Golf R
Valvoja: ffp jäsenet
Komia Ärrä.
Mitä vomapuoleen tulee, niin tuosta tavoitetta: https://www.dropbox.com/sh/w8h0yycwyr8m355/XaC4muNNte#lh:null-DSC_1066.JPG R36 parilla ahtimella... ~740hp
Mitä vomapuoleen tulee, niin tuosta tavoitetta: https://www.dropbox.com/sh/w8h0yycwyr8m355/XaC4muNNte#lh:null-DSC_1066.JPG R36 parilla ahtimella... ~740hp
Ei siihen kannata keulalle noin paljoa lisää massaa pistää...
http://www.vwvortex.com/news/aftermarke ... en-golf-r/
Hmm... mulla olis yks tuollainen vakiomoottori ylimääräisenä... mitäköhän sille keksis :)
http://www.vwvortex.com/news/aftermarke ... en-golf-r/
Hmm... mulla olis yks tuollainen vakiomoottori ylimääräisenä... mitäköhän sille keksis :)
Sillä saadaan vaihteistosta manuaali moodissa oikeasti manuaali, eli auto ei itse enää vaihda pakolla vaihteita pienemmälle eikä isommalle.
Launch controllin kierrokset saadaan myös itse määrättyä halutulle kierrosluvulle. Uusi softa myös poistaa tarpeettomia vaihteiden edestakaisin vaihteluja jota auto vakio ohjelmalla tekee. Vaihtonopeus hieman paranee ja veto palautuu hieman nopeammin vaihteenvahdon jälkeen.
Ohjelmoinnin jälkeen auto käyttää D asennossa myös hieman enemmän kierroksia normaali ajossa. Tuo oli ainakin Golfin kohdalla erittäin suotavaa, kun vakio ohjelmalla autolla oli tapana latoa kaupunkiajossa isoin pykälä silmään varsin nopeasti.
Launch controllin kierrokset saadaan myös itse määrättyä halutulle kierrosluvulle. Uusi softa myös poistaa tarpeettomia vaihteiden edestakaisin vaihteluja jota auto vakio ohjelmalla tekee. Vaihtonopeus hieman paranee ja veto palautuu hieman nopeammin vaihteenvahdon jälkeen.
Ohjelmoinnin jälkeen auto käyttää D asennossa myös hieman enemmän kierroksia normaali ajossa. Tuo oli ainakin Golfin kohdalla erittäin suotavaa, kun vakio ohjelmalla autolla oli tapana latoa kaupunkiajossa isoin pykälä silmään varsin nopeasti.
370hv ja 500nm paikkeilla ollaan.
Tänään VW Openissa noilla lukemilla saatiin varttimaililla parhaimmillaan aika 12,538 ja loppunopeutta 175,61km/h. 30 asteen helle ei varsinaisesti auttanut asiaa :)
Auton helposta käytettävyydestä kertoo kolmet perättäiset varttimailin ajat 12,582 - 12,577 - 12,538
Tänään VW Openissa noilla lukemilla saatiin varttimaililla parhaimmillaan aika 12,538 ja loppunopeutta 175,61km/h. 30 asteen helle ei varsinaisesti auttanut asiaa :)
Auton helposta käytettävyydestä kertoo kolmet perättäiset varttimailin ajat 12,582 - 12,577 - 12,538
-
- -
- Viestit: 142
- Liittynyt: 15.1.2011 17:15
Tollahan kohta pärjäisi näissäkin karkeloissa.
http://overdrive.fi/forum/viewtopic.php?f=26&t=274836
http://overdrive.fi/forum/viewtopic.php?f=26&t=274836
Nyt kun vihdoin saivat vw-openin tulokset näkyville voi todeta, että kovin korkealle Black Listillä ei olis Golfilla asiaa. VW luokassa sentään pärjää.
http://www.vw-open.fi/tulokset.html
http://www.vw-open.fi/tulokset.html
Ystävällisen kisaturistin videokuvaa yhdestä Kiikalan lähdöstä.
https://www.youtube.com/watch?v=VV0S5lP6-uM#t=201
Videosta selviää hyvin APR:n RSC putkiston ominaisuudet.
Tyhjäkäynnillä ja osakaasulla varsin hiljainen, mutta kaasuläppä kokonaan avattuna ilmoittaa olemassaolostaan...
https://www.youtube.com/watch?v=VV0S5lP6-uM#t=201
Videosta selviää hyvin APR:n RSC putkiston ominaisuudet.
Tyhjäkäynnillä ja osakaasulla varsin hiljainen, mutta kaasuläppä kokonaan avattuna ilmoittaa olemassaolostaan...
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 37 vierailijaa