Vento 2.0. Los projektos
Valvoja: ffp jäsenet
Vento 2.0. Los projektos
DAY 1.
Elikä autoa on tuossa jonkin aikaa katseltu ja valinta oli talon entisistä autoista ja hyvistä käyttökokemuksista johtuen varsin helppo ( talossa nyt 4 VAGinetta )...
TUollainen 2.0 GL vento käveli vastaan aivan sattumalta ja vietti koeajossa hyviä kilometrejä viikonlopun ylitse. Nyt kun kirjoitukset ovat ohi niin haimme tuon biilin kotiin ja saman tein alkoi projektoituminen toivottavasti hieman "hienommaksi" autoksi.
Auto ehti olla 30 minuuttia kotona " tyhjän panttina ". Ensimmäinen toimenpide tehtiin raa`asti vanhalla tutulla ja turvallisella rälläkällä. Pakoputkesta otettiin viimeiset 50 cm pois ja paikalle sijoitettiin dtm-tyylinen takavaimennin. Mukava yllätys oli, että suuresta koosta huolimatta äänet laskivat huomattavasti ja samalla madaltuivat mieltä kohottavalle tasolle.
Kun pöntön uutuuden viehätys oli kiehunut kasaan alettiin purkamaan ja kasaamaan hifejä. Soittimen irroitus oli viddumaisempi homma, kun mistään ei löytynyt irroitusrautoja. Raa`asti vaan ruuvimeisselillä vänkäämään ja soitin olikin jo hetken päästä irki.
Paikalle alettiin vedellä johtoja ja nyt takalaatikkoon ovat ehtineet sekä subbarin että erillis-sarjan rca:t kuin myös vahvistimien herätevirta- piuha. Soitinta ( alpine cda-9853R ) mallailtiin kanssa paikalle, mutta kehys vaatii hieman puukkoa alpinen suuren tuulettimen johdosta. Mutta näitä jaksaa varmaan huomenna jatkaa.
Into on kova ja polte vielä kovempi saada biili kuntoon ja kuunella ekat demotukset laitteistosta :)
kuvia laitteistosta ja venton vanteesta
Kuvia tulossa kunhan isoveli palaa Itävallasta.
Elikä autoa on tuossa jonkin aikaa katseltu ja valinta oli talon entisistä autoista ja hyvistä käyttökokemuksista johtuen varsin helppo ( talossa nyt 4 VAGinetta )...
TUollainen 2.0 GL vento käveli vastaan aivan sattumalta ja vietti koeajossa hyviä kilometrejä viikonlopun ylitse. Nyt kun kirjoitukset ovat ohi niin haimme tuon biilin kotiin ja saman tein alkoi projektoituminen toivottavasti hieman "hienommaksi" autoksi.
Auto ehti olla 30 minuuttia kotona " tyhjän panttina ". Ensimmäinen toimenpide tehtiin raa`asti vanhalla tutulla ja turvallisella rälläkällä. Pakoputkesta otettiin viimeiset 50 cm pois ja paikalle sijoitettiin dtm-tyylinen takavaimennin. Mukava yllätys oli, että suuresta koosta huolimatta äänet laskivat huomattavasti ja samalla madaltuivat mieltä kohottavalle tasolle.
Kun pöntön uutuuden viehätys oli kiehunut kasaan alettiin purkamaan ja kasaamaan hifejä. Soittimen irroitus oli viddumaisempi homma, kun mistään ei löytynyt irroitusrautoja. Raa`asti vaan ruuvimeisselillä vänkäämään ja soitin olikin jo hetken päästä irki.
Paikalle alettiin vedellä johtoja ja nyt takalaatikkoon ovat ehtineet sekä subbarin että erillis-sarjan rca:t kuin myös vahvistimien herätevirta- piuha. Soitinta ( alpine cda-9853R ) mallailtiin kanssa paikalle, mutta kehys vaatii hieman puukkoa alpinen suuren tuulettimen johdosta. Mutta näitä jaksaa varmaan huomenna jatkaa.
Into on kova ja polte vielä kovempi saada biili kuntoon ja kuunella ekat demotukset laitteistosta :)
kuvia laitteistosta ja venton vanteesta
Kuvia tulossa kunhan isoveli palaa Itävallasta.
Viimeksi muokannut xite, 9.4.2007 18:53. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Yksi syy, miksi noin järeitä varusteita mm. bassopäälle on että kuulostaa pienemmällä bassonvoimakkuudella eri hienolta, kun saa tuon kaukosäätimen pitää melkein minimitasolla. Eli tulee löytymään myös laatua paineen rinnalla ainakin menneiden demotusten perusteella.
Autoon tulossa nyt tällä viikolla, kunhan saa aikaiseksi.
40/30 madallussarja
Harvaripainen merkitön maski
Facelift takavalot ( yläosa vaihtuu oransseista mustiksi )
VR6 alalippa
ja jotain muutakin... Katsoo nyt mitä tuolta Jukalta löytyy kun Benecarsille on matkaa huimat 2 km :D
DAY 2
Auton paino kasvoi 20-30 kiloa, eli vaimennusta on nyt kehissä reilusti. Kummatkin etukaaret sekä etumatkustajien jalkatilat + takalaatikko ja takapenkin alunen on vuorattu kauttaaltaan matolla. Rengasäänet vähenivät ainakin ensimmäisen testin perusteella mukavasti :) Huomenna heitellään hieman massaa oviin ja mallaillaan erillis-sarjaa paikoilleen.
Toinen homma oli 50 mm2 virtapiuhan veto takalaatikkoon. Paksuus tuotti hiukan ongelmia, mutta loppujen lopuksi jööti on takalaatikossa hienosti ja sulavasti.
Nyt kaikki johdotukset ovat näkymättömissä ja reititetty niin, ettei häiriöitä -pitäisi- tulla, mutta kaikkihan on mahdollista :)
Autoon tulossa nyt tällä viikolla, kunhan saa aikaiseksi.
40/30 madallussarja
Harvaripainen merkitön maski
Facelift takavalot ( yläosa vaihtuu oransseista mustiksi )
VR6 alalippa
ja jotain muutakin... Katsoo nyt mitä tuolta Jukalta löytyy kun Benecarsille on matkaa huimat 2 km :D
DAY 2
Auton paino kasvoi 20-30 kiloa, eli vaimennusta on nyt kehissä reilusti. Kummatkin etukaaret sekä etumatkustajien jalkatilat + takalaatikko ja takapenkin alunen on vuorattu kauttaaltaan matolla. Rengasäänet vähenivät ainakin ensimmäisen testin perusteella mukavasti :) Huomenna heitellään hieman massaa oviin ja mallaillaan erillis-sarjaa paikoilleen.
Toinen homma oli 50 mm2 virtapiuhan veto takalaatikkoon. Paksuus tuotti hiukan ongelmia, mutta loppujen lopuksi jööti on takalaatikossa hienosti ja sulavasti.
Nyt kaikki johdotukset ovat näkymättömissä ja reititetty niin, ettei häiriöitä -pitäisi- tulla, mutta kaikkihan on mahdollista :)
Tulee muuten oviin aika rasitus saranoille, jos olet mattoa meinannut massan ohessa pistää. Mulla esim. roikkui hieman nuo etuovet. Nyt roikkuu enemmän kun on tasaiset kyljet.
PS: Kuuluuko sulla b-pilarista kaikki melu läpi (tuuli,autot tms...)? Mulla tulee aika ikävästi nuo ulkopuoliset melut sieltä.
PS: Kuuluuko sulla b-pilarista kaikki melu läpi (tuuli,autot tms...)? Mulla tulee aika ikävästi nuo ulkopuoliset melut sieltä.
DAY 4
Tukka heiluu ja auto soi. Nätisti oviaukossa vaatteet heiluu, kiitettävästi. Mutta aletaan sittenkin tekemään vaan reilusti äänenlaatu-autoa :) ... Häiriöt täysin poissa ja säädötkin alkavat pikkuhiljaa löytyä. Mutta toivo alkaa heräämään taas, kyllä se tästä. Lauantaina mennään benecarsille ostoksille <3
Pistin tuon subbarin ja vahvistimen myyntiin kun totesin, että en todellakaan tarvitse tuon vertaa painetta :D Soi ihan älyttömästi. Eli nämä pois ja 8" tai 10" tilalle.
AaJee huomenna torikartsalle pongaamaan sitten vaan tuo vento ;) Räminöistäkin kuulee sitten että missä mennään, kun ei tuota kantta ole vielä tullut vaimennettua.
e: Että myynnissä ovat nuokin elementit ;)
Tukka heiluu ja auto soi. Nätisti oviaukossa vaatteet heiluu, kiitettävästi. Mutta aletaan sittenkin tekemään vaan reilusti äänenlaatu-autoa :) ... Häiriöt täysin poissa ja säädötkin alkavat pikkuhiljaa löytyä. Mutta toivo alkaa heräämään taas, kyllä se tästä. Lauantaina mennään benecarsille ostoksille <3
Pistin tuon subbarin ja vahvistimen myyntiin kun totesin, että en todellakaan tarvitse tuon vertaa painetta :D Soi ihan älyttömästi. Eli nämä pois ja 8" tai 10" tilalle.
AaJee huomenna torikartsalle pongaamaan sitten vaan tuo vento ;) Räminöistäkin kuulee sitten että missä mennään, kun ei tuota kantta ole vielä tullut vaimennettua.
e: Että myynnissä ovat nuokin elementit ;)
Itellä nyt Herzin HX300D (tallissa hyllyllä), jonka ostin ihan vaan testivoiton johdosta. Oon yhdessä hifiautossa kuullut ton subin ja soi niin pirun hienosti. Yks Kalliimpi vaihtoehto olisi ollut tehdä vaikka neljästä kuuspuolikkaasta tai kasista sellanen rivistö takakonttiin. Olisi saanut varmasti tarkkaa sointia.
Kyllä muuten soi ! Viime vuonna x-treme car showssa Monacorin audissa 2 tollasta. Kysyin et mikä 15" elementti tuolla on =). Oli kyllä bandpassissa, mutta silti. Tarkkuutta riittää ja menee myös riittävän matalalle. Ihan siisti ja hifistynyt elementti.
Lähetin Powersetille nyt tarjouskyselyä. Tyyliin max. 10" tulossa nyt. Osta AaJee pari kolme raptoria golfiin ;)
Lähetin Powersetille nyt tarjouskyselyä. Tyyliin max. 10" tulossa nyt. Osta AaJee pari kolme raptoria golfiin ;)
Piritekiltä sekä benecarsilta kyllä löytyy. Soitappa Jukalle ( Bene ) ja kysy etulippaa.. On golfin lipan nimellä vaan. Piritekiltä itse ostin juuri viimeisen.
Ventoon asennettaessa tuo vr6:sen lippa jaa n. 10 mm "poskista" lyhyeksi, mutta kukaan ei huomaa mitään, jos ei ole asiasta tietoinen ;) Ei näytä pahalta. Ei sitten ollenkaan.
Kuvia tulossa kyllä juu :) Näyttää suht karulta, mutta talvi ajetaan vakiokorkeudella. Vaikka mikä tulisi.
Ventoon asennettaessa tuo vr6:sen lippa jaa n. 10 mm "poskista" lyhyeksi, mutta kukaan ei huomaa mitään, jos ei ole asiasta tietoinen ;) Ei näytä pahalta. Ei sitten ollenkaan.
Kuvia tulossa kyllä juu :) Näyttää suht karulta, mutta talvi ajetaan vakiokorkeudella. Vaikka mikä tulisi.
Jees elikä projekti on edistynyt taas jonkin verran ja laitetaan hieman kuviakin sekaan...
eli tämä oli lähtökohtana projektiin Kuten näkyy, niin takaa päin alussa varsin vakion näköinen vaihdettua takavaimenninta lukuun ottamatta. edestä sama
Piritekin lähetys saapui varsin mallikkaasti, joten takavaloja päästiin mallailemaan paikalle hyvissä ajoin :)
Sitä ennen aamupäivällä näytettiin venton kojetaululle kuitenkin hieman puukkoa, jotta Alpinen soitin saatiin mahtumaan sisälle.
Asennettiin erillis-sarjaa ja laitettiin samala ovat täyteen bitumia sekä lopuksi vanua kuva. Mallailtiin elementtiä sekä ritilää ja jakosuodinta paikalle... Jakosuotimen päälle tulee kusilaidusta muotti, joka peittää johdotukset ym, joten ei kannata huolestua ;) Hommaa riittää vielä. Johtojakin oli riittävästi vedelty.
Iltaa kohden laitettiin kiinni myös VR6-lippaa, joka kuvassa vielä sovitusvaiheessa, ja maalailtiin maskia ym.. Huomatkaa projektijohtajan oikean jalan vammane asento, hengityselinten suojaaminen ym. :D Maalisumun runsaasta määrästä riippumatta lopputulos on erittäin positiivinen ja hätävarana ostetun 30 €uron ruiskun maalipinta on HYVÄ! . Ei aina tarvitse ostaa kallista ;)
Baanallehan oli pakko päästä ja maski ym. jätettiin kuivumaan. Kirkkaat sivuvilkut sekä VR6-lippa sellaisenaankin jo toivat uuttaa ulkonäköä autoon.
Ja huom ;) Auto on korkea. Olen itsekin sen huomannut, mutta harrastuksesta johtuen se ei tule laskemaan vielä talvella. Heti lumien lähdettyä kylläkin 40-50 mm. Lisää kuvia tulee tänään väliaikaisesta lopputuloksesta, jos sää pysyy suotuisana. Alastaro hiljenee, mutta vain hetkeksi :)
eli tämä oli lähtökohtana projektiin Kuten näkyy, niin takaa päin alussa varsin vakion näköinen vaihdettua takavaimenninta lukuun ottamatta. edestä sama
Piritekin lähetys saapui varsin mallikkaasti, joten takavaloja päästiin mallailemaan paikalle hyvissä ajoin :)
Sitä ennen aamupäivällä näytettiin venton kojetaululle kuitenkin hieman puukkoa, jotta Alpinen soitin saatiin mahtumaan sisälle.
Asennettiin erillis-sarjaa ja laitettiin samala ovat täyteen bitumia sekä lopuksi vanua kuva. Mallailtiin elementtiä sekä ritilää ja jakosuodinta paikalle... Jakosuotimen päälle tulee kusilaidusta muotti, joka peittää johdotukset ym, joten ei kannata huolestua ;) Hommaa riittää vielä. Johtojakin oli riittävästi vedelty.
Iltaa kohden laitettiin kiinni myös VR6-lippaa, joka kuvassa vielä sovitusvaiheessa, ja maalailtiin maskia ym.. Huomatkaa projektijohtajan oikean jalan vammane asento, hengityselinten suojaaminen ym. :D Maalisumun runsaasta määrästä riippumatta lopputulos on erittäin positiivinen ja hätävarana ostetun 30 €uron ruiskun maalipinta on HYVÄ! . Ei aina tarvitse ostaa kallista ;)
Baanallehan oli pakko päästä ja maski ym. jätettiin kuivumaan. Kirkkaat sivuvilkut sekä VR6-lippa sellaisenaankin jo toivat uuttaa ulkonäköä autoon.
Ja huom ;) Auto on korkea. Olen itsekin sen huomannut, mutta harrastuksesta johtuen se ei tule laskemaan vielä talvella. Heti lumien lähdettyä kylläkin 40-50 mm. Lisää kuvia tulee tänään väliaikaisesta lopputuloksesta, jos sää pysyy suotuisana. Alastaro hiljenee, mutta vain hetkeksi :)
Prkle kun on kylmä.. Vettä ei onneksi ole tullut, joten sai otettua vähän kuvia, että näkee nykyisen yleissilmäyksen autosta.
Kokeiltiin välillä Rokkarin elementtiä, punch HX2. Jotenkin vaisu, mutta kyllä pajan hyllyltä tavaroita putosi. Lanzari oli parempi( soi nätemmi ja kovemmin ) Tänään käydään tekemässä kaupat SPL dynamicsin 10D2 -elementistä, niin saa takalaatikon hyötykäyttöön (kilpahiihto) =) . Nyt huomaa kyllä, että kuinka hienosti on etupään saanut soimaan, kun ei ole subia käytössä. Tarvitsee olla tyytyväinen.
Oikeasta etukulmasta, vasemmasta etukulmasta, sivuprofiili ja takaa ...
Ihan tyytyväinen tässä vaiheessa. Tulis se kesäki nyt sitten :)
Ja vielä Veljesten autot :)
Tästä se taas lähtee.
Kokeiltiin välillä Rokkarin elementtiä, punch HX2. Jotenkin vaisu, mutta kyllä pajan hyllyltä tavaroita putosi. Lanzari oli parempi( soi nätemmi ja kovemmin ) Tänään käydään tekemässä kaupat SPL dynamicsin 10D2 -elementistä, niin saa takalaatikon hyötykäyttöön (kilpahiihto) =) . Nyt huomaa kyllä, että kuinka hienosti on etupään saanut soimaan, kun ei ole subia käytössä. Tarvitsee olla tyytyväinen.
Oikeasta etukulmasta, vasemmasta etukulmasta, sivuprofiili ja takaa ...
Ihan tyytyväinen tässä vaiheessa. Tulis se kesäki nyt sitten :)
Ja vielä Veljesten autot :)
Tästä se taas lähtee.
Toi veljes auto huutaa ihan selvästi 2-ripasta merkitöntä maskia. Mulla vois olla ;D
Hyvältä näyttää muuten noi Venton takavalot.
Hyvältä näyttää muuten noi Venton takavalot.
Viimeksi muokannut AaJee, 17.10.2005 15:01. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Elikäs heitettiin hollille teenage styling polkimet, jotka ampuvat hiukan yli, mutta tuovat kuitenkin uutta säväystä autoon. R32- polkimet seuraavaksi.
Tuo 2 litranen kone tuntuu tuottavan puuroa ihan mukavasti ja tarvitseehan sitä hämmennelläkin välillä. Ostettiin sitten uusi kauha ja sopii huomattavasti paremmin käteen kuin vanha, volkkarin alkuperäinen nuppi. Nosti samalla vaihdekeppiä hieman ylemmäs, joka ei todellakaan ole huono asia, päinvastoin :)
Heitin myös michelinin ivalot alle ja ostin RS4 replika --pölärit-- :D. No joo. Kivasti nuokin tuovat näköä vakipeltirinkuloitten päälle, mutta jos
tuota sitten vaikka ensitalveksi ostaisi oikeen köykämiinivanteet misukoillekin.
Musavehkeistä sen verta, että saatiin tuo späläri oikein kunnolla soimaan. Tukka heiluu ja sukat pyörii jalassa ;) Auton paino noussut 50-60 kilolla, muttei vaan tunnu auttavan. Tarvitsee perehtyä lisää...
Tuo 2 litranen kone tuntuu tuottavan puuroa ihan mukavasti ja tarvitseehan sitä hämmennelläkin välillä. Ostettiin sitten uusi kauha ja sopii huomattavasti paremmin käteen kuin vanha, volkkarin alkuperäinen nuppi. Nosti samalla vaihdekeppiä hieman ylemmäs, joka ei todellakaan ole huono asia, päinvastoin :)
Heitin myös michelinin ivalot alle ja ostin RS4 replika --pölärit-- :D. No joo. Kivasti nuokin tuovat näköä vakipeltirinkuloitten päälle, mutta jos
tuota sitten vaikka ensitalveksi ostaisi oikeen köykämiinivanteet misukoillekin.
Musavehkeistä sen verta, että saatiin tuo späläri oikein kunnolla soimaan. Tukka heiluu ja sukat pyörii jalassa ;) Auton paino noussut 50-60 kilolla, muttei vaan tunnu auttavan. Tarvitsee perehtyä lisää...
Talviprofiilia
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_2817.jpg , http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_2819.jpg , http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_2822.jpg , http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_2824.jpg , http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_2825.jpg ...
Anteekshi. Ei riitä näin perjantai- iltana päätä laittamaan nuita nätimpään muotoon
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_2817.jpg , http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_2819.jpg , http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_2822.jpg , http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_2824.jpg , http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_2825.jpg ...
Anteekshi. Ei riitä näin perjantai- iltana päätä laittamaan nuita nätimpään muotoon
Tällaista tänään
KUVA I
Tallin rakennus etenee hyvin Lattilämpö putkia ja toisesta kulmasta
Pumppuautokin kävi tänään ja lattia valettiin. KUVA II
Huomenna ehkäpä kuvaussessioita säiden salliessa niin :)
KUVA I
Tallin rakennus etenee hyvin Lattilämpö putkia ja toisesta kulmasta
Pumppuautokin kävi tänään ja lattia valettiin. KUVA II
Huomenna ehkäpä kuvaussessioita säiden salliessa niin :)
-
- -
- Viestit: 95
- Liittynyt: 20.9.2005 14:14
En suoraan sanottuna nyt kehtaa laittaa hi-fi"asennuksista" kuvia, koska takalaatikko on tällä hetkellä vain tyyliin boksi konttiin ja vahvarit+konkka siihen kiinni teemalla. Setti toimii ja soi hyvin, mutta kun tuo tallikin tuossa vasta valmistuu, niin ei ole ollut oikein kunnon paikkaa missä työstää, kun ei naapurin tallissakaan koko aika viitsisi häärätä.
Nämä kamat poistuu kyllä autosta mahdollisesti lähimmän kuukauden aikana naapurin pojalle ja tilalle tulee powerset 6.3 puoliaktiivi e-sarja sekä jokin etusubi (DLS MW10, Peerless R.10, taikka dls:n classic. )
Toinen mahdollisuus on, että laminoin kontin sivuun 12" subwooferille kotelon ja sijoitan tuon S-7006 vahvistimen kontin pohjalle makaamaan. Ihan vaikuttava näky, punaisine kylmäkatodiputkineen. Jälkimmäinen suunnitelma taitaa toteutua etusubia varmemmin.
2 vahvistinta vaihtuu mahdollisesti yhteen, eli spl dynamicsin s-7006, kun puoliaktiivisen etupään toteutukseen tarvitsen kuitenkin lisää kanavia.
Ventosta löytyy juu nuo 6,5" paikat ovista, joskin kunnon erillis-sarjan laitto vaatii vähän hommia että saa soimaan. Muuten kyllä erittäin hyvä pohja vaikka rankemmallekin hifiprojektille. Helpoksi sen tekee esim. audaxin mentävät keskarireiät kojelaudassa sekä nuo 6,5" ovissa. Disset saakin sitten vaikka a-pilareihin taikka peilikolmioihin.
Ja tontitusta odotan innolla. Tulee IMO, erittäin asiallinen, sillä onhan tää ensimmäinen auto, mitä olen omistanut ja alkanut "tekemään". Käyttöautona pidetään, mutta silti ei jätetä huomioimatta kunnon madalluksia. Säädettävää sarjaa ja mahdollisuuksien mukaan yhä vain matalempaa autoa tulossa.
Nämä kamat poistuu kyllä autosta mahdollisesti lähimmän kuukauden aikana naapurin pojalle ja tilalle tulee powerset 6.3 puoliaktiivi e-sarja sekä jokin etusubi (DLS MW10, Peerless R.10, taikka dls:n classic. )
Toinen mahdollisuus on, että laminoin kontin sivuun 12" subwooferille kotelon ja sijoitan tuon S-7006 vahvistimen kontin pohjalle makaamaan. Ihan vaikuttava näky, punaisine kylmäkatodiputkineen. Jälkimmäinen suunnitelma taitaa toteutua etusubia varmemmin.
2 vahvistinta vaihtuu mahdollisesti yhteen, eli spl dynamicsin s-7006, kun puoliaktiivisen etupään toteutukseen tarvitsen kuitenkin lisää kanavia.
Ventosta löytyy juu nuo 6,5" paikat ovista, joskin kunnon erillis-sarjan laitto vaatii vähän hommia että saa soimaan. Muuten kyllä erittäin hyvä pohja vaikka rankemmallekin hifiprojektille. Helpoksi sen tekee esim. audaxin mentävät keskarireiät kojelaudassa sekä nuo 6,5" ovissa. Disset saakin sitten vaikka a-pilareihin taikka peilikolmioihin.
Ja tontitusta odotan innolla. Tulee IMO, erittäin asiallinen, sillä onhan tää ensimmäinen auto, mitä olen omistanut ja alkanut "tekemään". Käyttöautona pidetään, mutta silti ei jätetä huomioimatta kunnon madalluksia. Säädettävää sarjaa ja mahdollisuuksien mukaan yhä vain matalempaa autoa tulossa.
-
- -
- Viestit: 95
- Liittynyt: 20.9.2005 14:14
Lomalla tulee kaikkia hienoja päähänpistoja.
Tein ventoon kesälipan ja itse olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Tuotteiden puolesta OEM+
e; Muutetaan linkeiksi. Suuret kuvat
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_3126.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_3127.jpg
Tein ventoon kesälipan ja itse olen erittäin tyytyväinen lopputulokseen. Tuotteiden puolesta OEM+
e; Muutetaan linkeiksi. Suuret kuvat
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_3126.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_3127.jpg
-
- -
- Viestit: 95
- Liittynyt: 20.9.2005 14:14
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_3211.jpg
Koko sisusta ylläolevaa :)
ja uusi vanha soitin
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_3150.jpg
Koko sisusta ylläolevaa :)
ja uusi vanha soitin
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_3150.jpg
Viimeksi muokannut xite, 15.3.2006 20:00. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Ei saa dissata niitä toppauksia, nekin on sentään nahkaa =) Eli ovat siihen saakka siinä, kun löytyy asiallisemmat ja toivottavasti myös nahkaiset.
Eikä ole 2 litrasissa nahkoja, eikä edes puolikuppeja, jollei ole gt(i)-mallinen. Nämä ovat toiset mitkä olen nähnyt ventois ja ns. aftermarket osia, eli ostettu erikseen. Vähän tarvitsee omaa takamusta helliä :)
Vanteet odottaa asennusta, kesä odotuttaa tuloaan, autoa maanläheisemmäksi. Voi kyllä, pian pian.
Eikä ole 2 litrasissa nahkoja, eikä edes puolikuppeja, jollei ole gt(i)-mallinen. Nämä ovat toiset mitkä olen nähnyt ventois ja ns. aftermarket osia, eli ostettu erikseen. Vähän tarvitsee omaa takamusta helliä :)
Vanteet odottaa asennusta, kesä odotuttaa tuloaan, autoa maanläheisemmäksi. Voi kyllä, pian pian.
-
- -
- Viestit: 95
- Liittynyt: 20.9.2005 14:14
Eli takapää koki pieniä muutoksia. Koukku veks ja putki "nostettiin" kiinni lähes puskuriin, oli loppupeleissä yllättävän hankala urakka. But now Me likey.
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_3209.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Vento%20ja%20popit/IMG_3209.jpg
Viimeksi muokannut xite, 15.3.2006 20:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 95
- Liittynyt: 20.9.2005 14:14
Eli kuvia :)
Eli tässä kokeillaan sitä lippaa minkä tein, ei miellyttänyt, ajellaan "pelkällä" Vr6 lipalla :
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Eurocarshow%202005/IMG_3268.jpg
Enää ei mahdu sitä hirvieläintä lokarin ja renkaan väliin :
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Eurocarshow%202005/IMG_3247.jpg
Tuolta se näyttää, märkänä ja talvipalloilla :
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Eurocarshow%202005/IMG_3252.jpg
Maavaraa on tarpeeksi, liikaa joidenkin mielestä :) :
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Eurocarshow%202005/IMG_3245.jpg
ja tässä setti millä madallus hoidettiin:
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Eurocarshow%202005/IMG_3242.jpg[/url]
Eli tässä kokeillaan sitä lippaa minkä tein, ei miellyttänyt, ajellaan "pelkällä" Vr6 lipalla :
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Eurocarshow%202005/IMG_3268.jpg
Enää ei mahdu sitä hirvieläintä lokarin ja renkaan väliin :
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Eurocarshow%202005/IMG_3247.jpg
Tuolta se näyttää, märkänä ja talvipalloilla :
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Eurocarshow%202005/IMG_3252.jpg
Maavaraa on tarpeeksi, liikaa joidenkin mielestä :) :
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Eurocarshow%202005/IMG_3245.jpg
ja tässä setti millä madallus hoidettiin:
http://i2.photobucket.com/albums/y8/x-ite/Eurocarshow%202005/IMG_3242.jpg[/url]
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa