Polo 86c classic -83- saa poistaa

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

Polo 86c classic -83- saa poistaa

ViestiKirjoittaja MikaK » 22.1.2006 15:17

Pistetään nyt tännekkin jotain kuvia ja tekstiä projektista.
Polon hommassin noin vuosi sitten ja kesällä pistin sen uudestaan rekisteriin.
ja nyt pitäisi vähän rakennella kesää varten saa nyt nähdä mitä tästäkin tulee =)
Muutokset painottuu pääasiassa alustaan ja kori pidetään alkuperäisenä pieniä muutoksia lukuunottamatta. Vanteet tuli tässä hommattua eturenkaat pitäis ostaa uudet vanhat kun on sliksit jostain syystä ja alustaa tässä on tullut etsittyä.

Kuvia löytyy Täältä ja
Talven 06/07 projekti kuvat löytyy Täältä
Viimeksi muokannut MikaK, 3.1.2021 17:19. Yhteensä muokattu 9 kertaa.

Wolle
-
Viestit: 557
Liittynyt: 10.10.2005 14:45

ViestiKirjoittaja Wolle » 22.1.2006 15:44

alustaa tässä on tullut etsittyä


Kuvien perusteella on aihettakin madallukseen... :)

xite
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 14.3.2004 19:16

ViestiKirjoittaja xite » 22.1.2006 16:25

Perskeles toihan on korkeampi kun oma vento! Se on jo paljon :) Asiasta Kasslerin rintapalaan, mitkä vanteet nuo on ?

P.i.t
-
Viestit: 2028
Liittynyt: 15.5.2004 19:23

ViestiKirjoittaja P.i.t » 22.1.2006 18:30

tä? eikö muka oo yhtään näkyvää ruostetta?...prkl itellä kun aikanaan paljastui muovikaarien alta hipsun tekosia =)

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 22.1.2006 18:35

Vanteet on acp 7&8x14 ja pientä pintaruostetta on takakaarissa mutta siihen se jääkin. =) ja onneksi ei ole ollut muovikaaria

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 3.3.2006 19:55

Pistetään nyt pitkästä aikaa jotain väliaika tietoja =)

Nämä tuli Tänään
Viimeksi muokannut MikaK, 16.8.2006 18:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

laene
-
Viestit: 357
Liittynyt: 24.7.2003 7:32

ViestiKirjoittaja laene » 3.3.2006 20:50

Onko auton väri mexico beige? Itellä ton värinen steilheck tallissa.

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 5.3.2006 10:43

Ei kyllä mitään hajua. voi ollakin.

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 19.3.2006 11:41

Sivuille on tullut lisäiltyä muutama uusi kuva alustasarja asennettuna
Maavaraakin jäi mukavat 8cm.
Seuraavaksi pitäis uusia jarrut että saa polon muutoskatsastus kuntoon.

arc
-
Viestit: 3083
Liittynyt: 23.7.2003 23:39
Viesti:

ViestiKirjoittaja arc » 19.3.2006 14:30

näyttää hyvältä alustan kanssa!

xite
-
Viestit: 1412
Liittynyt: 14.3.2004 19:16

ViestiKirjoittaja xite » 19.3.2006 20:18

Ilkeän näköinen :) Toimii ;)

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 16.8.2006 18:58

niin se kesä vain menee tullut lähinnä vain ajeltua niin kuin kuuluukin =)
Tälläinen polo on nyky kunnossa.

Tälläiset tuli tänään saa sitten nähdä koska ne saa asennettua mutta kai talvella viimmeistään kun pitää vähän muutakin päivittää siinä samalla ;)

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 17.8.2006 7:21

Hyvännäköistä... Tuommosen polon kanssa pääsee oossomiksi pikkurahalla. Tosin veikkaan että vanteet+renkaat, alusta ym. on moninkertaistanut ko. auton arvon, mutta sehän ei haittaa mitään.

Tälläiset tuli tänään saa sitten nähdä koska ne saa asennettua mutta kai talvella viimmeistään kun pitää vähän muutakin päivittää siinä samalla ;)

Tekniikkapäivitys? =)

Minkäs verran tuommoseen löytyy kromihilpettä; ei ole tainnut esim. derbyssäkään juuri kromista ikkunalistaa tms. olla...?

Alkaa tuon kopan polot, etenkin alkupään mallit, olla jo hieman harvinaisempia tien päällä. Etenkin pikku laitolla paranneltu yksilö kyllä pistää heti silmään.

SamuliS
-
Viestit: 208
Liittynyt: 25.10.2004 17:04

ViestiKirjoittaja SamuliS » 17.8.2006 12:07

hieno Polo, nostan hattua vaivannäöstä. Oliskohan noiden haalenneiden mustien muovi osien mustaaminen iso homma? Tekis ulkonäköön paljon.

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 17.8.2006 16:14

Kiitoksia, onhan nuo osat moninkertaistanut auton arvon moninkertaisesti mutta sellaista tämä harrastus on =) ja lisää mennee varmasti.
Tekniikkaan ym.. pientä olis tarkotus päivittää mutta en sano vielä että miten =) laitan sitten tänne lisä infoa jos jotain tulee.
ja noita muoviosia tuli keväällä vähän mustattua mutta se on taas vähän haalistunut kesän aikana mutta pitää tuossa jossain vaiheessa ehostaa.

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 17.8.2006 22:53

Maskin kun vetää vaikka kiiltävällä/puolikiiltävällä mustalla niin siitä tulee "uus". Puskurin ehostamiseen kokeilisin jotain siihen tarkoitettua ainetta... Isot pojat lämmittäis kuumailmapuhaltimella mutta kehotan ensin testaamaan sitä menetelmää jonnekin. Puhaltimen suutin täytyy olla sopivan mallinen ettei tule laikukas lopputulos eikä saa puhaltaa liian läheltä.

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 17.8.2006 22:56

Juups =) tuota kuumailmapuhallinta on itse tullut käytettyä.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 18.8.2006 8:11

Yllättävän tyylikäs sivulinja. Erittäin hillitty. Sen sijaan keula kaipaa hoitoa. Itselläni oli kauan aikaa sitten -82 polossa korinvärinen puskuri ja maski.

Lampunpesimet eivät ainakaan paranna ulkonäköä.

Nuo -83 mallin tangon päässä keikkuvat peilit ovat mielestäni paljon rumemmat kuin vielä -82 -mallissa, jossa ne olivat suoraan kiinni ovikolmiossa.

Noillekin voisi antaa korin värin.

Omassani oli myöhemmin facelift -malliset pyöreät lamput, makuasia, mutta voisi sopia tuohon kliiniin linjaan paremmin.
Konepellin etureunan lista näyttäisi puuttuvan. Se peittäisi tuon aukon lamppujen yläpuolella. Alunperin se on musta > korinväriin.
Edit: tuollahan se lista taisi galleriassa näkyä.

PolskiG40
-
Viestit: 78
Liittynyt: 23.7.2003 22:28

ViestiKirjoittaja PolskiG40 » 18.8.2006 8:32

Maalailin oman polon puskurit ja muut muoviosat bilteman mustalla muovimaalilla...
Profiilissani pitäis näkyä polon keula ilman pesureita, parantaa kyllä ulkonäköä.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 18.8.2006 9:24

Juuri noin ja sitten rikittelee tuon merkin poikkeen maskista. Rakenteleehan ne poijjaat kolmosiin kaikenlaisia pahapoika -konepeltejä, eiköhän tuollaiseenkin kävisi. Golffeissa on noita ripsilippoja, kaipa tuohonkin saa.

PolskiG40
-
Viestit: 78
Liittynyt: 23.7.2003 22:28

ViestiKirjoittaja PolskiG40 » 18.8.2006 10:02

Poloon jos tekee paha poika peltiä niin jää ikävästi pieni tyhjä kolo tuohon umpion yläkulmaan, jollei jatka peltiä sivuille? lipalla tuo kolo peittyy hyvin

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 18.8.2006 15:49

juu itselläkin on käynyt mielessä pesurien poisto mutta katsoo nyt mitä saa talven aikana tehtyä. etusijalla on kuitenkin alusta/pohja ja konehuoneen sisältö. noita pintapuolen muutoksia kerkiää sitä tekemää myöhemminkin talvella tai kesällä.

Boser
-
Viestit: 707
Liittynyt: 23.7.2003 12:06
Viesti:

ViestiKirjoittaja Boser » 18.8.2006 18:20

tai hankkii johtaja auton missä ei ole pesureita valmiina ;)

jii_bee
-
Viestit: 2414
Liittynyt: 19.8.2003 21:00

ViestiKirjoittaja jii_bee » 18.8.2006 19:26

Tai ostaa uuden puskurin vaikkapa Motonetistä... niissäkään ei ole pesureita/reikiä niille.

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 19.8.2006 11:49

niin konstit on monet tuossakin noitakin poloja on itsellä kolme että kyllä niistä puskureita saa yks olisi kromi listolla mutta ne on mennyt huonoksi.

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 26.9.2006 18:01

Kyllä tämä tästä pikku hiljaa =) Nyt pitäisi saada tuo pohja fiksattua elikkä ruosteet pois ja massaus ym..
Tässä vielä kuva ajokunnossa ja
Tässä Jo purettuna hyvässä kunnossahan tuo pohja on ikäisekseen.

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 7.10.2006 18:52

Pohja rupee olemaan putsattuna ja maalattuna massauksen kun sais tehdyksi tässä joku päivä. ja koneenkin vois joku päivä hakea ;)

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 7.10.2006 20:58

Minkälainen oli pohja polossasi? Oliko paljon ruostetta?

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 7.10.2006 21:55

^^^Tuossa on jonkinmoinen kuva , Hitsata ei tarvitse mistää pientä pinta ruostetta oli lähinnä tuossa takaaksilan seutuvilla mutta nyt ei enää siinäkään =)
Tollainenkin sielä löytyi mutta ei kyllä pistetä takaisin =)

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 7.10.2006 22:52

Pisti silmään tuo paisuntasäiliön puuttuminen. Oliko sulla sitä ollenkaan vai onko tuo nesteen lisäys alkuperäisenä muka suoraan jäähdyttimeen? Koskaan nähnyt poloissa vastaavaa.. :)

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 8.10.2006 10:15

Juu suoraan jäähdyttimeen. uusimmissa on sitten tuo paisunta säiliö. itsellä on kaikissa poloissa juuri tuo että lisätään neste suoraa jäähdyttimeen.
Vois kyllä vaihtaa kans sellaiseen jäähdyttimeen missä olis tuo paisunta säiliö mutta onko siitä sitten mitään varsinaista hyötyä?

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 8.10.2006 12:10

Eikait siitä mitään varsinaista hyötyä ole. Paisari on sitten vaan pollottamassa jarrutehostimen päällä. Täyttää vaan ennestään ahdasta konehuonetta. Ja miten katoinkaan että tuo sun jäähdytin on vähän pitempi kuin omani.. Missä malleissa sitten eripituiset? Eikös siellä ole kiinnityskohdat kolmelle eri pituudelle?

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 8.10.2006 12:17

Niin , en sitten ole tarkemmin katsellut noita jäähdyttimien pituuksia.

Smigi
-
Viestit: 16
Liittynyt: 27.12.2003 2:40

ViestiKirjoittaja Smigi » 8.10.2006 12:49

Jäähdyttimien pituuksissa ei vissiin muuten oo eroa mutta siinä paisuntasäiliöttömässä versiossa säiliö on tavallaan siinä syylärin päässä. Omassa oli sellaanen pitempi. Mutta nythän mun Poloinen on MikaK:n "helläs" huomas...

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 8.10.2006 13:01

Tuollahan se lepää =) Kävin mittailemassa ja smigin ja tuossa projektissa on jäähdyttimen kennon leveys 43cm ja 3:nessa polossa oli 38cm
Leveimmässä mallissa on vissiin 53cm
Tuossa kuva pohjasta tämän hetkisessä kunnossa.

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 8.10.2006 15:07

Hyvältä se näyttää. Ei muuta kuin kunnon massat pohjaan niin kestää taas muutaman vuoden. :)

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 8.10.2006 15:23

Niin toivotaan näin otetaan sitten työn alle uudestaan jos ruostetta ilmenee =)
Sekin jo säästää kun tuokin on vain kesäkäytössä.
Nyt on kotelosuojat pistettynä.

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 8.10.2006 17:34

No niin sai sen massauksen vihdoin ja viimmein valmiiksi
Tossa Kuva massatusta pohjasta.

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 11.10.2006 18:05

Jees nyt pohja olis pientä viimmeistelyä vaille valmis
Jotain muutakin tuli eilen ostettua tuonne konehuoneen täytteeksi mutta siitä myöhemmin lisää ;)

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 11.10.2006 23:44

Eihän tuommosella pohjalla raaski kohta ajaa ollenkaan. :)

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 12.10.2006 21:18

Kyllä sillä kesällä raaskii =) vähän siistimmän näköinen nuon maalattuna kuin se vakio musta massa. nyt pitäs hommata 5v vaihteisto jostain niin projektia vois vähän jatkaa, autotallin laattiakin on vielä vähän kesken niin sekin pitäs saada valmiiksi niin saa volsun sisätiloihin.

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 22.10.2006 17:10

Kyllä se siitä autotallin laattia rupee olemaan valua vaille valmis. Saadaan romut sisälle =) Laatikon sovitus on seuraavaksi ja sais tuon tallin valmiiksi niin hyvä olis =)
Viimeksi muokannut MikaK, 3.12.2006 12:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 22.10.2006 17:28

Voi hyvää päivää Mika. :D

Mikä on uuden tekniikan luovuttaja? Ja mitä tehdas lupaa tuolle moottorille potkua?

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 22.10.2006 17:33

Hyvää päivää =D
moottori on vm:2002 golf 4
105hp pitäis olla potkua. siinä on sitten vielä vähän varaa nostaa jos ei riitä :)

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 22.10.2006 17:42

No jos tuossa on jo melkein tuplaten enemmän tehoa kuin vakiossa niin eiköhän tuolla vähänaikaa pärjää. Mutta nälkä kasvaa syödessä..

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 22.10.2006 17:44

juu eiköhän se piisaa =) sais nyt edes ajokuntoon tuolla koneella niin hyvä olis mutta onhan tässä koko talvi aikaa.

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 22.10.2006 19:48

Mitä moottorinohjausjärjestelmää on tarkoitus käyttää?

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 22.10.2006 21:04

juu vakion boksin olis voinut ostaa mutta johdot pitäis vetää muutenkin uusiksi ja taitaa olla ajonestokin vielä. Megasquirt on ollut mieles toki tuohonkin vois laittaa vaikka tuplat mutta. katsotaan nyt

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 22.10.2006 21:26

Tuplat vaan niin eipähän mene turhan monimutkaiseksi.. Ja samalla vähän niitä piilossa olevia oreja esiin.. ;)

vildur
-
Viestit: 462
Liittynyt: 1.7.2005 14:53

ViestiKirjoittaja vildur » 2.12.2006 14:29

oisko mahollista saada tietää tämän auton värin nimi ja värikoodi??

MikaK
-
Viestit: 225
Liittynyt: 23.7.2003 17:13

ViestiKirjoittaja MikaK » 3.12.2006 12:16

Onhan se, Mexico beige ja LE1M


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa