Tähän väliin varmaankin on sen verran taas kuvaa,että kannattaa pistää esille jos jollekki jotain apuja/ideoita näistä sattuu olemaan.
Kytkimelle tuota nesteytystä tuolla tapaa koittanu toteuttaa ja ahtaaksihan se meni heti kättelyssä ja joutu ottamaan siivun varalta päästä pois, ettei ihan tuohon tehostajaan ota kiinni.
Jarrupääsylinterille ilmaantu tuollainen alumiinipalanen kaveriksi korjaamaan mittaheittoja.

Kauhia siinä on teippaaminen noille ruoste/hiontaväreille,eli 1K+2K ja hiontaväri jäi tuon reissun saldoksi. Ei äkkiseltää arvais kuinka pitää kontata ja miettiä mistä kaikesta välistä voi ruikkia värit läpi alustaan tai muualle ja varsinki kun joutu tuon moneen kertaan tekemään joista viimenen kammiossa.
Ruostevärit pinnassa mihin tarvi.

Lopuksi hinkkaväreissään.

Ahtoputkiksi mallautu bi-turbo hengessä tuommosta käyrää

Sama mustana

Jotaki tuommosta siitä nestekytkimestä kehkeyty sitte ja sen säiliö asettu tuohon jarrupääsylinterin taakse

Sitte oli tarkotus hyödyntää uudempia sähköjä/ajonestoa niin pitkälle kuin on järkevää,eli tuon verran on heittoa seatin ja ykkösen lukkorungossa viiksipakettia ajatellen ja vakkarihan tuohon siis tulee viiksipaketin matkassa.

Ja sama takaa,eli 12mm heitto kiinnityksessä ja vaatii siis toimenpiteitä.

Joka näyttää siis tuommoselle poikkeamalle.
Pohjaa varsin kurkkasin kuin pahaksi on mähiny,mutta ei vielä pahalta näyttäny kaikkien näitten vuosien jälkeen kylmässä tallissa.

Mustavalko-teema jatkuu

Penkit sitten sain vihdoin viimein verhoilijalta pois 7kk odottelun jälkeen joka sisälsi väijymistä ja kirjelmöintiä/poliisilla uhkailua,niiin kotiosotteeseen kuin työpaikalle ( viimesimpään 4kk ei siis saanut mistään millään tapaa edes kiinni)
,mutta tuossa ne nyt sitten on ja reunat on palosuojakäsiteltyä kangasta paikallisesti ja keskiosa briteistä
Sen verran halusin muutosta,että lehtitaskut kumpaankin jakkaraan ja jokainen noista ruuduista on tikattu omanaan mahdollisen venymisen minimoimiseksi 14mm vaahtomuovi/apukankaaseen ja näin saatu hieman 3D-lookkia kuosiin =)

Jotenki näin
Itse pintaväriin sitten valikoitu kaveriksi sinertävä helmiäinen ja tuossa kuvassa siis se mitä tapahtuu samalla määrällä mustalle pohjalle.. valkosessa kun tuota ei edes erota jos ei tajua katsoa.

Tuommonen siitä sitten tuli

konetilassa ois vielä jonku verran osapuutoksia+sähköt.

Sen verran tuli oltua ihquissaan,että piti kai ne compot käydä ruuvaan jo alle.
Pöllö-öljylle korkkikin tupsahti sinne ( haluttas kyllä eloksoida mustaksi) Ja takavalot+etuvilkut olen näköjään sitten onnistuneesti hukannut =/
Mutta tämmöstä tällä kertaa.Jospa tuo ens keväänä sitten jo ois taas pikkusen lähempänä valmista.