Seat leon Cupra Rs4
Valvoja: ffp jäsenet
Sisustan osia nukkailtu. Hyvää jalkeä tuli mielestäni:
Alkup penkinlämmittimien napit poitui ja tilalle tuli paljon kaivattu mukiteline. Penkinlämmittimen napit siirtyi tuohon vaihdekepin alle "keskitunneliin". Peräkontin aukaisunappi löytyy nyt p-aineluukun ja esp:n napin vierestä:
Catch canin asentelin uusiksi hieman eritavalla ja moottorin etuosaan, kun tuolla imuputken vieressä alkoi olla turhan ahdasta. Uutena tuo suction jet pump tuli taas käyttöön ja muutamia 1-tie venttiilejä tuli lisää. Tällä tavalla myös esim. tyhjäkäynnillä huohotusletkuihin tulee imuputken kautta imua, jonka pitäisi pienentää letkuihin kerääntyvää jankkia ja siten myös pienentää hiljalleen kerääntyvää hapanta liejua joka hiljalleen nakertaa laakereita yms. Nyt huohotussysteemi toimii jotakuinkin niinkuin se on suunniteltu toimivan, paitsi että ylimääräinen huohotuskuona ei enää pääse kiertoon vaan jää catch caniin. Auto tuntuu toimivan nyt todella hyvin. Jarrutkin tuntuvat jotenkin herkemmiltä? Voi olla placeboa mutta jarrujen kirskunta hiljaisissa vauhdeissa kevyesti jarutettaessa hävisi??
Puolien johtosuoja tuli myös asennettua kun semmoinen pitkään nurkissa pyörinyt:
Alkup penkinlämmittimien napit poitui ja tilalle tuli paljon kaivattu mukiteline. Penkinlämmittimen napit siirtyi tuohon vaihdekepin alle "keskitunneliin". Peräkontin aukaisunappi löytyy nyt p-aineluukun ja esp:n napin vierestä:
Catch canin asentelin uusiksi hieman eritavalla ja moottorin etuosaan, kun tuolla imuputken vieressä alkoi olla turhan ahdasta. Uutena tuo suction jet pump tuli taas käyttöön ja muutamia 1-tie venttiilejä tuli lisää. Tällä tavalla myös esim. tyhjäkäynnillä huohotusletkuihin tulee imuputken kautta imua, jonka pitäisi pienentää letkuihin kerääntyvää jankkia ja siten myös pienentää hiljalleen kerääntyvää hapanta liejua joka hiljalleen nakertaa laakereita yms. Nyt huohotussysteemi toimii jotakuinkin niinkuin se on suunniteltu toimivan, paitsi että ylimääräinen huohotuskuona ei enää pääse kiertoon vaan jää catch caniin. Auto tuntuu toimivan nyt todella hyvin. Jarrutkin tuntuvat jotenkin herkemmiltä? Voi olla placeboa mutta jarrujen kirskunta hiljaisissa vauhdeissa kevyesti jarutettaessa hävisi??
Puolien johtosuoja tuli myös asennettua kun semmoinen pitkään nurkissa pyörinyt:
Uudet vanteet tuli. Tässä muutama hätäinen räpsy:
Ei ihan mahdu kirjastokortti vanteen ja jarrusatulan väliin :) Vaan eipä sinne tarvitse mitään kortteja mahtuakaan.
Mukavasti pehmeni kyllä kyyti, mutta on nuo jotenkin niin paljon pienemmän näköiset :? Mutta kaipa sitä voi jo vähän iän piikkiin laittaa kun meinaa ruveta turhankin mukavuudenhaluiseksi. Vielä saisivat kyllä vähän tulla ulommas. Takana on nyt 10mm speiserit.
Ei ihan mahdu kirjastokortti vanteen ja jarrusatulan väliin :) Vaan eipä sinne tarvitse mitään kortteja mahtuakaan.
Mukavasti pehmeni kyllä kyyti, mutta on nuo jotenkin niin paljon pienemmän näköiset :? Mutta kaipa sitä voi jo vähän iän piikkiin laittaa kun meinaa ruveta turhankin mukavuudenhaluiseksi. Vielä saisivat kyllä vähän tulla ulommas. Takana on nyt 10mm speiserit.
Laskea tuota ei kyllä enää kärsi kun mökillekin pitäisi päästä :)
Vähän noista kaarista tuli turhankin isot ja itsekään en niihin täysin tyytyväinen ole. Jotain muotoa niihin kuitenkin halusin ja vähän massasta poikkeavaa meininkiä. Eipähän nyt ainakaan tule toista samanlaista vastaan. Ehkäpä niitä tulee vielä joskus muokkailtua (luultavasti talven rallien jälkeen?)
Mun mielestä tuo nukkaus on paljon parempi kuin vanha kulahtanut ja naarmuinen muovi. Kaikkien silmää ei ehkä miellytä, mutta omasta mielestä tuo mukavasti pehmeyttä ohjaamoon.
Mattavalkoinen oli kyllä värinä siinä mielessä tosi hyvä kun sitä ei tarvinnut hoitaa mitenkään sen kummemmin. Sillointällöin kun huuhteli niin pysyi suht. puhtaana. Mustaa saisi olla pesemässä joka toinen päivä jos puhtaana haluaa pitää.
Vähän noista kaarista tuli turhankin isot ja itsekään en niihin täysin tyytyväinen ole. Jotain muotoa niihin kuitenkin halusin ja vähän massasta poikkeavaa meininkiä. Eipähän nyt ainakaan tule toista samanlaista vastaan. Ehkäpä niitä tulee vielä joskus muokkailtua (luultavasti talven rallien jälkeen?)
Mun mielestä tuo nukkaus on paljon parempi kuin vanha kulahtanut ja naarmuinen muovi. Kaikkien silmää ei ehkä miellytä, mutta omasta mielestä tuo mukavasti pehmeyttä ohjaamoon.
Mattavalkoinen oli kyllä värinä siinä mielessä tosi hyvä kun sitä ei tarvinnut hoitaa mitenkään sen kummemmin. Sillointällöin kun huuhteli niin pysyi suht. puhtaana. Mustaa saisi olla pesemässä joka toinen päivä jos puhtaana haluaa pitää.
Taakse laitoin vielä vähän leveämmät spacerit ja eteen myös pienet levikepalat. Ulkonäkö nyt vähän mielestäni koheni, mutta ajettavuus ei. Vähän tuli levottoman oloinen kovemmissa vauhdeissa. ESP/haldex ei myöskään tykkää kun erilevyiset levikepalat edessä ja takana. Normiajossa ei ongelmaa, mutta luistonesto jos on päällä ja kovempaa kun ajaa mutkaan, niin rupeaa luistonesto vilkkumaan ja yrittää jarrutella jotain kulmaa kun rupeaa valo vilkkumaan niin oikeasti ei ole vielä lähelläkään että pito loppuisi)
Voi olla että kaarilevikkeet lähtee sittenkin pois joskus niin ei tarvitse mitään speisereitä yms. ylimääräistä.
Voi olla että kaarilevikkeet lähtee sittenkin pois joskus niin ei tarvitse mitään speisereitä yms. ylimääräistä.
Mulla oli TT:ssä niin julmettuja spacereita välillä kiinni, ettette pojat uskokaan. Eikä IKINÄ ESP ruvennut kenkkuilemaan spacereiden vuoksi. Ja oli eri levyisiä edessä ja takana ja vaikka missä. Leveimmät taisi olla 45mm per puoli takana.
Että kyllä annan ääneni myös sille, että se ESP kettuilee aivan jonkin muun vuoksi kuin raideleveyden muutoksen.
Veikkaan että nyt on jossain ABS:n anturissa tai kiihtyvyysanturissa matoja.
Että kyllä annan ääneni myös sille, että se ESP kettuilee aivan jonkin muun vuoksi kuin raideleveyden muutoksen.
Veikkaan että nyt on jossain ABS:n anturissa tai kiihtyvyysanturissa matoja.
Onko sulla Markku Haldexin sininen purkki käytössä? Mullakaan ei ole ennen ollut vastaavaa vikaa vaikka useampi Haldexi ollut. Selvästi nuo speiserit nyt tuon tekee, kun ilman speisereitä noilla vanteilla kärsi kanttailla miten halusi, mutta heti spesereiden laiton jälkeen rutisee. Sama homma oli edellisillä vanteilla.
Pitää vielä VCDS:lla kattoa mitä ABS/pyörintäanturit näyttää.
Pitää vielä VCDS:lla kattoa mitä ABS/pyörintäanturit näyttää.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 53 vierailijaa