Corrado "GTI" -96 *MYYTY*
Valvoja: ffp jäsenet
Corrado "GTI" -96 *MYYTY*
- Tälläinen peli tuli virosta haettua, auto oli tullut edellisenä päivänä saksasta virolaiseen autoliikkeeseen.
- Auto on viimeisimpiä Corradoita joita on valmistettu (Käyttöönottopäivä 15.7.96)
- Moottorina on 2.0 8V 85kw kone.
Tähän asti laitetut osat:
Alusta:
- FK AK Säädettävä 55-85mm
- 17" Masitaly AT Roger 7,5 205/40 Goodeyer F1 Eagle
- 16" Alessio Giro (grafiitin harmaat) 205/50 Nokian Q kitkat (Talvi)
- Spacerit etu 16mm taka 20mm
Kori:
- Merkitön maski ja lippa (korinvärissä)
- Chrystal puna/valko takavalot
- Chrystal sivuvilkut
- 4" rosteri takavaimennin
Tulossa:
- Takalasinlippa
- Helmat??
- ...
- Auto on viimeisimpiä Corradoita joita on valmistettu (Käyttöönottopäivä 15.7.96)
- Moottorina on 2.0 8V 85kw kone.
Tähän asti laitetut osat:
Alusta:
- FK AK Säädettävä 55-85mm
- 17" Masitaly AT Roger 7,5 205/40 Goodeyer F1 Eagle
- 16" Alessio Giro (grafiitin harmaat) 205/50 Nokian Q kitkat (Talvi)
- Spacerit etu 16mm taka 20mm
Kori:
- Merkitön maski ja lippa (korinvärissä)
- Chrystal puna/valko takavalot
- Chrystal sivuvilkut
- 4" rosteri takavaimennin
Tulossa:
- Takalasinlippa
- Helmat??
- ...
Viimeksi muokannut Enliz, 24.11.2006 12:42. Yhteensä muokattu 19 kertaa.
^ aika identtinen noitten dietrichien kanssa,mitä täälläkin on muutamissa kulkineissa.Alareijät oli hivenen kantikkaammat ja sivut oli tasaiset.Itse sellaista meinasin tai sitten seidliltä sellaista jossa oli II koppasen vilkut,mutta rahatilanne oli silloin se,että hain vaan III koppasen kolaripuskurin ja siirsin kolot tohon dietrichin lasikuituiseen. Eli tein sen mitä ei kuulemma saa tehdä,eli liitin muovia lasikuituun.No olen aina ollut vastarannan kiiski...
On niitä ainakin kahta kokoa, plus sitten on vielä ainakin se JET-malleissa käytetty missä on 'reikä' mikä on myös mielestäni saman korkuinen kuin se pienempi. Vuosimallin/mallin mukaan taitaa tuo korkeus mennä.
Itsellä tuo 'pidempi' ja 50mm madalluksella vajaa 8cm päässä se raapii maata, ei suositeltava huonoille teille.
[edit] Pikkuisella 10sec etkan tavaamisella näytti että -94 asti olisi 90mm korkea lippa, ja -95 vaihtuu 50mm korkeaan. Hintaero vissiin matalemman hyväksi todella iso (nykyään), niin sen takia monet varmasti vaihtunut tuohon matalempaan ajan saatossa kun on raavittu piloille.[/edit]
Itsellä tuo 'pidempi' ja 50mm madalluksella vajaa 8cm päässä se raapii maata, ei suositeltava huonoille teille.
[edit] Pikkuisella 10sec etkan tavaamisella näytti että -94 asti olisi 90mm korkea lippa, ja -95 vaihtuu 50mm korkeaan. Hintaero vissiin matalemman hyväksi todella iso (nykyään), niin sen takia monet varmasti vaihtunut tuohon matalempaan ajan saatossa kun on raavittu piloille.[/edit]
Läpivienti löytyy kuskin jalkotilasta kun ottaa ne lokerot iri. Niitä on siinä kaksi vierekkäin sen ison johtonipun vieressä. Itse vedin toisesta 25mm piuhan läpi ja sitten vaan jalkalistan kautta takakonkkiin, kyllä sinne ihan kivasti mahtuu.Corradon kylkilistat on varmaan liimattu? Pitäis poistaa ne.
Sen verran mites noi hifien piuha vedot ootte toteuttaneet, hyvä läpivienti virtapiuhalle akulta konttiin?
Ainakin lokarin lista on vain liimattu.
ei se listojen poisto ole mikään hirveä homma.Itse poistin ne sen takia,kun yhden alla oli ruostetta ja sitä lista irroitettaessa lähti maalia irti ovesta ruosteen johdosta.
Kuumailmapuhaltimella lämmitin ja samalla vedin irti,puolet liimoista jäi. Hienosti lähti. Ja kun oli viikon loppu ei ollut toffee laikkaa käytössä,kun en töistä muistanut mukaan ottaa. Kuumilma puhaltimella liimaa lämmitin ja sormella rullasin,en muista käytinkö ksyleeniä,voi olla mutta ei siinä 45min kauempaa mennyt.Toffeelaikka olisi kyllä ollut poikaa...
Kuumailmapuhaltimella lämmitin ja samalla vedin irti,puolet liimoista jäi. Hienosti lähti. Ja kun oli viikon loppu ei ollut toffee laikkaa käytössä,kun en töistä muistanut mukaan ottaa. Kuumilma puhaltimella liimaa lämmitin ja sormella rullasin,en muista käytinkö ksyleeniä,voi olla mutta ei siinä 45min kauempaa mennyt.Toffeelaikka olisi kyllä ollut poikaa...
Itse listat lähtee helposti lämmittämällä, mutta se liima...
Minun autossa ei sormella rullaaminen toiminut! Se oli kuin... mikä sitä nyt kuvaisi. Se vaan liikkui paikasta toiseen kun sitä pyyhki. Todella tahmeaa kamaa ja useampi tunti meni aikaa. Sain sitten tarpeeksini ja osan poistin puukolla ja osan hiomapaperilla. Sitten kittasin sen ja taas hioin. Se nyt ei vaan halunnut lähteä millään pois. En tiedä oliko ne vedetty jollain muulla kamalla kiinni ku alkuperäinen, koska tuo oli maalattu uudestaan jo Saksassa. Ne maalarit pitkin mua hulluna ku vein sen maalattavaksi vaikka pinta oli hyvä, paria naarmua lukuunottamatta. Joku ääliö naarmutti konepellin auton tullessa Saksasta Suomeen päin. Kolme kertaa minun aikana tuota onkin jo naarmutettu...
Mulla on täysi kierros _uusia_ Corradon kylkilistoja kellarissa. Onkohan niillä mitään arvoa?
Mikä on toffee laikka?
Minun autossa ei sormella rullaaminen toiminut! Se oli kuin... mikä sitä nyt kuvaisi. Se vaan liikkui paikasta toiseen kun sitä pyyhki. Todella tahmeaa kamaa ja useampi tunti meni aikaa. Sain sitten tarpeeksini ja osan poistin puukolla ja osan hiomapaperilla. Sitten kittasin sen ja taas hioin. Se nyt ei vaan halunnut lähteä millään pois. En tiedä oliko ne vedetty jollain muulla kamalla kiinni ku alkuperäinen, koska tuo oli maalattu uudestaan jo Saksassa. Ne maalarit pitkin mua hulluna ku vein sen maalattavaksi vaikka pinta oli hyvä, paria naarmua lukuunottamatta. Joku ääliö naarmutti konepellin auton tullessa Saksasta Suomeen päin. Kolme kertaa minun aikana tuota onkin jo naarmutettu...
Mulla on täysi kierros _uusia_ Corradon kylkilistoja kellarissa. Onkohan niillä mitään arvoa?
Mikä on toffee laikka?
Joo itsekkin mietin että, toffee laikka voi olla hyvä tuohon liiman poistoon. Sillä kyllä lähtee tuli kuomuperä kärryn mainokset otettua sillä laikalla.
Joo pitää piuhat vetästä, kaikista autoistani olen penkit irroittanut piuhojen vetoa varten koska se on tuntunut mukavammalta kun erinäisiä rahoja ym löytyy aina ; )
Joo pitää piuhat vetästä, kaikista autoistani olen penkit irroittanut piuhojen vetoa varten koska se on tuntunut mukavammalta kun erinäisiä rahoja ym löytyy aina ; )
Mulla tuli outo vika noihin Inproihin. Huomasin että etuvaloissa vilkkui jotain ku edellä ajavan puskuria katoin. Oikean puolen umpion toinen enkelikehä vilkkui?? Sitten huomasin että toisessa umpiossa paloi vain toinen rengas? Mikähän noihin nyt iski? Onkos noissa ledit valon lähteinä? Saako uusia jostain, todella outo ilmiö!
-
- -
- Viestit: 79
- Liittynyt: 1.4.2006 0:48
harvinaisen
öklön näköönen pirssi.. mut hyvä maavara, iiso plussa :)
Alkaa auto olemaan siinä varustuksessa ettei tule varmaan enää päiviteltyä muuta kuin:
- Takalasinlippa (maalarille ensi viikolla)
- Kylkilistat pois
- Auton myllytys
- Kattoluukun sisään vedon korjaus, ylös nousu toimii
- Vielä alemmaksi, perää 2 cm lisää
http://www.corrado-database.nl/index.ph ... do&id=2577
- Takalasinlippa (maalarille ensi viikolla)
- Kylkilistat pois
- Auton myllytys
- Kattoluukun sisään vedon korjaus, ylös nousu toimii
- Vielä alemmaksi, perää 2 cm lisää
http://www.corrado-database.nl/index.ph ... do&id=2577
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 43 vierailijaa