Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 8.4.2013 12:10

Vähemmän puristuksia, enemmän ahtopainetta. Sillähän sen korjaantuu. ;)
Tosin sitä alakierrosalueen puutuneisuuttahan tuolla konstilla ei korjata.

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 8.4.2013 12:30

Kyllä puristukset omasta mielestäni on ihan ok. Taikasana on RE85 & ahtoja prrrrrklsti.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 16.4.2013 0:28

Tallissa vietetty rankka viikko. Kaljaa menny vähintäänkin riittävästi... Illalla kaveri kävi pyyhkäsemässä hiontavärin päälle... Vois sanoo, että helpottunu olo :)


Kuva


Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 18.4.2013 22:08

Eka vastoinkäyminen... Purin alakerran ja 1-sylinterin mäntä paskana. Tappi jostain syystä uponnu lakea kohti. En tajua miten toi on mahollista... Huomenna pitää tilata uudet männät jostain.

Kuva

gryger
-
Viestit: 628
Liittynyt: 6.5.2005 12:39

ViestiKirjoittaja gryger » 22.4.2013 15:42

Sinun moottorin hv lukemissä kiinnittäisin erityistä huomiota nyt öljykanaviin.
Pikku seevaus isommalla terällä ei varmasti ole kiertokangelle öljyn toimittavalle reiälle pahitteeksi.

En tiedä onko Suomen niemellä kenelläkään käytössä hiomatahnaa millä voi kanavia suurentaa, oli joskus aikoinaan kasissa juttu aiheesta tosin alumiini kansien kanavien porttauksen suhteen. Prässitunkilla painoivat paksun taikinan läpi edestakaisin kunnes tulos aikaansaatu.
Tällaisella jankilla olisi erinomaisen hyvä jyntätä nuo öljykanavien paskat ja valupurseetkin pois kuleksimasta.

Tuo tapin kaivama potero on kyllä erikoinen jos vain tässä yhdessä männässä. Tapin kun kuvaisi niin onkohan lie enää ehjä?
Ootko kuinka välyksen kattonu mäntä/tappi, öljy väliin ja jos alkaa itsekseen omastsa painosta liikkumaan niin ok??? näin itse tehnyt mutta en tiedä siten onko tähänkin joku ohjearvo kun kuitenkin kaksi eri lämpölaajenemiskertoimen metallia lähekkäin...

Kiva kirjoitella kun ei saa omien romujen kanssa mitään aikaiseksi :;)

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 22.4.2013 18:06

Tilasin wisecot paksummalla tapilla... Siis seinämävahvuudella... Tuo muki menee roskiin tappeineen ja kattelen uuden tilalle ajan kanssa...

Opinions
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 28.7.2003 0:00
Viesti:

ViestiKirjoittaja Opinions » 22.4.2013 23:52

öljykanavien paskat ja valupurseet

onk ne valua noi kanavat, vai porattuja...

gryger
-
Viestit: 628
Liittynyt: 6.5.2005 12:39

ViestiKirjoittaja gryger » 23.4.2013 12:44

Korjaus edelliseen " valuhuokoset ja valujäämät raakavaluosuuksille ja näiden yhtymäkohdat koneistettuihin linjoihin joissa sana purse on kuvaavampi". Tyydyttikö korjaus vai keskitytkö vain "viisastelemiseen" ;)

Vaihtoehtoisena puhdistusmenetelmänä toimisi hyvin em. taikina joka vie tuon rajapinnan mahdolliset miinat mennessään eivätkä ole sitten siellä esim.pelkällä välyksellä toimivassa hytikassa harmina kun on se 8500rpm taulussa nopeuden ollessa lähellä 200mph.

Tieto on voimaa ja tiedon pimittäminen ylivoimaa vai miten se meni kun aletaan puhua 400kw paketeista.

Voihan olla jonkun mielestä hevostelua öljykanavien rassaamiset ja kaikenmaailman pohdiskelut aiheesta mutta jos näillä säästyy yksikin mojahdus niin hinta on tällekkin laskettavissa ja omaa kättä joutuu taskuun laittamaan vain korjatakseen nyyttien asentoa ;)
Saa käyttää korjausajankin ja rahan Esim; pannun nuolemiseen ja viinan juomiseen;)
Tai vastaavasti näin keväisin pihan haravointiin joka käy oikein hyvin kuntoliikunnastakin jos ei ihan ole keskivartalo rantakunnossa ;)))))))))))

Amen

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 23.4.2013 13:32

Mä en tässä tapauksessa uskois, että vika on öljypuolella. Noi männäntapit on pelkällä roiskevoitelulla eikä muissa männissä\tapeissa ollu vikaa. Kaikki laakerit moottorissa oli uuden veroisia. Uskon syyn löytyvän ameriikasta...

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 23.4.2013 13:48

Isossa maassa isot välykset :)

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 23.4.2013 15:11

Tai materiaalivika...

gryger
-
Viestit: 628
Liittynyt: 6.5.2005 12:39

ViestiKirjoittaja gryger » 23.4.2013 19:57

Siitä vähän sitten sitä boostin mallia kun on leikkiin ryhdytty ;)

http://youtu.be/ec-kaCIbq3U

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 23.4.2013 22:22

Vetästiin akryylimaali pintaa, et näkee virheet pohjatöissä. Niitä ei kyllä löytyny :)

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

gryger
-
Viestit: 628
Liittynyt: 6.5.2005 12:39

ViestiKirjoittaja gryger » 23.4.2013 22:34

Hienolta näyttää;) Sivuprofiilia odotellessa..

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 23.4.2013 22:40

Ei oo tallissa tilaa eikä Lumian zoomissa miinuksia... Ens viikolla maalaamoon, jos kaikki menee putkeen, niin saatan muutaman räpsyn laittaa.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 25.4.2013 22:28

grygerille sivuprofiilia...

Kuva

Kuva

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 25.4.2013 22:34

Jaa-a, menneeköhän tuo liikaa vanahan seeäräxxän näköseksi-->ei hyvä.

Oottelemma lopputulemaa.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 25.4.2013 23:18

Mistä noita kansia oikein tulee...
Kuva

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 26.4.2013 0:49

Varmaan tämä kevät? Kohta on pikku-kansiakin nurkat täynnä. :)

gryger
-
Viestit: 628
Liittynyt: 6.5.2005 12:39

ViestiKirjoittaja gryger » 26.4.2013 12:05

Tuon kattolinjan ansiosta ei tarvi ihan niin paljon puristaa siihen maagiseen loppunopeueen;)
Tästä on tulossa jotain ennennäkemättömän hienoa, täältä irtoaa jo tässä vaiheessa 9+

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 4.5.2013 11:59

Tän viikon tapahtumia:
Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 4.5.2013 20:47

Kello 00.45 viesti: "ei tarvi välihioa..."

Kuva

Kuva

Kuva
Kuva

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 4.5.2013 20:54

Todella mielenkiinnolla odotan valmista tapausta.....

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 4.5.2013 21:15

Et o ainut :D

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 24.5.2013 23:08

Työt haitannu harrastamista, mutta bensalinjoja pikkusen käpöstelty ja uudet mukit tuli paksummilla männäntapeilla...

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
Viimeksi muokannut Dona, 24.5.2013 23:29. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 24.5.2013 23:14

Niin ja noihin mäntiin... Kestää hieman rajumpaa nenää tulevaisuudessa :D

GolfViitonen
-
Viestit: 367
Liittynyt: 7.8.2007 11:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja GolfViitonen » 27.5.2013 13:39

On kyllä valtavan mielenkiintoinen projekti.
Peukku täältä.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 28.5.2013 13:53

Iso kiitos Kuttilan autolasille :)
Tuli juuri sitä mitä pitikin. Lasit lähtee nyt kaverin teippifirmaan tummennukseen. Noitten takasivulasien "rasterointi" voi kuulemma tuotaa ongelmia...

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 7.6.2013 22:49

Jotain on taas käpöstelty... Moottori alkais oleen kasassa. Öljynpaineet pyöritelty startilla koneeseen ja bensalinjat näytti pitävän viinat sisällä. Sähkökaasu vaihtuu vanhanliiton vaijerivetoseen...
Jos kaverin aikataulut pitää, niin tiistaina alkaa Motecin asennus :)


Kuva

Kuva

Kuva

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 7.6.2013 22:56

Vanha puskuri oli ottanu niin monta kertaa kipeetä, että päätin tehä siitä muotin ja vääntää kokonaan uuden.

Kuva

Sit tuulilasi ja uudenkarhee takalasi tuli liimailtua paikalleen...

Kuva

Kuva

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 8.6.2013 1:00

Missä se "like" nappi oikein on?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 15.6.2013 17:40

Motec kiinni ja savut otettu :)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 15.6.2013 17:44

Motec:ista vai koneesta? :) :)

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 15.6.2013 17:53

Oli sen verta asiantuntevaa asennusta, että ainoot savut tuli pakoputkesta...

pipo_esa
-
Viestit: 1803
Liittynyt: 7.8.2003 8:24

ViestiKirjoittaja pipo_esa » 15.6.2013 22:37

Mikäs sai motronicista luopumaan?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 15.6.2013 23:08

3bar mappi ja isomman skaalaus, yli 400hv ylimenevät maffiarvot arpomalla, sähkökaasun vajaatoiminta ja ennenkaikkea ettei Karala säädä enää :(

laene
-
Viestit: 357
Liittynyt: 24.7.2003 7:32

ViestiKirjoittaja laene » 16.6.2013 0:26

Tyhmä kysymys: ei säädä enää ollenkaan, vai ei säädä enää Motroniccia? Ja miksi? Vaikuttaa omiinkin suunnitelmiin.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 16.6.2013 10:23

Pakokaasuallergia. Dyno myyty...

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 17.6.2013 23:08

Pari kuvaa viime viikolta...

Kuva

Kuva

Kuva

OskuA
-
Viestit: 966
Liittynyt: 30.11.2011 18:12

ViestiKirjoittaja OskuA » 17.6.2013 23:21

Ensimmäistä kertaa ajasin tämän projektin. Hienoa luettavaa. Paljon tekemistä, paljon kuvia ja muutenkin asiallinen meininki ja laite ;)

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 18.6.2013 0:45

Varmaan menny monelta muultakin ohi, kun ei oo otsikossa kissan kokosilla kirjaimilla sanaa TURBO ;)

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 18.6.2013 8:30

Tyhmä kysymys: Miksi kaksi lambdaa? Eikös noista laajakaistalambdoista saa näytön lisäksi moottorinohjaukselle laajakaista lähdön?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 18.6.2013 10:23

Motronicin aikanen toi toinen... Nyt toinen ruiskulle ja toinen mittarille. Toimis yhelläkin, mut olkoot noin...

Anagonda
-
Viestit: 2029
Liittynyt: 23.7.2003 8:18

ViestiKirjoittaja Anagonda » 18.6.2013 14:57

Itse ainakin joskus havaitsin, että se laajakaistamittarin antama lambda tulee pienellä viiveellä ja perus motronicilla aiheutti ongelmia. Itse leikin AEMin mittarilla, eli tuskin siitä kiinni...

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 18.6.2013 15:54

Niin Motronicissa oli sen oma kapeekaista. Toi toinen oli PLX:n soppamittarille. Motecin kanssa nyt laajakaista tietty kanssa.

Peksi
ffp jäsen
Viestit: 1190
Liittynyt: 17.7.2003 20:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja Peksi » 18.6.2013 22:30

Mites toteutit puolan kytkennät ja millä asetuksilla saa kipinän pihalle? Meillä yks rallicross bmw, jossa motec m4 ja kipinä hukassa vastaavilla puolilla.

Tapsa Tre
-
Viestit: 122
Liittynyt: 8.7.2004 19:20

ViestiKirjoittaja Tapsa Tre » 18.6.2013 22:36

Hianoo Dona, koska nähdään laite miitissä?
Vai onkohan pirkanmaan miiteissä ketään neljään vuoteen käynytkään?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 18.6.2013 23:28

Peksi: mä ymmärrän sähköistä samanverran kuin sika satelliitista. Pitäis kysyä asiasta johtosarjan tekijältä. En meinaan osallistunu siihen millään muotoa. Anturit pistin kiinni ja merkkasin ykk yms rautapuolen jutut :)
http://www.pim-engineering.com/yhteystiedot.php <--täältähän voit toki asiaa udella.

Näillä näkymin heinäkuun puolessa välin alkaa auton säätö, jos duunikiireiltä kerkeen tekemään auton muuten ajokuntoon. Että voipi olla, että Treellä nähdään vielä loppukesästä ;)

Pheo
-
Viestit: 172
Liittynyt: 6.3.2011 17:26

ViestiKirjoittaja Pheo » 19.6.2013 14:12

Mulla alkaa viikon päästä lomat, kilauttele jos tarvii lisää käsipareja hommiin.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 19.6.2013 14:50

Heinäkuun eka viikko olis vapaata... Voisit kyl pariks päiväks tulla sisustaa niputtaan... :)

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 26.7.2013 17:57

Päivitystä pitkästä aikaa...
Viimeksi muokannut Dona, 26.7.2013 17:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 26.7.2013 17:58

Kuva

Kuva

Pesin sen...

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 26.7.2013 18:04

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kolme päivää säätörinkiä ja pimppistä. Moottori toimii kuin unelma ja säätöpuolella bensakartta alkais olla alueella. Dynossa sit sytkäpuoli... Pientä rötäämistä kiihdytyspumpun säätöjen takia ja ahtopainekartassa hieromista. Muutaman rajumman vedon jälkeen täytyy todeta, että taitanee olla koneessa höyryä :D

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 26.7.2013 18:24

Tykkää.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 5.9.2013 18:58

522hv 685nm (1.8bar)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 5.9.2013 20:54

O.o
käppyrä näkyviin kans :)

KariS
-
Viestit: 740
Liittynyt: 16.12.2004 21:27

ViestiKirjoittaja KariS » 6.9.2013 10:48

Hieno projekti ja sitäkin hienommat lukemat lapulla! Laitappa viellä videoo kamppeesta ;)

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 6.9.2013 14:24

Olishan tuolta lisääkin ollu tulollaan, mikä näkyy tehokäyrässä. Paine piikkaa 1.9bar 4000r/min kohdalla, jonka jälkeen pysyy nätisti 1.75bar 7000r/min asti.

Kuva

Videoo voidaan ottaa sitten, kun pääsee suljetulle alueelle seuraavan kerran. Siihen asti ajellaan 0.6bar, eli reilulla 200hv:lla.

Muikku
-
Viestit: 462
Liittynyt: 16.12.2008 20:21

ViestiKirjoittaja Muikku » 6.9.2013 14:38

Huh huh, kyllä on nannaa katottavaa.

justus
ffp jäsen
Viestit: 2532
Liittynyt: 18.7.2003 15:40

ViestiKirjoittaja justus » 6.9.2013 16:24

onhan se vähän surkeeta ajella alle 700Nm käännöillä


:)



mut oikeesti, hienot lukemat

Teemu M
-
Viestit: 1964
Liittynyt: 12.12.2003 12:44

ViestiKirjoittaja Teemu M » 6.9.2013 18:30

Hienot on kyllä käppyrät! Eiköhän se jo noilla lukemilla luulis jaksavan sutiakin.

nico86
-
Viestit: 235
Liittynyt: 19.9.2007 17:55

ViestiKirjoittaja nico86 » 6.9.2013 18:48

Muista dona et ilo alkaa kilosta ja kolina kahdesta :) pysyttele vaan noissa suht "semi" ahdoissa ni tällä saa kiusata jo aikas montaa porsche ja muuta kuskeja motarilla. Propsit kyllä tehoista!

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 6.9.2013 19:05

Tuolla alkaa oleen noilla yli 10:1 rutuilla aika mojova sylinteripaine jo nyt. Vääntöä kieltämättä tuli aika mukavasti ja täytyy nyt kattoo mikä paikka repee, ennenkun nostelee painetta. Oishan tuolta enempikin tullu kun 0.1bar nosto viimeseen dynovetoon + 20hv 30nm.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 6.9.2013 20:06

Mikäs tässä oli polttoaine? E85?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 7.9.2013 15:31

Sepä se...

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 8.9.2013 11:30


S4mmy
-
Viestit: 1309
Liittynyt: 13.5.2012 14:38
Viesti:

ViestiKirjoittaja S4mmy » 8.9.2013 12:06

Kuinkas tuo etuveto käyttäytyy noilla tehoilla, veteleekö pahasti? Hienot lukemat on kyllä tullu!

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 8.9.2013 12:23

Tasauspyörästön lukko ja jäykät puslat helpottaa, mutta kyllä ratista kiinni saa pitää. Vähän herkkähän tuo on sutimaan :D

Markku M.
-
Viestit: 4120
Liittynyt: 31.7.2005 21:02

ViestiKirjoittaja Markku M. » 8.9.2013 15:54

Ei kyllä uskois. Tuon verran vaan voimaa ja jo sutii. Taitaa olla huonot renkaat? ;)

diffas
-
Viestit: 873
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 8.9.2013 16:33

Näyttää kyl hyvältä auto ja voimaaki alkaa olemaan jo melkoisen mukavasti. :)

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 9.9.2013 18:02

Kyllähän se murahtaa melko mukavan kuulosesti. Kuvailehan joskus ajovideoo? Ois jännä nähä miten se käyttäytyy.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 25.10.2013 16:45

Tämä todettiin ihan insinööristason ukkelin toimesta lailliseks ja turvalliseks kehonsiirtovälineeks. Otteeseen myös merkintä turvakaarista. Auto talviunille...

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 20.11.2013 21:11

Alusta ja jarru jumppaa ohjelmassa...
Uudet Cupran Brembot löyty virittäjäystävälliseen hintaan :)
Volvon 305mmx28mm levyt (vaatinee pikkusen sorvia ja porakonetta, oli ainut levy, jossa offset järkevä)
KW v3 kynätolppat saapuivat myös. Kiitokset www.modificars.fi

keskittävät speisserit joutus kanssa sorvailemaan, kun ottaa vanteen puolat kiinni satulaan.

Kuva

Kuva

-Mikkeri-
-
Viestit: 446
Liittynyt: 19.12.2008 15:38

ViestiKirjoittaja -Mikkeri- » 20.11.2013 21:57

Ajelitko Valkeakoskella loppukesästä tällä? vai onko tää sama corrado joka on pyörinyt koskissa jo monena kesänä?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 20.11.2013 22:35

Syyskuussa pyörähdin yhen kerran. Mut oon mä tolla koskissa aikasempina kesinä ollu...

-Mikkeri-
-
Viestit: 446
Liittynyt: 19.12.2008 15:38

ViestiKirjoittaja -Mikkeri- » 20.11.2013 23:37

Ei kun nii syyskuussahan se olikin, karan parkkiksella sitä tuli ihailtua kun muutaman kerran kun ohi ajelit. Todella komeeta jälkee ja kivat tehot ! Tää se mun corradokuumeen nelisen vuotta sitten nostatti.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 21.11.2013 13:11

Käyt ostaan. Eihän noi enää mitään maksa. Mä ostin tän auton 2000 ja maksoin 80000mk.

-Mikkeri-
-
Viestit: 446
Liittynyt: 19.12.2008 15:38

ViestiKirjoittaja -Mikkeri- » 21.11.2013 13:24

Oli mulla vuoden verran 2010-2011 corrado :)

MS-Tuonti
-
Viestit: 213
Liittynyt: 18.12.2003 22:42

ViestiKirjoittaja MS-Tuonti » 25.11.2013 23:12

Seuraava askel heittää 4motion tekniikkaa alle? :)

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 26.11.2013 12:29

Ei ainakaan lähiaikoina. Sais tonkin ensin kokonaan nippuun...

Lydes
-
Viestit: 196
Liittynyt: 11.2.2004 12:50

ViestiKirjoittaja Lydes » 27.11.2013 22:54

Montako vuotta sulle tarvii tota 4motion asiaa huutaa, että sen toteutat? =)

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 21.12.2013 10:38

Takajarrut päivitetty. Ameriikasta tilattu bolt-on kitti, eli uudet levyt ja kiinnikeraudat vanhoille satuloille. Vanhoihin satuloihin uudet tiivisteet ja kumit. Teräspunosletkut nyt myös taakse... Levyn koko 280mm.
Kuva

Kuva

gryger
-
Viestit: 628
Liittynyt: 6.5.2005 12:39

ViestiKirjoittaja gryger » 21.12.2013 14:46

Meinasitko panostaa jousitukseen ja iskunvaimennukseen?

Joko ensi kesänä 187mph rikki Hallissa?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 21.12.2013 15:28

En tiiä paraneeko, mutta yritetty on:
Kuva

Ei kannata luvata mitään nopeusjuttuja...

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 21.12.2013 15:39

Vanhalla alustalla pysty ajaan kovaa, mutta tällä ulos- ja sisäänjoustolla pyrin saamaan sutimista ja keulan pomppimista sutimisessa pois. Välillä vitutti, kun motarivauhdissa lähti pyyhkijät päälle, kun ravisti niin paljon. Ei sutinu puhtaasti...

gryger
-
Viestit: 628
Liittynyt: 6.5.2005 12:39

ViestiKirjoittaja gryger » 21.12.2013 17:06

Jep jep siitähän se sitten kun pääsee kokeilemaan ja säätelemään. En itse uskonut (ymmärtänyt) tuota iskareiden sisään/ulosjousto merkitystä ennenkuin oli uudet vaimentimet alla, merkki tosin GAZ..

Tuntuu että on ensimmäistä kertaa harrastepelissä alusta jota voi säätään oikeasti vastaamaan kulloistakin tarvetta

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 3.1.2014 19:50

Jarrusatuloiden tukiraudat ja keskittävät speisserit valmiit. Sit tänään kiikutin vanhat vetoakselit Vilppulaan Karpiolan pajalle. Vetarit vaihtuu jämäkämpiin, eli sisään transportterin nivel ja ulos TT Audin nivel. Näiden ansiosta vetoakseleista saadaan 5mm paksummat.

Etuakseliin jämäkämpää "puslaa"

Kuva

gryger
-
Viestit: 628
Liittynyt: 6.5.2005 12:39

ViestiKirjoittaja gryger » 3.1.2014 21:53

Jousto onkin aivan yliarvostettua paitsi selkärangassa ;)

Teekkö tolpan yläpään säädettäväks?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 3.1.2014 22:06

Tulee, koska joudun siirtään alapalloo sentin sisäänpäin.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 3.1.2014 22:08

Kuva

Kuva

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 3.1.2014 22:35

Kuva

_T3_
-
Viestit: 95
Liittynyt: 9.2.2013 10:36

ViestiKirjoittaja _T3_ » 4.1.2014 17:16

siisti corrado proju! :) Missäs päin tämmönen corrado asustelee kun tosta paikallisesta Kuttilan autolasista hait lasin/lasit? Muistatkos mitä sulla oli hintaa? itel makso tuulilasi sen 150e

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 4.1.2014 18:00

Keski-Suomessa tää enimmäkseen liikuskelee. Kuttila oli miellyttävin vaihtoehto sillonkun laseja teetätin. Hinta kolmelle takalasille oli jossain 400-500e välillä. Tuulilasi taitaakin olla ainut corradon laseista, mitä niillä on hyllytavarana.

santtude
-
Viestit: 38
Liittynyt: 18.1.2013 12:42

ViestiKirjoittaja santtude » 5.1.2014 9:55

Hyvältä näyttää!
itsekkin meinasin tulla kysymään että missä tälläne majailee, kun tuosta vilppulan karpiolasta höpisit. :D

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 14.1.2014 20:03

Etujarrut sovituksessa...
Kuva

Takajarrut paikallaan. Purin satulat ja laitoin "korjaussarjat" niihin. Teräspunosletkut uupuu enää...

Kuva

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 14.1.2014 21:23

Mites tää turvakaarien istuvuus sisustaan?

Kuva

Kuva

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 20.1.2014 21:08

Vahvikehitsailua ja tukivarsien lyhentelyä:

Kuva

Kotiin kiikutuksella tuli tälläset iskarin yläpäät. Pienellä muutoksella näistä saa soivat pelit...


Kuva

Pheo
-
Viestit: 172
Liittynyt: 6.3.2011 17:26

ViestiKirjoittaja Pheo » 20.1.2014 22:06

Eikä kuriirikaan ottanu palkaks ku kahvia ;)
Jarrupäivitykset näytti hyviltä!

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 21.1.2014 6:59

Mihin lyhennyksellä tähätään? Vissiin bc-racing yläpäät?

Asiallisen näköstä alustapäivitystä kyllä tulollaan!

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 21.1.2014 8:44

Minä tiiä minkä valmistamat nuo on. Pheo ne tänne kanto :D

Tuo satula ei mahdu ilman speisseriä Brockin vanteen sisään ja nyt vanne tulee liian ulos. Siispä lyhensin tukivartta. Kokeillaan noin. Eipä maksa mitään kun noita oli ylimääräsiä.


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa