Ykkös GTI + TDI

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

Ykkös GTI + TDI

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 18.4.2005 20:10

Projektina on alkuperäinen I -korinen GTI, vuosimallia 1980

Tekniikka vaihtuu ahdettuun tässä jossakin vaiheessa, kori pysyy ulkomuodoltaan lähes alkuperäisenä

Autoon tulee kai:

- G60 kone turbolla ja megasquirtilla
- 02A laatikko, kunhan vetarihomma selviää
- Seatin brembot eteen 9000 turbo Saabin levyilla ja Avensiksen satulat taakse volkkarin omilla levyillä
- Tankki konttiin akun kanssa
- Turvakaaret
- Kuppipenkit 4-pistevöillä ilman takapenkkiä
- Passatin 15" peltivanteet
- Alusta weitec TX -80 mm
- Prothane puslat



Muutama kuva täällä:

http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/gti/
Viimeksi muokannut pipo_esa, 20.6.2005 0:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

juha.
-
Viestit: 1067
Liittynyt: 21.1.2004 12:13

ViestiKirjoittaja juha. » 18.4.2005 20:15

Täyttä asiaa tulee siis olemaan, thumbs up!

miten nuo brembot tulee mahtumaan tonne 15" vanteen sisään?

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 18.4.2005 20:24

Brembot pitäisi mahtuu tolla Saabin 280 x 25 mm levyllä ja noin 20mm välipalalla pyörii, täytyy vaan teettää satulan kannakkeet.

Näkee sitten millaisen levityspalan tarvii

Gloid
-
Viestit: 282
Liittynyt: 19.12.2004 15:32

ViestiKirjoittaja Gloid » 18.4.2005 21:00

Hienoa! Korikin taitaa olla aika hyvässä kunnossa, vai? Onko mitään aikataulua, että millon pitäisi olla valmis?

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 18.4.2005 22:22

No aikataulu on kussut niin monta kertaa että valmistuu kun valmistuu.
Eniten haittasi autotallin rakennushommien pieni viivästyminen

Jos tänä kesänä pääsis ajaa olis hyvä, noilla peltivanteilla on saksan kitkat päällä niin voi sitten ajella talvella jos kesä loppuu kesken.

Kori on hitsattu, eli ei ole enää reikiä, mutta täynnä kolhuja ja maali haalistunut.

Tarkoitus on saada auto vielä maalattua tässä kesällä, samaan väriin

lukkari
-
Viestit: 5982
Liittynyt: 25.3.2004 18:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja lukkari » 19.4.2005 10:29

Jäin miettimään, miksi juuri tuo passatin 6J15 ET35 peltivanne? Tuohan jää kuitenkin aika sisään ja joku leveämpi Cup -alu ET25 voisi olla näyttävämpi ja mahdollisesti tilaa jarruvehkeille olisi enemmän.
Tokihan 6" vanteelle saa vaikka 205 leveän renkaan, mutta leveämpi vanne olisi rengasta tukevampi.

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 19.4.2005 11:57

Kun sattu tuollaiset peltivanteet tarttuu mukaan samalla kun hain tekniikan.

Noissa peltivanteissa on reilussti enemmän tilaa satulalle kuin tossa kori kuvassa näkyvissä aluvanteissa

Yritin kyllä katella sopivia käytettyjä 15" aluvanteita, muttei sopivia osunu silmään, enkä hennonu ostaa uusia

Jos jollakin on ylimääräisenä 15" alut missä navan ympärillä on paljon tilaa satulalle niin voisin vaihtaa noi omat viisipuola alut sellaisiin sopivalla rahalla.

TiPu
-
Viestit: 679
Liittynyt: 28.8.2003 18:28

ViestiKirjoittaja TiPu » 19.4.2005 12:10

Hienoa! Voipi sitten ihmetellä yhdessä G60 tekniikan soveltumista Golf1/Scricocco koppaan, kun nehän on tekniseltä puolelta samanlaiset. Siulla vaan katsastus on hankalampi, kun mk1sta ei ole tehty 16V koneella..vai onko?
Mitenkäs 02A lootan kiinnikkeet koriin? sivulle vielä pystyy väkertämään, mutta taakse on vaikeampi, kun 02A lootassa ei ole pultinpaikkoja kannakkeelle ja mk1 kannakkeen muotokin on erilainen (jonka saa rälläkällä sopivaksi). Ite tälläisiä pähkäilen vetoakselin lisäksi ;)

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 19.4.2005 17:16

Moottori dynotetaan alle 134.4 hv, niin ei tule ongelmia katsastuksessa.

En ole vielä tohon takakiinnikkeseen paneutunu, mutta eiköhän se siitä luonnistu. Kun sopiva vetari kombinaatio löytyy niin teen sopivat kiinnikkeet

P.i.t
-
Viestit: 2028
Liittynyt: 15.5.2004 19:23

ViestiKirjoittaja P.i.t » 19.4.2005 17:23

itse tuohon poloon lyhennän vetarin sopivaksi ihan rälläkällä. pätkä pois ja päälle putki jonka hitsaan kiinni siihen. mistään ei tunnu löytyvän sopivan lyhyttä vetaria valmiina...:(

Suikkari
-
Viestit: 81
Liittynyt: 18.8.2003 14:53

ViestiKirjoittaja Suikkari » 22.4.2005 8:56

jos välttämättä haluaa pellit alle niin eikös 16" peltivanteita oo ainakin new beetlessä?! vai mikä lie ideana laittaa peltivanteet alle kun noin komiat satulatkin on :)

Kankerous
-
Viestit: 428
Liittynyt: 23.7.2003 13:19

ViestiKirjoittaja Kankerous » 22.4.2005 11:35

^Eiköhän peltivanteet ole sleeper-hengen mukaiset. Pitäis vaan vielä olla ruosteiset :)

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 22.4.2005 12:07

New Beetlen jako on 5x100, joissain relluis tais olla 16" peltejä 4 pultin jaolla.

Seuraavia vanteita voi tarjota mulle:
- 15" - 16" compotive MO mielellään valkoisena

Niin vois jättä peltivanteet talvikäyttöön

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 20.6.2005 0:14

Muutama uusi kuva pirssistä.

Pieniä ongelmia kaarien kans, ne on tarkoitettu kattoluukuttomaan autoon

http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/gti/kaari.jpg

Sitten pieniä ruostevikoja kattoluukun "pesässä", mitens noi kantsis korjata?

http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/gti/luukku.jpg
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/gti/luukku2.jpg

Koneeseen tuli sentäs pultit, mitään muuta ei ole vielä tapahtunut

http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/gti/pultit.jpg

Sitten kuva vielä hylsystä

http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/ ... e4kuva.jpg

Vannepolitiikkakin on selvinnyt, kuva tulee kun vanteet saapuu

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 20.6.2005 0:27

Muutama kuva TDI:n ylimääräisten hevosten vapauttamisesta.

http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/tdi/

Heinäkuun alussa on säätöaika ja saa nähdä löytyykö niin paljon kuin pitää

Muutokset on:

Bosio race suutinkärjet
150 hv PD, ARL turbo
Valeon kiinteä vauhtipyörä/kytkin
Karalan lastu tulossa

Emppu82
-
Viestit: 332
Liittynyt: 16.3.2005 14:08

ViestiKirjoittaja Emppu82 » 20.6.2005 1:01

Todella mielenkiintoinen projekti ja vähän erillainen. Tsemppiä vaan kovasti.

Kuppi Riisiä
-
Viestit: 283
Liittynyt: 16.3.2004 21:35

ViestiKirjoittaja Kuppi Riisiä » 20.6.2005 9:07

Mites nuo noin karstaan olivat päässeet? Millä puhdistit?

JyriN
-
Viestit: 178
Liittynyt: 13.7.2004 10:30

ViestiKirjoittaja JyriN » 20.6.2005 9:13

Mites nuo noin karstaan olivat päässeet?


Egr = maailman paras keksintö!

Heikki J.
admin
Viestit: 8309
Liittynyt: 16.7.2003 19:59
Viesti:

ViestiKirjoittaja Heikki J. » 20.6.2005 9:26

Sitten pieniä ruostevikoja kattoluukun "pesässä", mitens noi kantsis korjata?

Hitsaamalla uutta peltiä tilalle? ;)

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 20.6.2005 9:31

TDI:ssä on nyt 210 tkm mittarissa, itse ajettu 160 tkm ja joka päivä kaasupohjassa, muttei ole kanavat pysyny puhtaana.
Bensalla liuotin ja puutikulla kaavin sekä erilaisia harjoja.
Nyt on lapin kulta laippa egr:rän tukkeena

kilpijoki
-
Viestit: 4035
Liittynyt: 16.9.2003 12:03

ViestiKirjoittaja kilpijoki » 20.6.2005 10:29

Täytynee toteuttaa sama projekti. Aikas törkyiseltä toi näytti, kun viime keskiviikkona asiaa tutkailtiin. http://img.photobucket.com/albums/v370/kilpijoki/Resizeof129_2991.jpg
Kuva ala razur
Tuleekos kovasti vikakoodeja, kun suorittaa tulppauksen??

e: muutettu linkkiä ja kerrottakoon, että nyt rullattu 80tkm.
Viimeksi muokannut kilpijoki, 20.6.2005 10:43. Yhteensä muokattu 5 kertaa.

AaJee
-
Viestit: 1162
Liittynyt: 11.11.2004 13:29
Viesti:

ViestiKirjoittaja AaJee » 20.6.2005 10:32

^ Eipä toimi linkki.

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 1.7.2005 20:34


Henksa
-
Viestit: 65
Liittynyt: 31.12.2004 14:33

ViestiKirjoittaja Henksa » 3.7.2005 18:54

Alkaa olla kiisselissä sopivasti käyttövoimaa. Ja nuo vanteet... Tulee näyttään varmaan tajuttoman hienoilta GTi:ssä. Raaskispa vaan itellekki ostaa tuollaset audiin. Väri pitäs kyllä olla mulla hopea.

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 4.7.2005 0:20

Testailin Brembojen sopivuutta compojen sisään, mahtuu ihan hyvin

http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/ ... rembot.jpg

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 8.8.2005 1:01


Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 8.8.2005 3:36

Jännä ettei ole aukastu palotilan puolelta tota venttiili<->kannentiivisteen väliä isommaksi.
Hyvin hyytyy virtaus 10->12mm nostolla :( Sanoko mikä sitä rajoittaa isommilla nostoilla, venan koko?
Onko tossa taulukossa vain imupuolen virtaus vai miten...

68Corvette
-
Viestit: 693
Liittynyt: 27.2.2005 20:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja 68Corvette » 8.8.2005 8:34

Palotila on porauksen kokoinen.. avarrus olisi ehkä auttanut virtauspenkissä, mutta moottorissa sylinteri olisi tehny ikävän turbulenssin maksimi nostoilla.

Nokka nostaa 10mm tietämille joten shortside tehtiin 1-10mm nostoille eikä ollut järkeä tehdä kanavasta hyvin ylhäältä virtaavaa, se kun olisi leikannut hieman alanostoilta ja antanut lisää vasta 10mm ylöspäin.
Perus kanavaa ei kasvatettu yhtään. Suurentaminen olisi hieman tukenut yläpäätä mutta isompaan kanavaan olisi jo kannattanut laittaa isompi venttiili.. isomman venttiilin kaveriksi enemmän nostoa ja isompi nosto olisi kaivannut kaverikseen ylemmäs virtaavan shortsiden jotta virtaus alue olisi pysynyt parempana ja venttiilin hyötysuhde ei olisi laskenut.
Imusarja pyssyy myös vakiona.

Virtaukset mitattiin Saken penkissä.
Sakke ei suostu mittaamaan pakopuolen virtauksia, kun ei kuulemma johda mihinkään.
Minäkin teen aina mahdollisimma nätin venturin pakopuolelle ja katson että kanava "ikkuna" on kohdillaan ja hyvin ovat toimineet (yli 130nm / 130hp / Litra).

Uskoisin että tuolla kokoonpanolla "tehotavoite" täyttyy kun siihen olisi päässyt vakiollakin kannella ja portattu on yli 20% parempi.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 8.8.2005 13:55

^Erittäin tyhjentävä vastaus, kiitos.
Mutta
Sakke ei suostu mittaamaan pakopuolen virtauksia, kun ei kuulemma johda mihinkään.
?

Edit Luulin(ei pitäs) että kuten omassa tapauksessa palotilan halkaisija oli n.4-5mm pienempi kuin sylinterin poraus.
Viimeksi muokannut Slantsix, 8.8.2005 14:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

A Saari
-
Viestit: 483
Liittynyt: 28.7.2003 15:13

ViestiKirjoittaja A Saari » 8.8.2005 14:18

Lähes amatöörinä arvioisin että se pakokaasu sieltä kuitenkin pois pääsee, joten sillä perusteella ei ole kovin hyödyllistä lähteä tuota pakopuolen virtausta mittaamaan..

Tällaista pohdiskelua siis!

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 8.8.2005 14:57

Mikäs kansi sulla Ikonen on? Toi on PG:n kansi ja eikös noi palotilat ole samat kuin 1.8 GTI:ssä? Täytyy mitata toi palotilan koko.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 8.8.2005 19:22

-85 EV koneen kansi, eli 1.8 8V Gtin mekaanisella nokalla. Mun käsittääkseen kaikissa II korisen kansissa on suht samankokoinen palotila.

68Corvette
-
Viestit: 693
Liittynyt: 27.2.2005 20:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja 68Corvette » 8.8.2005 21:07

Tos on parempi kuva palotilasta.
http://img95.imageshack.us/my.php?image=p7130011xy4.jpg

Karstajäljen raja menee aika lähelle palotilan reunaa.. eli aika liki pitäis sylinterin olla?
Viimeksi muokannut 68Corvette, 12.4.2007 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 8.8.2005 22:06

Eikös noissa ole kannentiivisteen reikä muistaakseni 83mm? Näyttäs olevan aika vähän tilaa tossa palotilan reunassa.

Tossa on joitain kuvia mitä löysin muutetusta golfin palotilasta:

http://personal.inet.fi/kilpailu/racing/galleria.html

Timberman
-
Viestit: 156
Liittynyt: 2.1.2004 17:24

ViestiKirjoittaja Timberman » 10.8.2005 11:57

Jarruista. Miksi Avensiksen satulat ?? Tarvitseeko niihin tehdä muutoksia tai adapteria saadakseen ne kiinni vai onko pulttijako ja niiden etäisyys männän keskipistee sama (=bolt on) ?? Mikä on niiden männän halkaisija ?? Onko jossain netissä lisää aiheesta ??

Hieno projekti. Onnea matkaan.

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 10.8.2005 13:25

Avensiksen satulat on alumiinia ja sain halvalla.
Sopivuudesta lisää tietoa kun pääsen ens viikolla kokeilee niitä kiinni.
Päällepäin näyttäs että volkkarin kannake käy suoraan niihin.

Joksa
-
Viestit: 389
Liittynyt: 15.8.2003 14:57

ViestiKirjoittaja Joksa » 19.8.2005 15:45

Sitten pieniä ruostevikoja kattoluukun "pesässä", mitens noi kantsis korjata?


Luukuton kattopelli kaarien kasaanhitsaamisen jälkeen. Eikös kaaret ja luukku samassa menopelissä ole vähän "ricetystä" ;)

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 19.8.2005 17:09

Avensiksen satulat käy suoraan paikalleen, jarrupaloja ei voi ajaa ihan loppuun tai saattaa jäädä liukupalat lyhyeksi. Jarruvaijereiden kanssa joutuu kikkailemaan.

Se hyvä puolihan niissä on volkkarin satuloihin verrattuna, ettei tarvii ensin paria oltaa elvytellä käsijarruvipuja liikkeelle ennen kuin asentaa satulat

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 25.8.2005 22:27

Kattoluukku tarvitaan keskisormen näyttämiseen rehvakkaiden ohitusten jälkeen.

Rojekti ei ole oikein edennyt sitkeän flussan takia, mutta jotakin on taas hankittu

http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/gti/mutka.jpg

mitsu on 9000 aero saappaasta

Nyt kun korjaa viimeisiä ruostevikoja niin on tuo korin jäykistys käynyt mielessä ja aloitettukin saumojen hitsauksella.

Mitään vinkkiä millaista vahvistusta golfin keula kaipaa?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 25.8.2005 23:53

Hyvä ahdin valinta :D Tietysti riippuu pakopuolestakin, oisko kuvia pakopuolen tulosta ja lähdöstä?

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 26.8.2005 0:14

Tossa lisää:

http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/gti/mutka2.jpg
http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/gti/mutka3.jpg

Tyyppi on TD04LH-15G, muistaakseni 6 pakopesällä.
Imusiiven mittasin olevan 56mm

Joksa
-
Viestit: 389
Liittynyt: 15.8.2003 14:57

ViestiKirjoittaja Joksa » 26.8.2005 10:11

Mitään vinkkiä millaista vahvistusta golfin keula kaipaa?



Jos on paljon tehua, niin tukivarrien etupäät pyrkivät toisiaan kohti.

mikan
-
Viestit: 213
Liittynyt: 18.8.2004 11:23

ViestiKirjoittaja mikan » 27.8.2005 1:24

Höh, mulla olis kovasti käyttöä tuolle ahtimelle käyttiksessä. Myy se mulle!

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 21.2.2006 0:30

Esa: mikäs levy tuo nyt oikein tarkkaan ottaen on, mitä tuossa 15" setupissa käytit?

Vois kai tuohon tietysti jonkun gee60 levynkin laittaa

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 21.2.2006 8:42

Piti laittaa Saab 9000 280 x 25 johon on porattu uusi jako, mutta päädyn 16" vanteiden takia ibizan levyyn

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 2.6.2006 23:56

Pientä päivitystä kun kesäloma alkoi.

Vetareiden pituusongelma ratkesi audi 80 alapallonivelillä, niissä on kiinnitysmittaa riittävästi että voi raideväliä levittää sopivasti.

Tällöin Corradon olka-akselien kanssa iskarikin on oikeassa kulmassa.

Ainoa ropleema on että pallonivel tulee tukivarren päälle ja tätä joutuu varmaan selittelemään katsastuksessa.

Kun muillakin Ykkösmiehillä on niin hienoja turvakaaria niin tilasin saumattomasta putkesta luokitellut kaaret.

Napoihin tulee tupla jako 4x100/5x100 niin voi käyttää kuplan kanssa samoja vanteita.

justus
ffp jäsen
Viestit: 2532
Liittynyt: 18.7.2003 15:40

ViestiKirjoittaja justus » 3.6.2006 0:39

Ainoa ropleema on että pallonivel tulee tukivarren päälle


ja se ei oo yhtään hyvä homma

TiPu
-
Viestit: 679
Liittynyt: 28.8.2003 18:28

ViestiKirjoittaja TiPu » 4.6.2006 22:36

Siis Audi 80 alapallonivel, paljonko mittaa? Ite tarttisin n 9.5cm pituisen pulikan että saisi raidetangon turvallisemmin jengoille..kierre varmaankin sama kaikissa nivelissä?

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 9.6.2006 19:58

Mikäs tossa alapallon sijoittamisessa tukivarren päälle haittaa? Tästä tais olla suuri rallye keskutelu muttei löydy enää.

Audi alapallonivelessä on mittaa joku 10cm muistikuvallisesti, täytyy mitata

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 31.8.2006 22:05

eiks noita vetareita vois sorvilla lyhentää ja tehä uus pää siihen?

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 1.9.2006 0:00

Vois kai, kuitenkin corraadon olka-akseleissa iskarin kiinnitys on vinompi kuin ykkösen, eli että iskari olisi suunnilleen samassa kulmassa niin raideväliä pitää levittää.

Ja se näyttää hienolta

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 1.9.2006 8:49

juu en muistanu tota ku postasin ton viestin. long time no see :)

MMM
-
Viestit: 115
Liittynyt: 6.5.2005 1:00

ViestiKirjoittaja MMM » 1.9.2006 13:22

Onko toi valeon vauhtipyörä/kytkinsetti toiminu tdi:ssä?
Pitääkö hyvin tuon 350nm?
Pitäis itselle hommata jossain vaiheessa parempi kytkin ja vauhtipyörä.

68Corvette
-
Viestit: 693
Liittynyt: 27.2.2005 20:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja 68Corvette » 3.9.2006 22:08

ei ole toiminut.

Onkos sulla esa kuvia uudesta mosasta?
pistäs jotain räjäytyskuvia kannesta yms =)

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 4.9.2006 0:54

Talvella välillä alkoi luistaa vitosella.

Nytte on pelannut hyvin kun maffi on sökö :D

Uudesta koneesta tulee joskus kuvia kun saan otettua, sain nyt ton korin/kaaret/alustan kuntoon niin vois keskittyä tekniikkaan

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 27.9.2006 23:08

Tekniikka hieman muuttui tuosta PG pohjaisesta uudempaan.

http://kotisivu.dnainternet.net/esaeer/gti/mylly.jpg

Antsa
-
Viestit: 1420
Liittynyt: 4.10.2003 22:27

ViestiKirjoittaja Antsa » 28.9.2006 2:37

eli moniventtiilikansi. tuleeko muita eroavaisuuksia?


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa