Golf Gti Vr5->1.8t swapi + uutta kuvaa kylkiin 2015
Valvoja: ffp jäsenet
Golf Gti Vr5->1.8t swapi + uutta kuvaa kylkiin 2015
Eli tollanen laite tuli hankittua tuossa 4 vuotta sitten ja on sitä nyt vähän tullu rakenneltua aikojen saatossa..
Sitten autoon tuli asennettua Eibach Pro street s:n alusta ja samalla uretaanipuslat vanhojen tilalle sekä tietenkin uusi vakaajan tanko.
Seuraavaks kesän auton alla pyörivät 19" Anteran type 183 vanteet. jotka vaihtuvat nykysiin (tuleviin entisiin OZ f1 vanteisin ( myytävänä)
tuossa välissä auto kävi Exeartin (teppo Heikuran) maalattavana... Ennen maalausta autoon oli jo asenettu R32 etupuskuri ja jonkunmoinen takapuskuri. Tietenkin samalla uusittiin etu ja takavalot. Helmatkin piti asentaa mutta se nyt on vähän jäänyt. Ennen maalausta silotettiin myös takaluukun merkin ja kahvan paikat, jotta saatiin lisää maalauspintaa =)
Viime kesän auto sitten kulki enemmän ja vähemmän omin avuin. mm liikeen rempassa huonosti kiristetyiden vetarin pulttien takia kerran mentiin sitten kotiin hinurilla
[/img]
Sitten autoon tuli asennettua Eibach Pro street s:n alusta ja samalla uretaanipuslat vanhojen tilalle sekä tietenkin uusi vakaajan tanko.
Seuraavaks kesän auton alla pyörivät 19" Anteran type 183 vanteet. jotka vaihtuvat nykysiin (tuleviin entisiin OZ f1 vanteisin ( myytävänä)
tuossa välissä auto kävi Exeartin (teppo Heikuran) maalattavana... Ennen maalausta autoon oli jo asenettu R32 etupuskuri ja jonkunmoinen takapuskuri. Tietenkin samalla uusittiin etu ja takavalot. Helmatkin piti asentaa mutta se nyt on vähän jäänyt. Ennen maalausta silotettiin myös takaluukun merkin ja kahvan paikat, jotta saatiin lisää maalauspintaa =)
Viime kesän auto sitten kulki enemmän ja vähemmän omin avuin. mm liikeen rempassa huonosti kiristetyiden vetarin pulttien takia kerran mentiin sitten kotiin hinurilla
[/img]
Viimeksi muokannut huntter90, 6.1.2015 11:03. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Hjuu täytyy napata muutama kuva paremmin ku täs kerkee ottaa. Tuossa vklp kans tuli tota sisustaa lyötyä takas paikaansa.
Toi Vihree teema nyt on ainaki hetken viel katotaa mitä sit keksii... Kun kauheesti vaan niitä tylsiä orkkis väreis olevii autoi.. tää nyt on jtn erillaista =)
Toi Vihree teema nyt on ainaki hetken viel katotaa mitä sit keksii... Kun kauheesti vaan niitä tylsiä orkkis väreis olevii autoi.. tää nyt on jtn erillaista =)
Viimeksi muokannut huntter90, 29.11.2014 0:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Vähä kaivattui kuvii
Kuskinpuoli:
http://aijaa.com/wl0wJR
http://aijaa.com/c41zEn
Apparin puoli:
http://aijaa.com/xX3XQu
Takaa:
http://aijaa.com/S6zysX
http://aijaa.com/TZmS8B
Kuskinpuoli:
http://aijaa.com/wl0wJR
http://aijaa.com/c41zEn
Apparin puoli:
http://aijaa.com/xX3XQu
Takaa:
http://aijaa.com/S6zysX
http://aijaa.com/TZmS8B
Madallus, vanteet, jotkut vähemmän kiinalaisen näköiset takavalot ja sellaiset rekisterikilvet, jotka mahtuvat paikalleen?
Näin tekisin jos oma auto olisi. Melkein vakiokuntoisessa tuollaiset maalaukset ja sisustat näyttää vähän siltä, että ne menisi hukkaan.
Henk. koht. en nyt niin suuri motiivi yms. erikoismaalausten ystävä ole. Ehkä vähän kasaria/ysäriä. Mut kukin tyylillään. :)
Näin tekisin jos oma auto olisi. Melkein vakiokuntoisessa tuollaiset maalaukset ja sisustat näyttää vähän siltä, että ne menisi hukkaan.
Henk. koht. en nyt niin suuri motiivi yms. erikoismaalausten ystävä ole. Ehkä vähän kasaria/ysäriä. Mut kukin tyylillään. :)
Nythän tässä on toi VR5 kone josta on 203hp kaivettu pihalle mutta nyt tarvis saaha lisää potkua siitä.. Oliskos muita ehdotuksia kun remmiahdin, tekniikan vaihto 1.8t (täytys kuitenki pitää käyttiksenä) vai onkos se sitten kuinka mission in possible toi tekniikan vaihto? Etanoliakin mietin että jos laittais sillä käymään remmin kanssa.. mutta tarvis kuitenki vielä luotettava peli (kaikkihan ne rikki menee ku tarpeeks koittaa ja rääkkää).
Dodii
Taas on potkastu rojektia eteenpäin. Eli nyt on 1.8t AGU tekniikan luovittaja (kolariauto hankittu).
Tähän mennessä kolarivehje on purettu ja sieltä kaikki iähtevä osat otettu talteen. Koppa jatko matkaansa romuttamolle.
Koneesta on kaikki apulaitteet jne irrotettu. Koneen purkaminen tuli tehtyy siinä myös ja nyt onki kansi& lohko koneistamolla. Uutta tulee takomännät & veivit, punametallilaakerit, ARP pulttii kanteen ja alakertaan. Ens viikolla pitäs sitte saada osat ja ruveta kasaamaan palettii nippuun. Vähän ehkä turhaa työtä toi koneen rakentaminen kun Sylinteriputkissa oli vielä orkkis koneistuksen jäljet näkyvissä eikä laakereissa ollu kulumisesta jälkeäkään Kuitenki 200t ajettu pata eli ei turhaa puhetta oo että yli 400t pitäs tolla konella päästä kun vaan öljyjä vaihtelee riittävän usein.
Mutta joo
Kyllä tohon muutama euro taas palaa mut mitä sitä ei tekis harrastuksen vuoks :p
Sittehän vaihtoon pitäs löytyy kaikki tarvittavat hilppeet että vaihdon pitäis onnistuu (hope so) . Auto on kuitenki joka päivä liikenteessä niin täytyy koittaa kasata tekniikka mahdollisimman valmiiks että ei sit jää suurempia töitä enää kun vaihto alotetaan.
Aluks mennään orkkis hilppeillä että saadaan muutoskatsastettua tekniikka ja sen jälkeen varmaankin gt2871r ja uus pakosarja, suuttimet, välijäähy, sekä putkisto ja päivittää ohjelmisto.
Ecun päivitykses kävi haaveena jos sinne sais laitettuu hestecin moottorinohjauksen.
Taas on potkastu rojektia eteenpäin. Eli nyt on 1.8t AGU tekniikan luovittaja (kolariauto hankittu).
Tähän mennessä kolarivehje on purettu ja sieltä kaikki iähtevä osat otettu talteen. Koppa jatko matkaansa romuttamolle.
Koneesta on kaikki apulaitteet jne irrotettu. Koneen purkaminen tuli tehtyy siinä myös ja nyt onki kansi& lohko koneistamolla. Uutta tulee takomännät & veivit, punametallilaakerit, ARP pulttii kanteen ja alakertaan. Ens viikolla pitäs sitte saada osat ja ruveta kasaamaan palettii nippuun. Vähän ehkä turhaa työtä toi koneen rakentaminen kun Sylinteriputkissa oli vielä orkkis koneistuksen jäljet näkyvissä eikä laakereissa ollu kulumisesta jälkeäkään Kuitenki 200t ajettu pata eli ei turhaa puhetta oo että yli 400t pitäs tolla konella päästä kun vaan öljyjä vaihtelee riittävän usein.
Mutta joo
Kyllä tohon muutama euro taas palaa mut mitä sitä ei tekis harrastuksen vuoks :p
Sittehän vaihtoon pitäs löytyy kaikki tarvittavat hilppeet että vaihdon pitäis onnistuu (hope so) . Auto on kuitenki joka päivä liikenteessä niin täytyy koittaa kasata tekniikka mahdollisimman valmiiks että ei sit jää suurempia töitä enää kun vaihto alotetaan.
Aluks mennään orkkis hilppeillä että saadaan muutoskatsastettua tekniikka ja sen jälkeen varmaankin gt2871r ja uus pakosarja, suuttimet, välijäähy, sekä putkisto ja päivittää ohjelmisto.
Ecun päivitykses kävi haaveena jos sinne sais laitettuu hestecin moottorinohjauksen.
dodii nyt on golffin Agu kone saatu koneistamolta ja kaikki osatki tuli nii saatiin kone kasaan.
osalistaa\koneistukset:
Arp kannenpultit
Arp runkopultit
H-profilin kiertokanget +arp pultit
Orkkis männät
punametallilaakerit alakertaan niin kiertokangille kuin kampiakselille
uus jakopään ketju
jakopää
termotaatti
kanteen: ohjurit,ja venat
lohkon tason oikasu ja sylinteriputkien hoonaus
kuvia tullu otettuu paljon mutta vielä ku niitä ehtii laittaa tänne joku pv ;D
osalistaa\koneistukset:
Arp kannenpultit
Arp runkopultit
H-profilin kiertokanget +arp pultit
Orkkis männät
punametallilaakerit alakertaan niin kiertokangille kuin kampiakselille
uus jakopään ketju
jakopää
termotaatti
kanteen: ohjurit,ja venat
lohkon tason oikasu ja sylinteriputkien hoonaus
kuvia tullu otettuu paljon mutta vielä ku niitä ehtii laittaa tänne joku pv ;D
Viimeksi muokannut huntter90, 29.11.2014 20:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
dodii
nyt on sit tekniikan vaihdon jälkeen 5000km ajettu ja eipä siinä oo mtn sanomista ollu.
Nyt lähti sitten frankenturbolta F21 tilaukseen ja se tarvis sitten heittää kiine ja käydä säädättämässä powebytellä kunhan saa paletin ensin nippuun. enshätään mennään orkkis eculla ja katotaan jos sit tulee olo että täytyy etanoliin vaihtaa tai haluaa flexfuelin tehdä niin sit varmaankin vaihetaan moottoriohjaus johonkin paremaan ( vems, hestec, ecumaster, ta tec?). en sitten tiedä saako siitä mitään hyötyä irti mutta sen näkee piakkoin kun saa auton säädettyä.
nyt siis päivitettävät osat:
frankenturbo f21 ahdin
bosch EV6 440ccm suuttimet
s3 bensapumppu
3" downpipe
ja sitten tullu vähän jarruja hankittua:
porsche 996 jarrusatulat
312mm levyt.
ja sitten koko auton lookki muuttuu ens kaudelle jälleen kun saadaan kylkiin uutta lookkia. mennään kuitenkin samalla biohazard teemalla. Värityksenä pysyy magig black/ candy green
nyt on sit tekniikan vaihdon jälkeen 5000km ajettu ja eipä siinä oo mtn sanomista ollu.
Nyt lähti sitten frankenturbolta F21 tilaukseen ja se tarvis sitten heittää kiine ja käydä säädättämässä powebytellä kunhan saa paletin ensin nippuun. enshätään mennään orkkis eculla ja katotaan jos sit tulee olo että täytyy etanoliin vaihtaa tai haluaa flexfuelin tehdä niin sit varmaankin vaihetaan moottoriohjaus johonkin paremaan ( vems, hestec, ecumaster, ta tec?). en sitten tiedä saako siitä mitään hyötyä irti mutta sen näkee piakkoin kun saa auton säädettyä.
nyt siis päivitettävät osat:
frankenturbo f21 ahdin
bosch EV6 440ccm suuttimet
s3 bensapumppu
3" downpipe
ja sitten tullu vähän jarruja hankittua:
porsche 996 jarrusatulat
312mm levyt.
ja sitten koko auton lookki muuttuu ens kaudelle jälleen kun saadaan kylkiin uutta lookkia. mennään kuitenkin samalla biohazard teemalla. Värityksenä pysyy magig black/ candy green
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 69 vierailijaa