkien rakastamat m3-helmatkin ovat jo kiinni :D Kuvassa oven ja takakyljen kohdalta pitkä naarmu jo oiottu, pakkeloitu ja pikkuisen ruiskukittiäkin jo päälle suihkittu. Myös muutama ruostepaikka korjattu kuten oven alareunaan tuli pala uutta peltiä ja takakaaren yläpuolella oli pieni ruostekohta.
Samalla tuli värkkäiltyä myös hieman äänentoistopuolta siistimmäksi. Aluksi tein alkuperäisestä oven säilytyslokerosta paikat infinityn erillissarjan "bassoille"
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva097.jpg
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva105.jpg
myös uudet takavalot tuli hommattua
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva103.jpg
Valot ovat luonnossa kokonaan "valkoiset" Kuvassa on vilkun oranssi kupu jo poistettu tinakolvin avulla. Valojen alaosat näyttävät kuvassa ihmeen punaisilta verrattuna siihen, mitä ne luonnossa ovat.
Kaikkien hommien kesken tuli kuitenkin armeijaan lähtö väliin heinäkuussa, ja kävin sutaisemassa pikaisesti pohjamaalin autoon ikkunalinjasta alaspäin, ettei koko kosla ruostuisi aivan täysin. Armeijan aikana tuli sitten värkkäiltyä kaiken näköistä pientä, mitä lomilla sattui ehtimään/ jaksamaan. Ovenkahvat, kaikki tekstit, merkit, ja takakontin lukkopesä tuli poistettua. Rekisterikilven upotus sai kumminkin jäädä, koska tasaisia kontteja näkee mielestäni jo liiankin usein.
Ovipahvit olisi tarkoitus verhoilla uudestaan, ja takaovipahvit ovatkin jo valmiit. Tässä näyte valmiista pahvista
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... ili005.jpg
Ja tässä pari armeijan jälkeen otettua kuvaa autosta.
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... ili002.jpg
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... ili004.jpg
OHI ON ja työt rakennustyömaalla alkaneet, joten taas on aikaa ja rahaa jatkaa väkertämistä. Näin talvella "projektia" on kuitenkin varsin vaikea jatkaa, joten täytyy löytää lämmin halli jossa näperrellä, ja sellainen on luultavasti nyt tiedossa.
Jos hyvin käy, niin auton kanssa väkertäminen jatkuu pian ja useampien valokuvien kera :) Kännykässä olisi valokuvia melko reilustikkin pohjatöiden eri vaiheista, mutta ei ole tietokoneeseen liitettävää kaapelia, että ne saisin puhelimesta koneella laitettua, eikä muiden topikkien kommenttien perusteella kannata kännykkäkuvia esille laittaakkaan :D
Autoon olisi tarkoitus laittaa g60 kaaret vakiomuovien sijaan, tummennuskalvot pois ja helvetin rumat penkinpäälliset pois kohtuukuntoisten recaroiden päältä, ja väriksi metallihohto oranssi (!) 17" "tiheäpuolaiset" alutecin vanteet odottelevat varastossa, toivottavasti mahtuvat pyörimään :) kaariin on jo tehty jonkin verran lisätilaa joskus aiemmin, mutta suunnitelmissa olisi tehdä vielä lisää tilaa. Ja kyllä, m3-helmat tulee edelleen autoon kiinni. Vakio takalasinlippa tulee myös takaisin, mutta edestä jää valoluomi luultavasti pois tällä kertaa.. ainakin aluksi. Sinkkuvaloja ei tule, sillä tykkään lisäpitkien tuomasta lisävalotehosta :)
Hyviä vinkkejä ja ehdotuksia otan tietysti mielelläni vastaan, ja naljaillakkin saa jos niin mielenne tekee.
Viimeksi muokannut Vinki, 5.9.2006 10:51. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
Ite en oo livenä g60 kaaria noihin helmoihin päässy vielä mallaamaankaan. Mikäs siitä niin vaikeaa tekee? Toinen vaihtoehto on laittaa täysin jotku eri kaaret, kuin golffin, mutta tuskin... Nuo vakiomuovikaaret sai ainakin passaamaan noihin helmoihin varsin helposti...
Ja väri tulee todellakin pysymään, ku maalit ovat jo kaapissakin ;)
Niin tosiaan tuosta äänentoistosta:
Tuollaiset a-pilariasennukset tuli värkkäiltyä, samassa kuvassa myös kojelauden päälle tuleva palikka. Pilareihin tulee siis Infinityn erillissarjan diskantit ja kojelautaan Lanzarin 3" keskiäänet.
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... nja001.jpg
Tuohon lanzarin keskiäänisen päälle sopii muuten juuri ja juuri kakkoskopan maskissa oleva vw-merkki, joten kaksi kromista sellaista olisi hakusessa... saa nätit kaiutinritilät ;)
Ja auton kontista löytyy pari vahvistinta ja vararengaskoteloon tungettu 12" subi
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva151.jpg
Subi on täysi paska. MIK merkiltään, ja tulee todellakin vaihtumaan ennen ensi kesää. Vahvistimista sen verran, että toinen on merkiltään Audio Logic ja tehoiltaan 4*150w ja soittaa infinityn erillissarjaa, sekä hattuhyllylle aikanaan tulevaa toista erillissarjaa. Subbaria taas soittaa Blaukkarin 700wattinen vahvari. Siitäkään en mallia muista, kun olen niin kauan sitten senkin ostanut.
Hyviä 12" subi ehdokkaita, hintaluokassa alle 200€ ? ja SPL PRO ei ole hyvä merkki ;)
Ja väri tulee todellakin pysymään, ku maalit ovat jo kaapissakin ;)
Niin tosiaan tuosta äänentoistosta:
Tuollaiset a-pilariasennukset tuli värkkäiltyä, samassa kuvassa myös kojelauden päälle tuleva palikka. Pilareihin tulee siis Infinityn erillissarjan diskantit ja kojelautaan Lanzarin 3" keskiäänet.
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... nja001.jpg
Tuohon lanzarin keskiäänisen päälle sopii muuten juuri ja juuri kakkoskopan maskissa oleva vw-merkki, joten kaksi kromista sellaista olisi hakusessa... saa nätit kaiutinritilät ;)
Ja auton kontista löytyy pari vahvistinta ja vararengaskoteloon tungettu 12" subi
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... uva151.jpg
Subi on täysi paska. MIK merkiltään, ja tulee todellakin vaihtumaan ennen ensi kesää. Vahvistimista sen verran, että toinen on merkiltään Audio Logic ja tehoiltaan 4*150w ja soittaa infinityn erillissarjaa, sekä hattuhyllylle aikanaan tulevaa toista erillissarjaa. Subbaria taas soittaa Blaukkarin 700wattinen vahvari. Siitäkään en mallia muista, kun olen niin kauan sitten senkin ostanut.
Hyviä 12" subi ehdokkaita, hintaluokassa alle 200€ ? ja SPL PRO ei ole hyvä merkki ;)
http://www.powerset.fi/autohifi/spldyna ... o-12-1.jpg
12"
2 x 250W
2 x 2
39 Hz
0.5
38.8 l
210e @ powerset.fi
tossa hintaluokassa varmasti todella hyvä subbari
12"
2 x 250W
2 x 2
39 Hz
0.5
38.8 l
210e @ powerset.fi
tossa hintaluokassa varmasti todella hyvä subbari
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
mattamustalla spreillä maalattu palikka. Ei mitään kummempaa :)
vwtyp: Kyllähän siitä ainaki tarkotus ois tulla ihan siisti peli, mutta vaikee mennä vielä sanomaan. Näkee sitte ens kesänä, jos siihen mennessä valmiiks saa..
Löytyis ny perhana jo lämmin halli... Kävin eilen yhtä tutkimassa, eikä todellakaan ollut sitä, mitä on hakusessa...
Varmaan tulee pääasiassa kaikkea pientä vaan näpräiltyä nyt siihen asti, että saa auton johonki lämpimään paikkaan, missä pystyy jatkaa korin kanssa näpertämistä..
vwtyp: Kyllähän siitä ainaki tarkotus ois tulla ihan siisti peli, mutta vaikee mennä vielä sanomaan. Näkee sitte ens kesänä, jos siihen mennessä valmiiks saa..
Löytyis ny perhana jo lämmin halli... Kävin eilen yhtä tutkimassa, eikä todellakaan ollut sitä, mitä on hakusessa...
Varmaan tulee pääasiassa kaikkea pientä vaan näpräiltyä nyt siihen asti, että saa auton johonki lämpimään paikkaan, missä pystyy jatkaa korin kanssa näpertämistä..
Mulla on tuommonen SPL Dynamics Pro12D4 ollut autotallin nurkassa jo toista vuotta ja silloin aktiiviaikoinaan rämisytti kakkiksen peräkonttia 600W vahvistimella ihan kiitettävästi d:)
Ei mutta hyvin se minusta soi pienemmälläkin äänenvoimakkuudella tuommoseksi vähän äänenpaine-elementin suuntaan vivahtavaksi suppariksi. Ehdottomasti oli hintansa arvoinen kampe.
Ei mutta hyvin se minusta soi pienemmälläkin äänenvoimakkuudella tuommoseksi vähän äänenpaine-elementin suuntaan vivahtavaksi suppariksi. Ehdottomasti oli hintansa arvoinen kampe.
Nojoo... jotain pientä päivitystä. Eli tuli hommattua uudeksi soittimeksi JVC:n KD-DV6101, elikkäs dvd-soitin. Näyttö hommataan sitte ens tilistä ;)
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... tos002.jpg
Autolle en juurikaan mitään ole päässyt tekemään, sillä hallia nyt ei sitten ole tullut vieläkään vuokrattua.. kun tuntuvat sopivan hintaiset olevan kiven alla. Pikkuisen olen
autoa koittanut hioa. Mutta näillä keleillä kittaukset saa luonnollisesti unohtaa. Joten...Parempia kelejä/ halvempia halleja odotellessa...
17" vanteita sovittelin tuossa alle, ja totesin, että tilaa joutuu tekemään kovalla kädellä, entisistä kaarimuokkauksista huolimatta. Saa nähdä tuleeko edes jätettyä noita vakiokaaria, vai tuleeko jotain muuta tilalle...
Sellainen kysymys olisi noista soittimen johdoista, että mikähän johto mahtaa olla tuollainen vaaleanvihreä, jossa lukee parking brake??
http://photobucket.com/albums/f274/Vine ... tos002.jpg
Autolle en juurikaan mitään ole päässyt tekemään, sillä hallia nyt ei sitten ole tullut vieläkään vuokrattua.. kun tuntuvat sopivan hintaiset olevan kiven alla. Pikkuisen olen
autoa koittanut hioa. Mutta näillä keleillä kittaukset saa luonnollisesti unohtaa. Joten...Parempia kelejä/ halvempia halleja odotellessa...
17" vanteita sovittelin tuossa alle, ja totesin, että tilaa joutuu tekemään kovalla kädellä, entisistä kaarimuokkauksista huolimatta. Saa nähdä tuleeko edes jätettyä noita vakiokaaria, vai tuleeko jotain muuta tilalle...
Sellainen kysymys olisi noista soittimen johdoista, että mikähän johto mahtaa olla tuollainen vaaleanvihreä, jossa lukee parking brake??
Viimeksi muokannut Vinki, 24.2.2006 18:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Noniin... hommat on taas vähä nytkähtäny eteenpäin. Auto on nyt pohjamaalissa (on muuten viimeinen kerta kun käytän inertaa pohjamaalina) ja vesihionta edessä. Pohjamaalatusta autosta ei valitettavasti ole vielä näyttää kuvaa, kun ei ollut kameraa mukana. Ensi viikolla sitten..
Keskikonsoli alkaa olla valmis, eli siihen on nyt istutettuna 9" näyttö. Näytön "alusta" on tehty filmivanerista, joka on sitten kuidutettu konsoliin kiinni. Koko hirvitys lopuksi verhoiltu tummalla huovalla.. Näytön ympärille on ruuvattu messinkiruuveilla kiinni rosterista leikattu kehys..
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... rent=o.jpg
ja kun niistä vanteista oli jossain vaiheessa puhetta, niin tuossa on kuva talviruoskasta jossa on kyseiset golffin alle menevät vanteet alla..
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... emu002.jpg
Eli alutecin Zero:t on kyseessä 17" koossa, ja päällä on 205/40-17 kumit..
Tuotakaan bemaria ei minulla enään ole kun kolautin öljypohjan halki jossain --> Alakerrasta vähintään laakerit entiset, eikä rahaa/innostusta riitä korjaamiseen/ korjauttamiseen..
Golffiin olisi seuraavana tarkoitus vaihtaa uusi jakopäänremmi ja kiristin ja sen jälkeen sitten katsoa, onko pakosarja halki, vai vuotaako pakosarjantiiviste..
Keskikonsoli alkaa olla valmis, eli siihen on nyt istutettuna 9" näyttö. Näytön "alusta" on tehty filmivanerista, joka on sitten kuidutettu konsoliin kiinni. Koko hirvitys lopuksi verhoiltu tummalla huovalla.. Näytön ympärille on ruuvattu messinkiruuveilla kiinni rosterista leikattu kehys..
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... rent=o.jpg
ja kun niistä vanteista oli jossain vaiheessa puhetta, niin tuossa on kuva talviruoskasta jossa on kyseiset golffin alle menevät vanteet alla..
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... emu002.jpg
Eli alutecin Zero:t on kyseessä 17" koossa, ja päällä on 205/40-17 kumit..
Tuotakaan bemaria ei minulla enään ole kun kolautin öljypohjan halki jossain --> Alakerrasta vähintään laakerit entiset, eikä rahaa/innostusta riitä korjaamiseen/ korjauttamiseen..
Golffiin olisi seuraavana tarkoitus vaihtaa uusi jakopäänremmi ja kiristin ja sen jälkeen sitten katsoa, onko pakosarja halki, vai vuotaako pakosarjantiiviste..
oikein ounasteltu... takapuolelta on muoville näytetty vähän kolvia, ja etupuolelta on sauma kitattu umpeen... ja kuten kuvasta näkyy niin mittarithan siinä on kiinni. Tuo palikka nyt joka tapauksessa lähtee kävelemään, koska soitinta ei enää oikein voi laittaa tuohon keskikonsoliin, ku on tuo näyttö. Normaali alkuperäinen muovikehys on mittaristossa jo paikoillaan, ja johdot vedettynä sinne..
Noniin hommat vähän edistyneet.. Helmat, puskurit, kaaret yms. pientä osaa on jo maalissa, ja olisi saatu koko autokin maalattua, ellei maali olisi loppunut harmittavasti kesken.. Kattoa pitää vielä huomenna maalata uusiksi. Kuviakin on valmiista osista, mutta autosta ei ole vielä "maalauksen" jälkeen kuvaa, koska en muistanut ottaa kameraa kaverin tallille mukaan.. Maalausjälki on varsin hyvää "autotallipinnaksi" sillä mitään varsinaista imua tai vastaavaa ei talliin saanut kyhättyä, joten maalinpöly oli aivan valtava..
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... ffi002.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... ssa004.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... ssa005.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... ssa009.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... ffi002.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... ssa004.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... ssa005.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... ssa009.jpg
-
- -
- Viestit: 149
- Liittynyt: 23.1.2006 17:31
Njoo... alkais auto pikkuhiljaa olemaan kasassa, ja kävin katsastamassakin tänään.. napsahti jarruletku testissä poikki :( eli ei tullut leimaa vielä, mutta kuvia sentään tulee nyt..
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... h=imgAnch1
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... h=imgAnch1
Vanteet vielä pitää vaihtaa niihin 17:siin ja sisustaa pitää vielä kasailla..
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... h=imgAnch1
http://s49.photobucket.com/albums/f274/ ... h=imgAnch1
Vanteet vielä pitää vaihtaa niihin 17:siin ja sisustaa pitää vielä kasailla..
maskilippa on varastossa siltä varalta, että huvittaa se joskus laittaa, ja kirkasoptiikka-akvaarioita ei tule.. todistaa jo tarpeeksi hyvin jotain Fk:n kamojen laatua noi kirkkaat etuvilkut jotka oli ensimmäisten sateiden jälkeen täynnä vettä! Pitää ottaa ne irti ja vetää niihin kirkas silikoni joka saumaan, jos vaikka alkaisivat pitämään.. Kirkasoptiikkavaloilla on kuulemani mukaan myös paljon huonompi näkyvyys kuin vakiolyhdyillä, tiedä sitten..
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
kyllä se alahelma pysyy ihan mustana, koska se kumminkin tulee saamaan osumaa silloin tällöin, eikä viittis aina olla paikkamaalaamassa.. ja valoluomi saattaa tulla jossain vaiheessa, mutta tällä hetkellä olen kyllästynyt siihen :P
Mitäs sitä isolasiovia laittamaan, ku niitä on jo kaikilla? =)
ja olis kova homma taas silottaa ovenkahvat pois..
Mitäs sitä isolasiovia laittamaan, ku niitä on jo kaikilla? =)
ja olis kova homma taas silottaa ovenkahvat pois..
Pikkuhiljaa edistystä koneen kanssa. Päädyin metsästämään uuden alakerran koneeseen, ja nyt on reilu 100tkm ajettu alakerta hallilla. Koneen tyyppi on GU ja se on passatista peräisin joten melkoinen liuta tavaraa meni vaihtoon. Koneeseen tuli lähes kaikki uudet tiivisteet, uusi sachsin kytkin, ja paljon uusia pultteja ja muttereita :-) nyös yksi korvake meni vaihtoon, kun oli jostain syystä päässyt murtumaan.
Kone alkaa pikkuhiljaa olemaan kasassa, ja loppuviikosta pitäisi nostaa se keulille.
Jospa se auto pian jo rupeisi kestämään....
Kuvia en ole ottanut, kun ei juurikaan ole mitään kuvattavaa. Ei ketään huvita paskaista konetta katsella, kun ei nyt ole mitään intoa ruveta sitä konetta kiillottelemaan/ maalailemaankaan...
Kone alkaa pikkuhiljaa olemaan kasassa, ja loppuviikosta pitäisi nostaa se keulille.
Jospa se auto pian jo rupeisi kestämään....
Kuvia en ole ottanut, kun ei juurikaan ole mitään kuvattavaa. Ei ketään huvita paskaista konetta katsella, kun ei nyt ole mitään intoa ruveta sitä konetta kiillottelemaan/ maalailemaankaan...
nostetaan nyt tämäki vaikka ylös "pikku" tauon jälkeen..
Tuohon vaihtokoneeseen tuli nyt loppujen lopuksi laitettua uudet laakerit, männänrenkaat, lohko hoonattiin, kampiakseli hiottiin.. kansi myös hiottiin, putsailtiin, venat hiottiin yms. kone on kasassa ja toimii! Pian vois viedä auton taas konttorille näytille, ja kesäksi ajoon.. :)
Etupuskurin joutuu maalaamaan uudestaan... on jostain ottanu paikallaan osumaa hallilla talven aikana.. :(
Jotain kuviakin saattais löytyä..
Tuohon vaihtokoneeseen tuli nyt loppujen lopuksi laitettua uudet laakerit, männänrenkaat, lohko hoonattiin, kampiakseli hiottiin.. kansi myös hiottiin, putsailtiin, venat hiottiin yms. kone on kasassa ja toimii! Pian vois viedä auton taas konttorille näytille, ja kesäksi ajoon.. :)
Etupuskurin joutuu maalaamaan uudestaan... on jostain ottanu paikallaan osumaa hallilla talven aikana.. :(
Jotain kuviakin saattais löytyä..
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 274 vierailijaa