Auto alunperin on vm-88 1,8 quattro. Nyt keulilla on 1,9 tdi 198 hv + 400nm.
Puoli vuotta ollut nipussa.
Vääntöä joudutaan rajoittamaan vaihdelaatikon vuoksi.. tällä hetkellä kolmosta ei laatikossa enää ole.
Mitä vaihtoehtoja sinne olis tarjota?
Onko 2,0 bensa audissa (quattro) vahvempi laatikko? Ois tiedossa koko auto.
Miten A4 laatikot? Perävälitys?
Audi b3 80 quattro 1,8e -> 1,9 tdi.. Vahvempaa laatikko
Valvoja: ffp jäsenet
80 ja A4 on pääasiassa sama laatikko, A4 on vaan erilaisilla perävälityksillä. Nämä on 01A laatikoita, sinne pitäisi laittaa 01E. Löytyy pikkukorisista alunperin RS2 ja viimeisistä S2 malleista. Isokorisista löytyy mm C4 S4 malleista.
http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=15&t=31240
http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=15&t=31240
01E on kuoriltaan noin 17mm pidempi kuin 01A, 01E:n on kardaani 25mm lyhyempi kuin 01A. Kardaaniin laipat on samat. 01E:ssa on isommat vetarin laipat. Laatikon kannatinkäpälät tarvitset uudet, S4:sen ei käy. Samoin uuden vaihteensiirtovivuston. Meinaatko vaihtaa S4:sen perästä sisuskalut 80:n omaan perään? Vitoskoneisten 90 ja coupe quattrojen perät sinne kävisi suoraan ja olisi oikealla välityksellä.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 50 vierailijaa