-- Sahan Sähläykset --

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

-- Sahan Sähläykset --

ViestiKirjoittaja Saha » 22.7.2005 15:16

Muokkasin vähän tätä cabrio topiccia ja laitan siihen perään tarinaa ny ainakin tosta pasuunasta ja muista sähellyksistä ni ei tartte uutta juttua tehä eikä huku tuo cabriokaa bittiunholaan.

VW Golf Cabriolet
Tehtiin tälläiseksi ja on edelleenkin ajussa suhtkot samassa kuosissa.

KuvaKuvaKuva
KuvaKuvaKuva

VW Passat -91
Rakenteilla...

KuvaKuva
Viimeksi muokannut Saha, 30.5.2007 16:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 22.7.2005 15:18

On ne hienoja laitteita :D

AaJee
-
Viestit: 1162
Liittynyt: 11.11.2004 13:29
Viesti:

ViestiKirjoittaja AaJee » 22.7.2005 15:22

^ Heh.

Kyllähän tuo ihan hieno on.

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 22.7.2005 17:08

Sainko minä kunnian olla eka joka sanoo tämän?

Nimittäin: Tonttiin ja blingblingiä alle, kromien kiillotus ja maalipinnan ehostus - that's it.

edit: Ei nykyisetkään vanteet olis pahat :)

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 22.7.2005 17:15

suunnitelmat on jo aika selvät, mut ei paljasteta kaikkee kerralla.. :)

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 22.7.2005 18:06

Jahas, kahdeksan vuotta cabrioletilla ajaneena päästiin mieleiaiheeseen.
Katto näyttäisi olevan uusissa, ainakin sivuvaijeri on poikki ja vissiin c-pilarissakin on jotain sanomista. Miten on tarkoitus korjata?
Kori näyttää asialliselta, hyvä väri. Liekö cabriomaski ja kirkkaat ajovalot mielessä -itselle maistuisi.
Meikä muuten vihaa piiska-antenneja, elleivät ne ole mallia automaatti.
Ei- eurokilvet olisi paremmat.
Suosittelen roiskeläppiä niiden epäesteettisyydestä huolimatta. Säästyy monelta pesulta.
Jännä juttu, ei ole sivuvilkkuja...

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 23.7.2005 0:35

katto on vähän huonolla hapella.. menee talvella kokonaan vaihtoon. pitäs koittaa vaikka liimata jotain lappua tonne c-pilariin ni ei vesi satas konttiin. kyllä tuo muuten vielä tiivis katto/tiivisteet on että eiköhän tuolla tämän kesän pärjää.

kori on todellakin asiallinen.. ei ruostetta eikä pahempia lonttoja.
pohjakin on kuin uusi.

finnittömät kilvet tilataan.

noita sivuvilkkuja ihmettelin itsekki, ku eiköhän nuo 86ssa (saksassa) ole ollut ja loksut on luultavasti siitä, ku on menty niistäki prosentit merkkaamaan. no mut eipä nuo pakolliset oo ku paperit on 74 :)

ei tuu cabriomaski... :p eikä taida tulla kirkkaita valojakaan..

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 24.7.2005 0:30

eiköhän tyylisuunta selviä näillä..

hyvinhän se alkaa 30v vanha maski hohtamaan ku vähän "putsaa".. itseasiassa tuntitolkulla hiottu.

puskurit valmistuu..

miika80
-
Viestit: 348
Liittynyt: 6.9.2004 22:22

ViestiKirjoittaja miika80 » 24.7.2005 11:35

no noista puskureista on ainaki vara valita.. =)

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 24.7.2005 16:04

Kivat rek.kilvet ;) Siistin näköinen avo.

Emppu82
-
Viestit: 332
Liittynyt: 16.3.2005 14:08

ViestiKirjoittaja Emppu82 » 24.7.2005 16:18

Tulee varmaan aika hieno, maski ainakin kiiltää niin pirusti;)

piritek
-
Viestit: 474
Liittynyt: 23.7.2003 12:06
Viesti:

ViestiKirjoittaja piritek » 24.7.2005 18:16

Millä kiilloitit? Omassa 30 vuotta vanhassa maskissa on jonkun verran kiveniskeymää, eikä enää kiillä.

Hemu`s
-
Viestit: 151
Liittynyt: 29.7.2003 21:47

ViestiKirjoittaja Hemu`s » 24.7.2005 18:51

Tosta tulee varmaan hiano :-) Uskosin näin.

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 24.7.2005 18:52

Joskus maalasin kakkiksen maskin kiiltävällä mustalla, mutta onko tuohon itse muovin ehostamiseenkin joku keino?

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 25.7.2005 0:11

maskin listoista on ensin oiottu mahd rutut/syväy kiven iskut lyömällä tampilla tausta puolelta. sitten hiottu n.120 paperilla "muoto" säilyttäen ja sitten 240 ja lopuksi vielä 600 ja sitte kiillotettu lumpulla.. työlästä, mutta sitä parempi tulee mitä enemmän kärsivällisyyttä. kiillotus tahnoihin on paljon vaihto ehtoja. itse käytän huopalumpun kanssa sellasta mitä saapi isossa "pötkössä".. en muista merkkiä. ilman konetta yleensä autosolia tms.

maskin muovi osalle en tehny vielä muuta kuin pesin.
muovi osia olen ehostellut erillaisilla vahoilla, mut ne tahtoo vaan aina haalistua.
kumi osista tulee yleensä hyvät ku vaan kunnon liuottimilla pesee.. niissä ku ei ole nii syöpymis vaaraa kuin muovissa. kumi tahtoo myös kuivua, joten niihin on kaikenlaisia vahoja saatavana.

puskurit oli melko työläät. piti oikoa ja kiillottaa. näitä ei siis kuitenkaan heikkapaperilla! ne ku on kromia. maskissa on alumiinia.
etupuskuriin tein kumi listan takapuskurin listasta.

ihan hyvin ne ehostu. ei paljo uutta häpeä.
kuva1
kuva2
kuva3

otan sit valosammalla ja kuivemmalla kelillä paremmat kuvat.

kromi korkki ei se sinne paikalleen iha helpolla menny.. näissä tankinaukoissakin on näköjään eroja. korkki piti purkaa ja tiivisteen laipasta piti sorvata pois. nyt pelaa.

kuva
korkinsorvaus

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 25.7.2005 0:21

Millä kiilloitit? Omassa 30 vuotta vanhassa maskissa on jonkun verran kiveniskeymää, eikä enää kiillä.


Ensin hiomalla kiveniskemät pois ja sitten kiillotus, muovi elpyy kivasti kuumailmapuhaltimella.

Harmi että jää nuo vanhat puskurin kiinnikkeet näkyviin tuolta lokasuojan reunoista.

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 25.7.2005 0:38

muovi elpyy kivasti kuumailmapuhaltimella.

ei sit vaan mutkalle sulata..

Harmi että jää nuo vanhat puskurin kiinnikkeet näkyviin tuolta lokasuojan reunoista.

pitää napsia nuo muovikannakkeet ainaki pois ja koittaa keksiä reikiin jotain.. talvella sitte hitsais umpeen.

rek kilven paikasta vois sanoo kommenttia.. itseä ei tahdo oikee miellyttää. ei se vaan oikee passaa mihinkää.. suomalainen kilpiki ku on nii tyhmän näkönen

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 25.7.2005 7:16

Empä arvannut, että noin retroa tulisi. Menin sitten ehdottelemaan kaikenlaisia cabriomaskeja. Tuo on kyllä hyvä. Spoileriksi varmaan tulee orkkis, matala malli?
Vinyylikattoa on muuten tosi hankala paikata. Käy kyselemässä verhoilijalta, millainen liima pitäisi -ja kestäisi vielä avaamisenkin. Kaksi kertaa uusin cabrion sufletin omistusaikanani.

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 28.7.2005 22:41

nyt ois maavaraa vähän pienennetty ja muutaki pientä tehty..
huomen aamulla vielä vähän vanteita puunais ja kävis renkaat laittaa päälle.
sitte iltapäivästä voiskin lähtee himosta kohti.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 29.7.2005 0:17

cabriomaskeja


Anteeksi maalaisuuteni, mutta mikä on cabriomaski

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 29.7.2005 0:43


Emppu82
-
Viestit: 332
Liittynyt: 16.3.2005 14:08

ViestiKirjoittaja Emppu82 » 29.7.2005 2:12

^ Vau mikä cabriolet;)

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 29.7.2005 8:53

Jotkut tuhoaa cabriomaskeilla muitakin klassikoita.
Huomatkaa tämän cabrion sponsori.

ART
-
Viestit: 514
Liittynyt: 28.7.2003 13:39

ViestiKirjoittaja ART » 29.7.2005 9:48

^kovasti umpikattoiselta näyttää tuo Jägermeister-auto.. ;)

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 29.7.2005 11:16

Äh, pikkuvikoja tuo pehmokaton puute, onhan siinä kuitenkin cabriomaski...

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 10.8.2005 14:06

Kuva

lisää kuvatuksia:

kuva 1
kuva 2
kuva 3
kuva 4
kuva 5
kuva 6
kuva 7

omasta mielestäni vanteista tuli paremmat ku ootin.. kumit on siis nyt 195/45-15. vanne on KPZ:tan 7x15 et 38. takana on nyt 10mm spaceri. lisää ois levitystä tulossa. toisia vanteitakin aattelin kokeilla tos loppu kuusta.
takavalot pitäs saapua ensiviikolla.
madallusta on vaikea tehdä lisää, ku pitäs runko muutosta tehdä, ku vetari on 5mm päässä rungosta :)
perää vois hieman puottaa.

edit: ja takapöntölle vois tehä jotain..
Viimeksi muokannut Saha, 10.8.2005 14:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

AaJee
-
Viestit: 1162
Liittynyt: 11.11.2004 13:29
Viesti:

ViestiKirjoittaja AaJee » 10.8.2005 14:09

Hieno pelihän tuo on, mutta miten näyttää että kuskinpuoli olisi hieman alempana kuin hanttarin? Viitoskuvasssa ainakin näyttäisi siltä...

Jute
-
Viestit: 969
Liittynyt: 23.7.2003 16:58

ViestiKirjoittaja Jute » 10.8.2005 14:46

Aika tyylikäs, ei se paljoo tartte että näyttää jo noin hyvältä!
Vanteet sopii hienosti.

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 10.8.2005 15:06

mutta miten näyttää että kuskinpuoli olisi hieman alempana kuin hanttarin? Viitoskuvasssa ainakin näyttäisi siltä...

enpä oo ainakaa aikasemmin huomannu.. kuvattaessa autolla kyllä ajettiin ja tiessä on hyppyjä ni saattanee johtua siitä.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 10.8.2005 15:17

Alkaa muistuttaa autoa.
Jotenkin en itse tykkää noista takaluukun merkeistä.
Katon suojuksen reunukseen suutari ompelee näppärästi uuden gumminauhan. Imee muuten todella tehokkaasti hiekkaa tuosta pienestä rakosesta.

AaJee
-
Viestit: 1162
Liittynyt: 11.11.2004 13:29
Viesti:

ViestiKirjoittaja AaJee » 10.8.2005 15:34

^^ Joo, voi olla että mun silmät harittaa..;D Hieno se kuitenkin on!

Eksu
-
Viestit: 205
Liittynyt: 19.11.2004 9:05

ViestiKirjoittaja Eksu » 10.8.2005 22:47

On kyllä pirun hieno cäbi! Mikä alusta tuossa nyt on? Ainakin madallusta on ihan kohtalaisesti...

nafta-
-
Viestit: 64
Liittynyt: 9.8.2005 20:40

ViestiKirjoittaja nafta- » 10.8.2005 23:14

On se hiano! :D

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 10.8.2005 23:18

alusta on "omavalmiste" :)
iskareihin sorvattu lisää kierrettä ja sitte lyhennetty ja tehty avaimen paikka.
7cm muistaakseni lyhensin.
sit vaan jouset sopivan mittases ja kasaan.
hyvin pelaa ja jouset ei ole väljät "kuppeihinsa".
tuv-hyväksyntää ei ole.

ainut ongelma on ku ottaa vetari runkoon.. täytys tehdä vähän tilaa runko palkkiin.

kyllä ois talven aikana tarkoitus coilooverit ehtiä. Ni sais katsastus korkeuteen. Nyt maavaraa 6,5cm.

Henksa
-
Viestit: 65
Liittynyt: 31.12.2004 14:33

ViestiKirjoittaja Henksa » 11.8.2005 8:53

Noista vanteistahan tuli tosi komian näköset. Piti vielä kattoa noita alkupään kuvia ja tarkistaa että on tosiaan samat vanteet.

make83
-
Viestit: 64
Liittynyt: 8.1.2005 23:29

ViestiKirjoittaja make83 » 15.8.2005 22:28

Mistä oot löytäny kromisen polttoainetankin korkin..? siisti peli sulla.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 15.8.2005 23:32

Hianon näköne peli, jos ois mun ni nakkaisin noilla muovikaarilla vesilintua, mutta ei hölömömpi noinkaan.

Vink vink ois yks ylimääränen KW Variante 3:nen tuollaseen :D

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 15.8.2005 23:50

näitä korkkeja on alkuperäisenä vanhemmissa ykkösissä.. hieman hankalia löytää. romikselta on tämä korkki löytynyt (kiitos impille).
taitaa näitä löytyä uusiakin.. ei taida vaan löytyä vw:n valmistamana ainakaan kovin helposti.

muovikaaret ois jo lähteny vaan joku on menny prhna avartaa kaaria niin että on pikkasen lähteny jopa sitä näkyvää kanttia. ens talvena vois muokata kaaret samalla ku huitasis uuden maalin.

laitappa rolle vaikka privana tiukka hinta tolle satsille..

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 23.8.2005 16:13

vanteitten alle tuli laitettua 30mm puolelleen palikkaa elikkä ET ois nyt 08, mut ei tullu silti kovin ulos. kuva

takavalotkin saapu, mut ei oo vielä löytyny punaisia polttimoita.. mistähän niitä saa?? kuva

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 23.8.2005 19:03

30mm puolelleen palikkaa elikkä ET ois nyt 08, mut ei tullu silti kovin ulos.


Liian kapea vanne ;D

ET 22

Jone
ffp jäsen
Viestit: 2980
Liittynyt: 23.7.2003 10:36

ViestiKirjoittaja Jone » 23.8.2005 20:08

^joo noi on niitä palikkatestejä,joilla kokeillaan uusien jäsenien ajatuksenjuoksua ;)

Jos Saha tuntuu että ne vanteet ei ole hyvät,niin edelleen Himoksen tarjous on voimassa??

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 23.8.2005 23:08

^loppukuusta pitäs tulla yhdet uudet vanteet. mut saa nähdä raskiiko näistä luopua vai jääkö ne tallin seinälle.

näissä uusissa on sit ET26/ET20.. joku saattaa jo arvatakki..

Hemu`s
-
Viestit: 151
Liittynyt: 29.7.2003 21:47

ViestiKirjoittaja Hemu`s » 28.8.2005 21:52

Nätti peli,täytyy myöntää.Hyvällä maulla rakennettu.

Impi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 5.11.2004 9:50

ViestiKirjoittaja Impi » 28.8.2005 23:01

En viitsi pilata sahan salaisuutta mutta minulla on todella vahva ajatus tuosta vanne hommasta...

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 2.10.2005 22:13

etuvalot vaihtu.. kuva

vanteet sain sovitettua paikalleen ja iisalmen miitissä niillä tuli jo käytyä.. nallen ottama kuva sieltä
perää vois puottaa jonkin verran. keulastakin ehkä hivenen ku mahtuu kuitenki vielä tikkuaski etutukivarren kannakkeen alle :)

Miksu.
-
Viestit: 1248
Liittynyt: 6.9.2004 10:03

ViestiKirjoittaja Miksu. » 2.10.2005 22:14

Tää on kyl siisti

Dubsonic
-
Viestit: 2280
Liittynyt: 12.8.2003 12:22

ViestiKirjoittaja Dubsonic » 2.10.2005 22:42

Aika sopuisat kulmat sulla tukivarsissa. :)

Pete I
-
Viestit: 1240
Liittynyt: 23.7.2003 13:56

ViestiKirjoittaja Pete I » 3.10.2005 14:39

Kattelin iisalmessa, että on peli tontissa, mutta kuitenkin noilla vanteilla jää hieman häiritsevä rako tonne kaaren ja renkaan väliin.

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 3.10.2005 15:15

jää hieman häiritsevä rako tonne kaaren ja renkaan väliin.

pikkasen sitä rakoa on vara pienentää, mut jossain vaiheessa se maa tulee vastaan :) 14" ois ehkä passelimpi setti, jos meinaa kaaret saada täydemmäksi ja vielä pystyä ajamaankin jossain. mut katsotaan mitä tämän auton kohdalla tehdään..

tämä nykynen setti on siis 7+8x13" ja 175/50dunlopit.

Jii3
-
Viestit: 665
Liittynyt: 20.2.2004 17:22

ViestiKirjoittaja Jii3 » 3.10.2005 15:59

Ei sua kiinnostas myydä noita vanteita?;)

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 3.10.2005 16:54

jos tuon kokoluokan vanteita etsit niin tuolla myyntiosastolla näkyy "impi" myyvän etiäpäin noita minun entisiä classicceja. itellä ne oli polossa alla ja on todella passeli setti sellaseen.. n.80-100mm madalluksella :)

RSL:ä en ainakaan nyt ole myymässä..

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 2.5.2006 14:09

Ajattelimpa herätellä tätäkin topikkia hieman.
Eli talven aikana ei juuri muutoksia ole tullut.
Talvisäilöstä sain jonkain aikaa sitten haettua ja kerkesin melkein 10km ajaa kunnes hävis 3 ja 4 pytyiltä puristukset. Aika jännä.. viime kesän pelas sen kummemmin remppaamatta koko kesän.
noh.. kansi pois ja huomaten että sieltä oli kansi pahvi hävinnyt pyttyjen väliltä ja syönyt kanteen "kolon". no eihä siinä muutaku nakkasin jyrsimeen ja aattelin kokeilla paljonko joutuu oottamaan pois.
kuva
1,8mm raapasin pois ja pinta ois taas pitävä. Paljonko lie vaikuttaa puristuksiin? :) en ole itse kerenny laskeskelemaan.
Kyseessä on siis muistaakseni FH kone. Männät ovat suora lakiset. Venttiilit 31/34.
Hioin ventiilit ja laitoin uudet tiivisteet ja jospa sitä tänä iltana lähtis nostaa kannen paikalleen.

Alkuperäinen kaasutin alkoi olla aika väljän oloinen ja kumilaipat oli halki eikä tahtonu enää tyhjäkäynnit sun muut oikeen olla tasasia. ni ajattelimpa kokeilla jotain muuta.
kuva
Kerta ylimääräsenä lojui tollanen imusarja ja kaksi 40weberiä ni kokeilla miten sattuisi tossa 1.5 pelaamaan.. Suuttimien kanssa saattaa mahdollisesti joutua leikkimään ku aikasemmin olivat kiinni 1.8 koneessa. ei tullut katottua että minkäkokeiset sisäkurkut noissa olikaan. mut jos jollain on kyseisiä kokemuksia et liekkö sit liian isot tohon 1.5? vinkit aina tervetulleita ku itselle nämä weberit vähä outoja. Ilmeisesti toimii kyllä mut kärsiikö sit alakierros väännöt.. ku tarkoitus tästä ei kuitenkaa ole mitään tehopesää tehdä vaa ihan toimiva cruisailu peli, mut pieniki tehon lisäyskinhä on aina plussaa.

Hyvin pelas kyllä kone missä nämä weberit aikasemmin oli.. 1,8GTI 34/40 venoilla ja peltisarjalla 1-kopan cabriossa. vääntöjä oli kyllä kiitettävästi :)

golopallo
-
Viestit: 169
Liittynyt: 9.5.2004 18:31

ViestiKirjoittaja golopallo » 2.5.2006 18:00

Miten tuohon sopis lokasuojan reunaan kromikaaret?

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 2.5.2006 18:13

Ei mitenkään

golopallo
-
Viestit: 169
Liittynyt: 9.5.2004 18:31

ViestiKirjoittaja golopallo » 2.5.2006 21:13

Kuva

Heikki J.
admin
Viestit: 8309
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 2.5.2006 21:30

No ompa vähän **tun hianot...

M-M-I
-
Viestit: 240
Liittynyt: 20.10.2005 22:04

ViestiKirjoittaja M-M-I » 2.5.2006 22:48

nuo on yhtä rumat ku ne tissiliivit mitä ne nykyää laittaa konepellille.

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 3.5.2006 9:50

Vai vielä oikeen kiiltokaaret.. :D

Tuli tossa kansi laitettua eilen paikalleen ja nokka-ajotukset sun muut kohilleen.
Tai siis hampaalleen en saanut kohilleen.. johtuneeko sit kannenlaskusta?

Jos jollain tietoo ni katsotaanko se nokkapyörän merkki "venttiilikopan" vai "tiivistepinnan" tasalle näissä vanhemmissa lohkoissa?

Muutama letku viel illalla kiinni ja sit kokeilis tulille..
Nii tosiaan.. 32 tais olla stanssattu sisäkurkkuihin webereissä.

golopallo
-
Viestit: 169
Liittynyt: 9.5.2004 18:31

ViestiKirjoittaja golopallo » 3.5.2006 22:44

no okei...minäkin otan nuo kromikaaret huomenna pois, jos ne tosiaan on niin rumat ;-) Se siinä vaan on, ku tuolla kaarien alla ei oo yhtään peltiä...

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 4.5.2006 11:55

Eilen tuli sit kasattu ajokuntoon pirssi. Kyllä tuo jo jotenkuten pelaa.. pientä säätöö vaatii vaan :). "2000-4000" rykii/hyytyy, jos menee liikaa painaa kaasua. siitä sit ylemmillä kierroksilla kiertää ja vääntää kyllä hyvin. Ja ne imuäänet.. kyllähä ne hymyä nostattaa.
Täytyy tänään kokeilla vähä säädellä.. ei vaan oo hajuakaa noista webereitte säädöistä :) ruuveja on monenki moisia..no opetellaan. Sytynki kanssa saa aika tarkkana olla.. pientä nakutustakin meinas olla havaittavissa eilen. Tainnu siis puristukset vähä nousta :). 98 tankkiin taitaa olla suositeltavaa..

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 12.5.2006 15:34

Kaasareihin pitäs hommata pykälää pienemmät sisäkurkut.. vois saada alavääntöö hieman paremmas..

Tuli tollaset SuperSportin coiloverit tilattua.. Saa nähä millaset sit ovat..
Kuva

Raimssi
-
Viestit: 498
Liittynyt: 23.8.2005 17:46

ViestiKirjoittaja Raimssi » 12.5.2006 17:04

Todella siisti. Hattua nostan!

Janne-Pekka
ffp jäsen
Viestit: 286
Liittynyt: 26.12.2003 15:38

ViestiKirjoittaja Janne-Pekka » 12.5.2006 17:29

Tuollaiset Supersportit on minulla F&I:sissa , ihan hintaansa nähden hyvä paketti. Säätöä riittää ainakin kunnon tontitukseen, tälläkin hetkellä isopuskurin gti-lipan alalaitaan 4cm ja vielä riittää säätöä alaspäin. Ihan hyvä paketti, mutta ei voi verrata KW variante 2:seen mikä on tuossa minun käyttö 3 koppasessa on alla , painivat nimittäin ihan eri sarjassa. Jo hintansa puolestakin.

Västi
-
Viestit: 759
Liittynyt: 31.8.2003 14:56

ViestiKirjoittaja Västi » 12.5.2006 19:53

Mulla saa supersportin tolpilla lipan maahan asti. Tosin alusta on kolmosen, mutta hyvin sopii kakkikseen.

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 14.5.2006 17:26

Onko millasia ollu kokemuksia että miten "jämäkäksi" tulee tontittaessa toi alusta? Ku iskareilleha näissä ei mitään jäykkyyssäätöä taida olla.
Joo hinta tässä sarjassa ainakin miellytti.. katotaan miellyttääkö mikään muu :)

Jusux
-
Viestit: 910
Liittynyt: 23.7.2003 16:48

ViestiKirjoittaja Jusux » 14.5.2006 17:34

Paljos se hinta sit oli?

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 15.5.2006 12:49

414,90e rahteineen kotiovelle saksasta.

Pasi_T
-
Viestit: 536
Liittynyt: 27.7.2003 10:06

ViestiKirjoittaja Pasi_T » 15.5.2006 14:31

Itselle tulee Formel-K säädettävä alusta ja hintaa kotiovelle 515e. Saa nähdä tekeekö sillä mitään, mainostavat kuitenkin että made in Germany ja 2v takuu.

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 15.5.2006 15:28

Ite mietin ton Supersportin ja Formel-K:n välillä. n.100e näytti tosiaan olevan hintaeroa. Liekköhän minkälaisia eroja sit käytännössä.. 2 vuoden takuu tais olla Supersportillakin.

golopallo
-
Viestit: 169
Liittynyt: 9.5.2004 18:31

ViestiKirjoittaja golopallo » 2.6.2006 21:27

Itekki oon miettiny korkeus säädettävää alustaa cabrioon...mitenkäs niissä pyörän kulmat?pitääkö ne aina säätää uudelleen, kun ruuvaa eri korkeuteen? Ja mites tuo cabrion madallus muuten...olen joskus kuullut, että avoja ei kestäisi kovin rankasti madaltaa, mutta en ymmärrä miten se avossa ois eri asia kuin umpi korisessa?

slate
-
Viestit: 674
Liittynyt: 27.7.2003 14:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja slate » 2.6.2006 21:36

jäykkä alusta -> kori notkuu, vielä pahemmin.

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 3.6.2006 7:49

Golf ei ole ihan kuin 205 pökötti, jossa on ihan löysä kori tehtaalta lähtiessä. Aikanaan vaihdoin omaan cabrioon Bilsteinin säädettävät tolpat jonkun merkittömän madallussarjan tilalle. Ajo-ominaisuudet paranivat mielettömästi, eikä kori juuri sen enempää notkunut.
Se vissiin menee siten, että alusta tekee työn epätasaisella tienpinnalla. Jos alusta ei ole kunnossa, sitten kori tekee työn.
Huonoilla iskunvaimentajilla rengas tekee töyssyissä liikettä, mutta irtoaa herkästi tien pinnasta. Sitä ei kuski välttämättä edes huomaa, mutta ulkopuolinen näkee, kun seuraa auton liikehdintää heitoissa.

Jusux
-
Viestit: 910
Liittynyt: 23.7.2003 16:48

ViestiKirjoittaja Jusux » 3.6.2006 8:21

mistäs kohtaa golfin avokoppa antaa ensimmäisenä periksi
näin ämeerikan foorumilla avon josta oli n.20cm lukkotapin yläpuolelta ratkennut sauma

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 3.6.2006 12:33

Mulla ainakin takakyljissä hieman takarenkaan etupuolella takalasin takareunan paikkeilla näkyy maalipinnassa välillä peilailua ja välillä ei, joten jotain pikkupikku notkahtelua tapahtuu. Melko jäykkähän tuo koppa 70 luvulla suunnitellun avoauton koriksi loppujen lopuksi on.

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 5.6.2006 19:46

Tuli tos sitte laitettua muutama päivä sitte Supersprintit paikalleen. Harmi ku ei kameraa ollu hollilla. Noi 15" vanteet mitkä ehostelin nakkasin alle ja ihan kivaan korkeuteen säätelin ja on ihan hyvä ajella. Sopivan "jämäkkä" ja kärsii nyt jopa ottaa kyytiinki paremmin porukkaa ku ei perä heti läsötä.
Vuosikatsastuksenkin käviin suorittaa ja leima tuli heittämällä.
Notkahteleehan se toki tällänen kori, mut ei mielestäni mahdottomasti. Poikkituen vois toki eteen tekasta täs joskus. Ja tietääkseni ratkeemaan ei vielä oo mistään lähteny.. itekki taisin tosta jenkkiläisten ratkeemis ongelmista lueskella. Kyllähän se varmasti koria enemmän rasittaa, jos alusta ruuvataan tajuttoman jäykäksi ja sit ajetaan kunnon monttuun ni saattaahan se jostain alkaa kori venymään/taipumaan :).

sepi86
-
Viestit: 192
Liittynyt: 20.11.2006 13:58

ViestiKirjoittaja sepi86 » 21.5.2007 19:57

mistä tommosen cabriomaskin sais???

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 30.5.2007 16:49

Tuli lopputalvesta ostettua käyttöautoksi -91 vuoden farkku umpimuumipeltikeula pasuuna. 1,9td koneella ja pakun verolla ni halpa ajella.
Sain tallin valmiiks ja aattelin pukata passatin sinne ja katsella minkäkuntoinen auto on tullu ostettua. Ensin ajattelin että ikkuna linjasta alaspäin uus valkonen maali ni sais ruosteen alut piiloon.

KuvaKuva

Kuvia talliin tullessaan.


Mut niinhän siinä kävi että karkas homma käsistä :)

Siitä huomenna lisää.. nyt ei kerkee kirjottaa.

RiXaa
-
Viestit: 493
Liittynyt: 9.2.2007 17:28

ViestiKirjoittaja RiXaa » 30.5.2007 17:08

caprio on kyllä loistavasti onnistunut paketti.. täydet pojot..D:

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 30.5.2007 17:34

kuule saha.. minusta tuntuu että sulta on lähteny tuo pasuuna käsistä! :D ei siinä.. siinä on saanu pintaa vääntää tosissaan. taidanpa jo tietääkkin mitkä vanteet tulee. ;)

Rallakka
-
Viestit: 24
Liittynyt: 21.1.2006 9:47

ViestiKirjoittaja Rallakka » 30.5.2007 23:10

Petja o ny ihan väärissä hommissa eikös sitä pitäs jotain räkki autoo rakentaa?
Tulee kyl ihan viksun näkönen junakeula pasaatti...

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 31.5.2007 13:26

Rixaa: Kiitän. Kyllähän tuo hyvin töihin viel kuljettaa, mut katto pitäs vaihtaa ja moottori kaipais pientä käsittelyä.

Sami-: Joo ei siinä näin pitänyt käydä. Joo vkloppu oli raskas pohjien ja maaluun osalta.. sunnuntai iltana piti konttaamalla suihkussa käydä ku ei jalat kantanu enää. On tainnu paikallinen rengasmyyjä rollia vanteista :) ja itekki olit kysellyt samanlaisia. Perjantaina pitäs sarja tulla.. näkis miten mahtuu kaarien sisään.

Rallakka: Kyllähä tuo räkki auto tos pihalla lojuu.. syyhyttäs kyllä alkaa tekemään. Katsotaan miten käy :)

Ja jospa jatkasin pikasesti tota tarinaa tosta autosta..
Just aikataulua ite selailin ni huomasin että 5. päivä tätä kuukautta on auto otettu talliin sisälle ja pesty ja alettu ihmettelee kohtaloa. Eli mistään ikuisuus projektista ei ole kyse.
Ja sen jälkeen on vielä tehty talliin ilmanvaihto kuntoon maalausta varten ja paineilma verkko viritelty.

Kuva Kuva Kuva
Tossaki hiki irtos.. Hiltillä 30mm terällä 30cm paksuun betoniseen kivijalkaan 30cm halkaisialtaan oleva reikä. Tahtoo kädet täristä vielä seuraavana päivänäkin tollasen jälkeen.
Vaikka huomattavasti kovempi homma oli koko kulku aukko tehä seinään.. mut sitä en halua es muistella :)
Imurina toimii siis vanha ravintolan keittiön keskus imuri ja siitä on sitte viety reijitetty hormi lattian alle. Katon rajasta puhaltaa lämminilmakojeen kautta korvausilmaa. Kyllähän tuolla katkua oli maalatessa, mut aika äkkiä haihtu kuitenki.

Elikkäs tallissa ku aloin miettiä ni loppuunsa tulin siihen tulokseen, että luukkujen sisäpinnatkin vois siistiä. Joten kohtahan auto oli purettuna..
Kuva Kuva

Luukut, listat, lasit, nippelit, piuhat, nappelit ym.. lähes kaikki sisältäkin paitsi koelauta poikkeen ni pääsee asiallisesti käsiksi pintoihin mitä on tarkoitus laitella.

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Sit armoton hiekkapuhallus, massan pois harjaaminen, hiominen, ja hieman hitsattavaa. Luja kori tässä kyllä vielä on. Takasisälokarin alaosa 5cm matkalta hitsattava.. siinä suurimmat. Ruosteenalkua kyllä löyty mut 15 vuotta tietä nähny pirssi ni eikai tuo ny ihme ole. Mut kyllä tästä parhaan mukaan ruosteet otettu pois. Turhia reikiä siloteltiin myös. Muut ihan sähköliimalla, mutta kattoon kaksikomponentillä peltilätkä kiinni.. ei vejä mutkalle ihan niin pahasti ku lämpö :)

Kuva

Helmat otin piikkisialla/puhaltamalla kokonaan pellille ni pitäs olla pitkäikäsemmät ku siellähän sitä tahtoo massan alla ruoste vaania. Eihän tuolta pahempaa löytyny etes.. vasemman etuosaan oli, joskus näköjään paikka ihan asiallisesti laitettu.

Kuva Kuva Kuva Kuva

Ja sitte kaaret. Ensin ajattelin että otan vähän siivua pois ja avartelen, jos tulee vannetta alle laiteltua vähän ahtaammassa muodossa. Tein kuitenkin tälläisen ratkaisun.. eli siivutin sen sispuolella olevan peltiosan n.10mm väleisiin viiltoihin aivan lähes reunaan asti. sitä nätisti, mut rohkeesti vaa pelti lipareet vasaralla taittaen. Sit levitin vielä vähä muotoa uusiks sellaseksi sirppimallisemmaksi ihan vaan nuijimalla pakottamalla sopivia vasaroita käyttäen. Siis en mitenkää paljoa vaan pikkasen vaan. Kuvissa näkyy sisäpuolen naputtelut ja ulkokuvissa onkin sitte jo pohjat lähes tehtynä. Vaihe kuvia ei oikee tullukaa näköjään otettua. Sisäpuolelle kaariin laitoin huolella liimat/massat taiton jälkeen. Ja ennen muokkaamista kannattaa muistaa ottaa ruosteet/massat/koriliimat/maalit pois ni tulee pitkäikäsemmät ja taittuu nätimmin toi peltireuna.

Kuva Kuva


Sit ku kaikki turha oli saatu pois aloin veistää uutta pintaa. Hiekkapuhalletut kohdat hioin vielä epäkeskolla/rätillä tasasemmas ja karhentelin ennen kittaus kaikki. Sit kittiä pintaan ja höyläämään. Kuvia ei vaiheista oikeen ole.. ei ollut aikaa kuvata :). Sit ku kaikki pinnat alko olla suorat ni epoxi väriä ja hionta väriä pintaan.

Kuva Kuva Kuva Kuva

Ja näin helposti se tässä tekstissä kävi :). Se joka näitä tekee/on joskus tehnyt tietää että aikaa menee.
Eli pohjamaali höylättiin ja hiottiin sit lopus vielä 500 ja sit puhdistus/teippaus ja rasvat/pölyt poikkeen. Mustabase päälle ja sit Tumpin ideaa noudattaen kuparia pintaan. Ja lopuksi tuskien ja tietenkin pienien vastoinkäymisten kautta lakka pintaan. Omasta mielestäni pinta on hyvä ja väritys ainakin erikoinen :).
Tumpille vielä erikois kiitos viimeviikonlopun talkoista.. Ei ois tullu tästä valmista tällä aikataululla, jos ei ois tullut avuksi luukkujen osalta. Ja maalipinnan ruiskutuksessa pätevä jätkä!

Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva Kuva

Siinäpäs vielä kuvia viimeyöltä :)

Elikkäs kasaamista.. pikku nippeleiden siistimistä yms. Vanteet pitäs tulla perjantaina. Alustasta ei oikeestaan tietookaan. Nii.. vetarit ja downpipen haitari pitäs vaihtaa myös. Ja tuulilasi. Mut eikös viikko ole pitkä aika :)
Viikko olis aika Bugruniin.. tavote ois keretä siellä käymään.

Täs työn lomassa kerkee täällä netissäkin lorvimaan.. mut iltasin ei tartte miettiä mitä tekis....

edit: oikolukua en ole tehnyt enkä ainakaa ny kerkeä tekemään. eli virheet mahdollisia, mutta kyllä tuo ny pitäs suunnilleen luettavissa olevaa suomea/savoa olla :)

8866
-
Viestit: 515
Liittynyt: 24.6.2004 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja 8866 » 31.5.2007 13:41

Pitäsköhän käydä potkimassa renkaita tallillas;)
Oon käymässä tämän viikon ajan tässä parin sadan metrin päässä.
Tais meillä jotain sukulaisuuttakin olla, jos siskos on Sari?

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 31.5.2007 13:44

Saapa nähä miten istuu ne vanteet tuonne eteen. Ja himottas kyllä koettaa niiden istuvuutta tuohon omaanki kulkineeseen. Jos vaan aikaa riittää sulla siihen.

Mutta: hyvältähän tuo näyttää. eiku menoks vaan.

- Sanna -
-
Viestit: 276
Liittynyt: 23.7.2003 21:46
Viesti:

ViestiKirjoittaja - Sanna - » 31.5.2007 14:43

Komea maalipinta :]. Ja asiallista jälkeä kyllä muutenkin!
Tuohan jonnekin miittiin pällisteltäväksi kun saat läjään. =)
Hyvältä näyttää!

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 31.5.2007 14:56

8866: Tuuhan vaa rohkeesti pyörähtää.
Sari on serkku. Sotket mut varmaankin Taitoon, joka siis on serkku mulle myös.
Mulla ei sisaruksia tietääkseni ole :)

sami-: niitä vanteita tulee mulle 10kpl, joten eiköhän nuista sulle liikene sovitettavaksikin. ekat 4kpl pitäs tulla huomenna.

sanna: Eiköhän tuolla miittejäkin kierrellä toivon mukaan..

Ilja1
-
Viestit: 416
Liittynyt: 20.7.2005 13:32

ViestiKirjoittaja Ilja1 » 31.5.2007 17:09

taitaa kyl olla hienoja vanteita kun niitä niin monet tulee :D
Mut on kyl erikoisen hieno maalipinta.
Ja hyvän näköistä jälkeä oot tehny pohjatöissä.

Kannikka
-
Viestit: 481
Liittynyt: 23.6.2005 12:47

ViestiKirjoittaja Kannikka » 31.5.2007 18:11

Nyt on kyllä viimesenpäälle väri :O Ja vanhojen merkkien mukaan on tulossa ihan läyhäkät vanteetkin.. Eikun peukkua, varmaan kiirettä pitää..

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 1.6.2007 0:20

Ei ne vanteet ny mitään mullistavaa ole.. katotaan ny miltä sit näyttää.
Aloin vaan mittaileen vähän tuota etukaaren leveyttä ni taitaa ahasta tulla. 60mm tulee ulommas ku nuo mitkä on ny alla :)

Kyllähän se kova hinku ois bugrunissa tällä kävästä, mut katotaan ny.. kovinkaan keskeneräsenä kehtaa lähtee 3tkm ajamaan :)
Eli tehdään kuitenkin huolella.. ei pilata hosumalla mielestäni kuitenkin hyvin alotettua.

Mut katotaan mite täs käy. Tekis mieli tehä sisustaa kerralla mieleiseksi eikä kasata orkkista väliaikasesti.

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 1.6.2007 5:06

taitaa kyl olla hienoja vanteita kun niitä niin monet tulee :D


No en minä kyseisiä kiekkoja muuten ois katellu jos ne ei ois hienot. ;)

Muttamutta. Ilmineeraa Saha ku tulee vanteita vanteheitten päälle niin käyn hakemassa lainaan. Millonkas tuon näkee livenä? Saako tuota joku ilta käyvä ihastelemassa enne ku lähtee Ruotsin-reissulle? :)

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 1.6.2007 15:11

Saa sitä käydä ihan livenäki arvostelemassa.

Jone
ffp jäsen
Viestit: 2980
Liittynyt: 23.7.2003 10:36

ViestiKirjoittaja Jone » 1.6.2007 21:17

Tämä "sählinki" näyttää lupaavalta :)

Onkos tulevien vanteiden koko mitenkä hurja,esim. joku 10"x16" ku kaaret sai noinkii palajon venyä??

Jani.K
-
Viestit: 680
Liittynyt: 26.11.2005 13:53

ViestiKirjoittaja Jani.K » 2.6.2007 10:01

Ompa väri kohdillaan.

Ritke
-
Viestit: 237
Liittynyt: 6.11.2003 10:48

ViestiKirjoittaja Ritke » 2.6.2007 10:37

Erikoinen värivalinta mutta mahtava! Laitahan kuvia kun auto on kasattu ja alut alla.

8866
-
Viestit: 515
Liittynyt: 24.6.2004 9:30
Viesti:

ViestiKirjoittaja 8866 » 3.6.2007 22:00

Olipa Saha sählännyt "avustuksella" hianon pinnan pasuunaan.. Aika raakileena vielä oli, mutta tuskin vanteet (mitkä sitten ovatkaan) auton näköä huonontavat.
Kun nurkilla liikun, käyn potkimassa lisää....

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 4.6.2007 14:09

jone: kokeillaan ny ensin miten 9x16 et15 istuu alle.. äh nythä kaikki arvas jo mitkä kiekot alle tulee.

ja poikkeehan 8866 taas ku seudulla ajelet.

Niihän siinä kävi että viikonloppuna ei kerenny oikeen pasuunaa kasaamaan ku oli eukon valmistujais juhlat ni oli sit pääkin kipeenä vielä yhen päivän :)
Ja vanteitakaan ei oo vielä kuulunu. Ja sisustaan on kehkeytynyt pieniä visioita ni jätetään orkkis sisusta kasaamatta.

Joten bugruni jää tämän auton kohdalla väliin.
Mut Stomben varianttiin meinattiin kuitenki neljästään ahtautua ja lähetään ruottissa käymään.
Torstaina ois tarkotus lähtee ajeleen maita pitkin.

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 15.6.2007 0:06

Nyt on bugrunnista kotiuduttu ja pääsee oman projektin kimppuun taas.

Tänä iltana nostin keulan ylös ja vaihdoin uudet vetonivelet. Samalla otin jouset pois ja kasasin keulan pelkillä iskareilla. Ni näki vähän että miten sopii ja mille korkeudelle.

Kuva Kuva

Eka kuvassa on alkuperäinen alusta vielä paikallaan. Aika rattori :)
Toisessa kuvassa ilman jousia.. "sopivalle" korkeudelle puotettuna.
Pientä säätöä vielä sinne tänne ja kyllä ne alle menee :)

Mut ny syömään ja nukkumaan ni jaksas töissäki käydä ja viikonloppuna vois askarrella sit lisää..

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 15.6.2007 4:24

Mikäs alusta tuohon oikein tuli kiinni.?

Saha
-
Viestit: 244
Liittynyt: 23.7.2003 12:04
Viesti:

ViestiKirjoittaja Saha » 15.6.2007 11:57

Toisessa kuvassa ilman jousia.. "sopivalle" korkeudelle puotettuna.


Siinä ei siis tässä vaiheessa ole vielä jousia alla. Yhet vanhat venton madallus jouset ois, josta vois tehä ainakin näin alkuun jonkinlaisen alustan ku nakkaa lyhemmät iskarit. Ni ajamaan pääsee. Katsellaan ny.. en tiedä vielä itsekkään :)
Saishan siihen vaikka mitä kivaa ku laittaa rahaa menemään, mut tässä vaiheessa on vielä alustassa säästettävä.

Ilmakassit ois tietenki kivat, mutta edullisempi vaihtoehto on ostaa "fuck the airride" tarra :)

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 15.6.2007 23:21

hyvinhä ne kiekot alle mahtuu. ei tee edes tiukkaa. ;)

jamku
-
Viestit: 789
Liittynyt: 29.9.2003 16:53
Viesti:

ViestiKirjoittaja jamku » 16.6.2007 4:31

edullisempi vaihtoehto on ostaa "fuck the airride" tarra


tai "bags are for girls" kuten eräässä bugrunissa olleessa tekeleessä oli...

kerro nyt jo mitkä ne vanteet on kun ei tyhmä tajua vihjeistä. huulta ainakin on, ja suoraa sellaista.........


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 38 vierailijaa