Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 21.1.2014 18:19

paremman mallista vannetta tai kapeampaa(samalla sais painoa tiputettua) :)

mistä nuo takalevyt ja adapterit on? ainaskaan en löytäny pikaisesti

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 21.1.2014 19:22

Mä satun tykkäämään noista vanteista...

Tilasin noi levyt ja speisserit jenkeistä.
http://www.usrallyteam.com/index.php?ma ... ts_id=1287

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 21.1.2014 20:51

Hyvin jää piiloon, kun laittaa muovisen suojakannen päälle. Ja täähän on pelkässä kesäkäytössä, niin taitaa pysyä hyvänä.

Kuva

Kuva

Pheo
-
Viestit: 172
Liittynyt: 6.3.2011 17:26

ViestiKirjoittaja Pheo » 22.1.2014 0:35

Pellikka: BC-Racingin evo6 3d säädettävät noi oli.

Teiks sää tonne alapuolelle siihen kaulukseen mitään muutoksia? vai miks kuvassa näyttää alapuolelta vähä oudolta niitten kiinnitys kohtien ympäriltä?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 22.1.2014 4:48

Vetäsin kärkihiomakoneella sitä kaulusta pois pulttien kohdalta. Nyt se yläpää on kokomatkalta kiinni pellissä. Ei tarvii muutakuin sutia vähän maalia ja vetästä ohut kerros silikonia väliin.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 22.1.2014 8:22

Asiallista palikkaa. Tukivarsien lyhennys on erikoinen veto kieltämättä. Toki tuo satula on perin hankala vanteiden suhteen. Aika paljon siinä on varaa hioa satulan pinnasta poiskin. Lyhennätkö vastaavasti myös vetoakseleita, kun uudet teetät Karpiolalla?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 22.1.2014 10:58

Ei tekin mieli kastaa rälläkkää uuden Brembon kylkeen :D

Vanha kuskinpuolen vetari oli pikkusen liian pitkä aikasemmin, koska ei liikkunu pituussuunnassa paljoakaan, että siitä -5mm. Nyt kun tulee nuo transun sisänivelet, niin jää sisävetarista ne 108mm->100mm speisserit pois, jotka oli 15mm paksut. Ja nytten kun nuo tukivarret lyheni sentillä, niin käytännössä vetari+nivel pituus pysyy samana. Jätin Karpiolalle ne vanhat malliks. Uudet on nyt työnalla ja ilmeisemmin ens viikolla saa hakea :)

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 22.1.2014 11:14

Mitkä palat tuli Bremboihin ?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 22.1.2014 11:28

Tällähetkellä cupran orkkikset marmorilta.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 29.1.2014 20:38

Ai että :) Ilo maksaa laadukkaasta tavarasta.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 31.1.2014 20:41

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

ifa
-
Viestit: 2527
Liittynyt: 17.11.2004 14:44

ViestiKirjoittaja ifa » 1.2.2014 13:59

Miksi letkuklemmari kumissa ?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 1.2.2014 14:01

meni paskas puristettava. Hyvin toimii tuokin.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 14.5.2014 21:45

Kuva

Kävisköhän tosta mikään osa tähän projektiin...

Seba_N
-
Viestit: 141
Liittynyt: 3.8.2013 23:58

ViestiKirjoittaja Seba_N » 14.5.2014 21:55

Jaaha, mustaa vannetta mustaan autoon, murdered outtia siellä haetaan... ;)


...vai oliskohan tulossa Haldex ja pari vetävää pyörää lisää (peukku).

gryger
-
Viestit: 628
Liittynyt: 6.5.2005 12:39

ViestiKirjoittaja gryger » 15.5.2014 12:31

Jaa että ryyppääminen vähemmälle ja voimaa enemmälle :) Nelikkona sitten siirryt sinne Bobamotoringin ahtopainealueelle. Se oliskin horstille kova niitti täältä kairalta laittaa alle alle 10 sekan veto postiin;))))

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 6.6.2014 17:14

Tääkin ajettu tallista pihalle ja pesty. Pitäis kiikuttaa kulmien säätöön ja alottaa alustatestailut. Halliin ei lähetä vielä tänäkesän, kun jää liian vähälle ajot ennen sitä. Ollu aika kiirusta pakosarja/moottori rintamalla, niin tää prokkis on seisonu tallissa :(

Pellikka
-
Viestit: 1220
Liittynyt: 19.11.2006 16:26

ViestiKirjoittaja Pellikka » 7.6.2014 8:10

Suunnitelmat, joita voi ässän kuvasta päätellä, vaikuttaa erittäin hyvältä. Ehkä se on jo syytäkin päivittää vetotapaa :)

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 11.7.2014 14:46

Asiasta autoon... Joitain satoja kilsoja takana ja seuraavia asioita huomattu:

-vetely kiihdytyksissä uusista puslista ja kulmien säädöstä huolimatta jatkuu.
-puslat pitää vähän jurinaa.
-kylmäkäynnistys vaatii hieromista.
-moottorinkannakkeet repeilee.

+voimaa on...
+uus alusta toimii ja pomppiminen kiihdytyksissä loppui.
+sutii nelosellakin :D
+Motec toimii normiajossa hyvin.
+uudet voimansiirron osat on kestäny kovaakin rääkkiä.
+228mm sasch+sintteri pitää edelleen.

Uusia voimaosia on haalittu kasaan...

-Mikkeri-
-
Viestit: 446
Liittynyt: 19.12.2008 15:38

ViestiKirjoittaja -Mikkeri- » 15.7.2014 1:49

Sutii nelosellakin.. :D Morjes!

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 16.7.2014 21:17

Ollu karmee kiire muiden projekteissa, mutta vähän saanu sisustaa tehtyä. Hidasta touhua, kun mikään vanha ei katon muokkauksen jäljiltä mene suoraan paikalleen.

Kuva

Takapahveihin oli aikomus tehdä jotkut peitelätkät sinne, mistä kaaret lähtee.

Kuva

Ala poikittaistuki jäi nätisti penkkien alle.

Kuva

Ovikoteloita täyty madaltaa vajaa sentti, että mahtu ovi kiinni.

Kuva

Oikeestaan kaikki muut paitsi c-pilareiden verhoilut ja kattoverhoilu olis paikallaan.

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 24.2.2015 16:58

Kuva

Kuva

Kannen ja imusarjan porttaus. Millin isommat Supertech venttiilit...

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 23.3.2015 16:49

onko liian aikaista udella että millaisen haldex controllerin meinaat laittaa?

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 24.3.2015 14:30

Ei oo vielä ajankohtaista...

vitor
-
Viestit: 123
Liittynyt: 8.11.2009 17:54

ViestiKirjoittaja vitor » 30.3.2015 14:23

Nähdäänkö tämä kesällä mailin ajoissa?kulkee varmaan hyvän matkaa kovempaa ku gallardot yms."superautot"😁

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

ViestiKirjoittaja Dona » 13.5.2015 19:09

Tuli vähän siistittyä konehuonetta. Uus venakoppa vapari a3:sta. Istuu hyvin nuo tfsi:n puolat ja öljykorkin sai toiselle puolen. Imusarjaan tein muutaman lisä nipan letkuille ja vaihdoin kaasuvaijerin paikan. Ilmanlämpötila-anturin paikan hitsasin umpeen. Vielä olis alipaineletkujen kanssa vähän puuhaa... Mappi anturi ja n75 on ilmanputsarin vieressä roiveillaan ja niille pitäis keksiä järkevät paikat ja vähän parannella niiden letkuja.
Mutta auto höröhti talven seisomisen jälkeen käyntiin. Vähän joutu rasvanpoistajaa suhauttaan kaasuläpälle.

Kuva

Warmaster
-
Viestit: 1770
Liittynyt: 23.7.2003 9:13

ViestiKirjoittaja Warmaster » 19.12.2015 16:33

....
Viimeksi muokannut Warmaster, 15.1.2016 15:26. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Sami-
-
Viestit: 2025
Liittynyt: 8.7.2004 15:12

ViestiKirjoittaja Sami- » 19.12.2015 21:04

Onhan noi boban laitteet vähän eri tasolla. Vähemmä venttiileitä ja paremmat lohkot yms... ;)

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

Re: Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)

ViestiKirjoittaja Dona » 2.4.2016 15:08

Kiikutin Corradon tutulle automaalarille. Vesihiottiin pinta karheeks ja vetästään kolme kerrosta lisää lakkaa päälle. Pikku myllytykset jossain kohtaa, niin eiköhän ala kiiltään. Konepelti vaihtu vr6 malliin...

Kuva

Kuva

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

Re: Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)

ViestiKirjoittaja Dona » 5.4.2016 21:21

Kuva

Noin...

Nyt tarvis löytää myllyttäjä jostain JKL-TRE akselilta. Saa ilmottautua privana!

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

Re: Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)

ViestiKirjoittaja Dona » 29.11.2016 19:30

Kuva

Jäi keväällä myllytys tekemättä ja kesä vaan ajeltiin ongelmitta. Nyt välihionta vesissä 1200/2000, jonka jälkeen kiillottelu 3 steppinä. Tai oikeestaan viimenen silaus jää kevääseen ja päivänvaloon. Etuloksuun kokeiltiin jo pikasesti ja hyvin lähti hiottu pinta kiiltämään.

-Jos ei se kulje, niin kiillota se-

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

Re: Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)

ViestiKirjoittaja Dona » 3.12.2016 13:09

Kuva

Muutamassa kohdassa vielä hentoista hiomajälkeä ja hologrammia, mutta muuten alkaa oleen hyvä tuo keula. On tossa vaan perkele hommaa... Tosin kirkkaat halogeenivalot ei anna armoa, että ulkona tuskin hiomajäljet näkyis.

porttimies
-
Viestit: 156
Liittynyt: 6.2.2012 13:03

Re: Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)

ViestiKirjoittaja porttimies » 3.12.2016 14:24

Huhhuh, kyllä kiiltää! :D

Dona
-
Viestit: 1687
Liittynyt: 24.7.2003 20:31

Re: Vaihtoehto G60:lle... (Dynovideoo lisätty)

ViestiKirjoittaja Dona » 21.4.2017 17:03

Kuva

Kuva

Muutama naarmu ja hologrammi löyty päivänvalossa. Ne pois ja vahaa päälle...


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa