Kuvan mukaisessa kunnossa polo tuli minulle, kori vaikutti hyvältä alkuun, mutta tarkempi koputtelu aiheutti irtoilevat 5mm paksut kittikerrokset kuskin helmasta ja sen alta luonnollisesti lahoa...
Tällä viikolla pääseekin laittamaan paikoilleen uuden kannentiivisteen ja jakopäänhilut, sekä auton purkaminen maalauskuntoon...
Sisustan puran irti, jotta saan poppisvehkeitten johdot paremmin laitettua..
Taakse vaihdettu jo madallusjouset, vielä eteen vaihdettava!
Väriksi miettinyt valkoinen tai musta, toki myös mattavihreätä mietitty...
Mitään ylimääräisyyksiä ei tule, ellei kauko-ohjattua keskuslukkoa lasketa...
Koska maalaus tehdään kotitallissa, ei varmasti pinta ole kuin maalaamosta tullut...
Otan kuvia aina kun tarve vaatii ja täältä saa lukeakin!
Laatikko pitää vaihtaa jossain välissä, koska nelosvaihe ei oikein taho toimia enää...
Ajettu vain 294tkm...
Toinen polo rojektikin löytyy, siitä alempana
Polo 1.3 86c 1989 sekä Polo 1985
Valvoja: ffp jäsenet
Polo 1.3 86c 1989 sekä Polo 1985
Viimeksi muokannut Timbee, 7.4.2012 18:29. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
näyttää siltä, että tämä menee yksinkeskusteluna mutta menkööt..
Takavalot oli joku tummentanut melko mustiksi, niin sain hiottua suurimman osan pois, nyt ne on ihan vähän tummat ja lakattuna...
Verhoiluja jo vähän irrottelin ja muuten olisi auto hiottu paitsi toinen ovi, lokasuojat ja konepelti...
Huomen iltana alkaa armoton kasailuhomma...
Takavalot oli joku tummentanut melko mustiksi, niin sain hiottua suurimman osan pois, nyt ne on ihan vähän tummat ja lakattuna...
Verhoiluja jo vähän irrottelin ja muuten olisi auto hiottu paitsi toinen ovi, lokasuojat ja konepelti...
Huomen iltana alkaa armoton kasailuhomma...
Näppärä aihio.
Hyvä, että joku pelastaa näitä vanhoja ressukoita.
Maalaat auton kullan väriseksi / beigeksi, omasta mielestä sopii vanhaan sloboon.
Tai jos haluaa räväkämpää, niin 2-värimaalaus (musta yläosa ja punainen alaosa) niin kuin esim. uudessa Gti Magazinessa Gti Golf maalattu.
Tsemppiä projektiin!
Hyvä, että joku pelastaa näitä vanhoja ressukoita.
Maalaat auton kullan väriseksi / beigeksi, omasta mielestä sopii vanhaan sloboon.
Tai jos haluaa räväkämpää, niin 2-värimaalaus (musta yläosa ja punainen alaosa) niin kuin esim. uudessa Gti Magazinessa Gti Golf maalattu.
Tsemppiä projektiin!
Tuli tossa ostettua lähinnä varaosa-autoksi toinen polo, mutta kunto kun on loistava ja vähän ajettu niin nyt kun saan paperit niin ruveta laittamaan rekisteröinti kuntoon...
Ajettu on 165tkm, pohja ruosteeton ja muutoin siisti.
Kuvissa on todella paskanen, kun seissyt muutaman kuukauden puiden alla...
viimeiset 3 vuotta kuitenkin hallissa seissyt...
Jäänyt katsastuksessa vain päästöistä kiinni, muut osa-alueet hyväksytty...
Ajettu on 165tkm, pohja ruosteeton ja muutoin siisti.
Kuvissa on todella paskanen, kun seissyt muutaman kuukauden puiden alla...
viimeiset 3 vuotta kuitenkin hallissa seissyt...
Jäänyt katsastuksessa vain päästöistä kiinni, muut osa-alueet hyväksytty...
Pohjaan hitsattu tasan kaksi reikää 10cmx10cm kokoisia ja pakoputkiston väliosa vaihettu...
Etupenkit vaihdoin Coupe polosta koska ehjemmät...
Katsastukseen pitää enää päästöt mittailla sekä säätää kaasari kohilleen...
Paperit onneksi löytyi, että ei tarvinnut purkuun laittaa tätä autoa.
Kilvet kävin konttorilta uudet hakemassa, vielä puuttuu se katsastus...
Kuskinpuoleisen valoumpion vaihdoin Coupesta, jostain syystä kosteutta ottanut tämän oma umpio
Etuloksun lommo pitää oikoa katsastuksen jälkeen, näkyy kuvasta:
Etupenkit vaihdoin Coupe polosta koska ehjemmät...
Katsastukseen pitää enää päästöt mittailla sekä säätää kaasari kohilleen...
Paperit onneksi löytyi, että ei tarvinnut purkuun laittaa tätä autoa.
Kilvet kävin konttorilta uudet hakemassa, vielä puuttuu se katsastus...
Kuskinpuoleisen valoumpion vaihdoin Coupesta, jostain syystä kosteutta ottanut tämän oma umpio
Etuloksun lommo pitää oikoa katsastuksen jälkeen, näkyy kuvasta:
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa