Projekti nimeltä Wartburg "Pitkästä aikaa"

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 1.12.2005 23:04

Warrelle kuuluu ihan hyvää :D
Auto on hiottu ja pohjamaalattu sisältä ja kontista. Runkoonkin olisi jo maalit, kunhan pääsisi maalaamaan. Tosiaan traktori on "vähän" tiellä tallissa. Etunavat ovat kaverilla ja se tehnyt niihin 4x100 pulttijaon, takarummut vien sille vielä, kun saan ne hiekkapuhalluksesta. Tänään kävin hiomassa vetareista ja muista etupään osista ruostetta pois, sekä huomenna tulee kaikkiin renkaisiin uudet laakerit ja stefat.

Jusux
-
Viestit: 910
Liittynyt: 23.7.2003 16:48

ViestiKirjoittaja Jusux » 10.12.2005 8:53

SS kirjoitti: ^^ Ja milläköhän perusteella Teknos tekee B-luokan tuotteita? Ei ne Tikkurilankaan kamat sen ihmeempiä ole.


En minä mitään Teknoksesta ole puhunut, itse sinä sen johtopäätöksen vedit =)
Olen vaan todennut itse että Tikkurilan tuotteet on parhaita kulutus-kestävyydeltään, maalattavuus ja ominaisuudet muuten samaa luokkaa.
Omaan projektiini ostin Tikkurilan maalit, osta sinä Teknosen maalit omaasi :)

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 10.12.2005 10:25

En minä mitään Teknoksesta ole puhunut, itse sinä sen johtopäätöksen vedit =)
Olen vaan todennut itse että Tikkurilan tuotteet on parhaita kulutus-kestävyydeltään, maalattavuus ja ominaisuudet muuten samaa luokkaa. Omaan projektiini ostin Tikkurilan maalit, osta sinä Teknosen maalit omaasi :)
Niin tein, ei ollut varaa Tikkurilan mömmöihin :)
Yleensä ottaen, ei noissa isojen valmistajien maaleissa niin isoja eroja ole.

TheEnemy
-
Viestit: 40
Liittynyt: 28.10.2005 16:02

ViestiKirjoittaja TheEnemy » 12.12.2005 16:41

En jaksanut koko topiccia lukea läpi eli pahoittelen jos asia on jo ollut esillä.

Paljonko tuollaisesta 2t koneesta sitten saadaan hevosvoimia suurin piirtein?

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 12.12.2005 19:45

Hezekiel
.
joku muu, mikä?

Post Posted: 1.11.2005 7:46
Meillä oli kanssa joskus Warre, ja siitä tietysti tuunattiin myös konetta. Kannesta kannattaa katsoa että sen "kannen yläpuolisen vesipumpun akselin" laakerointi on kunnossa.

Kantta voi madaltaa huoletta noin 4mm ilman että puristukset nousevat liikaa, paljealueet pitää vain jyrsiä uudelleen. Pelkästään tuolla tulee reilusti 5hv tehoa ja kulutus tippuu yli litralla. Sitten tietysti kanavien avarrus normaalien oppien mukaan, myös mäntien "ikkunoita" voi avartaa. Lohkoa voi plaanata sen verran että paljealueesta tulee sopivan tiukka mikäli mäntä ei muuten tule dekkiin.

Meillä oli vakiopakosarjan jatkeena suorasta pellistä väännetty paisari etupalkin takana poikittain (mitat laskettu jollain tuuningsoftalla siten, että pulssi tulee aina seuraavan pytyn hyväksi jolloin paisarista ei tule niin pitkä) ja siitä sitten 2" taakse asti.

Asia joka helposti jää huomiotta, on kampiakselilla olevat kampikammioiden tiivisteet. Jos stefa falskaa vierekkäisten pyttyjen väliltä, tehoa ei tule. Muutenkin kampikammion puristussuhdetta kannattaa pyrkiä nostamaan.

Näillä resepteillä, vakioisella imujärjestelmällä saatiin noin 80hv ilman että ajettavuus kärsi hiukkaakaan. Veto oli kaikilla kierrosalueilla normaalia parempi ja kulutus oli alhaisempi.

Sytytysjärjestelmä kolmine kärkineen ei ole kovin luotettava, joten siirtymistä transistoroituun järjestelmään kannattaa harkita. Tästä ei tietenkään olisi enää pitkä matka Megasquirtiin, imukanavat voisikin oikeastaan siirtää kampikammion kylkeen ja varustaa läppäventtiileillä, taiteilla joka pytylle oma pakoputken paisari ym. ym :)


Tuossa nuista tehoista, itselläni ei ole mitään kokemusta warren virityksestä..

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 12.12.2005 19:55

Sain tänään etunavat sorvauksesta. Hyvin onnistui tuo 4x100 pulttijako noihin, ainut että poranterä oli menny rikki viimeistä reikää tehdessä ja hajoittanut sen niin että kunnollista kierrettä ei olisi siihen saanut. Tästä johtuen toisessa navassa kahdeksalle pultille reiät.

Kuva

Pulttien kanssa
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... vyt002.jpg
Piti herkistellä :)
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... vyt004.jpg

M-M-I
-
Viestit: 240
Liittynyt: 20.10.2005 22:04

ViestiKirjoittaja M-M-I » 13.12.2005 15:00

dodih.. sehä näyttää hyvältä :D


Hannu_H
-
Viestit: 992
Liittynyt: 24.7.2003 19:03

ViestiKirjoittaja Hannu_H » 15.12.2005 22:57

Meillä ei ole talli ollut koskaan nuin siisti! :)
Mikä vika muka ooppelissa..? Samanlaista peltiä se on kuin muutkin :)

Västi
-
Viestit: 759
Liittynyt: 31.8.2003 14:56

ViestiKirjoittaja Västi » 15.12.2005 23:19

Ingman saa maidon maistumaan ja Opel muovin ruostumaan.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 15.12.2005 23:41

Kyllä mulla ei ole, kun huonoja kokemuksia Opelista. :D Isällä oli omega ja kokoajan siinä oli jotain v-mäistä pikkuvikaa ja sitä korroosioo puski joka puolelta. Oli viimeinen Opeli meidän talossa.

OPC
-
Viestit: 94
Liittynyt: 21.11.2004 20:20

ViestiKirjoittaja OPC » 16.12.2005 12:55

ihan mukava projekti toivottavasti tulee kunnialla valmiiksi.

tuosta ooppelin lunkasta vielä jos jostain sais täysin orkkiksen tuommosen lunkan alkuperäisen kodin niin ottasin kiljuen, hieno auto.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 16.12.2005 16:58

Nyt on törsätty pohjamaalia.. Laitoin pensselillä nii ei pölise niin paljoa. Niin ja nuista iskareista sen verran, että ne ovat 240 Volvon, kun Warreen ei suomesta taida löytyä :D

Kuva

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 18.12.2005 21:11

Jarruja alettu purkamaan ja tiivisteet menee vaihtoon. Mäntien suojakumit on aivan entiset, sekä männät olivat ruostuneet kiinni. Lähtivät kuitenkin irti liuottimella ja vasaralla :) Takajarrujen männät vielä liuotuksessa.

Osissa
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... uja006.jpg
Suojakumeja
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... uja007.jpg

dealer
-
Viestit: 680
Liittynyt: 10.1.2004 11:57

ViestiKirjoittaja dealer » 18.12.2005 21:39

Meillä oli tuollainen kun olin pikkupoika:

http://www.maxon.net/pages/gallery/pix/wartburg.jpg

Edit: No eihän se tietenkään ollut Coupemalli meillä, vaan tämmöinen sedan:

http://www.die-volkspolizei.de/images/wartburg.jpg

Värit kuin tuossa kupeessa, sinivalkoinen :)
Viimeksi muokannut dealer, 19.12.2005 6:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 18.12.2005 21:47

On kyllä pirun nätti, noi voi olla harvassa..


Tällaiset vanteet olis tulossa Warreen, BBS:n keskiöllä tosin. Jääneet ylimääräisiksi kakkiksestani.
http://www.2002parts.com/BBSra15x6et35painttop.jpg

dealer
-
Viestit: 680
Liittynyt: 10.1.2004 11:57

ViestiKirjoittaja dealer » 18.12.2005 22:03

Kotipaikkakunnallani on yksi tuollainen sinivalkoinen Wanha Wartburg, valokuvasinkin sitä viime kesänä ja jututin omistajaa.
Auto oli ollut hänellä kesäautona useamman vuoden, kuulemma ihme kyllä suht viaton peli niillä kilometreillä eikä ollut tarvinnut ostaessa paljoa maksaa.

Vaan en sotke tätä mainiota topikkia enempää :)

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 19.12.2005 22:15

Satulat saatu rempattua. Puhdistettu, hiottu puhtaaksi, männät hiottu myös ja läjätty jarruvaseliinilla. Mäntien suojakumit puuttuu vielä. Sitten sain tehtyä ton toisen jarrulätkänkin valmiiksi.

Satulat
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... rut001.jpg
Lätkät
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... rut004.jpg
Satulat levyillä
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... rut006.jpg

M-M-I
-
Viestit: 240
Liittynyt: 20.10.2005 22:04

ViestiKirjoittaja M-M-I » 19.12.2005 23:40

hyvähyvähyvä..oikein hyvä

Golf-8v
-
Viestit: 902
Liittynyt: 23.7.2003 16:41

ViestiKirjoittaja Golf-8v » 22.12.2005 20:04

Onks tossa vehkeessä piru vie 4-mäntäiset satulat ?? Joskus porukoilla vuonna miekka ja kivi oli saman värinen farkku warre mut olin sillon niin pieni pojannöösi ettei tullu katottua montako mäntää on satulassa :)

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 23.12.2005 11:37

Kyllä on 4-mäntäiset. :)

HelaKammo
-
Viestit: 1860
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja HelaKammo » 23.12.2005 13:26

Ehkä ne on siksi, että muuten ei tehostamattomilla jarruilla saisi edes yhtään poljinvoimaa jarruihin. Muutenkaan Warren jarrut ei ole mitenkään loistavimmasta päästä, eli ei noita Bremboihin voi verrata =uD

Kerran olen Warrea ajanut ja toista en haluaisi ajaa ;u)

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 23.12.2005 13:57

Voi olla joo.

Hezekiel
-
Viestit: 397
Liittynyt: 23.7.2003 12:54

ViestiKirjoittaja Hezekiel » 26.12.2005 19:11

Tuossa Warren jarruasiassa on vinha perä:

Joskus 1970-luvun puolivälissä eurooppalaiset turvallisuusviranomaiset alkoivat ottamaan semmoista kantaa, että rumpujarrut edessä eivät oikein enää kelpaa uusissa autoissa (sellaiset siis oli Warressa siihen aikaan).

No, tehdas katsoi, mitä voidaan tehdä: Heillä oli rallin johonkin ryhmään luokitellut nelimäntäiset levyjarrut tehtaan "Works rally car:issa". -> Selvä homma: Lisätään "hieman" ko. tehtaan valmistuskapasiteettia ja lätkäistään kilpa-auton jarrut kaikkiin autoihin siitä lähtien.
Näin tehtiin, mutta jarrutehostinta ei saatu speksattua joten hillitsimet olivat loppuun asti sangen kovapolkuiset... Paperilla kuitenkin aika reteä ominaisuus siihen aikaan.

Golf-8v
-
Viestit: 902
Liittynyt: 23.7.2003 16:41

ViestiKirjoittaja Golf-8v » 29.12.2005 18:45

4-mäntäiset. Tää on sitä motorsporttia :)

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 7.1.2006 19:07

Nyt viimeinkin päästy maalaamaan. Odotellaan kuivumista :) Miranolilla maalasin, päälle tulee vielä alustamassa.


Kuva

M-M-I
-
Viestit: 240
Liittynyt: 20.10.2005 22:04

ViestiKirjoittaja M-M-I » 7.1.2006 19:49

nonii hyvältä näyttää

Joksa
-
Viestit: 389
Liittynyt: 15.8.2003 14:57

ViestiKirjoittaja Joksa » 7.1.2006 20:27

mie laittasin ennemmin kiveniskumassaa ja lisää maalia.

Toheltaja
-
Viestit: 2597
Liittynyt: 18.7.2003 21:51

ViestiKirjoittaja Toheltaja » 8.1.2006 12:59

miranooli ei ihan paras vaihtoehto, jää monesti hitusen pehmeeks ja lähtee liisuina irtu pohjamaalista riippuen. 2K polyuretaanimaali o ihan ässää alustan osiin, eikä maksa yhtään sen enempää ku miranoolikaan ku kaupasta hakee. Esim teknodur tai teknoplast. Saa vielä eri kiiltavyysasteina. Alle ku huitasee teknozinkin ni avot.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 8.1.2006 14:35

Käväsin juuri tallilla, maali oli kuiva ja kohta pääsee kasaamaan. :) Siinä niille, jotka väittää että miranol ei kuiva koskaan. :P Kiveniskumassaa vois laittaa niihin kohtiin mitkä ovat jatkuvassa hiekkasuiskussa, mutta alustamassa tulee eturenkaista taakse päin.

SS
-
Viestit: 8737
Liittynyt: 28.7.2003 11:08

ViestiKirjoittaja SS » 8.1.2006 14:38

Mun mielestäni Miranol kyllä kuivuu ihan hyvin, usein kuiva pinta on vähän liiankin kova ja pinta lohkeilee jos sitä raapaisee jollain kovalla esineellä. Saattaa kestää alustamassan alla ihan hyvin, ei tuolla varmaan paljoa suolaisilla teillä ryvetä.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 8.1.2006 14:43

Tuskin tätä talvikäyttöön tullaan ottamaan ;). Jos ei ohenna tuota miranolia tarpeeks nii kuivumisen kanssa tulee taatusti ongelmia.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 9.1.2006 23:10

Nyt ollaan sitte kasattu jotain. Esim. takajarrut, iskarit, etutukivarret. Noita jarruputkia kattelin ja ne just ja just menee vielä... Kohta pääsee tuon koneen kimppuun :P

http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... tus020.jpg

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 17.1.2006 23:09

Projetki etenee taas!

Jarruputket saatu laiteltua
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... kuu001.jpg
Pääsylinteri
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... kuu002.jpg
Jarrupaineensäädin
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... kuu004.jpg
Satuloihin vielä väriä??
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... kuu005.jpg

Tuo väri mikä noissa lätkissä on olis vissiin korin tuleva väri.


Tänään otin laatikon ja koneen työn alle. Laatikkoon uudet stefat ja öljyt ja sitten kone atomeiksi.
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... kuu007.jpg

Bulz^
-
Viestit: 318
Liittynyt: 28.9.2005 17:41

ViestiKirjoittaja Bulz^ » 18.1.2006 0:39

tässä on ainakin perusteellinen projekti.. hyvä =)

Petteri
-
Viestit: 1344
Liittynyt: 1.1.2004 15:46
Viesti:

ViestiKirjoittaja Petteri » 18.1.2006 0:58

Ihan nyt nolottaa kun tuli ukon kanssa tehtyä warren rungosta venetraileri :-(

Noh, eipähän pompi jollat kyydistä, on meinaan muikee erillisjousitus :-)

Raimssi
-
Viestit: 498
Liittynyt: 23.8.2005 17:46

ViestiKirjoittaja Raimssi » 18.1.2006 7:54

Hattua nostan!!! :)

M-M-I
-
Viestit: 240
Liittynyt: 20.10.2005 22:04

ViestiKirjoittaja M-M-I » 18.1.2006 18:27

juu satuloihin vois kans laittaa väriä :)

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 18.1.2006 21:34

Mun mielestä se on nii, että turha tuota rakentaa, jos ei tee kunnolla. Meidän käyttöönhän se tulee, niin sama tehdä kerralla hyvä, eikä mikään "pommi". :) Jees, satulat tulee väriin sitte.

Pasaatti
-
Viestit: 1424
Liittynyt: 26.1.2005 22:12

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 18.1.2006 21:48

Kävikö muuten mielelessä et ois nyt samalla voinut uusia noi metalliset jarruputket kun ovat kerta noin hyvin käsillä? Vai olivatko vielä "kovaa kamaa"?

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 18.1.2006 21:54

Joo, tossa aiemmin totesinkin, että nuo menee vielä. Ja teräsharjalla hankailin pahimmat puhtaaksi, nii ruostetta oli vain väriks. Eli ihan kovaa tavaraa. :)

Pasaatti
-
Viestit: 1424
Liittynyt: 26.1.2005 22:12

ViestiKirjoittaja Pasaatti » 18.1.2006 21:58

No perskule, pitänee ottaa silmä käteen ja lukee jatkossa hieman tarkemmin :-)

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 18.1.2006 22:00

Sattuuhan sitä :)

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 24.1.2006 20:12

Nyt kone leväytetty auki ja katellaan mitä kaikkee uusiks. Takarumpuja en ole vielä saanut amiskalta, niin ei ole saanut runkoa läjättyä eteenpäin..

Lohkot erillään
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... one003.jpg
Männät
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... one006.jpg

Sanna K.
-
Viestit: 18
Liittynyt: 15.10.2005 21:11

ViestiKirjoittaja Sanna K. » 26.1.2006 23:06

Saatiin lohkot pohjamaalattua.:) Jarruputket ja satulat saivat kanssa väriä niskaan.

http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... lia007.jpg

http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... lia006.jpg

Hitaasti, mutta varmasti etenee ;)

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 26.1.2006 23:25

Tohonko laittaa kolme jotain 250 crossin putkee niin luulis liikkuvan ja isontaa kanavat,,, tai jos osaa laske putkien mitat niin tekee sit ite

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 27.1.2006 6:22

Noita koneen osia kun kattelee niin rupeaa sairaasti kutisemaan 2-t käsi :)

Eipä tossa autossakaan mitään vikaa ole. Mä olisin kyllä varmaan tehnyt tosta ns. rottaluukkerin. Eli vanha maali jäänyt pintaan, mutta paljon kromia ja tonttiin.

Karvinen
-
Viestit: 175
Liittynyt: 7.2.2005 12:34

ViestiKirjoittaja Karvinen » 30.1.2006 23:03

Hattua täytyy kyllä nostaa :)

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 20.2.2006 21:50

Pitkästä aikaa tullut taas jotain tehtyä..

Kone alkaa olla kuosissaan
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... tta001.jpg

Uusi kannentiiviste
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... tta005.jpg

Rummut laitettu paikoilleen ja pohjamaalattu
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... tta004.jpg

Kyllä se siitä...

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 20.2.2006 21:58

Jumaliste kun on julmetun kokoinen motti ;) Tässä kyllä tehdään kaikki niin viimeisen päälle. Hienoa työskentelyä ei voi muuta sanoa.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 20.2.2006 22:08

Siinämielessä mukava kone, että jaksaa meikäläinenkin tuota kannella :D Jospa ei tarviis heti olla tätä rassaamassa, kun valmiiks saa...:) Kiitos kommenteista ja mielipiteitä saa ilmaista vapaasti.

mikan
-
Viestit: 213
Liittynyt: 18.8.2004 11:23

ViestiKirjoittaja mikan » 24.2.2006 21:56

Mulla oli aikoinaan 89 warre, mutta siinä kävi niin että kaupunki vein sen pois ja paalasi. No mä sain siitä kyllä sitten kaupungilta ihan hyvän korvauksen, mutta kyllä se silti harmittaa kun se oli hiton hyvässä kunnossa oleva yhdellä eläkeläisellä uudesta asti ollut.

Jotain osia multa siis löytyis, mutta sulla näyttää olevan varaosat omasta takaa. Eli ainakin moottori, maski, virranjakajazydeemi ja umpiot. Niin ja sitten löytyy viritysohjeet joilla irtoaa 80-90 heppaa. Ja sitten on lisäksi vielä kierroslukumittari joka on modattu toimimaan warren moottorin kanssa. Osat olis tampereella mun tallissa, että jos kiinnostaa niin laita viestiä...

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 26.2.2006 21:22

Ei ole vielä ainaskaan noille osille tarvetta, katsoa sitten jatkossa. Vaikkakin nuo viritysohjeet kiinnoistais ;)

Sain laatikon ja vetarit paikoilleen tänään. Tälläviikolla vielä olisi tarkoitus laittaa kone ja renkaat paikoilleen. Sittenhän sitä pääsis taas korin hierontahommiin.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 27.2.2006 21:21

Nyt on kone paikoillaan. Kansi täytyis vaan kiilloittaa loppuun... Renkaanpultit pitäis saada, niin sais tuon rungon renkaille. Että semmosta.

http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... aan003.jpg

http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... aan004.jpg

sdracing
-
Viestit: 104
Liittynyt: 31.12.2005 15:11

ViestiKirjoittaja sdracing » 28.2.2006 19:42

on kyllä fiksu projekti! onko korille tapahtunut mitään?

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 28.2.2006 22:37

Kiitos. Kori olis seuraavana vuorossa, siinä olis vielä vähä hitsattavaa..

emppu73
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 6.3.2006 14:59

ViestiKirjoittaja emppu73 » 8.3.2006 13:49

Mikan, lue privaattiviestit. Olisin kiinnostunut Warrevärkeistä.

www.warre.tk

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 8.3.2006 22:56

Sun pitää laittaa tohon jotku pakoaukon säätimet

Sanna K.
-
Viestit: 18
Liittynyt: 15.10.2005 21:11

ViestiKirjoittaja Sanna K. » 8.3.2006 23:38

Tällä viikolla olemme olleet ahkeria :) Sain maalattua pohjan auton sisältä ja projektikumppani hioi tämän päivää auton likasuojia, pohjaa, sekä hitsasi muutaman paikan :D

Kuvia:

Sisältä
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... taa008.jpg
Pohja
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... taa004.jpg
Likasuoja
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... taa001.jpg
Viimeisiä paikkoja koriin
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... taa007.jpg

Jokohan tässä oltaisiin voiton puolella? :):)

Mikko83
-
Viestit: 505
Liittynyt: 16.9.2004 9:25

ViestiKirjoittaja Mikko83 » 9.3.2006 12:59

hyvältä näyttää! :)

M-M-I
-
Viestit: 240
Liittynyt: 20.10.2005 22:04

ViestiKirjoittaja M-M-I » 9.3.2006 19:25

hienoa työtä.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 9.3.2006 20:28

OT: Tuli lähdettyä sitten tekemään tiiviste/siistimis remonttia golffiin. Nyt on sitten 2 projektia päällekkäin :D Kone lähtee pois ja ruosteenpoistotyöt jatkuu siitä mihin ne jäi viime kesänä. Jotain tuninkia tähän on jo tullut laitettua ;)

http://i45.photobucket.com/albums/f71/L ... tee004.jpg

Jos löytyy kiinnostusta, nii tästäkin voisi laittaa projektikertomusta tänne osastolle??

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 9.3.2006 20:34

Pistä ihmeessä, ainahan nuo Golfit kiinnostaa ja jos tuossakin on noin perusteellista jälkeä tulossa kuin Warressa, niin tahtoo nähdä.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 9.3.2006 20:44

Kyllä, tarkoitus olisi saada täysin ruosteeton kori ja konehuone ja sisusta mahdollisimman siistiksi. Pohjasta on kaikki reiät hitsattu, mutta pintaruostehommia vielä olis..

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 11.3.2006 21:15

Nyt aiheeseen:

Pohja ja sisäloksut saaneet pohjamaalin pintaan. Peräkontti on hiottu nyt ympäriinsä ja se täytyisi maalata ruiskulla. Varsinaiset lokasuojat ovat nyt käsittelyn alla, niissä on melkolailla laittamista..

Kuvia:

Pohjamaalattu
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... sut001.jpg

Eikö tämä lopu koskaan? :(
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... sut003.jpg

Lisää
http://i19.photobucket.com/albums/b172/ ... sut005.jpg

Projektin yleiskuva
Kuva

M-M-I
-
Viestit: 240
Liittynyt: 20.10.2005 22:04

ViestiKirjoittaja M-M-I » 16.3.2006 20:38

hienoahienoa...hyvää jälkeä.

Arska
-
Viestit: 752
Liittynyt: 15.1.2006 0:14

ViestiKirjoittaja Arska » 26.3.2006 16:24

Missä vaiheessa warre on nyt?

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 26.3.2006 16:58

Ei ole edistynyt yhtään, kun olen ollut tuon käyttöautoni kimpussa. Täytyy se saada ensin kuntoon ja sitten keskittyä taas tähän projektiin. Muutenkin kun on päivät töissä, niin illalla ei tahdo jaksaa tehdä enää mitään. Mutta projekti jatkuu heti, kun oma auto on kunnossa.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 30.7.2006 14:12

Pitkästä aikaa vois alkaa tätäkin peliä jatkamaan :)

Täytyis likasuojat hiekkapuhaltaa ja hitsailla reiät umpeen ja vetää maali päälle.
Ainut ongelma on, että ei ole omia puhallusvehkeitä, joten täytyy metsästää jostain sellaiset lainaan :S Talvella en tätä taida pahemmin ehtiä laittamaan, kun muutan opiskelu yms. syistä.. Joten jos saisi pohjamaaliin nuo pellit ja sitten laittais auton latoon seisomaan..

peemies
-
Viestit: 47
Liittynyt: 13.3.2004 21:47
Viesti:

ViestiKirjoittaja peemies » 17.8.2006 12:03

Millä mallilla projektos?

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 17.8.2006 17:06

Aloittelin puhaltelemaan peltejä, mutta nyt kun alkoi koulu, niin eipä ole tullut tehtyä mitään...

sdracing
-
Viestit: 104
Liittynyt: 31.12.2005 15:11

ViestiKirjoittaja sdracing » 30.11.2006 8:54

Mitäs tänne?

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 30.11.2006 9:44

Eipä ole tullut tehtyä yhtään mitään.. Mutta projektia ei ole vielä kuopattu. Kyllä se joskus tehdään loppuun ;)

Toitsu
-
Viestit: 336
Liittynyt: 25.7.2003 8:12

ViestiKirjoittaja Toitsu » 4.9.2007 8:12

Missähän vaiheessa tää on nykyään?

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 4.9.2007 18:47

Eipä ole edennyt ollenkaan... Mutta päivittelen jos etenee :)


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 81 vierailijaa