Candy`s Vento (eteneehän se.)
Valvoja: ffp jäsenet
Candy`s Vento (eteneehän se.)
Aluperäisestä puskurista tehty kopio, johon olisi tarkoitus alareuna väsätä uusiksi.
Jostainhan se on aloitettava.
Uretaanilevystä olen jo ala-keskiosan kasannut. Huomenna aloitan päätyjen hahmottelemisen ja maavaran katson kohdilleen.
Lisää kuvia 24.1
Jostainhan se on aloitettava.
Uretaanilevystä olen jo ala-keskiosan kasannut. Huomenna aloitan päätyjen hahmottelemisen ja maavaran katson kohdilleen.
Lisää kuvia 24.1
Viimeksi muokannut Jonni, 25.3.2006 19:12. Yhteensä muokattu 11 kertaa.
-
- -
- Viestit: 501
- Liittynyt: 4.8.2003 8:53
Eli sanonta, jota ART ajoi takaa, oli "you can't polish a turd" :-P
Ei mutta, on se hyvä että lannistetaan uusi projekti heti tuoreeltaan. Eipä tule niin paljon niitä kalvojakaan ikkunoihin liimattua. Niin ja Jonni, heitä vaan suohon ne uretaanit ja hartsit ja kuidut, ja käy jostain romikselta kaivamassa jonkin vanhan aatunkoston vanteet kiillotettavaksi ja alle heitettäväksi. Aijjuu ja projektin nimeksi voit sen jälkeen keksiä jotain persoonallista, kuten "Old School Vento" tai "Retro Vento".
Sarkasmi? Mitäs **ttua se on?
Ei mutta, on se hyvä että lannistetaan uusi projekti heti tuoreeltaan. Eipä tule niin paljon niitä kalvojakaan ikkunoihin liimattua. Niin ja Jonni, heitä vaan suohon ne uretaanit ja hartsit ja kuidut, ja käy jostain romikselta kaivamassa jonkin vanhan aatunkoston vanteet kiillotettavaksi ja alle heitettäväksi. Aijjuu ja projektin nimeksi voit sen jälkeen keksiä jotain persoonallista, kuten "Old School Vento" tai "Retro Vento".
Sarkasmi? Mitäs **ttua se on?
Marcus Burnett: Hey man where-where-where's your cup holder?
Mike Lowrey: I don't have one.
Marcus Burnett: What the f- w'you mean you don't have one? Eighty thousand dollars for this car and you ain't got no damn cup holder?
Mike Lowrey: It's $105,000 and this happens to be one of the fastest production cars on the planet. Zero to sixty in four seconds, sweetie. It's a limited edition.
Marcus Burnett: You damn right it's limited. No cup holder, no back seat. Just a shiny dick with two chairs in it. I guess we the balls just draggin' the fuck along.
Mike Lowrey: I don't have one.
Marcus Burnett: What the f- w'you mean you don't have one? Eighty thousand dollars for this car and you ain't got no damn cup holder?
Mike Lowrey: It's $105,000 and this happens to be one of the fastest production cars on the planet. Zero to sixty in four seconds, sweetie. It's a limited edition.
Marcus Burnett: You damn right it's limited. No cup holder, no back seat. Just a shiny dick with two chairs in it. I guess we the balls just draggin' the fuck along.
Sataaks teidän tallissa räntää vai mistä hitosta nuo pallerot tuohon kuvaan on tulleet?!
Tollanen yksittäinen kuva ei tietysti paljoa kerro, mutta lisäfotoja odotellessa täytyy tyytyä siihen ja vetää johtopäätökset sen perusteella. Puskurista tulee oikeen hyvä kun ei ala liiottelemaan, tosin pelkään että tässäkin kohteessa ylilyöntejä tulee tapahtumaan. Yleensä kun tehään iha ite, niin tulos on luokkaa hand-made-iha-ite-jeefuriousbutnotfast-lippaapitäävittuolla-eijaksaleipoakuntoon-muotovirheetjakuppaeihaittaa. Osoita ennakko-odotukseni vääriksi ja tee jotain em tyylille poikkeuksellista, eli hillittyä tyylikästä! =)
Tikkukasin venton performancesta tai kerhon nimestä en viitti alkaa pekuloimaan olleskaa, mutta sen verran offtopiccia kuitenkin, että jos vûhhelwoogenin merkinpaikka on tosta venton luukusta kitattu piiloon niin eipä tule kestämään. Se ois nyt vielä helppo hissailla tai tinailla kunnolla kun ei ole maalia päällä ja ku on lumi maassa eli aikaa valmistautua kesään. (oletuksena siis se että tuo on sitä miltä se näyttää, eli on vaan leivottu ja kaulittu paskalla, eiku paklalla).
Tollanen yksittäinen kuva ei tietysti paljoa kerro, mutta lisäfotoja odotellessa täytyy tyytyä siihen ja vetää johtopäätökset sen perusteella. Puskurista tulee oikeen hyvä kun ei ala liiottelemaan, tosin pelkään että tässäkin kohteessa ylilyöntejä tulee tapahtumaan. Yleensä kun tehään iha ite, niin tulos on luokkaa hand-made-iha-ite-jeefuriousbutnotfast-lippaapitäävittuolla-eijaksaleipoakuntoon-muotovirheetjakuppaeihaittaa. Osoita ennakko-odotukseni vääriksi ja tee jotain em tyylille poikkeuksellista, eli hillittyä tyylikästä! =)
Tikkukasin venton performancesta tai kerhon nimestä en viitti alkaa pekuloimaan olleskaa, mutta sen verran offtopiccia kuitenkin, että jos vûhhelwoogenin merkinpaikka on tosta venton luukusta kitattu piiloon niin eipä tule kestämään. Se ois nyt vielä helppo hissailla tai tinailla kunnolla kun ei ole maalia päällä ja ku on lumi maassa eli aikaa valmistautua kesään. (oletuksena siis se että tuo on sitä miltä se näyttää, eli on vaan leivottu ja kaulittu paskalla, eiku paklalla).
jeps
en jaksanu lukie noita viestejä, mut luultavasti jotain tappelua ehkä...
tässä omani, tein tohon alkuperäseen puskimeen ton uuden etupuskurini!
http://www.uusikaupunki.fi/~lasinil/autonimun.jpg
voit verrata vaikka ylimmäistä ja alimmaista kuvaa. Sama auto ja sama etu/taka puskin kummassakin, toisessa vaan hiukan modattuna!
Niin ja ihmettelin et miks ei tossa lasikuidutetussa härvelissä oo jo sitä ala osaa.... oisit voinu kuiduttaa sen siihen heti samalla jolloin siin ei ois tollast saumaa mikä nyt tulee oleen! Eli oisit tehny muotin kokonaan ja kuiduttanu sen sit valmiiksi??? miksi ei näin???
tässä omani, tein tohon alkuperäseen puskimeen ton uuden etupuskurini!
http://www.uusikaupunki.fi/~lasinil/autonimun.jpg
voit verrata vaikka ylimmäistä ja alimmaista kuvaa. Sama auto ja sama etu/taka puskin kummassakin, toisessa vaan hiukan modattuna!
Niin ja ihmettelin et miks ei tossa lasikuidutetussa härvelissä oo jo sitä ala osaa.... oisit voinu kuiduttaa sen siihen heti samalla jolloin siin ei ois tollast saumaa mikä nyt tulee oleen! Eli oisit tehny muotin kokonaan ja kuiduttanu sen sit valmiiksi??? miksi ei näin???
pari uutta kuvaa....
uusi alahelma tosin on jo tulossa tuo (suuntaa antava) ensimmäinen ei ollut aivan täydellinen... ;)
-Lari-: Eli en saanut ventoon puskuria mistään haalittua, niin otin alkuperäisestä kopion ja siihenhän se yleensäkin se muoto tehdään.
Siitä sitten muotti ja muotista itse osa.
Eipähän tarvitse talvella hajoittaa tuota madallettua puskuria. :)
uusi alahelma tosin on jo tulossa tuo (suuntaa antava) ensimmäinen ei ollut aivan täydellinen... ;)
-Lari-: Eli en saanut ventoon puskuria mistään haalittua, niin otin alkuperäisestä kopion ja siihenhän se yleensäkin se muoto tehdään.
Siitä sitten muotti ja muotista itse osa.
Eipähän tarvitse talvella hajoittaa tuota madallettua puskuria. :)
vento...hmm
http://www.uusikaupunki.fi/~lasinil/haHA.jpg
sit rupesin korjaileen:
http://www.uusikaupunki.fi/~lasinil/nonni.jpg
sit rupesin korjaileen:
http://www.uusikaupunki.fi/~lasinil/nonni.jpg
aukkoja muotoon
projekti alkaa jo näyttää joltain(tai sit ei) :)
Viimeksi muokannut Jonni, 27.1.2005 19:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
olikohan toi nyt vittuilua vai mitä?
No arvioisin, että kuukausi vielä menee ennenkuin puskuri siis oikeasti näyttää joltakin. :) Huumorintajua?
Uretaania ja pakkelia menee vielä reippaasti. Saisin tuon alaosan asettumaan paikoilleen, niin pystyis kuidulla vahvistamaan nuo kiinnitykset. (sisäpuolelta) Tai jos pysyis ilmankin...
No arvioisin, että kuukausi vielä menee ennenkuin puskuri siis oikeasti näyttää joltakin. :) Huumorintajua?
Uretaania ja pakkelia menee vielä reippaasti. Saisin tuon alaosan asettumaan paikoilleen, niin pystyis kuidulla vahvistamaan nuo kiinnitykset. (sisäpuolelta) Tai jos pysyis ilmankin...
Mitää varsinaista vittuilua ollu, onhan se itestään selvää ettei tuo ihan vielä ole maalia vaille...
Ja jos pientä piruilua olikin tuolla huumorin seassa, niinku tais vähä ollakkin, niin se johtuu vaan tuosta "liiottelusta". Ite tykkään että paremman näkönen on kentätty auto hillityillä muodoilla kuin metrin korkee puskuri ja nyrkki menee kumin&kaaren väliin. Tässä vaiheessa tuosta tulee mieleen jälkimmäinen. Mutta edelleen: "pääasia että ite tykkää". Ja toinen fakta oli se "ku ite tekee ni saa justiin sellasen ku haluaa". Ja siinä mielessä turhaa mäkätystä (minulta) kun eipä tuosta vielä voi sanoa että minkälaiseen lopputulokseen päädytään. Omakohtaisien kuidustusoperaatioiden perusteella teidän varsin hyvin senkin että työtä tuo vaatii, kuten myös taitoa päästä hyvin istuviin muotoihin ja laadukkaaseen viimeistelyyn. Kyllä se siitä.
Ja jos pientä piruilua olikin tuolla huumorin seassa, niinku tais vähä ollakkin, niin se johtuu vaan tuosta "liiottelusta". Ite tykkään että paremman näkönen on kentätty auto hillityillä muodoilla kuin metrin korkee puskuri ja nyrkki menee kumin&kaaren väliin. Tässä vaiheessa tuosta tulee mieleen jälkimmäinen. Mutta edelleen: "pääasia että ite tykkää". Ja toinen fakta oli se "ku ite tekee ni saa justiin sellasen ku haluaa". Ja siinä mielessä turhaa mäkätystä (minulta) kun eipä tuosta vielä voi sanoa että minkälaiseen lopputulokseen päädytään. Omakohtaisien kuidustusoperaatioiden perusteella teidän varsin hyvin senkin että työtä tuo vaatii, kuten myös taitoa päästä hyvin istuviin muotoihin ja laadukkaaseen viimeistelyyn. Kyllä se siitä.
no keulaa tiputetaan vielä 20mm kesäksi (nyt 40mm)
Ja tuohon osien istuvuuteen tulen kiinnittämään erityistä huomiota, että ei näytä "tunatulta" tiedän, että jotkut eivät jaksa niitä hioa ja hinkata montaa viikkoa, mutta mulla ei ole mihinkään kiire.
Puskurin muoto muuttuu (tietysti) selkeämmäksi, kunhan saan tarpeeksi uretaania suihkutettua ja sitä muotoiltua.
Mitataanhan huvikseen, että paljon tuo puskuri madaltui orkkikseen verrattuna.... veikkaan n.5cm
Ja tuohon osien istuvuuteen tulen kiinnittämään erityistä huomiota, että ei näytä "tunatulta" tiedän, että jotkut eivät jaksa niitä hioa ja hinkata montaa viikkoa, mutta mulla ei ole mihinkään kiire.
Puskurin muoto muuttuu (tietysti) selkeämmäksi, kunhan saan tarpeeksi uretaania suihkutettua ja sitä muotoiltua.
Mitataanhan huvikseen, että paljon tuo puskuri madaltui orkkikseen verrattuna.... veikkaan n.5cm
jees
alusta on niinku puoliks muutos katsastettu!
Rek otteessa lukee auton sisältävän madallussarjan. Olen vaihtanut siihen kor sääd viime kesänä alle. Eli ei siinä sitä ole mille se on muutos katsastettu!
iskareilla ajettu 2500 km ja kat mies sano niitä ihan paskoiks. Meinas nauru päästä. Eikun auto ylös katsastuksen ajaksi ja sen jälkeen niin alas ettei voi ees ajaa, stna!
" täähän on liian jäykkä ja vaarallinen"
(sit kaksi muuta kat miestä tulee paikalle ja nuo kaksi kyseistä rupeavat roikkumaan autossa, yhden jatkaessa:
"Ei ei näin jäykkä ole hyvä ja turvallinen"
NIIN no joo....eipäs siinä mitään voi sanoa!
Rek otteessa lukee auton sisältävän madallussarjan. Olen vaihtanut siihen kor sääd viime kesänä alle. Eli ei siinä sitä ole mille se on muutos katsastettu!
iskareilla ajettu 2500 km ja kat mies sano niitä ihan paskoiks. Meinas nauru päästä. Eikun auto ylös katsastuksen ajaksi ja sen jälkeen niin alas ettei voi ees ajaa, stna!
" täähän on liian jäykkä ja vaarallinen"
(sit kaksi muuta kat miestä tulee paikalle ja nuo kaksi kyseistä rupeavat roikkumaan autossa, yhden jatkaessa:
"Ei ei näin jäykkä ole hyvä ja turvallinen"
NIIN no joo....eipäs siinä mitään voi sanoa!
Mulla kävi Tampereella eräällä katsastuskonttorilla hiukka samalla tavalla. Inssi sano justiinsa noin, et mulla olis autossa iskarit aivan paskana. Sattu oleen samalla viikolla euromasterilla joku iskaritesterijuttu, niin mä menin hakeen sieltä lapun ja marssin sen kanssa takasin konttorille. Puolen tunnin kinaamisen jälkeen inssi sit hyväksy koko homman ja löi leiman paperiin. Olishan se tietysti voinut tempasta sen leiman jo ensimmäiselläkin kerralla. :)
Menee offtopiciksi, mutta laki muistaakseni sanoo että joustomatkaa pitää olla 5cm. Laki ei sano että jos 2kappaletta A-katsastajia roikuu tukivarressa niin kyseinen joustomatka pitäis löytyä... Heidän tehtävä on katsoa että rakenteet mahdollistaa tarvittavan jouston. Että sinällään ihan turhaa valitusta, eikä sitä tarvi kuunnella. Eikä ne siitä oikeen voi hylätä. Jos kitinää esiintyy, niin iskee TUV paprut kouraan ja kyselee sitten uudestaan. Itelläkii ollu useampia tapauksia joissa iskaritesti näyttää paskaa tulosta alustasarjan kanssa. Virkailijoiden kanssa on todettu että se on sellasta, ja että esim. 500km ajetut tolpat ei oo paskana, vaan kone näyttää huonoa vastetta koska pyörä nousee hypytyksessä ilmaan.
Viimeks oli aika hilkulla koko katsastustoimenpiteet suorittaminen, koska auto ei meinannu mahtua kynnyksen yli halliin. Mut ikinä ei oo tarvinnu kunnolla vääntää/tapella. Enkä edes ala sellaseen: jos olen ostanut kyseiseen autoon sopivan setin, niin kyllä se pitää suomen viranomaisillekkin riittää!
Nykyäänhän katsastaja ei ole se heti jumalasta seuraava, vaan ne on asiakaspalvelijoita. Ja toki heillä tulee olla esittää lakiteksti sanansa tueksi jos asiakas niin haluaa, olipa kyseessä sitten mikä tahansa asia...
Viimeks oli aika hilkulla koko katsastustoimenpiteet suorittaminen, koska auto ei meinannu mahtua kynnyksen yli halliin. Mut ikinä ei oo tarvinnu kunnolla vääntää/tapella. Enkä edes ala sellaseen: jos olen ostanut kyseiseen autoon sopivan setin, niin kyllä se pitää suomen viranomaisillekkin riittää!
Nykyäänhän katsastaja ei ole se heti jumalasta seuraava, vaan ne on asiakaspalvelijoita. Ja toki heillä tulee olla esittää lakiteksti sanansa tueksi jos asiakas niin haluaa, olipa kyseessä sitten mikä tahansa asia...
Mä kun viimeksi (viime kesänä) kävin leimalla ('62 pakettivolsulla), tuli konttorin kautta aikojen yhdet parhaista tuloksista iskaritestissä etupäästä, iskarit ties miten vanhat (en tiedä, kun olivat paikallaan kun auton ostin vuosia sitten), takapäässä taas meinas tulla hylky (luultavasti samaan aikaan vaihdetut iskarit). Inssi sanoi että luultavasti johtuu vaan jousituksen rakenteesta. IMO ihan turhia testejä, kun tuloksiin ei voi mitenkään luottaa, vaikuttavia muuttujia on ihan liikaa.
No johan on taas tullut offtopicia jauhettua tässäkin.
No johan on taas tullut offtopicia jauhettua tässäkin.
En ymmärrä vieläkään, sori tyhmyyttäni, mutta miten helv. tuosta tulee "sopivan kokoinen" puskuri... Ekassa kuvassahan oli vakiopuskurin päälle vedetty kuitua, josta syntyi ikäänkuin "muotti" eikä kopio. Nyt kun tuosta "kopiosta" alettiin työstämään lestiä, niin eikös seuraava muotti ole jo numeroa liian iso? Vai meneekö tuo nuineen keulille?? On pojilla talakoot vielä tiiossa, jos meinaa tuosta saaha sen näkösen, että ois tehtaantekele eikä TI...
-
- -
- Viestit: 24
- Liittynyt: 27.7.2004 19:12
Pakko avautua tänne: noista etupuskurin haukkujista tulee usein mieleen, että eiköhän jokainen autonrakentelija ole jossain vaiheessa tehnyt jotain sellaista modausta, mitä nyt tulee haukuttua. Se maku vain muuttuu ajan kanssa... vai onko todellakin niin, ettei löydy amis-luurankoa kaapista? ja pakollinen :)
vento
mites sun rojekti etenee??
Mulle vaihettiin hiukan paremman näköset takavalot ja hiukan siivoiltiin autoo! Ainiin ja tulihan sitä yli 600 eurol huollettuakin:) auts!
http://www.uusikaupunki.fi/~lasinil/valotvaihtu.jpg
Mulle vaihettiin hiukan paremman näköset takavalot ja hiukan siivoiltiin autoo! Ainiin ja tulihan sitä yli 600 eurol huollettuakin:) auts!
http://www.uusikaupunki.fi/~lasinil/valotvaihtu.jpg
Puskuri vielä vaiheessa, koska takakontin rakennus koulun lopputyönä painaa päälle.
Tässä kuvia aikaansaannoksista:
Siinä ensimmäinen kotelo hartsia odottamassa.
Siinä toinen kotelo ja elementin mallaus.
Nämä boksit tulee takakontin molemmille reunoille ja niiden väliin vahvistin ja 17" näyttö. Mini-atx tietokone sijoitetaan vararenkaan tilalle
Tässä kuvia aikaansaannoksista:
Siinä ensimmäinen kotelo hartsia odottamassa.
Siinä toinen kotelo ja elementin mallaus.
Nämä boksit tulee takakontin molemmille reunoille ja niiden väliin vahvistin ja 17" näyttö. Mini-atx tietokone sijoitetaan vararenkaan tilalle
kittipurkki
jes, bongasin pakla kittipurkin kuvasta....
halpaa ja hyvää...
halpaa ja hyvää...
meinaatko oikeesti asentaa näytön konttiin?
Tietysti. Hauskaa on pidettävä. Voipahan sanoa kavereille, että "taas pitää pysähtyä pelaamaan". Kun kerhon periaatteena on erikoiset asennukset yms. niin sitä tuo kontti ainakin on. Sitäpaitsi onhan tuo pelailu ainakin yksi hauska tapa tappaa aikaa. Tietysti jos koko kesän sataa vettä, niin sitten ei ole hauskaa. :D (Eteen vielä tulossa 15" näyttö pitkiä matkoja silmälläpitäen. Tietysti pitäähän tuota Xp:tä pystyä hallitsemaan, ainakin välillä.)
Tässä taas muutama kuva:
Kuvissa nämä "kehykset" ei ole mitenkään kiinni, joten ne roikkuu miten sattuu.
http://www.le-performance.com/mallaus2.jpg
http://www.le-performance.com/ventossa.jpg
Siinä jotain, mitä tänään saatiin aikaan. Eli näyttö ja tietokone saapuivat postissa tänään ja niitä päästiin mallailemaan autoon. Invertteri puuttuu, mutta hankin sen pian. Näytön ja vahvistimen paikat vaihdettiin, jotta saatiin lisää näyttävyyttä. Näytöstä tule "flip-up" näyttö, jonka alta paljastuu tietokone(ja ne pakolliset neon-valot).
Puskurille muutaman minuutin uhrasin aikaa ja hieman mallasin autoon. Istuuhan se. (Kuvassa tosin pääty roikkuu hieman)
Kuvissa nämä "kehykset" ei ole mitenkään kiinni, joten ne roikkuu miten sattuu.
http://www.le-performance.com/mallaus2.jpg
http://www.le-performance.com/ventossa.jpg
Siinä jotain, mitä tänään saatiin aikaan. Eli näyttö ja tietokone saapuivat postissa tänään ja niitä päästiin mallailemaan autoon. Invertteri puuttuu, mutta hankin sen pian. Näytön ja vahvistimen paikat vaihdettiin, jotta saatiin lisää näyttävyyttä. Näytöstä tule "flip-up" näyttö, jonka alta paljastuu tietokone(ja ne pakolliset neon-valot).
Puskurille muutaman minuutin uhrasin aikaa ja hieman mallasin autoon. Istuuhan se. (Kuvassa tosin pääty roikkuu hieman)
Hommia ollaan taas hieman paiskittu ja jotain myös saatu aikaan.
Tässä hieman kuvia:
Tässä kuidutusvaiheessa oleva verhoilulevy. Hieman pelotti, että saadaanko se sieltä ehjänä ulos.
Kyllähän se lähti. Tästä alkaa helv*tin moinen kittailu urakka.
Tässä helmoja mallataan autoon. Jotain erikoista noista vielä tulee. Oli myös edellisen omistajan jättämä painauma ovessa, jota korjaillaan.
Tässä hieman kuvia:
Tässä kuidutusvaiheessa oleva verhoilulevy. Hieman pelotti, että saadaanko se sieltä ehjänä ulos.
Kyllähän se lähti. Tästä alkaa helv*tin moinen kittailu urakka.
Tässä helmoja mallataan autoon. Jotain erikoista noista vielä tulee. Oli myös edellisen omistajan jättämä painauma ovessa, jota korjaillaan.
Mistä ne sit on tehty, ku noin nopeesti saitte ne tehtyä?
Ne tehtiin polykarbonaatista. Siihen olis voinu tehdä pyöreämmät muodot, mutta kiire on kova. Kanttikoneella taitettiin sopivat kulmat. Ja kun nyt tuli niistä puhe niin erikoisuus niissä tulee olemaan se, että osa helman näkyvästä osasta jätetään maalaamatta, siihen kerhon nettiosoite. Valot helmojen sisään niin saadaan sekä maahan, että sivulle valoa ja pimeällä mielenkiintoinen mainos kerholle. No mutta. Muita erikoisuuksia ei pidäkkään vielä paljastaa.
Hieno on projekti, vaikkakin lopputuloksesta ei voi kuin arvailla vielä tässä vaiheessa. Ja mikä hienointa, niin tässä on nähty vaivaa ja tehty itse. Helppoahan se valmiista palikoista on rakentaa. ;) Tuo peräkontin audio/video -keskus vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Miten noi lcd-näytöt toimivat vaaka-asennettuna?
Mikä hienointa, niin tässä on nähty vaivaa ja tehty itse. Helppoahan se valmiista palikoista on rakentaa. ;) Tuo peräkontin audio/video -keskus vaikuttaa todella mielenkiintoiselta. Miten noi lcd-näytöt toimivat vaaka-asennettuna?
Kiitos. Periaate tässä projektissa on se, että kaikki järjelliset hommat tehdään itse. Taidot siinä vaan paranee ja seuraava virittely (tietysti) tulee olemaan paremmin toteutettu, ilman turhia kokeiluja. Takakontin kanssa on tehty jo aivan älyttömästi hommia ja nyt pitää hoitaa vielä älytömämpi hiominen. Tässä on paljon jo tehty virheitä ja niitä korjaillessa valtavasti mennyt aikaa "opiskeluun". Lcd-näyttö siis on kääntyvä (flip-up) näyttö, jonka saa pystyyn tarvittaessa. (Alta paljastuu tietokone)
Kyllä sitä kittiä ollaan siihen lapioitu jo aika paljon. Vielä päädyt tasoittamatta. 80 olen käyttänyt. Tietysti vielä tulee se "tasoituskittaus) erikseen.
Niin ja karvaa ei sitten minnekkään. Antaa laiskan kuvan tekijästä, eikä ainakaan minussa herätä mitään arvostusta tekijän kädentaitoja kohtaan.
Niin ja karvaa ei sitten minnekkään. Antaa laiskan kuvan tekijästä, eikä ainakaan minussa herätä mitään arvostusta tekijän kädentaitoja kohtaan.
Nyt ensimmäinen testaus/kokeilu. Hankala säätää vahvistin kohdilleen vaihtelevien lähtötasojen takia. Subbari kuuluu sisälle paremmin kuin odotettiin ja räminää ei tule juuri ollenkaan pelleistä.. Ilmanpoisto "evät" kyllä pärisee aivan hirveästi, mutta niihin pitää jotain keksiä. Nyt pitää kiirehtiä tuon verhoilulevyn kanssa.
Kyllähän ne subit noin kuuluu mutta laitappa se lasikuitukaukalo siihen paikalleen ja kokeile sitten jos et tietys kokeillut sillä.
Mutta hieno on kyllä kieltämättä asennuksista tulossa.
Btw. tossa olis muute toiminu free air elementit hyvin niin ei olis tarttenu tehä koteloita mikäli se kuitukaukalo tulee siihen tiiviisti. ;)
Mutta hieno on kyllä kieltämättä asennuksista tulossa.
Btw. tossa olis muute toiminu free air elementit hyvin niin ei olis tarttenu tehä koteloita mikäli se kuitukaukalo tulee siihen tiiviisti. ;)
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 67 vierailijaa