Jedin laittoa (vanhojen kuvien palautus ja tilannekatsaus)
Valvoja: ffp jäsenet
Kohtuu kivuttomastihan se sarja sinne sujahti, varsinkin takapää jonka vaihtoi alle tunnissa. Etupään vaihtoa varten sain onneksi jo tänään kaverilta lainaan jousipuristimet niin tuli sekin hoidettua. Huomennä täytyy säätää takapää vielä balanssiin. Etupäätä on turha mennä säätämään kun ei ole vielä kone paikallaan. (puuttuu laatikko eli 5-v laatikkoa saa tarjota esim. 020)
Mutta jotain kuvatuksiakin otin:
Sarja juuri paketista ulos vedettynä
uusi ja vanha vertailussa
takatolppa paikallaan
jonkinlainen sivukuva takapään korkeudesta, voi olla et nostan vielä hieman mut kattoo sit ku saan keulan oikeaan korkeuteen
Olisi muuten ylimääräsenä takajouset Jettaan joilla perä ei varmasti roiku
Ps. kokemuksia jetassa kyseisestä sarjasta kellään?
Mutta jotain kuvatuksiakin otin:
Sarja juuri paketista ulos vedettynä
uusi ja vanha vertailussa
takatolppa paikallaan
jonkinlainen sivukuva takapään korkeudesta, voi olla et nostan vielä hieman mut kattoo sit ku saan keulan oikeaan korkeuteen
Olisi muuten ylimääräsenä takajouset Jettaan joilla perä ei varmasti roiku
Ps. kokemuksia jetassa kyseisestä sarjasta kellään?
Lähetysilmoitus tuli 8 päivä ja 12 päivä oli Lahdessa. Ekaksi ihmettelin itsekin et mikä kestää kun maksun vahvistunviestistä kului melki pari viikkoa ennen kuin tuli lähetysilmoitus et on lähtenyt matkaan.
Kuskinpuolelta puuttui alkuperäisestä tolpasta jokin osa sieltä yläpäästä ni ei oikeen saanutkaan paikalleen vaan jäi yläpää löysäksi. Haen huomenna osat. Samalla Kaikki uudet yläpään kumit taakse ja eteen uudet laakerit tolppien yläpäihin kun heiluivat niin per**l**sti. On niillä vissiin kilometrejäkin jo 465 tkm :)
Kuskinpuolelta puuttui alkuperäisestä tolpasta jokin osa sieltä yläpäästä ni ei oikeen saanutkaan paikalleen vaan jäi yläpää löysäksi. Haen huomenna osat. Samalla Kaikki uudet yläpään kumit taakse ja eteen uudet laakerit tolppien yläpäihin kun heiluivat niin per**l**sti. On niillä vissiin kilometrejäkin jo 465 tkm :)
No saihan sen...
Oli hieman alkeellisemmat vehkeet koneen nostaiseen eli kakkosnelkku, pari liinaa ja ruista ranteessa.
kohta nostellaan
kuva 2
katos kummaa sinnehän se upposi
kuva 2
kuva 3 (kuvassa myös maalattu jarru tehostin asennettuna)
kuva 4
Oli hieman alkeellisemmat vehkeet koneen nostaiseen eli kakkosnelkku, pari liinaa ja ruista ranteessa.
kohta nostellaan
kuva 2
katos kummaa sinnehän se upposi
kuva 2
kuva 3 (kuvassa myös maalattu jarru tehostin asennettuna)
kuva 4
No joo, toi ei olisi kyl mikään kovin käytännöllinen asennus. Ei ole pyyhkijöitä, pissapokaa, ilmanottoa lämppärille ja muutenkin pitäis kaikki sähköt yms. roina siirtää kontiin joka olisikin sitten jo täynnä ja johtoja menisi lattiaa pitkin about miljoona kilometriä. Hienohan toi on. Seurasin tota kyllä.
Ja taas hieman kuvia muiden jatkoksi
puskuri ei ole kuvissa millään kiinni eikä konepeltiä viitsinyt painaa loppuun saakka kun ei ole vielä avausvaijeri paikallaan
kuva 1
kuva 2
kuva 3
kuva 4
kuva 5
kuva 6
Nii ja maskilippa tulee vielä ja toi lisävalo ei ole ihan kohdallaan vielä ja siihen eteen on tulossa joku tummennettu pleksi tai vastaava
puskuri ei ole kuvissa millään kiinni eikä konepeltiä viitsinyt painaa loppuun saakka kun ei ole vielä avausvaijeri paikallaan
kuva 1
kuva 2
kuva 3
kuva 4
kuva 5
kuva 6
Nii ja maskilippa tulee vielä ja toi lisävalo ei ole ihan kohdallaan vielä ja siihen eteen on tulossa joku tummennettu pleksi tai vastaava
Toisen puolen midikoteloon laitoin vanut sisään ja elementin kiinni. Ja voi kurjuuksien kurjuus vetonivel on rikkoontunut.
Mitäs kanattaisi tehdä? Voinko vaihtaa vain nivelet ja kumit vetariin vai joudunko hommaamaan kaikki uutta. Minkäslaisia vetareita
tohon saa? Gti/G60 onko kestävämpiä/käykö paikalleen? Tarvike vai orkkis?
Mitäs kanattaisi tehdä? Voinko vaihtaa vain nivelet ja kumit vetariin vai joudunko hommaamaan kaikki uutta. Minkäslaisia vetareita
tohon saa? Gti/G60 onko kestävämpiä/käykö paikalleen? Tarvike vai orkkis?
vai että nivelet rikki poikki... täällä sama homma, taas :) vasta uusin uloimmat ja nyt sit alko sisempi pitää ääntä.... eli varmaan kannattaa vaihtaa uus tais maksaa jotain 65-70? olenko kui väärässä, tietäjät?
noiden gti:n ja g60:n systeemeistä en tiedä, mutta muistelisin että vetarit ois paksummat niissä?
noiden gti:n ja g60:n systeemeistä en tiedä, mutta muistelisin että vetarit ois paksummat niissä?
No juu eli pakosarjaa on täs parina iltana väännetty. Ei toi ainakaan viel mikään nätti ole mut katotaan mitä tosta syntyy. Tää on sit eka tekemäni pakosarja et sen saa huomioida kritiikissä. Ja toi nelosen "mutka" syntyi ensin kaverini Jussin heittämästä vitsistä ku mietittiin et mistä sen mahtuu kierrättämään mut tohon sit viimein päädytiin. 1 ja 4 putkil on mitattaessa eroa noin 1 cm, joka riittää nyt toleranssiksi mulle. Pistäkääs mielipiteitä ja neuvoja.
KUVAT:
kuva 1
kuva 2
kuva 3
kuva 4
kuva 5
kuva 6
kuva 7
kuva 8
kuva 9
KUVAT:
kuva 1
kuva 2
kuva 3
kuva 4
kuva 5
kuva 6
kuva 7
kuva 8
kuva 9
Supersprintin malli. Tossa vaan on noi ensiöputket niin lyhyet, ku virityskirjassa sanotaan et pitää olla vähintään 410mm noi ensiöputket. Kertokaas nyt miten ton tekis järkevämmin sit, ja laittakaa kuvia jos vaan löytyy. Ei toi mutka tosin mua haittaa eli jos ei muuta järkevää ratkaisua löydy ni saa jäädä.
edit. Juu no onhan noista menoista tullut joskus rojektin alkuvaiheessa tullut pidettyä laskua mut sen rahan menon seuraaminen jäi jotenkin pois ku tulis vaan huonolle päälle jos sitä rahaa kokoajan ajattelis. Ainoo vaan et köyhänä opiskelijan se raha mikä on tullut tienattua on jo mennyt ku sen saa käteen. :)
edit. Juu no onhan noista menoista tullut joskus rojektin alkuvaiheessa tullut pidettyä laskua mut sen rahan menon seuraaminen jäi jotenkin pois ku tulis vaan huonolle päälle jos sitä rahaa kokoajan ajattelis. Ainoo vaan et köyhänä opiskelijan se raha mikä on tullut tienattua on jo mennyt ku sen saa käteen. :)
Viimeksi muokannut Dubsonic, 11.9.2005 2:57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 776
- Liittynyt: 7.8.2003 21:28
Onko se pakko tehdä noin vaikeasti? :)
Itse veisin putket "suorana" auton alle, jossa on tilaa sitten väkästellä kollektori, eikä tarvi tehdä lenkkejä putkiin, tuollainen voi olla nimittäin todella vittumainen hitsata.
Tässä on ilmeisesti tarkoitus tehdä 4-2-1 tyyppinen pakosarja, mikä katuauton ollessa kyseessä on ehkä järkevämpääkin, (laajempi tehoalue, jne.) niin käsittääkseni primääriputket saavat ollakin melko lyhyet. Mittoja en nyt muista ulkoa, mutta joka tapauksessa selkeästi lyhemmät kuin 4-1 tyyppisessä pakosarjassa.
En uskoisi nimittäin että supersprint tekee ihan paskaa kuitenkaan? :)
Itse veisin putket "suorana" auton alle, jossa on tilaa sitten väkästellä kollektori, eikä tarvi tehdä lenkkejä putkiin, tuollainen voi olla nimittäin todella vittumainen hitsata.
Tässä on ilmeisesti tarkoitus tehdä 4-2-1 tyyppinen pakosarja, mikä katuauton ollessa kyseessä on ehkä järkevämpääkin, (laajempi tehoalue, jne.) niin käsittääkseni primääriputket saavat ollakin melko lyhyet. Mittoja en nyt muista ulkoa, mutta joka tapauksessa selkeästi lyhemmät kuin 4-1 tyyppisessä pakosarjassa.
En uskoisi nimittäin että supersprint tekee ihan paskaa kuitenkaan? :)
vetonivelet
Motonetin mukaan vajaa 50 ekua kappale sekä sisempi että ulompi.
Kestäviä noi vokkelon nivelet, itellä ei nivelet oo koskaan ääntäny mitenkää mutta kerran oon jääny välille nivel rikon takia, jonku verran meinas hajottaa??? ihan kiva kärry tulossa...
Kestäviä noi vokkelon nivelet, itellä ei nivelet oo koskaan ääntäny mitenkää mutta kerran oon jääny välille nivel rikon takia, jonku verran meinas hajottaa??? ihan kiva kärry tulossa...
Olet eristelly aika hyvin tuota autoa, mulla tuli mieleen tämmönen yleinen ajatus aiheesta: Onko kukaan eristäny ääntä kattohuovalla...
käyttävät kalliita pitumimattoja, vaan kattohuovassahan sitä on, ja hiekaa... eli vaikka sikafleksillä läträilee sopivaksi leikeltyjä kattohuovan palasia, niin luulis auton hiljenevän.. tiiä sitte lisääkö se kuinka paljon painoa enemmän/vähemmän, ku virallinen äänieristys matto..
..Tämä oli siis vain ajatus, mutta mielipiteitä ja mahdollisi omakohtaisi kokemuksia ?
käyttävät kalliita pitumimattoja, vaan kattohuovassahan sitä on, ja hiekaa... eli vaikka sikafleksillä läträilee sopivaksi leikeltyjä kattohuovan palasia, niin luulis auton hiljenevän.. tiiä sitte lisääkö se kuinka paljon painoa enemmän/vähemmän, ku virallinen äänieristys matto..
..Tämä oli siis vain ajatus, mutta mielipiteitä ja mahdollisi omakohtaisi kokemuksia ?
On mielipide kattohuovasta: sehän on periaatteessa sama kuin huopa ainakin vanhempien volsujen lattioissa. Kun liimaus pettää (kokemusta kahdesta autosta), kosteus muhii rauhassa maton alla ja ruostuttaa pellin.
Itse olen käyttänyt kädiin Katepalia. Hakusana "Katepal", eli tiivistebitumi K-36. Noin kahdeksan litraa olen kaikkiaan sivellyt rakenteisiin ja mielestäni tulos on onnistunut.
Lämmitä 3l astia vaikka keittolevyllä ja sivele pensselillä. Tunkeutuu joka paikkaan ja pysyy kiinni.
Halpaa kuin saippua, n. 25€/3l
Itse olen käyttänyt kädiin Katepalia. Hakusana "Katepal", eli tiivistebitumi K-36. Noin kahdeksan litraa olen kaikkiaan sivellyt rakenteisiin ja mielestäni tulos on onnistunut.
Lämmitä 3l astia vaikka keittolevyllä ja sivele pensselillä. Tunkeutuu joka paikkaan ja pysyy kiinni.
Halpaa kuin saippua, n. 25€/3l
Tuli fixailtua vetareita vähän. Purku>ruosteiden poisto>pohjamaali>vannehopea>lakka ja kasaus. Kojistakin tein hieman.
vetarit 1
vetarit 2
kojis
En ollu ennen purkanu vetareita mut täytyy sanoa et oli perhanasti helpompi homma kuin ensin osasin odottaa. Muutama vasaran kilautus ja uloimmat nivelet olivatkin jo irti ja sisemmistä sokat poies ja muutakun käsin nosti pois. Luulin et ne ois ollu tiukemmassakin.
vetarit 1
vetarit 2
kojis
En ollu ennen purkanu vetareita mut täytyy sanoa et oli perhanasti helpompi homma kuin ensin osasin odottaa. Muutama vasaran kilautus ja uloimmat nivelet olivatkin jo irti ja sisemmistä sokat poies ja muutakun käsin nosti pois. Luulin et ne ois ollu tiukemmassakin.
Ajattelin ite ihan samaa et voisko noita käyttää ku ei ole sellasia pihtejä millä noi alkuperäiset klemmarit vois kiristää vai voiko ne kiristää jotenkin muuten luotettavasti? Pakko tunnustaa et en edes muista millaset ne pihdit on. Pitänee koululta lainata niitä pihtejä ni saa kiinni niillä alkuperäsillä klemmareilla.
Toisaalta noi kun on haponkestävää ni ei ruostuis, mut ei sillä nyt ole kauheesti merkitystä. Onko kellään kokemuksia tai tietoa et onko noi tavalliset letkuklemmarit pahaksi eli tuoko mitään värinöitä tai muita ongelmia? Pitää kysyä kun tietämätön olen.
Toisaalta noi kun on haponkestävää ni ei ruostuis, mut ei sillä nyt ole kauheesti merkitystä. Onko kellään kokemuksia tai tietoa et onko noi tavalliset letkuklemmarit pahaksi eli tuoko mitään värinöitä tai muita ongelmia? Pitää kysyä kun tietämätön olen.
eipä taida huomata ajossa mitään... voithan toki vaihtaa nippusiteet niiden tilalle jos hirvitää, mulla ainakin on pysyny nippareillakin.
Vetareista puuhen ollen, varo muljauttelemasta noita sisempiä niveliä niin että ne kuulat putoaa pois...se on vittumainen kasata, mutta onnistuu kyllä (eivät muistaakseni mene takaisin kun yhdestä asennosta) =)
Vetareista puuhen ollen, varo muljauttelemasta noita sisempiä niveliä niin että ne kuulat putoaa pois...se on vittumainen kasata, mutta onnistuu kyllä (eivät muistaakseni mene takaisin kun yhdestä asennosta) =)
Rupesin sit verhoilee kojelautaa. Saa nähdä mitä tostakin tulee. On meinaan aikasta vaikee se mittarikoteloiden kohta.
viimeisiä kittauksia
kuva 2
mattamustaa pohjalle
ensimmäistä kohtaa liimataan
pakko oli heti sovittaa keskiäänistä paikoilleen
lisää liimausta ja aukkojen leikklyä
kuva 2
toisen päädyn rakentelua
kuva ilman salamaa (parempi)
tollasen peitelevyn tekasin puskuriin sumuvalon eteen
viimeisiä kittauksia
kuva 2
mattamustaa pohjalle
ensimmäistä kohtaa liimataan
pakko oli heti sovittaa keskiäänistä paikoilleen
lisää liimausta ja aukkojen leikklyä
kuva 2
toisen päädyn rakentelua
kuva ilman salamaa (parempi)
tollasen peitelevyn tekasin puskuriin sumuvalon eteen
Kyllä tässä vaiheessa on pakko sen verran kehua, että tämä on minusta esimerkillinen projektitopikki. Tekijä on kautta linjan esitellyt selkeästi sitä, mitä on saanut aikaiseksi, aina asiallisen raportin ja kuvien kanssa. Lisäksi on aina päivittänyt subject-kenttää tarkennuksella, mikä vaihe on menossa.
Ja kaiken päälle työnjälkikin näyttäisi olevan siistiä!
Kymmenen pistettä tälle projektitopikille. Tästä voi ottaa mallia, ettei nähtäisi enää niin paljoa niitä, jotka kirjoittelevat projektitarinaa siitä mitä aikovat tehdä mutteivät koskaan saa mitään tehtyä...
Ja kaiken päälle työnjälkikin näyttäisi olevan siistiä!
Kymmenen pistettä tälle projektitopikille. Tästä voi ottaa mallia, ettei nähtäisi enää niin paljoa niitä, jotka kirjoittelevat projektitarinaa siitä mitä aikovat tehdä mutteivät koskaan saa mitään tehtyä...
Kiitos mukavista kommenteista! Oikeen mieltä lämmittää vaikka ulkona autoa onkin jo kylmä laitella. Intoa saa varmaan siitä et kohta on jo lumi maassa ja pitäisi saada auto liikenteeseen.
Mulla tuli noissa vetonivelissä mukana sokat, prikat, kiinnityspultti ja sellaset pihdeillä kiristettävät kiinnityssiteet. Ei ollut oikeanlaisia pihtejä kun mä noita vaihdoin ni laitoin haponkestävät lemmarit. Olen yrittänyt laittaa kaiken mahdollisen mahdollisimman ruostumattomasta tavarasta (pultit, mutterit, klemmarit) ni ei sit aikaa myöten ruostu ja tule ruman näköinen.
Mulla tuli noissa vetonivelissä mukana sokat, prikat, kiinnityspultti ja sellaset pihdeillä kiristettävät kiinnityssiteet. Ei ollut oikeanlaisia pihtejä kun mä noita vaihdoin ni laitoin haponkestävät lemmarit. Olen yrittänyt laittaa kaiken mahdollisen mahdollisimman ruostumattomasta tavarasta (pultit, mutterit, klemmarit) ni ei sit aikaa myöten ruostu ja tule ruman näköinen.
Se on ihan tavallista esim. kaiutinkoteloiden verhoiluhuopaa jota saa esim. autohifiliikkeistä. Kannattaa kokeilla et se on sellasta venyvää tavaraa kuten DLS:n valmistama. Oon ostannu tota DLS:sän huopaa Lahdessa Autopartilta. Kankaan leveys on 1.37m ja hinta 14€/m. Outo juttu vaan et nyt ku kävin ostamassa lisää tota kojelautaa varten ni toi huopa oli hivenen paksumpaa ja jäykempää eikä venyny ihan niin hyvin kuin aikaisempi tavara. Jos niil on vaihtunu tavarantoimittaja tai jotain. Pitääpä kysästä.
Kävin hakemassa vähän kaapeleita ni pääs vetää hifien RCA:t ja kaiutinpiuhat edestä taakse. Aika nippu niistä tulikin ku menee neljä 2x2.5 kaitinjohtoa ja kolme paria RCA:ta
kasa johtoja
takakontin puolelta
kabiinissa 1
kabiinissa 2
kabiinissa 3
kabiinissa 4
Kojistakin tein vähän eteenpäin. On vaan toi mittarikoteloiden kohta niin pirun hidas tehdä.
vaiheessa
vaiheessa 2
pikku hiljaa se siitä verhoutuu
kuva 2
mallailtiin vähän
kuva 2
kasa johtoja
takakontin puolelta
kabiinissa 1
kabiinissa 2
kabiinissa 3
kabiinissa 4
Kojistakin tein vähän eteenpäin. On vaan toi mittarikoteloiden kohta niin pirun hidas tehdä.
vaiheessa
vaiheessa 2
pikku hiljaa se siitä verhoutuu
kuva 2
mallailtiin vähän
kuva 2
Kylhän mä yritän tehdä kaikki hommat asiallisesti. Eilen sain valot releytettyä ja asensin hälyytintä. VITUTTAA vaan ku toi joudutaan maalaamaan vielä (toivottavasti enään) kerran, ku ton maalipinnan jälki on vielä hirveämpi parista kohtaa kuin ennen. Eli PROPSIT Salpausselän "automaalaamolle". Nii ja ku ne sulatti sen maskilipankin hajalle. Saisin vaan yhteyttä tohon kulutaja-asiamieheen.
En kyl tiedä mistä noita merkkejä voisi ostaa.
edit: tai saahan niitä merkkejä volkkarin varaosatiskiltä
En kyl tiedä mistä noita merkkejä voisi ostaa.
edit: tai saahan niitä merkkejä volkkarin varaosatiskiltä
Kojiksen tein valmiiksi. (pari saumaa pitää viel häivyttää) Ja sisustaa laitoin hieman paikoilleen. Onhan sitä ollu kaikenlaista muutakin näperreltävää.
Pahoittelen huonoja kuvia kun ovat otettu pimeällä ni ei tyy niin hyviä.
despin kiinnitin hanskiksen taakse
kojis paikoillaan 1
kojis paikoillaan 2
kojis paikoillaan 3
kojis paikoillaan 4
kojis paikoillaan 5
takapenkit ja oviverhoilu
kuva 2
Laitoin lattiamaton ja penkkien alle tota "folio" pintaista vaahtomuovivaimennusmattoa ja takaoviin sitä samaa mitä etuoviin.
Ja takapenkki pitää viel pestä.
Pahoittelen huonoja kuvia kun ovat otettu pimeällä ni ei tyy niin hyviä.
despin kiinnitin hanskiksen taakse
kojis paikoillaan 1
kojis paikoillaan 2
kojis paikoillaan 3
kojis paikoillaan 4
kojis paikoillaan 5
takapenkit ja oviverhoilu
kuva 2
Laitoin lattiamaton ja penkkien alle tota "folio" pintaista vaahtomuovivaimennusmattoa ja takaoviin sitä samaa mitä etuoviin.
Ja takapenkki pitää viel pestä.
Rupesin väsäämään säädettävää nokkapyörää koulussa yhden koneistajan avustuksella, kun ei itellä ole noi sorvauksen taidot mitkään mahdottoman hyvät.
nokkapyörä YZ koneesta ja säätölevyn aihio
kuva 2
itse mestari työssä
mittailua
kuva 2
kuva 3
kuva 4
feikki koneistusta
kuva 2
nokkapyörä sorvattu
säätölevy irroitettuna aihiosta
nokkapyörä YZ koneesta ja säätölevyn aihio
kuva 2
itse mestari työssä
mittailua
kuva 2
kuva 3
kuva 4
feikki koneistusta
kuva 2
nokkapyörä sorvattu
säätölevy irroitettuna aihiosta
On kyllä näpsäkän näkönen kulkine tulossa. Itellä kans Jetta projekivaiheessa..
Mutta asiaan, tarttuuko bitumi kiinni vaikka alla on kiveniskumassaa? Kun lämmittää? Tai ajatuksena ois että sisäpohjaan laittas ensin kiveniskumassaa ja sen päälle bitumia. Kun eikös bitumi aikaa myöten vedä kosteutta ihteensä ja jos sielä ois kiveniskumassa alla niin pohja ei rupeis ainakaa ruostuun. Ja jos ennen kiveniskumassaa laittas kotelosuojaa..
Mutta asiaan, tarttuuko bitumi kiinni vaikka alla on kiveniskumassaa? Kun lämmittää? Tai ajatuksena ois että sisäpohjaan laittas ensin kiveniskumassaa ja sen päälle bitumia. Kun eikös bitumi aikaa myöten vedä kosteutta ihteensä ja jos sielä ois kiveniskumassa alla niin pohja ei rupeis ainakaa ruostuun. Ja jos ennen kiveniskumassaa laittas kotelosuojaa..
Sanottasko että tusinan kolmastoista, mutta muutamalla muutoksella..:) Laitan juttua tänne kuhan saan vähä kuvia koneelle. On se nyt hiekkapuhallettu ja hitsattu kauttaaltaan, maalattu, kone vaihdettu ja muuta pientä. Vielä ois kasaus ja sisustan teko että hommaa piisaa ja kortin saisin kuukauden päästä, et vähän kiirettä pitää.
Pakosarjankin sain väännettyä. Ei siitä mikään ruusunnuppuu tullut, mutta välttänee nyt ensihätään vaikka ei olekaan mitenkään oikeaoppisesti rakennettu. Vanhassa valusarjassakin oli tarkemmin katsellessa yli viiden sentin halkeama. Ku eka meinasin et lyön nopeesti kasaan vanhalla sarjalla ja vaihdan keväällä kaupasta ostetun "oikean" peltisarjan.
Ja kannenkin sain ruuvailtua tänään vihdoinkin kiinni.
uusi pahvi
uusi pahvi 2
kansi nostettu paikoilleen
kansi kiinni
pakosarja paikoillaan
kuva 2
kuva 3
kuva 4
Pitää kyl tukea toi sarja tuolta auton alta kohtuu hyvin ku painaa kummiski jonkin verran. Yks vaihtoehto on tehdä tuki tuohon koneen takakanakkeen pultin alle. Tosta sarjasta saa sit sanoa ihan suoran mielipiteen. Yleensä olen aika kärsivällinen tekemisissäni, mut ton kanssa jotenkin pääs loppumaan mielenkiinto viimesen päälle hiomiseen. Kyllä ne kaasut sieltä ulos löytää.
Ja kannenkin sain ruuvailtua tänään vihdoinkin kiinni.
uusi pahvi
uusi pahvi 2
kansi nostettu paikoilleen
kansi kiinni
pakosarja paikoillaan
kuva 2
kuva 3
kuva 4
Pitää kyl tukea toi sarja tuolta auton alta kohtuu hyvin ku painaa kummiski jonkin verran. Yks vaihtoehto on tehdä tuki tuohon koneen takakanakkeen pultin alle. Tosta sarjasta saa sit sanoa ihan suoran mielipiteen. Yleensä olen aika kärsivällinen tekemisissäni, mut ton kanssa jotenkin pääs loppumaan mielenkiinto viimesen päälle hiomiseen. Kyllä ne kaasut sieltä ulos löytää.
Kaasarin sain laitettua tänään kiinni ja paineentasaajan/säätimen. Muutamia letkujakin laitoin jo kiinni. Kaikkein eniten meni aikaa suunnitelessa ja rakentaessa kaasuvaijerille systeemit tohon kaasariin. Vipusysteemin otin osittain Pierburgista, tosin sitä piti vähän muokata ekaksi. Imusarjaan tein kiinnikkeen vaijerin vaipalle pierburgin kiinnikkeestä ja lattaraudasta.
kuva 1
kuva 2
kuva 3
kuva 4
kuva 5
kuva 6
Per**le kun ei saa tuolla pimeessä otettua tarkkoja kuvia.
kuva 1
kuva 2
kuva 3
kuva 4
kuva 5
kuva 6
Per**le kun ei saa tuolla pimeessä otettua tarkkoja kuvia.
Kävin hakemassa tarvikkeita jäähdytysjärjestelmän letkujen vetoa varten. Hivenen jo pääsin aloittamaan. RST osat kiilloitetaan vielä. Polttoaineenpainemittarinkin asensin.
tarvikkeita
kuva 1
kuva 2
kuva 3
painemittari
tarvikkeita
kuva 1
kuva 2
kuva 3
painemittari
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 118 vierailijaa