golf mk 3 muoto uusiksi
Valvoja: ffp jäsenet
golf mk 3 muoto uusiksi
Päätin nyt laittaa, omanki projektin. Kun tossa ykspäivä, poimin rälläkän käteen ja aloin pilkkomaan omaa autoa :D Tavotteena tehäuusiksi takaluukku, takavalojen sijainti, takakaaret, ovet, konepelti ja helmat. Ja noi oli vaan pellistä :D lisäksi kajotaan kattoon, puskureihin, bensatankkiin, etulokasuojiin ja jatketaan sisustaan joskus :D
Tästä lähetään. Suht vakiokuntonen golffi :D
Ekana uudet leveemmät helmapellit ja ovien silotus :D Takaovet menee kylläkin uusiks, koska vaatii vähän sovittamista uusiin takakaariin :p Jotka ei siis ole vielä valmiit :D
Tosta saa vähä käsitystä helmojen rakenteesta.
Tinalla saumat tiiviiksi. Lisäksi tulee tarvittavaa lisäjäykkyyttä ;)
Sittenpä vetelin konepellin soiroiksi rälläkällä.
Kasasin paikallaan sen ettei mene kovin vinoksi D:
Sit irti ja vähä vahvistusta takaosaan.
Tommone siitä tuli. Luulempa että teen ton etureunan uusiksi.
Tollaseen kondikseen tehty rapiat viikko menny. Taka oven kolon selitys :D Kahvat silotetaan pois ja oven avaus toteutetaan tiivisteen läpi tulevalla polkupyörän pinnalla. En oo vaa miettiny sitä mekanismia aivan toteutus kuntoon:D Jos on ideoita ni jakakaa :D Eikä mitää vedä vaijjeri vaan yksityiskohtia :D
Lokarin muotin muotti ja katon muotti :D Paljon on vielä tekemistä :D Mitä mieltä lokarien muodosta ?
Tämä sumee ja epätarkka kuva esittää negatiivistä muotoo mun tulevasta lasikatosta :D Siksi siis toi keskellä oleva suorakulmia jonka ehkä oikeen tiiraamalla huomaa :D
Paree kuva lokarista.
Takakaarien alotus pikkasen on viivästyny kun tuli ongelma. Nimittäin bensatankki. Vakiota ei saa modattua sellaseksi ku pitäis jotta sais bensan täyttö kolon siliäks. Ja en oo löytäny mistää varmaa tietoo saako vuoden 95 autoon tehtä bensatankin itse :S
Tästä lähetään. Suht vakiokuntonen golffi :D
Ekana uudet leveemmät helmapellit ja ovien silotus :D Takaovet menee kylläkin uusiks, koska vaatii vähän sovittamista uusiin takakaariin :p Jotka ei siis ole vielä valmiit :D
Tosta saa vähä käsitystä helmojen rakenteesta.
Tinalla saumat tiiviiksi. Lisäksi tulee tarvittavaa lisäjäykkyyttä ;)
Sittenpä vetelin konepellin soiroiksi rälläkällä.
Kasasin paikallaan sen ettei mene kovin vinoksi D:
Sit irti ja vähä vahvistusta takaosaan.
Tommone siitä tuli. Luulempa että teen ton etureunan uusiksi.
Tollaseen kondikseen tehty rapiat viikko menny. Taka oven kolon selitys :D Kahvat silotetaan pois ja oven avaus toteutetaan tiivisteen läpi tulevalla polkupyörän pinnalla. En oo vaa miettiny sitä mekanismia aivan toteutus kuntoon:D Jos on ideoita ni jakakaa :D Eikä mitää vedä vaijjeri vaan yksityiskohtia :D
Lokarin muotin muotti ja katon muotti :D Paljon on vielä tekemistä :D Mitä mieltä lokarien muodosta ?
Tämä sumee ja epätarkka kuva esittää negatiivistä muotoo mun tulevasta lasikatosta :D Siksi siis toi keskellä oleva suorakulmia jonka ehkä oikeen tiiraamalla huomaa :D
Paree kuva lokarista.
Takakaarien alotus pikkasen on viivästyny kun tuli ongelma. Nimittäin bensatankki. Vakiota ei saa modattua sellaseksi ku pitäis jotta sais bensan täyttö kolon siliäks. Ja en oo löytäny mistää varmaa tietoo saako vuoden 95 autoon tehtä bensatankin itse :S
Viimeksi muokannut saukkio, 27.11.2011 22:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
teen nii huolella ku vaan mahdollista XD itekki miettisin noita astinlautoja et miten ne kestää mut koe ajossa ( 150 kiloo hyppii sen päällä ylös alas) osottautus et hyvin kestää :D astinludan liitoksessa käytetty kanttaus antaa uskomattoman paljon tukea. ja ne on 1.5mm peltiä.
noihin mun elämää suurepiin kysymyksiin alko tulee selvyyttä tänään. jos haluaa vaihtaa polttoaine tankin vaatimukset on tälläset
- koko ei muutu
- näyttää kestävältä
- auto vuodelta 95 tai vanhempi
ei tarvii ees muutos katsastaa :D
noihin mun elämää suurepiin kysymyksiin alko tulee selvyyttä tänään. jos haluaa vaihtaa polttoaine tankin vaatimukset on tälläset
- koko ei muutu
- näyttää kestävältä
- auto vuodelta 95 tai vanhempi
ei tarvii ees muutos katsastaa :D
itekki miettisin noita astinlautoja et miten ne kestää mut koe ajossa ( 150 kiloo hyppii sen päällä ylös alas) osottautus et hyvin kestää :D
Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, että miten tämä koeajo suoritettiin?
Tossahan se lukee suluissa... tai niin mä ainakin ton ymmarrän, toivon että kukaan ei ole ajaessa roikkunut ulkona noitten astilautojen päällä :O
otan noista vakiokaarista muotit jahka saan ton pakkelikasan siliäks. ja sit lasikuidulla uudet etulokarit.
toi 150 kilon koe ajo suoritettiin ihan ilman ajamista :D
ideana oli silottaa kaikki kolot. jopa tankkaus luukku. ja se taas vaatii modifikaatioita tankkiin. ja päätysin siihe lopputulokseen et tekemällä uuden pääsee helpommalla :D
tänään oli suuri päivä. kehitin vihdoin toimivan mekaanisen oven avaus mekanismin :D kuvaa jahka saan ekan kunnollisen version tehtyy.[/code]
toi 150 kilon koe ajo suoritettiin ihan ilman ajamista :D
ideana oli silottaa kaikki kolot. jopa tankkaus luukku. ja se taas vaatii modifikaatioita tankkiin. ja päätysin siihe lopputulokseen et tekemällä uuden pääsee helpommalla :D
tänään oli suuri päivä. kehitin vihdoin toimivan mekaanisen oven avaus mekanismin :D kuvaa jahka saan ekan kunnollisen version tehtyy.[/code]
Vastaanotto on ehkä hieman epäilevää koska ulosanti tässä projektitarinassa on vähemmän vakavasti otettavaa. Saukkiolle vinkkinä: lauseen loppuun tulee piste, ei hymiö. Vähän haiskahtaa myös siltä että tässä on ihan liian kova vauhti päällä.
Ei tässä kuitenkaan ehkä ole tulossa mitään järkyttävää hirviötä, kunhan vaan muutokset tekee huolella eikä hätäillen.
Ei tässä kuitenkaan ehkä ole tulossa mitään järkyttävää hirviötä, kunhan vaan muutokset tekee huolella eikä hätäillen.
Eihän tämä foorumi ole läheskään niin paha "erilaisuuden tuomitsija" kuin tuo NPS, joten antaa vain tulosta tulla jos on tullakseen.
Niin no eikös toi nps voorumi ole vähän niin kuin tietyn tyylin suunnan sivusto ja ffp on taas "suvaitsevainen kaikelle" joten oisko siinä se eron syy =)
Mutta iso peukalo projektille että joku uskaltaa/viitsii tehdä muutakin kun laittaa JOM:ia ja bbs:ää alle. Toivottavasti tää jaksetaan rakentaa valmiiks kuitenkaan unohtamatta hyvää työnjälkeä =)
auton leveys mitataan leveimmästä kohdasta. ja levein kohta levenee vaan 1 sentin per puoli.
miks ei hymiöitä :):):):):):) ne on kivoja ku tietää mitä mieltä kirjottaja on.!!
kyl on pakko myöntää et pieni häivähdys inspiraatiosta tulee leepulta :D en tiiä miten se nyt sit kirjotetaan. mut kaikki varmaa ymmärtää mistä puhutaa.
tänäpä tuli alotettua takakaaret ja irrotettua vakio tankki. ei ollu muuten iha helppo juttu ku ei ollu tietoo mitä on tarkallee tekemässä :D siis ton tankin suhteen.
lauvantain to do ------------> rälläkkää takavaloille ja takaluukulle. siihenkin tulee pullistus .iha btw
miks ei hymiöitä :):):):):):) ne on kivoja ku tietää mitä mieltä kirjottaja on.!!
kyl on pakko myöntää et pieni häivähdys inspiraatiosta tulee leepulta :D en tiiä miten se nyt sit kirjotetaan. mut kaikki varmaa ymmärtää mistä puhutaa.
tänäpä tuli alotettua takakaaret ja irrotettua vakio tankki. ei ollu muuten iha helppo juttu ku ei ollu tietoo mitä on tarkallee tekemässä :D siis ton tankin suhteen.
lauvantain to do ------------> rälläkkää takavaloille ja takaluukulle. siihenkin tulee pullistus .iha btw
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
auton leveys mitataan leveimmästä kohdasta. ja levein kohta levenee vaan 1 sentin per puoli.
Mistä kohtaa mitattuna se levenee vain noin vähän? Kyllä nuo lokarit taitaa olla melkolailla uloimmat kohdat autosta ja onhan nuo levenemässä melko reippaasti. Vai mittaatko peilistä? :D Mun käsittääkseni leveyttä ei mitata niistä..
-
- -
- Viestit: 1542
- Liittynyt: 15.10.2005 11:12
Mutta koska tossa NGP ei oo oikeeta konepeltiä ja spoileria, ja varsinkin tuo kauhee mk4 tyylinen a59 merkintä, niin tuo ei ole oikeen hyvän näkönen.. Anteeksi offtopic. Onko ffp aktiivista irc kanavaa tai jotain? :p
Mutta tossa on VWMS alkuperänen A59 korisarja, muistaakseni näin vortexilla luki. Sorry offtopic.
ehkä tää erottaa mun prokkista muista. Vaiheessa erittäin kesken :D huomatkaa takavalon muuttunut paikka. Iha kaikkist v mäinen homma kaikista siirtää tota valoa. en suosittele. kuten jäljestä näkyy koritinaa menee takavaloon ihan tarpeeksi :D totesin puoles välis etten saa sitä kunnolla ni yritin tehä tosta kulmasta mahd jäykän et sen voi sit vaa viimestellä tinalla ainaki toivottavast.
Huomenna kuvaa mahd takaluukusta ja hutlarin pohjasta. jonne tuli siis siäkautta irtoovalle tankille kiinnikkeet. ( on kuitenkin auton alla vielä) keskellä takakonttia kolo johon tankki sopii . ja päälle vaan levy joka tiivistää kabiinin tankista :D
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 25.12.2010 7:22
-
- -
- Viestit: 95
- Liittynyt: 20.10.2010 23:55
vr6 sisusta
Aika erikoinen vehje varmaan tulee, ei tuu toista samanlaista vastaan ihan äkkiä.
Niin puhuit tos et sisutaa kattelet joskus. Niin mul sattus oleen melki täydellises kunnos oleva vr6 sisusta, siis vieläpä 4ovisen version et menis heittämällä tuohon. Eli semmoset niskatuelliset takapenkit ja sivutuelliset etuistuimet molemmissa korkeussäätö. Ainoo mikä nyt miinus niis olis on et kuskin penkin se oven puolimmainen sivu tuki on kulunu reikä, mut silti se on kyl ryhdissään. Muuten aika täydellinen sisuta kaiken myyn lattiasta kattoon paitsi sellatteet osat mitkä tarviin kilpa autossa. Esim ratti vaihekeppi kojelauta yms, ja niin olis mulla yks moitteeton taka luukku ja paljon muuta perus 1.8 osaa. Et jos kiinnostaa ja hämeen alueella liikut yhtään niin laitappa mulle yksityis viestiä, en hintana kauheesti pidä kuhan ei nyt pois joutus tota hyvää sisutaa heittään.
Niin puhuit tos et sisutaa kattelet joskus. Niin mul sattus oleen melki täydellises kunnos oleva vr6 sisusta, siis vieläpä 4ovisen version et menis heittämällä tuohon. Eli semmoset niskatuelliset takapenkit ja sivutuelliset etuistuimet molemmissa korkeussäätö. Ainoo mikä nyt miinus niis olis on et kuskin penkin se oven puolimmainen sivu tuki on kulunu reikä, mut silti se on kyl ryhdissään. Muuten aika täydellinen sisuta kaiken myyn lattiasta kattoon paitsi sellatteet osat mitkä tarviin kilpa autossa. Esim ratti vaihekeppi kojelauta yms, ja niin olis mulla yks moitteeton taka luukku ja paljon muuta perus 1.8 osaa. Et jos kiinnostaa ja hämeen alueella liikut yhtään niin laitappa mulle yksityis viestiä, en hintana kauheesti pidä kuhan ei nyt pois joutus tota hyvää sisutaa heittään.
kuvien kääntäminen muuten iha ok mut jostain syystä ei suostu pysymään oikeessa asennossa. eli stil working on that.
valot tulee tosiaan 3 cm ulommas kun takaluukun pinta !! luo siiihen sitä seksi sukkula tyyliä .
ja toho sisutaa pakko kommentoida :D ei pitäis ekana tulla mielee et haluun ostaa valmiina. saati sit vakiota ! ei siis millä pahalla :D
tänäpä edistytty. kuskin puoli tinattu. ja huomenna toivottavast pohjamaaliin :P
katon muottiin valettu lasikuidusta. ei ollu muute helppo keikka irrottaa muotista. poikki tuen kiinnikkeet paikallaan. ja takavalo aukeaa.
tulevalla viikolla aikataulu vähän kusee kun pitää painaa ylitöitä. koneistaa autoon osia ja samalla viel käydä maalaamassa pohjamaalia ja asentaa oviin avaus vivut. kiirettä pukkaa. ja kaiken tän päälle viel pikkujoulut .
valot tulee tosiaan 3 cm ulommas kun takaluukun pinta !! luo siiihen sitä seksi sukkula tyyliä .
ja toho sisutaa pakko kommentoida :D ei pitäis ekana tulla mielee et haluun ostaa valmiina. saati sit vakiota ! ei siis millä pahalla :D
tänäpä edistytty. kuskin puoli tinattu. ja huomenna toivottavast pohjamaaliin :P
katon muottiin valettu lasikuidusta. ei ollu muute helppo keikka irrottaa muotista. poikki tuen kiinnikkeet paikallaan. ja takavalo aukeaa.
tulevalla viikolla aikataulu vähän kusee kun pitää painaa ylitöitä. koneistaa autoon osia ja samalla viel käydä maalaamassa pohjamaalia ja asentaa oviin avaus vivut. kiirettä pukkaa. ja kaiken tän päälle viel pikkujoulut .
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 25.12.2010 7:22
Suosittelen kuvien säätämiseen (kääntämiset, croppaamiset, optimoinnit jne jne.) XnView -ohjelmaa. Ilmainen ja todella monipuolinen, käännetty myös suomeksi. Ei siis mikään photoshop -tyylinen, pikemminkin juuri perus kuvien hallintaan ja pieneen säätämiseen.
Hessulle laitoin YV:tä.
Nyt ku vauhtiin oot päässy niin muokkaapa takakontti aukeamaan sivuyläviistoon :D Ois karu.
Hessulle laitoin YV:tä.
Nyt ku vauhtiin oot päässy niin muokkaapa takakontti aukeamaan sivuyläviistoon :D Ois karu.
-
- -
- Viestit: 209
- Liittynyt: 25.12.2010 7:22
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 071002.jpg
Vetäse vaik tosta vilkkujen alareunan pokkauksesta poikki, siten et yläosa aukee ylöspäin ja alaosa alaspäin? Emminätiiä, älä mua kuuntele. Tai sit mitä ite joskus päässäni pähkäilly et siirtäis ne saranat sieltä ylhäältä jomman kumman puolen C-pilariin niin et se aukee niinku aiemmin sanoin, sivuyläviistoon. Lukituksen varmaan joutuis tekeen uusiks.
Vetäse vaik tosta vilkkujen alareunan pokkauksesta poikki, siten et yläosa aukee ylöspäin ja alaosa alaspäin? Emminätiiä, älä mua kuuntele. Tai sit mitä ite joskus päässäni pähkäilly et siirtäis ne saranat sieltä ylhäältä jomman kumman puolen C-pilariin niin et se aukee niinku aiemmin sanoin, sivuyläviistoon. Lukituksen varmaan joutuis tekeen uusiks.
http://www.nettivaraosa.com/kilpa-autoilu/1248806
nyt sais halvalla korkeus säädöt iskariin ku iskariin.
yvn kautta vois olla mahollista saada ostaa sovitettuna jos tarvitsee
nyt sais halvalla korkeus säädöt iskariin ku iskariin.
yvn kautta vois olla mahollista saada ostaa sovitettuna jos tarvitsee
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
onko joku tietoinen noista mk3 sähköistä. miettisin tässä aukeaako keskus lukitus pysyvällä on virralla vai pelkästä pulssista. tarkoitan nyt siis noita takakontissa ja kuskin ovessa.
Alkuperäinen keskuslukko ali- / ylipainehärdelli, laita takavaloon jostain kontin- tai tankinluukunlukosta ali- / ylipainekytkin, haaroitus letkuun ja silleen. Ei tarvitse kutsua sähkäriä ;)
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
Meinasinkin, että eiköhän tuohon systeemiin olisi helpoin tapa lisätä vaan tuollaanen ali- / ylipainehärdelli letkujen väliin. Ei tarttis sitä sähkäriä tilata eikä kallista kuparia vedellä...
ps. ed. vastaus oli tarkootettu tuohon viimmeseen kysymykseen, elikkä ehrootus.
pps. antekswi huno somenkiele romilleja kertynnä...
ps. ed. vastaus oli tarkootettu tuohon viimmeseen kysymykseen, elikkä ehrootus.
pps. antekswi huno somenkiele romilleja kertynnä...
edistystä vuoden alussa
nyt ku juhlittu joulua ja sähkökatkotki on ohi ni viimeinkin edistystä.pelti osat pohja maalattu ja nyt aletaan miettii pakkelointia. vaikka näyttää pahalta ni tosi asiassa pakkelia ei meni kovinkaan paksulti.
kääntyvän takavalon kulma.
siin näkyy mun super hieno lämpölamppu. tolta ne korimuodot tulee näyttämään.
Tankin uusi täyttö korkki.
mun toteutus kahvattomaan tulevaisuuteen. kaikessa yksin kertasuudessaa. toi vipu mikä avaa oven on pidennetty teräksen pätkällä. jota taittaa muotoon taitettu vipu oven reunassa.'
<---- kuvassa.
osat on siis pahasti viimeistelyä vailla.
tosta ku painaa avaimella ni vipu vääntää lukon auki. ja oven alareunassa jousi työntää ovea ulos 5cm.
avaus vipu o tollanen.
nyt tulevalla viijkolla luvassa.
- konepellin hiekka puhallus ja pohjamaalaus.
- toisen taka oven tinaus (iha btw ei oo helppoo pilkkoo ovea ja kasata parin mitan perusteella saman muotoseksi ku toinen puoli )
- etu ovista kahvat poikkee ja kolot täyteen peltiä.
sit ois kaikki pelti työ tältä osalta tehty.
bensa tankissa oli otettava ihan kokonaan erilainen lähestymis tapa. päätin yrittää tehä umpi muotilla kuidusta. eli leikkaan vaa styroksista oikeen muotosen ja laminoin kuitua siihen päälle. sitte vaa bensaa sisää ja styroksi sulaa pois. tästä tulee sitte reportti et meniko vituiksi vai ei.
onko joku tietonen miten noi takakontin keskus lukituksen johdot on. siellähän on joku lukon asento tunnistin. ja miettisin miten se toimii. aukeeko lukitus pysyvällä virralla vai sillä vaan ku koskee johdot yhteen. esim. en tiiä tajuuko kukaan ees mun selitystä mut koittakaa nyt päätellä :D
kääntyvän takavalon kulma.
siin näkyy mun super hieno lämpölamppu. tolta ne korimuodot tulee näyttämään.
Tankin uusi täyttö korkki.
mun toteutus kahvattomaan tulevaisuuteen. kaikessa yksin kertasuudessaa. toi vipu mikä avaa oven on pidennetty teräksen pätkällä. jota taittaa muotoon taitettu vipu oven reunassa.'
<---- kuvassa.
osat on siis pahasti viimeistelyä vailla.
tosta ku painaa avaimella ni vipu vääntää lukon auki. ja oven alareunassa jousi työntää ovea ulos 5cm.
avaus vipu o tollanen.
nyt tulevalla viijkolla luvassa.
- konepellin hiekka puhallus ja pohjamaalaus.
- toisen taka oven tinaus (iha btw ei oo helppoo pilkkoo ovea ja kasata parin mitan perusteella saman muotoseksi ku toinen puoli )
- etu ovista kahvat poikkee ja kolot täyteen peltiä.
sit ois kaikki pelti työ tältä osalta tehty.
bensa tankissa oli otettava ihan kokonaan erilainen lähestymis tapa. päätin yrittää tehä umpi muotilla kuidusta. eli leikkaan vaa styroksista oikeen muotosen ja laminoin kuitua siihen päälle. sitte vaa bensaa sisää ja styroksi sulaa pois. tästä tulee sitte reportti et meniko vituiksi vai ei.
onko joku tietonen miten noi takakontin keskus lukituksen johdot on. siellähän on joku lukon asento tunnistin. ja miettisin miten se toimii. aukeeko lukitus pysyvällä virralla vai sillä vaan ku koskee johdot yhteen. esim. en tiiä tajuuko kukaan ees mun selitystä mut koittakaa nyt päätellä :D
Tässäkin topikissa voisi alkaa jo rajoittamaan noiden isojen kuvien määrää.
https://lh6.googleusercontent.com/-EHb3 ... AG0405.jpg
Onko tuossa kuvassa lopullinen muoto takaovessa?
https://lh6.googleusercontent.com/-EHb3 ... AG0405.jpg
Onko tuossa kuvassa lopullinen muoto takaovessa?
bensa tankissa oli otettava ihan kokonaan erilainen lähestymis tapa. päätin yrittää tehä umpi muotilla kuidusta. eli leikkaan vaa styroksista oikeen muotosen ja laminoin kuitua siihen päälle. sitte vaa bensaa sisää ja styroksi sulaa pois. tästä tulee sitte reportti et meniko vituiksi vai ei.
Ja ootko ottanu selvää siitä miten hyvin hartsi kestää bensaa? Ja sitten se toinen aspekti, että mites ne styroksin jämät, mitä sinne jää. Sulaa aikanaan bensan mukaan ja sieltä sitten moottoriin tai ainakin suodattimia tukkimaan... Eikö olisi helpompaa vaan ostaa vaikka pieni turvatankki?
onko joku tietonen miten noi takakontin keskus lukituksen johdot on. siellähän on joku lukon asento tunnistin. ja miettisin miten se toimii. aukeeko lukitus pysyvällä virralla vai sillä vaan ku koskee johdot yhteen.
Ja mitäpä lottoot? Jos se pysyis auki jatkuvalla virralla, niin vois olla akku aika äkkiä finito, jos pitää ovia vaikka kotipihassa auki. :D Siellähän on moottori, joka vetää (sähköisessä kaskuslukossa siis) lukon auki ja jää siihen asentoon. sit kun laitat ovet lukkoon, niin moottori pyörähtää toiseen suuntaan ja -tadaa- ovet on taas lukossa. Alipainetoimisessa vähän samalla tyylillä, mutta pumpun tuottama alipaine vetää ovet auki - vai oliko se toisinpäin. Enivei.
Normaali polyesterihartsi EI kestä bensaa. Bensatankin tekeminen lasikuidusta saattaa olla helppo homma, mutta kestävyys onkin toinen juttu. Jotta tankista tulee edes bensaa kestävä, täytyy kuiduttaessa käyttää epoksia. Epoksia saa monesta paikasta, mutta Kevra:lta saa sellaista laatua, joka kans varmasti kestää sen bensan. Hinta ei ole ehkä edullinen, mutta mikäpä ei maksaisi. Styroksia en jättäisi ikinä sisälle, vaikka se bensaan sulaisikin. Etenkin epoksilla tehdessä styroksia jää tankin sisäpintaan lähes satavarmasti, josta se ajan mittaan liukenee.
epoxiahan saa siis bensan/ tenun kestävää sorttia. että sinänsä ideana ei mitn ongelmaa. jos lähette ite kokeilemaan ni laminoikaa kaikki kerrokset kerralla. ennen styroxin sulatusta.
sitä tosta lukosta vain mietin jos olisin laittanut sen aukeamaan mangneetti kytkimellä mutta tarve jäikin aika pieneksi kun etuoviin jäi kahvat kuiteskin.
sitä tosta lukosta vain mietin jos olisin laittanut sen aukeamaan mangneetti kytkimellä mutta tarve jäikin aika pieneksi kun etuoviin jäi kahvat kuiteskin.
Auton kori saa levitä 100mm ilman muutoskatsastusta.
Olenpa nähnyt kolmoskoppasen Escortin jossa takakiekkoina oli 235 kumit ja edessä 215.
Molempia takalokareita levitettiin 50mm ja kumit oli komeasti sisäpuolella.
Ihmetyttää muuten kovasti tämä nuiva suhtatuminen muuhun kuin valmiina löytyvien osien asentamiseen. Samanmoisia muovikasoja kiertää ympäri Suomea ja niitä ihastellaan kuin kiiltävää kullia. Erikoisempia haukutaan vaikka tulos ei ole edes näkyvissä.
Olenpa nähnyt kolmoskoppasen Escortin jossa takakiekkoina oli 235 kumit ja edessä 215.
Molempia takalokareita levitettiin 50mm ja kumit oli komeasti sisäpuolella.
Ihmetyttää muuten kovasti tämä nuiva suhtatuminen muuhun kuin valmiina löytyvien osien asentamiseen. Samanmoisia muovikasoja kiertää ympäri Suomea ja niitä ihastellaan kuin kiiltävää kullia. Erikoisempia haukutaan vaikka tulos ei ole edes näkyvissä.
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 43 vierailijaa