vr6 turbo projekti

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 23.3.2015 16:35

uusilla laakereilla ja puslillaKuva

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 24.3.2015 13:13

jos joltain löytyy tai näkyy GQM koodilla olevaa laatikkoa edullisesti niin olisin kiinnostunut. löytyy ainakin vag laitteista missä 1.9tdi ja 6-vaihteinen.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 24.3.2015 14:22

Miksi haluat 6 vaihdetta?
Saksan ebay:ssa näyttäs olevan 700-800€ haarukassa. Suomessa varmaan yli 1k euron.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 24.3.2015 20:52

6v lootalla sais just tipautettua kierroksia nätisti matka-ajossa ja oikeestaan huvikseen jos sais edullisesti ni samako se ois laittaa. Oli lähellä ettei löytyny yheltä romikselta eikä montaa sataa maksanu. Joo saksan ebay tsekattu mutta tosiaa ne on sen hintasia että ei kannata. Ennemmin sitte 02m,mutta siihe en rupia vielä. Kävis kuorivikanenki GQM ku ei tarvis ko akselit ja rattaat. Jos ei helpolla löydy jotain muutaman satasen lootaa ni piän vielä ton vakion.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 1.4.2015 13:41

Onko sulla kuvaa tosta downpipesta, kun se on paikoillaan. Mistä näkis miten se menee ton kulmavaihteen/kardaanin ohitse? Osaisi vähän hahmottaa kävisikö noi Saksan ebayn halpis downpipet edes sinnepäin vai onko teetätettävä jossain.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 18.4.2015 13:10

Sori ku en oo vastannu, mutta en oo käyny täälä vähää aikaa. Mää voin käyä ottaa jonku kuvan ku meen hallille.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 22.4.2015 22:13

kuvaajaa musta ei kyllä tuu... :D saako nuista nyt yhtää mitää käsitystä?
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Kekki
-
Viestit: 99
Liittynyt: 23.7.2012 14:43
Auto: Vr6 Passat GLX -93

ViestiKirjoittaja Kekki » 23.4.2015 7:28

Joko oot saanu ilmajousi kamat kiinni, itel on noi universal airin aero sport palkeet joka nurkassa ja takanta ottaa pyöräkotelon sisäseinää kiinni?

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 23.4.2015 7:50

en oo laittanu vielä kiinni. joo sitä tolppaa voi joutua modaamaan.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 14.5.2015 0:29

oisko kellään corradon laatikkoa osina (02a) tai voi muussakin laatikossa olla. tarvisin ehkä 62 hampaisen loppuvälityksen hammaskehän. eli se hammaskehä mikä on tasauspyörästössä kiinni

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 14.5.2015 11:16

Jos et halua järkyttävää meteliä, niin vaihda myös pinioni. Ne on muotoutunut toisiinsa ja jos vaihtaa pareja niin voi ulista yms.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 14.5.2015 14:58

ei pysty koska olis ehkä 02s akseli tulossa kaveriks.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 14.5.2015 15:51

Noh, kyllä ne siitä jossain vaiheessa sit toisiinsa muotoutuu :)

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 14.5.2015 17:34

toivotaan :D pitää nyt kattoa tuleeko laitettua. niin monta muuttujaa :D

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 9.6.2015 15:42

missä ne kaikki lukuisat hajonneet 02a laatikot on nyt ku niitä tarvittais :D koittanu metästää sitä 62 hammaskehää mutta ei oo tärpänny. AYL,CAW,CBA,CBB,CDM ja CGP laatikot ainakin pitävät sisällään kyseisen.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 15.6.2015 1:46

taka-apurunko alkaa oleen valmis. jarrut ku siihen vielä laittas ni vois ruveta kiinnittään autoon. elikkäs uutta osaa puslat,laakerit,stefat ja pyöränkulmien säädöt.
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 4.7.2015 18:06

Millä ohjelmoita tota kdfi:n boksia, tunerstudio? Teitkö sähköisen ahtopaineen säädön vai ihan mekaaninen?
Saitteko ratkottua ton "puutumisen" 5k rpm jälkeen?

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 5.7.2015 20:36

Joo tunerstudio. Mekaaninen kuularuuvi tällä hetkellä, mutta laitan varmaan sähköisen koska magneettiventtiili löytyy jo. Kdfillä voi ohjata sitä. Ei oo puutumiseen vielä paneuduttu, kun ei sitä edes ole ajossa huomannut, mutta ens kerralla kun penkkiin menee ni pitää koittaa paria juttua.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 15.8.2015 6:56

Ajamassa räyskälään! Tipalle meni ku koko yö ruuvattiin :D

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 15.8.2015 22:43

Miten kulki Räyskälässä?

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 18.8.2015 3:16

12.84 ja 174kmh oli paras aika vartilla. olis voinu olla parempikin... no mutta ehkä hyväksytään kun ekat 4 lähtöä vartille ikinä. koko viikon tosiaan ruuvailin autoa ja perjantaina menin hallille n klo 12 päivällä ja pohja oli vasta pohjamaaleissa ja akseli irrallaan. saatiin auto lähtövalmiiksi lauantaina n klo 05.00 ja siitä lähettiin suoraan räyskälään. peräremontista täytyy sanoa ainakin sen verran että bmw e36 kardaanin kannatinlaakerista sai varaosan kunhan poraili ja migillä heppaili hiukan. uudet camper ja auraussäädöt kateltiin alustavasti silmällä ja rullamitalla kohilleen. 1200km tuli mittariin vklp aikana ja ei ilmennyt mitään vikoja.(edelleen vakio voimansiirto sekä kone paikoillaan joita ei ilmeisesti tehtaan jälkeen ole irroiteltu) tuli hommattua myös 02s touranin 6v laatikko joka oli hieman särki mutta sain sen edullisesti (80e) jos siitä saisi muokattua nyt tuon 02c kanssa 6v lootan. hyvin mielenkiintoinen tuo kardaanin loppupätkä kun siinä on ainakin lasikuitu pinnassa ja magneetti ei ota siihen. onko kukaan koskaan kurkannu sisälle että onko siellä joku alumiiniputki esim lasikuidun kaverina? ensi vuodelle varttimailille jos sais tuon lootan valmiiks,launch controllin laitettua,vaihevälin lyhentimen sekä lisää ahtoja niin vois aika parantua ehkä.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 18.8.2015 19:50

Minkälaisia oli 60ft ajat? Pidon kanssa ei tainnut olla ongelmia? :)

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 19.8.2015 12:29

Ei ollu pito ongelmia
Riverside Timers
15.08.2015/15:27
ET : 12,841 s
SP : 174,67 kmh
RT : 1,045 s
60ft: 2,039 s
330ft: 5,453 s
660ft: 8,313 s
990ft: 13,991 s

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 1.10.2015 18:16

Jaa sitä sais nyt nämä munki autot iha turbolle leimattua nykyää :D

GTi-Perttu
-
Viestit: 2549
Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Auto: 88-GTi 16v,01-Passat var.1.8T,99-Portteri 2.5tdi,90-Golf Avo,-96 Golf VR6 Syncro Variant.

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 1.10.2015 18:19

Ei muutaku tuumasta toimeen, ni ei tarvi kikkailla katsastuksen kans. ;)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 1.10.2015 18:25

Ei muutakuin konttorille sopivan teholapun kanssa.
Se kiinnostaisi miten saat tarpeeksi vähän tehoja :)

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 2.10.2015 10:28

Vetää puolella kaasulla ku penkittää :p

malandio
-
Viestit: 236
Liittynyt: 11.9.2005 23:34
Auto: Skoda Fabia Combi 5J tdi /ex-Seat Leon ts arl+ /ex-cordoba 6k ahu++ /ex-3bg variant 96kw+

ViestiKirjoittaja malandio » 2.10.2015 10:38

Koristetyyny ilmaputsarkoteloon ja ennakot ylös ;)
Kaveri penkitti 2.5l 16v koneesta ahdettuna 0.5bar ahdolla 133hp tuolla reseptillä. Seuraavat vedot tais olla sitten päälle 300kw ilman koristetyynyä :P

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 5.10.2015 11:58

joo kyllä sen tehon saa pois muttako pitas saaja lisää ens kesälle :P
perttu sun pitas lyyä tohon syncroon tuo kompura kitti ehottomasti ;) se ois semmone herrasmies /oem tyyline. sitte vielä turvaistuin ja takalaseihin Disney aurinkosuojat. kyllä siinä ihmettelis bemari/mersukuski ku päästäis sivuun.

Sannpppa
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 25.12.2015 20:45
Auto: g3 vr6 syncro

ViestiKirjoittaja Sannpppa » 25.12.2015 20:49

Nyt vaikuttaa hyvälle! Pistä vinkkiä kun saat kyseisestä setupista tarpeeksi, nin poistatan omaan syncroon!;)

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 26.12.2015 12:15

mitä tarkotat setupilla? :D

Sannpppa
uusi tulokas
Viestit: 2
Liittynyt: 25.12.2015 20:45
Auto: g3 vr6 syncro

ViestiKirjoittaja Sannpppa » 26.12.2015 15:42

:D niin että kun rupeaa jäämään turbotus osia ylimääräiseksi, jos ajattelit lisää tehoa joskus hakea, nin heitä vinkkiä, nin poistan "pieneksi" jääneet osat.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 30.12.2015 17:36


:D niin että kun rupeaa jäämään turbotus osia ylimääräiseksi, jos ajattelit lisää tehoa joskus hakea, nin heitä vinkkiä, nin poistan "pieneksi" jääneet osat.


siihen voi kyllä mennä jonkin aikaa koska nuissa vehkeissä on vielä varaa jonkin verran. ebaysta saa kyllä aika edullisesti koko settejä :P turbothan niissä on mitä on mutta hintakin on sen verran edullinen että ostaa sitten kunnon turbon tilalle jos leviää, kaikki muuhan niissä seteissä on semmosta mikä ei herkästi hajoa.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 30.12.2015 18:57

onkos järjestetty koskaan vr6 miittejä?
onkohan nyt alkanu paljon vr6 turbotushommia tämän trafin helpotuksen jälkeen?
14tkm syncrolla takana nyt turbotettuna. ei suurempia ongelmia havaittu.
jotain pikku näpräilyä ainoastaan tehty.

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 31.12.2015 22:55

Kyllä noita muutama on näkynyt nettiautossa jo myynnissä.
Kohta pitäisi alotella omaakin projektia.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 7.1.2016 20:26

tietääkö kukaan, että mikä tuo toisen kytkinpolkimessa olevan kytkimen tarkoitus on? toinen on tolle vakkarille mutta entäs toinen? kun kytkimen painaa yli puolen välin niin kärki aukeaa. luulisin että amerikan malleissa se olisi ollut sitä varten että autoa ei voi yrittää käynnistää jos kytkin ei ole painettuna, mutta onko syncroa viety koskaan amerikkaan? vai onko vain kaikkiin laitettu se riippumatta meneekö se amerikkaan tai eurooppaan?

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 7.1.2016 20:57

Enpäs tiedä. Etkastakaan ei äkkiseltään selvinnyt. Tosin en ole ikinä kokeillut startata vaihde päällä tai vapaalle, ettei kytkin olisi painettu pohjaan.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 8.1.2016 12:52

käsitin että euroopan malleissa ko ominaisuus ei olisi ollut käytössä. osaiskohan kukaa sanoa jolla ois etuveto vr6 esim 95-> että onko siellä sama kytkin? ei ainakaan tunnu vaikuttavan mihinkään kun oon jo nykässy sen irti että voin modata siitä launch controllille kytkimen ;) kyllä ne saksalaiset on sitten ajatellut kaiken valmiiksi :D

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 14.1.2016 19:32

http://www.nettivaraosa.com/varaosa-ja- ... ot/2143586
tästä jollekki mielenvikanen projekti! mahtaakohan olla harvinainen tekniikka ku syncro automaatti? tuohon vaa turbo kylkeen ja kylille rundaan ja bemareita kiusaan :D tai miksei tuosta vois ehkä hyödyntää johonki rojektiin osia?

jii_bee
-
Viestit: 2369
Liittynyt: 19.8.2003 21:00
Auto: Kakkosia, kolmosia, Tölkkejä ja facelift-Muumeja

ViestiKirjoittaja jii_bee » 15.1.2016 7:13

Rekisteritiedot ilmoittaa että pellin alla olisi 128 kilowattia / 2790 kuutiosenttiä... vai onko Galaxyissa neliveto laitettu 2.8:n perään..?

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 15.1.2016 13:04

Se on mahdollista mutta onko sillä väliä ku nakkaa puhaltimen kylkee :p

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

ViestiKirjoittaja Slantsix » 15.1.2016 14:00

Minusta noissa tila-autoissa on vain 2.8, ei 2.9. Ja transuissa on ollu jopa jotain 140hp tjsp versioita Vr6 koneista.

jii_bee
-
Viestit: 2369
Liittynyt: 19.8.2003 21:00
Auto: Kakkosia, kolmosia, Tölkkejä ja facelift-Muumeja

ViestiKirjoittaja jii_bee » 15.1.2016 16:29

Ei kun niinhän se olikin. Muutama vuosi sitten itsekin katselin kutos-Sharaneita melkein vakavasti käyttöautoksi. Jäi kuitenkin hankimatta kun ovat aika painavia / janoisia verrattuna muihin Vee Reihenmotor - volkkareihin.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 26.2.2016 17:39

olis myynnissä tuo ykkös sivulla näkyvä specin stage 3+ kytkinsetti. täysin käyttämätön.
http://www.specclutch.com/cars/Volkswag ... 997/Single
näköjään luvattu joku pikkasen vajaa 700nm tuolle.
tarjouksia voi esittää.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 10.3.2016 2:26

viime syksyltä. ikävä kyllä näyttää kuvassa paremmalta kuin livenä :/
Kuva
pikkusen auraushommia
Kuva
nykyään näppärää kun voi megasquirttia ohjelmoida puhelimenkin kautta, löytyy kaikki ominaisuudet mitä koneeltakin paitsi autotunea ei.
Kuva
Kuva

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 4.5.2016 17:17

Sain nyt vihdoin ja viimein purettua keulan. Palkit on nyt puhallettu hitsattu ja maalattu. Sitten pitäs korista aisat ja apurungon kiinnityskohat hiekkapuhaltaa niin sais lintata osat takas paikalleen. Laatikko käyttää auki ja sovitella se yksi ylimääräinen vaihde ja sitte koneesta ainakin jakopää tehdä, ehkä vaihtaa myös metallinen kansipahvi.KuvaKuva

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja Slantsix » 4.5.2016 17:34

Samalla voisit tehdä yhden imusarjan lisää :)

^^BeBe
-
Viestit: 511
Liittynyt: 31.8.2009 22:15
Auto: C5 2.5tdiq, golf gti, golf mk1 ss1400, t3 syncro

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja ^^BeBe » 4.5.2016 22:33

Meinasitko 6speed kitin laittaa? Mulla ois muuten yksi vr6 jakopääkitti ylimääräsenä.

lePPis10
uusi tulokas
Viestit: 1
Liittynyt: 5.5.2016 10:12

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja lePPis10 » 5.5.2016 10:18

Mites etanolin käyttö soveltuu, onko näkynyt vaikutuksia esim. letkuissa?

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 5.5.2016 14:33

Tuo imusarja saattaa ehkä jäädä ylimääräseks ku ois tosi halvalla 24v kone myynnissä :p eiku teen volkkarin alkuperäsistä osista eli 02s(löytyy joistakin diisseli touraneista ja golffeista). Siitä käy osat suoraan tohon laatikkoon. (pitemmät akselit+päätykoppa) kerkesin ikävä kyllä ostaa jo kitin :/ ei näy alkuperäisissä osissa mitään viinan vaikutuksia. (alkuperäinen bensapumppukin on paikalla) ainut että mulla on pätkä bilteman letkua ni se on halkeillu päältäpäin aika ruman näköseks.

T.Hell
-
Viestit: 572
Liittynyt: 11.3.2005 9:02
Auto: Passat 3B V6, Ex. A4 B5 4.2 -97

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja T.Hell » 5.5.2016 15:07

Olen lueskellut lähinnä tuolta overdriven puolelta noista tarvike bensaletkuista, eikä nuo taida kovin pitkäikäisiä olla, edes bensalla. Päällipuoli voi olla ihan korppua ja sisäpuoli semmosta kumimujua.
Jos päällipuoli näyttää huonolta, voisi olla ihan paikallaan etsiä jotain "kunnon" merkkiletkua.

Ja propsit muuten rakentelusta. Asiallista meininkiä... :)

tttalja
-
Viestit: 1006
Liittynyt: 13.4.2006 13:12
Auto: EkoJetta mk3, New Beetle USA Turbo S, Saab 9-5 E85 Aero, Honda SP-2, Solifer Export x2, jne.
Viesti:

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja tttalja » 5.5.2016 23:17

Cohlinen letku on todettu varsin toimivaksi viinan kanssa tuolla ruåtsalaisautofoorumilla. Motonetin kaikki letkut pitää kiertää kaukaa jos viina vähänkään haisee.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 6.5.2016 2:34

Kiitosta! Totta. Ostin sitten etralta olisko ollu trelleborgin letkua ja se on ollu hyvä. Toki jos haluaa e85 niin ei kannata nuita alkuperäsiä letkuja vaihtaa. Vakio pumppu riittää sinne max 300hv viinalla. Ja jos tarvii enempi tuottoa niin laittaa jonku paremman pumpun tankin sisälle niin ei tarvi pätkääkään tarvikeletkua laittaa.

GTi-Perttu
-
Viestit: 2549
Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Auto: 88-GTi 16v,01-Passat var.1.8T,99-Portteri 2.5tdi,90-Golf Avo,-96 Golf VR6 Syncro Variant.

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja GTi-Perttu » 6.5.2016 18:32

Pitääpäs hakea ittekki tuota Trelleborgin letkua jo se kerran kestää. Mulla on avossa pari vuotta vanhat Bilhelvettenin letkut konehuoneessa, ja nyt jo pykii, vaikka ysikasilla ajelen.

Mielenkiintosta touhua! Jatkahan samaan malliin! ;)

Slantsix
-
Viestit: 5867
Liittynyt: 23.7.2003 11:36
Auto: -95 Golf Variant VR6 Syncro
Viesti:

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja Slantsix » 6.5.2016 19:43

Imusarja kiinnostaa kyllä, jos olet 24v vaihtamassa :)

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 10.5.2016 0:17

GTi-Perttu kirjoitti:Pitääpäs hakea ittekki tuota Trelleborgin letkua jo se kerran kestää. Mulla on avossa pari vuotta vanhat Bilhelvettenin letkut konehuoneessa, ja nyt jo pykii, vaikka ysikasilla ajelen.

Mielenkiintosta touhua! Jatkahan samaan malliin! ;)

Aivan eli se on muutenkin kuraa sitten eikä johdukaan e85 :D kiitosta! Koitetaan pitää lippu korkialla!

vr6power
-
Viestit: 53
Liittynyt: 26.9.2003 12:21
Auto: golf vr6, golf II tdi..

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja vr6power » 2.9.2016 7:57

Onko täällä tapahtunut mitään?
Mullakin on turbotusprojekti edessä.

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 3.10.2016 8:13

vr6power kirjoitti:Onko täällä tapahtunut mitään?
Mullakin on turbotusprojekti edessä.

Ei oikeen. Olis konehuoneen siistiminen ja maalaus mutta ei oo huvittan yhtään. Minkälaiset kamat sulle olis tulossa?

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 2.12.2016 16:50

Oisko kellää innostusta tulla vr moottorien WhatsApp ryhmään? Paiskaa yv:llä numero jos kiinnostuit

Vakkuri
-
Viestit: 182
Liittynyt: 4.10.2013 16:37

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja Vakkuri » 3.6.2018 6:18

Etuveto verkku saatu leimattua turbolle vihdoin :D samalla tuli etanolille muutettua kun tukeakin siihen saa nykyään. pitäs myydä se seuraavaksi.

Demon
-
Viestit: 1380
Liittynyt: 10.12.2004 12:40
Auto: VR6

Re: vr6 turbo projekti

ViestiKirjoittaja Demon » 9.9.2018 12:27

Mites täällä syncro pelannut? Tullut lisää tehoa?


Sent from my iPad using Tapatalk Pro


Paluu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

© since 2000 - ffp