Palttiarallaa kuukausi takaperin tuli hommattua kyseinen vekotin käyttöauton virkaa toimittamaan. Alunperin tuotu Suomeen -06 Italiasta/Espanjasta/sieltä jostain.
-Sportti-istuimet, nahkaratti ja vaihdekeppi
-Eberspächer kellolla
-MFD-navi monitoiminäytöllä
-Loppuun ajetut coilit
-Musta katto, peilit, maski
Kuvia päivittelen ajan myötä lisää tänne:
http://ertsi.kuvat.fi/kuvat/Kolopallo
Ehostussuunnitelmia:
-Audion hifistys
-Etuovien lukot vaihtoon, mikrot rikki
-Uusi alustasarja alle, ehdotuksia? Bilstein B14 tai 16?
-Etualatukivarsien puslat korjataan, todennäköisesti powerflex mallisilla
-Lasien tummennus
-Uusi turbo ja lastu, mahdollisesti ARL välijäähy tai mahdollisesti isompikin
-Lisää ehostusta mustalla maalilla
Powersetiltä tilattu:
-Alpine IVA-W520R soitin
-2x Rainbow SAC 265.25 Limited erillisarja
-Pioneer TS-SW3001S4 subbari ja boksi
-Ampire MX5 vahvistin
-3xDLS SL 5 DB rca-signaalipiuhat
-Silent Coat tukkupakkaus
Tavaroiden saapuessa käyn hakemassa loput asennustarvikkeet niin tietää paljonko tarvii piuhoja sun muuta. Tarkoitus olisi tulevana viikonloppuna nuo autoon asennella.
Kenelläkään hyvää ideaa maadoituspisteestä?
G4 4Motion 1.9TDI 200+hp hakemasssa
Valvoja: ffp jäsenet
G4 4Motion 1.9TDI 200+hp hakemasssa
Viimeksi muokannut Piponen, 7.6.2012 10:44. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 142
- Liittynyt: 15.1.2011 17:15
Hifit
Viikonloppuna tuli tosiaan hieman asenneltua ja siinäpä se aika sitten vierähtikin todella mukavasti. Maadotuksen vedin takakonttiin vasemmalle takavalon alapuolelle missä on tehtaalta muitakin maadotuksia. Ovet tuli samalla vaimennettua ja sillä olikin huomattava vaikutus rengasmeteliin.
Etuovien diskantin ritilästä piti leikata hieman pois notta ne sai mahtumaan suht kivuttomasti vakio paikoille. Keskiäänet jäi vakio ritilöiden taakse piiloon edessä ja takana. Soitin meni paikalleen heittämällä.
http://ertsi.kuvat.fi/kuvat/Kolopallo/Cockpit.jpg
Opelin 80a sulakkeella virtapiuhan sai vedettyä konehuoneen vakio sulakeboksin kautta. Hieman olisi pitänyt tutkiskella enempi että piuhan ois saanu kokonaan piiloon mutta sopiva läpivienti löytyi ja sieltä sitten vedettiin.
http://ertsi.kuvat.fi/kuvat/Kolopallo/konehuone.jpg
Takaovien diskanttipaikkoja piti veistella jotta saatin ne sinne sopimaan.
http://ertsi.kuvat.fi/kuvat/Kolopallo/Takadiskantti.jpg
Subbarin olisi voinu väsätä varapyöräkoteloon mutta en nähnyt sitä tarpeelliseksi koska kotelo on suhteellisen pieni eikä kontilla ole niin paljoa käyttöä. Vahvistin tuli takapenkkien ja kotelon väliin koteloon ruuveilla kiinni.
http://ertsi.kuvat.fi/kuvat/Kolopallo/Subi.jpg
Etuovien diskantin ritilästä piti leikata hieman pois notta ne sai mahtumaan suht kivuttomasti vakio paikoille. Keskiäänet jäi vakio ritilöiden taakse piiloon edessä ja takana. Soitin meni paikalleen heittämällä.
http://ertsi.kuvat.fi/kuvat/Kolopallo/Cockpit.jpg
Opelin 80a sulakkeella virtapiuhan sai vedettyä konehuoneen vakio sulakeboksin kautta. Hieman olisi pitänyt tutkiskella enempi että piuhan ois saanu kokonaan piiloon mutta sopiva läpivienti löytyi ja sieltä sitten vedettiin.
http://ertsi.kuvat.fi/kuvat/Kolopallo/konehuone.jpg
Takaovien diskanttipaikkoja piti veistella jotta saatin ne sinne sopimaan.
http://ertsi.kuvat.fi/kuvat/Kolopallo/Takadiskantti.jpg
Subbarin olisi voinu väsätä varapyöräkoteloon mutta en nähnyt sitä tarpeelliseksi koska kotelo on suhteellisen pieni eikä kontilla ole niin paljoa käyttöä. Vahvistin tuli takapenkkien ja kotelon väliin koteloon ruuveilla kiinni.
http://ertsi.kuvat.fi/kuvat/Kolopallo/Subi.jpg
Kaipa sitä vois tännekkin vähän päivitellä mitä autoon tehty vajaan vuoden sisällä:
-KW2 laitettu autoon alle
-R32 look umpiot mustalla optiikalla ja xenonit pitäisi laittaa takasin leiman jäljiltä
-Philips DRL
-Etutukivarsien takapuslat vaihdettu orkkiksiin, ois pitäny laittaa TT/R32 puslat...
-Kuskin lukko ja ikkunamekanismi vaihdettu
-Iso huolto tehty noin kuukausi takaperin jakopäineen
-Tuulilasi vaihdettu viime viikolla
Autoa on myös hieman nostettu kun raapi joka paikkaan mutta sitä voisi hieman laskea kun säätelee ratin täysin suoraan jokupäivä
Kuvassa tämän hetken lookki, vanteet päivitetty tuumaa pienempiin ja reippaasti kevyempiin:
http://ertsi.kuvat.fi/kuvat/Kolopallo/kolopallo.jpg
Tehoihin kyllästyneenä on tilattu ARL-cooleri ja fratelli bosion power plus 1043 suutinkärjet. Putkisto pitää tehdä, riittääköhän mahdollisesti katilta 2,5" vai pitäisikö päivittää turbolta asti hönkiäkseen tarpeeksi? Ja sopiva turbo pitäisi metsästää, ehdotuksia otetaan vastaan!
-KW2 laitettu autoon alle
-R32 look umpiot mustalla optiikalla ja xenonit pitäisi laittaa takasin leiman jäljiltä
-Philips DRL
-Etutukivarsien takapuslat vaihdettu orkkiksiin, ois pitäny laittaa TT/R32 puslat...
-Kuskin lukko ja ikkunamekanismi vaihdettu
-Iso huolto tehty noin kuukausi takaperin jakopäineen
-Tuulilasi vaihdettu viime viikolla
Autoa on myös hieman nostettu kun raapi joka paikkaan mutta sitä voisi hieman laskea kun säätelee ratin täysin suoraan jokupäivä
Kuvassa tämän hetken lookki, vanteet päivitetty tuumaa pienempiin ja reippaasti kevyempiin:
http://ertsi.kuvat.fi/kuvat/Kolopallo/kolopallo.jpg
Tehoihin kyllästyneenä on tilattu ARL-cooleri ja fratelli bosion power plus 1043 suutinkärjet. Putkisto pitää tehdä, riittääköhän mahdollisesti katilta 2,5" vai pitäisikö päivittää turbolta asti hönkiäkseen tarpeeksi? Ja sopiva turbo pitäisi metsästää, ehdotuksia otetaan vastaan!
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 124 vierailijaa