VW Scirocco FinR1400T Kilpa-auto

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

VW Scirocco FinR1400T Kilpa-auto

ViestiKirjoittaja habaracing » 6.3.2012 18:54

Uuden auton saapumisen myötä aloitellaan pientä projektikertomusta tännekin.

Tarkoituksena siis rakentaa kilpa-auton rata-autoilun SM-sarjan uuteen FinR1400T-luokkaan, jossa on tarkoitus tavoitella suomenmestaruutta kaudella 2013. Kilpakalustona tulee toimimaan VW Scirocco vm 2012 1,4tsi.

FinR1400T-auto lyhyesti:

- vuosimalli 2008 tai uudempi
- vähintään 4-paikkainen EU:n tuotantomalli
- 1.2-1.4 cm³ ahdettu bensiinimoottori
- moottori vakio
- moottorinohjaus vapaa
- turbon ahtopainetta valvotaan
- iskunvaimentajat vapaat
- jarrut suuremmat kuin vakiona
- käytetään 17" kilparengasta
- tiedonkeruu sallittu jne...

Lisää kuvia ja päivityksiä, kun projekti etenee !!

Kuvia: http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... +projekti/

Lisätietoja: www.carbonracingteam.com/

Tarkemmat säännöt (ei lopullinen versio): http://www.autourheilu.fi/attachements/ ... -56264.pdf

Autosta puretut, myytävät osat: http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=163909&highlight=
Viimeksi muokannut habaracing, 2.5.2012 7:16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Juuso.S
-
Viestit: 365
Liittynyt: 25.9.2009 22:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juuso.S » 6.3.2012 19:41

Hyvä, hyvä, hyvä.

Kyllä tommosen järkevän luokan avaamista onkin odotettu!

Itse olen leikkiny ajatuksella lähteä tulevaisuudessa ko. sarjaan a1 audilla, kuinka paljon teillä oli eri vaihtoehtoja autoksi ja mitkä johti scirocon valintaan?

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 6.3.2012 20:06

Audi a1, VW Polo gti ja Seat Ibiza trophy olivat kaikki jossain vaiheessa harkinnassa. Lopulta valinta oli tehtävä Polon ja Scirocon välillä jolloin Scirocco vei voiton.

Pheo
-
Viestit: 172
Liittynyt: 6.3.2011 17:26

ViestiKirjoittaja Pheo » 7.3.2012 18:41

Nyt on asiallista projektia kyllä jätkillä!
Mites tuossa sarjassa, onko siellä joku minimipaino minkä auto saa painaa? tasotetaanko kaikkien autojen paino ~noin samoihin lukemiin?

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 7.3.2012 20:34

Otos tekniikka säännöistä:
Kilpa-auton vähimmäispaino on:
1200cm3: 1000 kg
1400cm3: 1050 kg
Kilpa-auton vähimmäispaino kuljettajan kanssa on:
1200cm3: 1080 kg
1400cm3: 1130 kg

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 9.3.2012 21:42

Purkutalkoot jatkuvat huomenna, sillä välin lyhyt juttu uudesta luokasta:

http://www.finrace.fi/content/fi/1/7895/4107/4107.html

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 10.3.2012 21:27

Lauantain puuhastelun tuloksena Kori alkais olla kohta tyhjä..

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1456.JPG

Juuso.S
-
Viestit: 365
Liittynyt: 25.9.2009 22:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juuso.S » 10.3.2012 23:09

Auton rakentaminen muuttu varmaan ihan eri svääreihin ku saa tehä puhtaasta uudesta autosta, ei tarvii korjailla ruosteita tai liata käsiä :D

Hyvältä näyttää!

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 11.3.2012 12:03

Viimeksi muokannut jad, 11.3.2012 20:10. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 11.3.2012 20:06


topcatti
-
Viestit: 513
Liittynyt: 7.2.2011 10:16

ViestiKirjoittaja topcatti » 11.3.2012 20:11

Paljon noissa autoissa saa olla tehoo?

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 11.3.2012 20:43

Tehoja ei ole mitenkään rajattu. Säännöissä on kuitenkin mainittu, että autoon täytyy laittaa imuilman kuristin (halkaisijaa ei vielä määrätty) sekä ahtopaineen valvontaa varten anturi.

Paljon riippuu tuosta kuristimesta ja sallitusta maksimi ahtopaineesta, mutta toivon mukaan minimissään 250hv.

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 15.3.2012 6:49


jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 18.3.2012 9:37


JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 18.3.2012 9:55

Turboahdin on lienee vapaa?

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 18.3.2012 14:33

Turboahdin/mekaaninenahdin oltava täysin vakio.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 18.3.2012 16:57

pojat ahkeroi


Lienee syytäkin, jos meinaa olla helatorstaina alastarolla :D
Asiallista meininkiä.

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 18.3.2012 17:54

helatorstaina alastarolla
Ei ainakään 2012 :)
Tavoitteena ehtiä ennen seuraavia lumia testaamaan ja kaudella 2013 iskussa. Toistaiseksi kukaan ei pysty tarjoamaan (suoralta kädeltä) moottorinohjausta tähän moottoriin.

Pena K.
ffp jäsen
Viestit: 296
Liittynyt: 9.9.2003 17:22

ViestiKirjoittaja Pena K. » 18.3.2012 18:18

Softaat sen MED17:n?

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 18.3.2012 19:13

Softaat sen MED17:n?

Ei kannata. Ei pysty vaihtamaan softaa kuitenkaan nopsaan tarvittaessa, vaan aina pitäisi tinailla boot johtoa. Immo ,ajohallinta, jarrupainetunnistus jne. pitäisi saada pois...
Kukaan ei osaa sanoa, voiko MED17 ohjata ilman CAN-väylää.

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 18.3.2012 21:59

Paljon riippuu tuosta kuristimesta ja sallitusta maksimi ahtopaineesta, mutta toivon mukaan minimissään 250hv.


Turboahdin/mekaaninenahdin oltava täysin vakio.


??

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 19.3.2012 7:58

Viimeisimmän tiedon mukaan maksimi ahtopainetta ei tulla rajoittamaan, mutta imuilman kuristin tulee (koko xx mm ei tiedossa vielä).

Meinasitko Pekka ettei vakio ahtimilla päästä 250hv paikkeille?

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 20.3.2012 14:18

Kertokaahan VW-tietäjät mistä mallista löytyy sopiva, luokkaa 4.8 oleva perävälitys tuohon laatikkoon. Vaihteisto koodi on: KWB tai 02S ??

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 20.3.2012 14:34

Onkos toi 02S periaatteessa kuusivaihteinen 02J? Jos on, niin 02J laatikoiden perät voisi käydä suoraan.

Pekka
ffp jäsen
Viestit: 2188
Liittynyt: 16.7.2003 21:28

ViestiKirjoittaja Pekka » 20.3.2012 15:22

Voisko tuosta olla apua??

www.vwtechnic.com/Technic/VWGearboxRatios.xls

En tiedä sitte et mitä eroa on esim. 02S ja 02T laatikoilla..?
Viimeksi muokannut Pekka, 20.3.2012 23:30. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 20.3.2012 15:31

Tuollaiseen 1.4tsi pannuun on tehty uudesta vakio ahtimesta hybridisoitu versio ja lopputulos huonolla katilla ja pakoputkella oli vähän päälle 230hp. Arvio paremmalla hormilla olisi n. 10-15hp lisää. Yhden ahtimen versio kyseessä. Radalle olisi kyllä parempi laittaa isompi mutka.

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 20.3.2012 22:16

kiitokset Pekalle linkistä ! :)

Hitaasti etenee hommat. Viimeiset kaksi iltaa on mennyt koritöiden parissa. Viikonloppuun mennessä pitäisi olla hommat siinä vaiheessa, että pääsisi sovittelemaan turvakaaria paikalleen.

Päivitellään uusia kuvia hommien edetessä.
Viimeksi muokannut habaracing, 23.3.2012 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 22.3.2012 13:07

Ko. vaihteistoon on tarjolla useita eri vaihtoehtoja tasauspyörästönlukoksi, mutta edelleen on hieman auki mihin päädytään.

Löytyykö keltään kokemuksia eri tasauspyörästön lukoista?

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 24.3.2012 10:43

Ultra Leggera
Jarruille jäävä tila on valittu.

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 24.3.2012 23:12

Kaarityöt polkaistu käyntiin. Vielä ois iso läjä putkia laittamatta paikalleen, pari kuvaa lauantain saldosta:

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1512.JPG

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1514.JPG

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1515.JPG

FIN-Turbo
-
Viestit: 142
Liittynyt: 13.2.2006 23:20
Viesti:

ViestiKirjoittaja FIN-Turbo » 26.3.2012 9:01

Kuva

Tuossa vakio ahtimesta tehdyllä virimallilla saadut käppyrät.

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 27.3.2012 15:03

Onko tarkempia tietoja ko. auton specseistä? Moottorinohjaus, putkisto, välijäähdytys jne..?? Mitä muuta tehty.

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 28.3.2012 0:21

Milltekin putkisto, joka ainakin tässä on merkittävästi parempi kuin 1. versio, jota kokeilivat. Muusta ei itselläni vielä ole tietoa.

Tero
-
Viestit: 1793
Liittynyt: 16.7.2003 21:45

ViestiKirjoittaja Tero » 28.3.2012 14:21

Onko käyriä myös vakiosta?

MarcusS
-
Viestit: 358
Liittynyt: 11.2.2004 22:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja MarcusS » 28.3.2012 14:34

ei ole

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 28.3.2012 18:32

Onko näissä luokissa kirjoittamaton sääntö se, että vakio turbo tarkoittaa, että pelkästään turbon kuoret on vakiota?

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 28.3.2012 20:32

Copy paste säännöistä: Turbo tulee säilyttää täysin alkuperäisenä

näissä luokissa
Vielä ei ole ensimmäistäkään luokkaa, FinRace ahdetut luokka lanseerataan 2012. Ensimmäinen virallinen kilpailukausi on 2013.

Tero
-
Viestit: 1793
Liittynyt: 16.7.2003 21:45

ViestiKirjoittaja Tero » 28.3.2012 21:25

ei ole

Siinä tapauksessa ylläolevalla lapulla voi pyyhkästä vaikka hanurinsa.

Hieno auto tästä on tulossa jokatapauksessa. Tällä hetkellä sääntöjen puitteissa ei liene käytännössä mahdollista vaihtaa MED-Motroniccia pois, koska suuttimien asennuspaikkaa ei saa muuttaa. Ja mikäs siinä kun DSG:kin ilmeisesti sallittu? Kytkimien lukumäärä on rajattu, mutta määrää vain ei kerrota (1?).

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 29.3.2012 6:55

ei liene käytännössä mahdollista vaihtaa MED-Motroniccia pois

On mahdollista, tosin suorasuihkutus motorsport ecuja on hyvin ratattu määrä tarjolla. Bosch Motorsport ja EFI ainakin sopivat. Alkuperäinen MED17 soveltuu hyvin huonosti kilpa-autoon, sillä luistonesto, ajohallinta, ajonesto jne pitää saada pois. Lisäksi MED17:sen säätäminen on liian hankalaa varikko olosuhteissa, myös dynossa koska MED17 ECUa ei voida koe säätää reaaliajassa emulaattorilla.

Lisäksi on hyvä nähdä ja tietää kaikki mahdolliset viritystulokset, vaikka me ei vastaavia metodeja saatais käyttää. Jokainen onnistunut viritys auttaa ymmärtämään koneen luonnetta ja potentiaalia lisää.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 30.3.2012 0:33

Kyllä FinR1400T luokkaa on tarkoitus ajaa jo kesällä 2012. SM arvon se saa vuonna 2013.

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 30.3.2012 6:46

FinR1400T luokkaa on tarkoitus ajaa jo kesällä 2012

Kyllä kyllä, juuri näin. Mutta pointtina oli tarkentaa "näitä" luokkia :)
Tänä kesänä ei vaan taida olla valmiita autoja kuin muutama.

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 1.4.2012 9:57


habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 3.4.2012 22:02

Hallintalaitteita hamoteltu paikalleen.

Jonkin verran joutuu vaihdekeppiä/ratti/polkimia tuomaan taaksepäin

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1541.JPG

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 6.4.2012 19:29


habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 14.4.2012 18:02

Pikkuhiljaa etenee:

Kojelauta sovitettu paikalleen:

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1544.JPG

Taka-akseli purettu. Navat toimitettu koneistamoon jarrujen sovitukseen.

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1547.JPG

Etuakseliston ihmettelyä:

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1551.JPG

Ensimmäinen sarja kilpa-renkaita saapui:

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1553.JPG

Pedalbox koesovituksessa:

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1556.JPG

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 21.4.2012 19:25

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1584.JPG

Ohjausakseliin hitsataan pikairroitus kiinnitys ratille

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1588.JPG

Takakylkien Hiilikuitupaneeleja varten tehty sapluunat

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1589.JPG

Turvakaaret valmiina

Krizuu
-
Viestit: 216
Liittynyt: 27.7.2010 23:03

ViestiKirjoittaja Krizuu » 30.4.2012 12:05

jos moottorinohjaukseen ei ole vielä löytyny ratkaisua niin kannattaa kysellä Tatechiltä, ehkä sieltä voi ratkaisu löytyä.. ? :)

Sebastian
-
Viestit: 8651
Liittynyt: 3.8.2003 15:43

ViestiKirjoittaja Sebastian » 30.4.2012 13:03

Vanhemmat linkit vois korjata.

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 1.5.2012 21:52

Tatech:lla ei ole tuotetta suorasuihkutus moottoriin.

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 13.5.2012 19:37

Korityöt alkavat pikkuhiljaa olla pulkassa, viikonlopun saldona rattiakselin- ja vaidevivustonkiinnikkeet saatu valmiiksi.

Nyt päästään paneutumaan pikkuhiljaa tekniikan ja alustan pariin.

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 23.5.2012 21:16


habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 23.5.2012 22:26

Vaihteisto purettu lukon ja välityksen vaihtoa varten. Nyt vaan täytyisi löytää jostain sopiva välitys.

Kojelauta maskeineen alkaa olla valmiina lähetettäväksi nukkaukseen:

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... isusta.JPG

jabajee
-
Viestit: 692
Liittynyt: 26.7.2004 18:36

ViestiKirjoittaja jabajee » 24.5.2012 23:33

^Ei yhtään pienempiä ruuveja ja/tai erilaista kiinnitystä olisi noille kojelaudan päätylapuille löytynyt? Tässä ei ilmeisesti kojelautaa ole saanut kaarien takia enää paikoilleen ilman todella rajua puukotusta?
Kilpaahan näillä toki ajetaan, mutta olen joskus nähnyt siistimpiäkin toteutuksia kaariläpivientien suhteen. Olettaen siis, että nuo kaikki hiilarilätkät jää nukkaamatta ja ruuvit näkyviin.

Muuten näyttää kyllä kaikinpuolin siistiltä ja hyvintehdyltä autolta. Siitä hatun nosto.

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 25.5.2012 12:24

Kaikki osat menee nukkaukseen, myös noi hiilarilevyt. Kiinnitys hoidetaan siroilla verhoiluruuveilla (kuvissa koesovituksen ajaksi laitettu vain kiinni ensimmäisillä mitä sattui käteen osumaan).

Aika reilusti joutui kojelaitaa puukottamaan ja edelleen menee aika naftisti paikalleen, mutta menee kuitenkin :)

reynolds
-
Viestit: 922
Liittynyt: 23.7.2003 16:35

ViestiKirjoittaja reynolds » 25.5.2012 19:53

Verhoilulevyjen kiinnitysruuveja huomattavasti enemmän kiinnostaa nuo vaihdelaatikon muutokset.

Eroaako tuo 02Q (?) tyypin vaihteisto huomattavasti 02M:stä, onko esim. kuoriltaan/kannakkeiltaan samanlainen? Millainen lukko tulee?

Tämä vaikuttaa hienolta ja hyvin toteutetulta projektilta. Mukavaa, että jaksatte päivitellä edistystä tänne.

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 26.5.2012 9:55

Eroaako tuo 02Q (?) tyypin vaihteisto huomattavasti 02M:stä, onko esim. kuoriltaan/kannakkeiltaan samanlainen? Millainen lukko tulee?


Tarkoituksen laittaa levylukko epäsymmetrisillä ramppikulmilla.

Kyseessä siis 02S vaihteisto. 02M ja 02J vaihteistojen kanssa kone on kallellaan taakse päin. CAVD ym koneet näyttää olevan aika pystyssä, joten suoraan ei varmaankaan käy.

Jos jollain pyörii ylimääräisenä tuollainen 2,0L vapari Beetlen 02J-vaihteisto (koodi: CZM) niin voisin ostaa pois.

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 29.5.2012 21:48

Kojelauta maskeineen toimitettu nukattavaksi. Sillä aikaa tehty vähän lisää hankintoja, ettei vaan pääse hommat loppumaan... huoh... :)

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1691.JPG

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 29.5.2012 21:59

Oikein. Tunkkaaminen onkin vähän tylsää

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 8.6.2012 14:17

Etutunkit paikallaan. Takatunkin kiinnitys työnalle seuraavaksi. Uusia kuvia tulossa..

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 2.7.2012 14:22

Pientä päivitystä tännekin.

Säännöt elävät tällä hetkellä aika voimakkaasti, mutta ratkaisu/ lopullisten sääntöjen julkaisu pitäis tapahtua ihan näinä päivinä. Tästä johtuen kovinkaan paljoa ei olla päästy etenemään.

Galleriaan lisätty muutamia uusia kuvia:

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1716.JPG

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 14.7.2012 20:10


habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 17.7.2012 20:38

Ovipahvit valmiina sovitusta varten. Vielä hienosäätöä ja hiomista niin hyvä tulee :)

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1738.JPG

redi
-
Viestit: 534
Liittynyt: 5.3.2007 13:01

ViestiKirjoittaja redi » 27.7.2012 11:19

Ai että kun näyttää hyvältä :)

Redown
-
Viestit: 143
Liittynyt: 17.8.2005 9:31

ViestiKirjoittaja Redown » 6.8.2012 16:08

Noniin tässä on sitä jotain! Jatkakaa vaan samaa rataa, mielenkiinnolla odottaen lisää päivityksiä/kuvia!!

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 28.8.2012 12:46

Viimeisimmät kuulumiset:

http://www.carbonracingteam.fi/?p=336

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 1.9.2012 18:31

Suunnitelmat muuttuivat, joten auto myynnissä: http://www.nettiauto.com/volkswagen/scirocco/5049889

Eetyzk
-
Viestit: 22
Liittynyt: 3.9.2009 14:20

-

ViestiKirjoittaja Eetyzk » 26.9.2012 13:45

-
Viimeksi muokannut Eetyzk, 19.2.2019 19:25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 26.9.2012 13:57

Niin, säännöt taitaa olla lukittu ensi vuodeksi. Mitä nyt lueskelin niin taitaa olla ahdin vapaa (kaksoisahtaminen sallittu jos vakiona on). Enkä löytänyt määrityksiä kuristimesta. Eikös tämä tarkoita, että tehoa löytyisi näistä FinR1400T autoista :D
Viimeksi muokannut JukkaA, 26.9.2012 16:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 26.9.2012 15:14

Kyllä siellä kuristin on, imusarjan ja kannen välissä. Kuristusvaikutus vaan lienee ahdettuun peliin varsin minimaalinen

jukkan
ffp jäsen
Viestit: 1141
Liittynyt: 28.1.2004 2:13
Viesti:

ViestiKirjoittaja jukkan » 26.9.2012 18:21

http://www.autourheilu.fi/34772.aspx

Ei muutakuin sääntöjä tutkimaan ja autoja innolla rakentamaan!

jad
-
Viestit: 2019
Liittynyt: 3.11.2003 18:56
Viesti:

ViestiKirjoittaja jad » 28.9.2012 10:04

Innostus ei "lopahtanut". Lähi-aikoina julkistetaan uusimmat uutiset. Sen verran uskaltanee sanoa, että kaudella 2013 panostus keskittyy Saksalaiseen ratasarjaan.

juusoa
-
Viestit: 117
Liittynyt: 19.3.2006 20:37
Viesti:

ViestiKirjoittaja juusoa » 28.9.2012 16:45

VLN:n ja Nyrren taika?

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 4.10.2012 10:55

Joo, VLN ja nyrren taika pääsivät iskemään sen verran pahasti, että ainakin seuraava kausi ajetaan pelkästään siellä.

Tero V.
ffp jäsen
Viestit: 5273
Liittynyt: 16.7.2003 22:48
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tero V. » 4.10.2012 19:53

Jos täällä olisi tykkää-nappi, niin painaisin sitä tähän väliin.

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 4.11.2012 18:26

Pientä päivitystä tännekin välillä.. Carbon Racing Teamin Scirocco vierailee projektikuntoisena ensi viikonloppuna Flying Low Motorsportin osastolla VM-Motorsport Show:ssa.

Pari uutta kuvaa:

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1896.JPG

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... G_1901.JPG

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 9.11.2012 19:08

Pari messukuvaa lisätty galleriaan:

http://carbonracingteam.kuvat.fi/kuvat/ ... 2012_1.JPG

habaracing
-
Viestit: 65
Liittynyt: 14.12.2004 12:17

ViestiKirjoittaja habaracing » 7.3.2013 15:25

Nyt jollekinloistava aihio yli 10 000€ alle omakustannehinnan...

http://www.nettiauto.com/volkswagen/scirocco/5395454


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 73 vierailijaa