Golf mk2 16V GTI KR -91

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

hartokki
-
Viestit: 210
Liittynyt: 28.7.2011 21:02

Golf mk2 16V GTI KR -91

ViestiKirjoittaja hartokki » 24.4.2012 21:14

Laitetaanpa tänne omastakin autosta vähän juttua siitä että minkälainen peli on kyseessä ja mitä olen tehnyt/aion tehdä tälle tulevaisuudessa.

auto on ollu minulla vuodenpäivät ja olen tähän mennessä kerennyt tehdä vähän kaikennäköistä mm.täydellisen moottoriremontin jossa uusittiin nämä ja myös ne ehdottoman tärkeät eli apuakselinlaakerit sekä lohkon käytin "pakkohoonissa" jossa porauksen koko todettiin olevan 81.05mm eli eipä ole välystä nimeksikään, myös öljypumppu on uusittu sekä kaikki mahdolliset stefat.

eli uusittua osaa on;
-kannentiiviste
-kannenpultit
-kaikki stefat + tiivisteet
-öljypumppu
-männärenkaat
-runkolaakerit
-kiertokangen laakerit
-syyläri
-apuakselinlaakerit

Tässämuutama kuva viime kesältä pestynä ja vahattuna

Tällä hetkellä golf on tarkoitus maalata uudelleen timantin mustalla eli autosta on purettu kaikki ylimääräinen osa irti maalausta varten mm. lokasuojat,ovet konepelti ja puskurit sekä ikkunat. Samalla korjataan kaikki ruostekohdat joita oli tuulilasin tiivistepinnan välissä ja kattolistojen alla. Kaikki ruostekohdat hiekkapuhalletaan sekä suojataan epoksi maalilla.
Samalla myös poistetaan perästä kaikki ylimääräiset merkit jotta siitä saadaan vähän kliinimpi.

Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 80 vierailijaa