86c proj.
Valvoja: ffp jäsenet
86c proj.
Jep. Tässä tuli ostettua kaverin vanha polo joka oli perään rutattu. Polo oli vielä kaiken lisäksi suht. hyvä peltinen. Pahimmat ruosteet löyty peräänajon seurauksena syntyneistä maalin halkeamista. Auto kun oli seissyt pusun jälkeen jonkun aikaa niin luonto oli päässyt jättämään jälkensä...prkl...mutta paljon paremmalta näyttää jo parin viikonlopun jälkeen :) Auto on tarkoitus rekisteröidä koska se oli poistettu rek. ex-omistajan toimesta. Tätä härveliä ois myös tarkoitus laitella oman maun mukaan vähän massasta paremmin poikkeavaksi. Saa nähä millanen siitä sitten tulee...massasta poikkeavan siitä kyllä saan mutta.... xD
Projekti etenee vain joka viikonloppu, koska auto on 30km päässä. Hitaasti mutta varmasti.
Projektiin liittyviä kommentteja ja ehdotuksia saa esittää ja niitä toivoisinkin tod. kovasti.
Ja ettei tule tylsää niin pari kuvaa:
Tästä sitä lähdettiin liikenteeseen...
Perä purettuna 1
Perä purettuna 2
Kyllähän tuo hullulta näyttää mutta oon nähny pahempiakin. :)
(Huomatkaa tehoja helv.. nostava tehoputkisto xD)
Vannesovittelua & Hitsausta 1
Vannesovittelua & Hitsausta 2
Vannesovittelua & Hitsausta 3
Vannesovittelua & Hitsausta 4
Vanteet muuten Jollin exät. Niitä voi bongata Jollin Golffin vanhoista kuvista...Eli muistaakseni Fondmetalin jotkut 15".
Nuilla vanteilla oli ihan jees mutta madallusta uupuu. En tod. halua mitään Country Poloo. :) Mistä sais sarjoja? Ite oon koittanu ehtiä mutta eipä oo löytyny ku jotai ***** kalliita.
Auton uudesta väristä otan myös ehdotuksia vastaan. Ei muuten kannata ehdotella mitään kameleontteja sillä maalilla tulis olla koht. litrahinta. Jotakin perus metallinhohtoja saa kyl ehdotella...Ite aattelin että jos tekis hopea-sininen teemalla...Eli päältä kirkkaan hopea ja sisustaltaan sinine. Mieli kyllä voi muuttua jos niitä ehdotuksia alkaa tulla. Saa muuten pistää privaa jos löytyy jotain halpaa suht. siistiä automaalia. Auton maalaamiseen tarvittava määrä tietenki.... :)
Eiköhän tässä ois niiku alkuruoaksi nälkäsimmille? Elkää sitte heti ahnehtiko liikaa ettei tule mahanpuruja.. :)
To be continued...
Projekti etenee vain joka viikonloppu, koska auto on 30km päässä. Hitaasti mutta varmasti.
Projektiin liittyviä kommentteja ja ehdotuksia saa esittää ja niitä toivoisinkin tod. kovasti.
Ja ettei tule tylsää niin pari kuvaa:
Tästä sitä lähdettiin liikenteeseen...
Perä purettuna 1
Perä purettuna 2
Kyllähän tuo hullulta näyttää mutta oon nähny pahempiakin. :)
(Huomatkaa tehoja helv.. nostava tehoputkisto xD)
Vannesovittelua & Hitsausta 1
Vannesovittelua & Hitsausta 2
Vannesovittelua & Hitsausta 3
Vannesovittelua & Hitsausta 4
Vanteet muuten Jollin exät. Niitä voi bongata Jollin Golffin vanhoista kuvista...Eli muistaakseni Fondmetalin jotkut 15".
Nuilla vanteilla oli ihan jees mutta madallusta uupuu. En tod. halua mitään Country Poloo. :) Mistä sais sarjoja? Ite oon koittanu ehtiä mutta eipä oo löytyny ku jotai ***** kalliita.
Auton uudesta väristä otan myös ehdotuksia vastaan. Ei muuten kannata ehdotella mitään kameleontteja sillä maalilla tulis olla koht. litrahinta. Jotakin perus metallinhohtoja saa kyl ehdotella...Ite aattelin että jos tekis hopea-sininen teemalla...Eli päältä kirkkaan hopea ja sisustaltaan sinine. Mieli kyllä voi muuttua jos niitä ehdotuksia alkaa tulla. Saa muuten pistää privaa jos löytyy jotain halpaa suht. siistiä automaalia. Auton maalaamiseen tarvittava määrä tietenki.... :)
Eiköhän tässä ois niiku alkuruoaksi nälkäsimmille? Elkää sitte heti ahnehtiko liikaa ettei tule mahanpuruja.. :)
To be continued...
Viimeksi muokannut Sami-, 28.9.2006 12:20. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
onko kokemusta että miten paljon madaltavan sarjan tohon kannattas ostaa? onko niitä sarjoja muuten kovin monella korkeudella?? kannattasko madaltaa sellaset 60mm?? aattelin ettei se 40mm näy tollasessa vielä missään...nuo vanteet muuten eivät tule olemaan tuossa autossa. ei ne enää etes oo mulla...mutta suunnitelmissa ois 15" tai 16". sitä enne jotai härpäkettä että saa vaan rekisteriin :D
nuo 15" vanteet mahtu alle heittämällä. eikä tuolla vakioalustalla raapinu kaarista etes pahemmissa töyssyissä. ainoo ongelma meinas olla leveyden kanssa niinkuin yhdestä kuvasta ilmenee...nuo on ehkä leveimmät renkaat mitä tohon laillisesti kaaria muokkaamatta saa...(tietenki eri ET:llä olevat vanteet mutta....)nuilla vanteilla kumit oli 195/50. uskoisin ite että alle mahtuu melkein heittämällä 16" kumit...ehkä profiilia 45...leveys ja vanteitten et sitte pitäs katella tarkasti ettei tosiaan tule ylite kaarista...
ai mitäkö meinasin...noh...ainakin nyt viimestellä tuon perän ku oon jo hitsannu sen, sitte pohjat koko autoon ja uutta maalipintaa päälle...se väri on vielä arvoitus, sitte ne 15" tai 16" alut, -40 tai -60 madallus...tuokin on vielä auki. puskurit maalaan kiiltävän mustiks oli auton väri mikä tahansa. :) ei nyt mennä hienoa autoa pilaamaan korinvärisillä puskimilla. ne saatas passata johonkin uudempaan mutta ei tähän. sitte jos vielä jotain pientä tekis sisustalle ku on aika revityn näköne nykyään...tässäpä tämä resepti nyt alussa, mutta niinhän se on että nälkä kasvaa syödessä. :D ei sitä vielä tiedä mitä tuosta loppujenlopuksi tulee...mutta sen voin sanoa että ehdoton ei kaikenmaailman tommisbilleteille. xD joku raja nyt sentään. :)
-
- -
- Viestit: 11
- Liittynyt: 21.4.2005 22:05
VWeen nz kone, 1.3 nelipisteruisku, 40kW ~54hp. Täältä löytyy lisää vaihtoehtoja.
tuota auton ohjekirjaa kun tutkin niin kyllä melkein epäilisin tuota konetta 55kW:n versioksi. tuosta öljyn mittatikun paikasta epäilisin tuoksi moottoriksi...tokkopa nuo painelee nuihin ohjekirjasiin ihan mitä sattuu?? kovasti kyllä näyttää samanlaiselta kuva ohjekirjassa kuin näkymä polon pellin alla....ihmeen pirtsakka peli se on 1.3...0-100km/h 12-13 sek...riippuu kuskista...
Eikös siinä GT mallissa ole takaspoikka ja GT-lätkä kontissa? Vai onkos tuosta poistettu ne vai kone vaihdettu?
http://www.polo-gt.co.uk/mk2/mcollins.html
http://www.polo-gt.co.uk/mk2/mcollins.html
no mun mielestä tuosta ei oo mitään ainakaan takaluukusta poistettu...jos siihen on sitte se kone vaihdettu...who knows?? en ainakaan mä vaikka oma auto onkin. :D kyllähän tuo "ripeä" on tuommoseks mutta on jo alkanu visioita tulemaan vähän piristetymmästä versiosta. :) ku sais nyt eka tuon ulkokuoren hyvännäköseks...sitte pintaa syvemmälle.. ;)
mulla se oma kone näyttäs aivan tuommoselta...mutta ei se oo nuin bling bling....vielä ;) ja venttiilikoppa taitaa olla hiukan erillaine?!?
http://www.polo-gt.co.uk/mk2/rsimpson/4.jpg
http://www.polo-gt.co.uk/mk2/rsimpson/4.jpg
Mulla on tollanen kone.. http://groups.msn.com/Evoluutiotuning/v ... hotoID=162
siitä puuttuu vaa virranjakaja.. Toi on 1.3 litrane ja 55 heppane eli 40kw.
siitä puuttuu vaa virranjakaja.. Toi on 1.3 litrane ja 55 heppane eli 40kw.
joo mulla on erilainen ku tuo evon kone...se on jotenki vielä erilaine tuo venttiilikoppaki...ja öljynmittatikku on tuossa ilmanputsarin vieressä venttiilikopan vasemmassa laidassa...tavallaan tulee venttiilikopan "päälle"...pitäs muistaa napsia kuvia siitä kun seuraavan kerran käy projektia totetuttamassa.
No niitä koodejahan on ollut jopa tässäkin topicissa, mutta jos ne eivät kelpaa, niin yritä vaikka täältä
joo...tänään ja eilen projekti eteni sen verran että sain sen perän kitattua ja pohjamaalattua. pitää kuitenki vielä tehä pohjat paremmin ennen pintamaalia. Sain vielä sen verran aikaan että vedin vahvistimen virtapiuhan takakonttiin...siinäpä sitä olikin sitte viikonlopulle ähräämistä. juma että vätystää tuommosen ahertamisen jälkeen...:) Mutta kyllä tuo auto jo leimalle joutas...on sitä sen verran äherretty.
Kuvia tulossa lähiaikoina...
Kuvia tulossa lähiaikoina...
no nyt löytyy niitä kuvia...ton peränhän sain tehtyä viikonloppuna. nuo pohjat ei ole ihan maalausta edeltävät. kuhan nyt sais leimalle ni sitte katellaan niitä lopullisia pohjia. maalausjäljestä en halua kuulla mitään muuta kuin positiivisia mielipiteitä koska näen itsekkin että ruma ja valunut on. :D
Polo 1
Polo 2
Keulaan ei mitään uutta mutta kuitenki...
Keula
Polo 3
Polo 4
eipä muuten kovin monella (varmaankaa) oo alkuperäsiä volkkarin aluja xD
Vanne
jep...siinäpä tämänhetkinen ulkomuoto...ens viikonloppuna taas lisää.
Kommenttia kiitos!!
I'll be back...xD
Polo 1
Polo 2
Keulaan ei mitään uutta mutta kuitenki...
Keula
Polo 3
Polo 4
eipä muuten kovin monella (varmaankaa) oo alkuperäsiä volkkarin aluja xD
Vanne
jep...siinäpä tämänhetkinen ulkomuoto...ens viikonloppuna taas lisää.
Kommenttia kiitos!!
I'll be back...xD
Jes. Viimeviikon loppuna taas kävin poloa hiplaamassa. Fiksasin tuon ruosteisen ja melko solmussa olevan etuhiekkapellin. Siinäpä sitä sitte yhelle viikonlopulle. Jos ei kaikkea muuta pientä hiplaamista oteta huomioon.
Keula 1
Koko Polo
Nii ja jos joku ihmettelee tuota teippiä umpiossa ni se on vaan reijän tukkeena.
Lisää taas tulossa ku kerkeää...
Keula 1
Koko Polo
Nii ja jos joku ihmettelee tuota teippiä umpiossa ni se on vaan reijän tukkeena.
Lisää taas tulossa ku kerkeää...
vaikuttaskohan se?? tuossa on tuo yks kuva missä se teippi on siinä umpiossa...
http://koti.mbnet.fi/kertsy/VW%20Polo/8 ... C00954.JPG
tuo kuva...se reikä on tuossa teippiristin keskellä..ei taida kovin paljon vaikuttaa kuvioon ku on tuossa oikeessa reunassa. eiks se muutenki oo vähän "pimeempi" tuo oikee reuna?? ja vieläku on nui reunassa...mitäköhä nuo sanos jos vaan löis kirkasta silikonia siihen?! :D
http://koti.mbnet.fi/kertsy/VW%20Polo/8 ... C00954.JPG
tuo kuva...se reikä on tuossa teippiristin keskellä..ei taida kovin paljon vaikuttaa kuvioon ku on tuossa oikeessa reunassa. eiks se muutenki oo vähän "pimeempi" tuo oikee reuna?? ja vieläku on nui reunassa...mitäköhä nuo sanos jos vaan löis kirkasta silikonia siihen?! :D
saako tuota tuulilasin reunassa olevaa vaaleeta pois mitenkään??
http://koti.mbnet.fi/kertsy/VW%20Polo/8 ... C00955.JPG
tuo tuossa mikä on ympäri lasia lasin reunassa?
jos haluaa ton pois ni pitääkö muka mennä vaihtamaan koko lasi?
tuo on kait tullu jostain auringonvalosta?? seissy auringossa liian kauan tms....?!
http://koti.mbnet.fi/kertsy/VW%20Polo/8 ... C00955.JPG
tuo tuossa mikä on ympäri lasia lasin reunassa?
jos haluaa ton pois ni pitääkö muka mennä vaihtamaan koko lasi?
tuo on kait tullu jostain auringonvalosta?? seissy auringossa liian kauan tms....?!
Tässä olis just sulle sopivaa tavaraa
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... polon+osia
Saisit ehjät ajovalot ja toiset samanlaiset vanteetkin.
http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... polon+osia
Saisit ehjät ajovalot ja toiset samanlaiset vanteetkin.
Pitää näyttävästi käydä elvyttämässä polonen mökiltä, pitäis vaan kaasari jostain ostaa siihen. Noilla kyllä pystyy ajamaan kyllästymiseen asti, "Mittarissa" muistaakseni n.450tkm, eli pyörähtänyt neljä kertaa. Mukava katella että myös pooloja laitellaan, ei sitä koskaan tiedä vaikka itsekkin alkaisi laitella omaa. Rahatilanne vaan näyttää ainakin nyt toista.
itellä tuo polo ei oo ku jotain 158tkm ajettu...muistaakseni. eli aika timmissä kunnossa pitäs vielä koneenki olla. :) kyllä se aika hyvin lähtee eikä jätä sinistä utua perään :D
joo tuon tuulilasin kans tulin siihen lopputulokseen että jos nuo vaaleet reunat ei lähe sillä puhaltimella pois ni sitte se on tuommone. oon saanu sellasen käsityksen että tuo lasi ois kuitenki aika hankala vaihtaa?! en tosin ite oo koskaan vaihtanu. oisko se sitte loppujenlopuks ite nii hankala vaihtaa?? ku ei viittis millekkään pajalle viedä sitä ku haluis tehä ton auton mahdollisimman loppuun ite...ja toinen syy on sitte se raha. :) ei sitä opiskelijan tuloilla ihan koko autoo laiteta just viimesen päälle. aina tingittävä kaikesta mistä mahdollista :) ja sen kyllä huomaa xD mutta pääasia että ite tykkää :)
joo tuon tuulilasin kans tulin siihen lopputulokseen että jos nuo vaaleet reunat ei lähe sillä puhaltimella pois ni sitte se on tuommone. oon saanu sellasen käsityksen että tuo lasi ois kuitenki aika hankala vaihtaa?! en tosin ite oo koskaan vaihtanu. oisko se sitte loppujenlopuks ite nii hankala vaihtaa?? ku ei viittis millekkään pajalle viedä sitä ku haluis tehä ton auton mahdollisimman loppuun ite...ja toinen syy on sitte se raha. :) ei sitä opiskelijan tuloilla ihan koko autoo laiteta just viimesen päälle. aina tingittävä kaikesta mistä mahdollista :) ja sen kyllä huomaa xD mutta pääasia että ite tykkää :)
nonni...se päivä on koittanut..tänään n. klo 16.20 sain poloon kilvet. JES! yritti ukko koputella reikää polon pohjaan joka helvetin kulmasta vaan eipä saanu mitään aikaseks. mahto ottaa päähän. :D
yllättäen eturenkaista oli pientä keskustelua...mutta pintaahan vielä löytyy lain määräämät millimetrit ;) mitään muuta ei ollu sanomista autosta. tästä se projekti oikeastaan vasta lähtee liikenteeseen. nimittäin huomattavasti lisää motivaatiota sain.
nyt pitäs alkaa pohjatöitä koko autoon tekemään ja maalaus kun kerkeää..ja sen jälkeen jotain "pientä" muuta tilpehööriä ulkonäköä komistamaan... ;)
koko kesä aikaa..
yllättäen eturenkaista oli pientä keskustelua...mutta pintaahan vielä löytyy lain määräämät millimetrit ;) mitään muuta ei ollu sanomista autosta. tästä se projekti oikeastaan vasta lähtee liikenteeseen. nimittäin huomattavasti lisää motivaatiota sain.
nyt pitäs alkaa pohjatöitä koko autoon tekemään ja maalaus kun kerkeää..ja sen jälkeen jotain "pientä" muuta tilpehööriä ulkonäköä komistamaan... ;)
koko kesä aikaa..
kyllä siitä polosta saa jonkin verran ärjyä lisää kun pistää 2kurkkusen weberin esimerkiks.. ja golffin peltisarja ilmeisesti käy.. ja putkistoo vääntämään.. kyllä sillä korollien perässä rupee pysymään kylällä.. miks ei edelläkin :D
http://www.bikepics.com/pics/pics/suzuki-pv50-89-bikepics-192686.jpg
http://www.bikepics.com/pics/pics/suzuki-pv50-89-bikepics-192686.jpg
takapakkia..
nyt on kyllä vähän heikolla hapella rojekti..perjantaina kiireessä polo sano pukspuks. parkkiin ajoin ja otin virta-avaimesta kii että sammutan ni sammu itestään. enpä siihe sen kummemmi kiinnittäny mitään huomiota kunnes hyppäsin takasi rattiin ja löin masiinan käyntiin. hirvee kolina..ei raaskinu pitää 3sek kauemmi käynnissä..mikähä siihe iski? onko kellekkää käyny samallalailla missään kulkineessa? nokka on kohillaan ettei oo hihnat hyppiny ku katoin..ettei sitte ois joku laakerivaurio pintaa syvemmällä?? nyt olisivat hyvät neuvot kalliit...
syy selvä..2. pytyn imuvena paskana..ei nouse yläasentoon asti ja nokka-akseli hakkaa sitä vaste...siitä hirvee kolina ja kalina. se siitä ja sen kestävyydestä..saa tarjota varaosia..koko auton, toimivan koneen tai viimesessä tapauksessa ehyen ja täydellisen kannen..tms..uskohan tässä alkaa jo loppua..
doddi..koneha on ollu jo paikoillaan parit viikot ja ajossaki on toiminu suhteellisen hyvin..ainut asia mikä mieltä painaa on mahoton bensan syönti! mikähä tähän voisi olla syynä? ilmavuotoja ei kaasarissa oo..sen oon tutkinu. entisessä koneessa tuo kaasari pelas ihan moitteitta, kulutus 5-6 litraa sadalle. nyt vähän yli 10!! oisko konkareilta neuvoja miten tuota kulutusta sais takasi normaalia kohti..alkaa jo tulla kalliiks näillä bensan hinnoilla ajokilometrit.. O_o
Polo 86c.. Taas työn alla.
joo.. elikkä TAAS poloa rassaamaan. Nyt kun jopa säät sen sallivat. Talven aikana oikein tullu mitää tehtyä ku kelit kylmät ja ainoastaan ulkosalla pystyy tekemään.
Eli vaihdelaatikko/kytkin ongelma tuli joskus joulun aikoihin. Siitä ei vielä ole mitään tietoa mikä vikana kun on niin outo vika. Eiköhän se selviä kun tekniikka tässä taas tiputetaan pois. Kun kerta säät sen sallivat.
Tuo vaihtokone minkä joskus viimesyksynä sain, osottautuikin sudeksi. Entinen omistaja kohdellut vähän kaltoin. Muuten on hyvin puristuksia pytyissä. Sellasta 10 pintaan, mutta kakkosessa heti 75% muiden puristuksista. Kyllä tuon koneen laiskuuden huomasi heti kun ekan kerran sillä ajoin, mutta enpä jaksanut kiinnittää siihen huomiota sen suuremmin. Riitti sillon että kulki eteenpäin.
Uutta konetta olisi tarkoitus lähteä kasaamaan entisestä lohkosta. Ja toivottavasti nykyisen kannesta jos ei ihan horo ole. Jotain "pieniä" viriviri-ajatuksia on ollut, mutta saa nähä mun motivaatioilla. :)
Tuohon purettuun poloon kokeilin jotain jousia mitä löytyi. Vanteina 14" jotkut orkkis pellit.
Eli vaihdelaatikko/kytkin ongelma tuli joskus joulun aikoihin. Siitä ei vielä ole mitään tietoa mikä vikana kun on niin outo vika. Eiköhän se selviä kun tekniikka tässä taas tiputetaan pois. Kun kerta säät sen sallivat.
Tuo vaihtokone minkä joskus viimesyksynä sain, osottautuikin sudeksi. Entinen omistaja kohdellut vähän kaltoin. Muuten on hyvin puristuksia pytyissä. Sellasta 10 pintaan, mutta kakkosessa heti 75% muiden puristuksista. Kyllä tuon koneen laiskuuden huomasi heti kun ekan kerran sillä ajoin, mutta enpä jaksanut kiinnittää siihen huomiota sen suuremmin. Riitti sillon että kulki eteenpäin.
Uutta konetta olisi tarkoitus lähteä kasaamaan entisestä lohkosta. Ja toivottavasti nykyisen kannesta jos ei ihan horo ole. Jotain "pieniä" viriviri-ajatuksia on ollut, mutta saa nähä mun motivaatioilla. :)
Tuohon purettuun poloon kokeilin jotain jousia mitä löytyi. Vanteina 14" jotkut orkkis pellit.
Yhden mittariston tuossa myös purin osiin. Tarkotus olis jotain piristystä vähän saada siihen (jos ledejä ja pohjia tms). Kyllästynyt jo tuohon originelliin vuoden tuijottelun jälkeen. On ne saksalaiset sitte ollu viisasta sakkia ku tuommosenki ovat saaneet suunniteltua. :D Ei mikään vaikea homma. Multa voi sitte kysellä apua jos joku viitsii alkaa samaan hommaan. :)
Tänään kansi irti. Kone väljä ku mikä. Kansi sentään vielä pelastettavissa. Parin pytyn venat valskaa mutta hiomalla pitäis saada niillekki vielä toivoa. Tarkotus myös heivata pierpurkki sinne minne se kuuluu eli verkonpainoksi. Tilalle jotain muuta. Sen näkee sitten mitä. Projekti etenee hitaasti mutta "varmasti".
taas yks kone paikoillaan.
mutta nyt tuli semmosia ongelmia että ei lämpömittari toimi mittaristossa. ja flekti ei tietenkää toimi ku on/off kytkimestä nyt.
osaisko kukaan neuvoa miten nuo piuhat pitäs kytkee? kori se -84 ja tekniikka -86. koneen kyljessä oikeella puole on ne kaksi anturia mistä lähtee piuhat. toine niistä oli sininen, vasemmanpuoleine, ja oikeenpuoleine musta. molemmat kaksi napaisia. mutta ongelmana tosiaan oikeiden paikkojen löytyminen. vielä ku tänäiltana sais toimimaan ni hyvä ois.
jos jollakin on tietoo ni olisin kiitollinen niistä. :)
nyt takaisin virittelemään.
mutta nyt tuli semmosia ongelmia että ei lämpömittari toimi mittaristossa. ja flekti ei tietenkää toimi ku on/off kytkimestä nyt.
osaisko kukaan neuvoa miten nuo piuhat pitäs kytkee? kori se -84 ja tekniikka -86. koneen kyljessä oikeella puole on ne kaksi anturia mistä lähtee piuhat. toine niistä oli sininen, vasemmanpuoleine, ja oikeenpuoleine musta. molemmat kaksi napaisia. mutta ongelmana tosiaan oikeiden paikkojen löytyminen. vielä ku tänäiltana sais toimimaan ni hyvä ois.
jos jollakin on tietoo ni olisin kiitollinen niistä. :)
nyt takaisin virittelemään.
"alustasarja" asennettu. omasta mielestäni ihan hjuva mutta tulee vielä laskemaan muutaman sentin kunhan värin saa pintaan. ja muutenkin ehostettua ulkonäköä parempaan suuntaan. onhan tässä taas tuota aikaa. ja on ollutkin. kauanhan tuota on tullut haaveiltua.
minkä lipan tuohon eteen laittas? kakkakopan yksi perusmuoviläpäre ois hallussa..
niin ja tuossa yksi taidepläjäys
minkä lipan tuohon eteen laittas? kakkakopan yksi perusmuoviläpäre ois hallussa..
niin ja tuossa yksi taidepläjäys
Lukisit tästä topicista ensimmäisen sivun niin helpottaisi huomattavasti. :) Mitä itse muistan kyseisestä projektista niin voin auttaa sen verran että vaihtoon menee osaa ja paljon! Kallistuksenvakaaja, vetarit, kannakkeet joutuu ite tekemään koneelle ja lootalle, ja paljon muuta.
Kuten jo vähän raotin totuutta, poloon tulossa uusi maalipinta näillä päivillä. Itse olen autoani maalannut ja samalla opetellut vähän työn monimutkaisia vaiheita ja jippoja. Ensimmäinen tuotoshan on aina opettelua ja jälki on paikoittain sen näköistä. Tekemällä oppii.
Kuvia voisin ehkä napsia sitten kun saan tuon pintamaalin ruiskutettua ja auton ulos hallista. Valmistautukaa siis antamaan kehittävää kritiikkiä. ;)
Kuvia voisin ehkä napsia sitten kun saan tuon pintamaalin ruiskutettua ja auton ulos hallista. Valmistautukaa siis antamaan kehittävää kritiikkiä. ;)
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 65 vierailijaa