Golf 1 Cabrio 20v

Projektit, joissa oikeasti tapahtuu jotain, eikä vain suunnitella ja haaveilla.

Valvoja: ffp jäsenet

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

Golf 1 Cabrio 20v

ViestiKirjoittaja Mower » 13.1.2011 14:40

Esitellään tämäkin vihdoin isomman yleisön nähtäville..

Auto uitettiin saksasta 2007 syksyllä ja siitä piti tehdä seuraavaksi kesäksi pikku muutoksilla siisti kesäauto.

No niinhän siinä ei käynyt. 2009 sillä ajettiin puoli kesää, muuten se on ollut tallissa enemmän tai vähemmän osina. 2010 pääsiäisenä se kiikutettiin näytille messukeskukseen, joka oli sinällään oikein hyvä reissu. Auto voitti nuori rakentaja osaston ykkös palkinnon. Silloinkin kyllä hyvin keskeneräisenä, mutta päällepäin se näytti ihan hyvältä.


Messuhallissa edestä
Ja takaa

Messujen jälkeen auto osiin ja työn alle.

Sisältä
Konehuone riisuttuna
Vähän jo aloitettuna
Ruiskukitti

Nyt moottoritila alkaa olla jo muodossaan, siitä kuvia myöhemmin.


Pari kuvaa vielä yleisestä tavarasta mitä nurkkiin on kertynyt.

Etujarrut jotka kuitenkin luultavasti vaihtuvat vielä
Vetarit lähdössä pulveriin
Pusla setti

Ainii, jotain tällästä löyty vielä ;)

Johtoja
Pannu
Kannakket
Yleistä roinaa


Toivottavasti kuvia on ainakin riittävästi. Niitä tulee lisää, kuten myös tarinaakin!
Viimeksi muokannut Mower, 26.1.2012 12:06. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Firecloud
-
Viestit: 153
Liittynyt: 3.4.2008 11:42

ViestiKirjoittaja Firecloud » 13.1.2011 15:53

Melko siistiltä näytti ja tulee näyttämään.

Makuasia, mutta itseeni ei vain ole koskaan iskenyt nuo keltaiset tuikut. :)

Tsemppiä!

Drager
-
Viestit: 157
Liittynyt: 5.10.2010 2:24

ViestiKirjoittaja Drager » 13.1.2011 22:44

Olenko tässä kipeänä olessani hiukan sekaisin vai onko tuo pannu 20vt kone? AEB tai AGU mahdollisesti minkä meinasit pellin alle heittää?

Siisti ulkonäkö.. lamput kyllä viskaisin scooneen jo hyvinkin nopeasta ja vaikka originellit tilalle keulaan. Taka lamppujen punaiset osat kun saisi jollain ilmeellä hiukan taittamaan tuohon vanteiden keskiön kultaan niin ois ihan makea yhdistelmä ainakin omaan silmään jos ei muuta. Lisäksi kaarien levitys on sallittu sekä ehkä jostain löytynee vanteiden levyisiä kumeja ettei tarvi rinkelit alla ajella:D jotenkin ei iski itselle et pallorenkaat ois alla...

Anteeksi jos tämä jotain loukkasi tai härnäsi esitin vain mielipiteeni auton tämän hetkisestä olemuksesta.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 13.1.2011 22:47

itse ainaski tykkään..

kyllähän tuo 20vt koneelta näyttää

tanari
-
Viestit: 122
Liittynyt: 9.8.2006 18:15

ViestiKirjoittaja tanari » 14.1.2011 15:07

täytyy sanoa että itseeni tuo iski niin kovin että ostin volkkarin ;) mullahan oli sielä messukeskuksessa esillä se vihreä cortina valkosella katolla.

ihan täydellinen härveli tuo golffi, ei paljon voi lisää laittaa, eikä kyllä mitään poistaakkaan, ansaitusti voitit sen nuorirakentaja 2010 palkinnon!

albanzo
-
Viestit: 3655
Liittynyt: 23.7.2003 10:54
Viesti:

ViestiKirjoittaja albanzo » 14.1.2011 16:26

Nätti peli kyllä. Takaumpiohin laittaisin keltasen vilkkupolttimon tilalle kromisen, paistaa pahasti toi keltanen pallo silmään...

Mr.RedEye
-
Viestit: 330
Liittynyt: 29.9.2005 23:42

ViestiKirjoittaja Mr.RedEye » 14.1.2011 20:10

Kenelle saa antaa kehut sisustasta ja maalipinnasta?

Komeahan se,ei siinä...

New_school
-
Viestit: 83
Liittynyt: 6.8.2009 15:33

ViestiKirjoittaja New_school » 15.1.2011 19:38

Koskas siä ruskossa otetaan ensisavut tästä vessasta?

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 15.1.2011 20:16

Kenelle saa antaa kehut sisustasta ja maalipinnasta?


Itseasiassa ihan itse oon sen maalannut, maalipintaan tässä ehkä eniten oonkin yrittänyt panostaa. Siitäkin voisin kirjoitella vielä lisää jos vaan löytyis jotain kuvia maalauksesta.

Ja sisusta kans omavalmistetta, mutta se ei oo ihan yhtä hyvä kun se ehkä päällepäin näyttää. Sisusta menee kans uusiks, uusista etupenkeistä täytyy laitella kuvia kunhan ehtii.

Jotain on taas saatu aikaiseksi,

Tasauspyörästön lukko saapui ja on nyt työn alla. Myös krominen startti, krominen s3 imusarja, sileä venttiilikoppa ja muuta hyödyllistä. Niistäkin kuvat myöhemmin.

Taka-akseli haettu pulverista, vaihteiston kuoret ja muita pikku osia maalasin myös.

Konehuone on nyt myös maalattu, vielä vesihionta ja uusi lakkakerros päälle.

Koskas siä ruskossa otetaan ensisavut tästä vessasta?

Ne on otettu jo. ;) Jotain kännykkä videomateriaalia yritin ottaa ensi startista, täytyy sekin tänne lisäillä.

Täytyy kyllä takavaloihin vaihtaa polttimot, sitten kun tollasia asioita pääsee miettiin niin ollaan jo hyvällä mallilla auton kans.

Lisäksi kaarien levitys on sallittu sekä ehkä jostain löytynee vanteiden levyisiä kumeja ettei tarvi rinkelit alla ajella:D jotenkin ei iski itselle et pallorenkaat ois alla...


Joo toi takavanne oli turhan raju, vaihdan vanteisiin kaikki kehät rosterisiin ja samalla taakse puoli tuumaa kapeammat. Mun silmään ei istu liian leveät kaaret, eikä kyllä renkaatkaan, mietippä minkä näköinen toi olis jollain sallitulla 255 renkaalla...

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 15.1.2011 20:17

Kyllähän tuo oli hallissa yksio niistä muistiin ja filmille jääneistä. Työniloa ja mukava nähdä mitä vielä tuosta tulee... Alkua ei kovinkaan voi haukkua :)

New_school
-
Viestit: 83
Liittynyt: 6.8.2009 15:33

ViestiKirjoittaja New_school » 16.1.2011 0:29

Mites moottorinohjauksen kanssa? ajoneston? lielahden garagella ollaan pahasti jäljessä...

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 17.1.2011 0:05

Mites moottorinohjauksen kanssa? ajoneston?


Mulla on jenkki mallin 1.8t passatin boksi ja johtosarja missä ei oo koko ajonestoa ollenkaan. Oli aikas helppo kytkeä toimimaan alkuperäisten sähköjen kanssa. Vaikka jossain oli juttua että tulee "epäluotettava" jos tekee tollasen sekasikiön niin mun mielestä se ei kyllä pidä paikkaansa. Toimii ihan samalla tavalla kuin alkuperäisenäkin.

Vähän kuvia taas yleisestä edistymisestä:

Konehuone alustavasti maalattuna

Toinen kuva josta näkee vähän millanen toi väri on

Jenkki version öljypohja joka pitäis olla matalin mitä saa.

Vaihteiston kuoret värissä ja odottaa kasausta

Taka-akseli melkein kasattuna

Etupään pussit

Alatukivarret valmiina asennettavaks

Tasauspyörästönlukko projektista pari kuvaa :

Lukko purettuna

Arp pultit jolla pultataan välitys kiinni

Sitten moottori puolen kuvia:

Uusi kliini venttiilikoppa

Ja samalla yksi ongelma/kysymys joka selviää kuvista, onnistuuko puolien vaihto uudempaan malliin mitenkään? Eli siis siihen pyöreään, ei pultattavaan malliin? Nehän on nelinapaisella liittimellä, mun johtosarja taas kolmenapainen.

Itse moottori ja siihen asennettuna s3 kromattu imusarja

Kromattu startti

Ja moottorista sen verran että se on 20v vapaastihengittävä audista peräisin oleva pitkittäis kone, ainakin toistaiseksi.

Show/ratakäytössä siihen asennetaan gt28rs ynnä muut tavarat. :)

lielahden garagella ollaan pahasti jäljessä...

Laittakaa vauhtia siihen hommaan, sillä ajetaan ens kesänä vaikka jarkko erimieltä olikin! ;) Mulla on muuten sen suuttimet lainassa, että saatiin ne savut tästä vehkeestä.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 17.1.2011 0:56

miksei suoraan 1.8t 20v omavalmisteena? näin saat huoletta porskuttaa menemään

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 17.1.2011 1:03

miksei suoraan 1.8t 20v omavalmisteena? näin saat huoletta porskuttaa menemään


Eipäs saakkaa, tää lintta on pari vuotta liian uus. -91 eli vähäpäästöinen. Ja omavalmiste moottorihan ei konttorille kelpaa vähäpäästöisenä ilman päästömittauksia. Mittauksia harkiten edetään... Täytyy varmaan ottaa yhteyttä paikkaan joka niitä tekee niin sais siitäkin faktaa eikä suomi24 tietoa.

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 17.1.2011 7:02

millä koneella tää sit alkujaan on?

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 17.1.2011 13:40

1.8 8v nelipisteruiskulla. Koneen koodia en nyt muista.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 17.1.2011 23:46

Hyvälle (ja samalla varsin tutulle) näyttää :D Propsit.

Mulla on jenkki mallin 1.8t passatin boksi ja johtosarja missä ei oo koko ajonestoa ollenkaan. Oli aikas helppo kytkeä toimimaan alkuperäisten sähköjen kanssa


Eipä se juurikaan muuta tarvitse kun plussan ja pari maata kun sopivasti yhdistelee, joten helpoin se tuolla tavalla ilman ajonestoa on tehdä. Tosin mittariston tietojen kanssa voi joutua vähän kikkailemaan.

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 18.1.2011 1:49

Eipä se juurikaan muuta tarvitse kun plussan ja pari maata kun sopivasti yhdistelee, joten helpoin se tuolla tavalla ilman ajonestoa on tehdä. Tosin mittariston tietojen kanssa voi joutua vähän kikkailemaan.


Jep, juuri tuollainhan se meni.

Hyvälle (ja samalla varsin tutulle) näyttää :D


Mitäs omalles kuuluu? Muutakuin se automuseon perustaminen. ;) Ois hieno nähdä se nyt ihan livenä kun en taida sitä koskaan olla nähnyt, muutakuin dopin pihassa jotain sisustan osia kun haettiin. Siitähän se idea taiskin sitten lähteä...

Jone
ffp jäsen
Viestit: 2980
Liittynyt: 23.7.2003 10:36

ViestiKirjoittaja Jone » 19.1.2011 17:12

Varsin asialliselta vaikutti jo pääsiäisenä messuilla.
Ainahan näissä on jotain mikä itseään häiritsee ja vaivaa,mutta ei tässä varmaan ojaan olla menossa,paranee vaan.

rolle
ffp jäsen
Viestit: 8318
Liittynyt: 17.7.2003 13:27

ViestiKirjoittaja rolle » 20.1.2011 15:28

Mitäs omalles kuuluu? Muutakuin se automuseon perustaminen. ;)


No mitäs sille, viime kesänä ajelin pari tuhatta kilsaa, ja totesin sen olevan varsin järkyttävä häristin. Muutenkin käytön jäljet alkavat näkyä vähän siellä ja täällä. Samoin tekisi muutamia juttua mieli tehdä paremmin (lähinnä sisustan osalta), kun aikoinaan käytössä oleva budjetti oli todella rajallinen

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 3.2.2011 1:40

Vähän taas edetty, tilattu lisää tavaraa ja moottoria hierottu

tulossa iso laatikollinen kromista osaa mm. vaihteiston osia, pyyhkijän vivusto, pyyhkijän varret, konepellin lukko+vastakappale jnejne


Venttiilikoppa ennen, jota joutui muokkaamaan uusien puolien takia, koska nykyiset vanhan mallin vw puolat ei sovi tähän koppaan. Uudet puolat lainataan bemarilta.


Ja jälkeen

Toinen


HIilikuitu kikkareita


Toinenkin ykkös aarre kaivettiin talliin sisälle:



Jetta kesällä



Jetta talvella


Jetta sisällä

Jetasta juttua lisää kunhan saa jotain oikeaa aikaiseksi.

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 29.3.2011 10:35

Päivitellääs vähän,

Moottori+vaihteisto on autossa paikallaan ja koeajolenkkikin on jo ehditty ajaa.

Vaihteistoon laitettiin tasauspyörästön lukko, vaihdettiin hieman välityksiä, laakeroitiin,kasattiin uusilla tiivisteillä ja tietysti shimmattiin.

Ahdinkin(GT28RS) löytyi ja lähtee vihdoin kohti tamperetta.

Loput sisustan osat meni Khrelixille verhoiluun, etupään jarrut on letkuja vailla valmiit, isompi ilmasäiliö ja tehokkaampi kompura alkaa löytää paikkaansa takaluukusta.

Säiliö

Kompura

Etupää melkein valmiina

Satulat on kunnostetut Girlingin 54, palat EBC redstuffit ja 280mm levyt. Kaikki alustan puslat uusittu ja/tai korvattu uretaanisilla. Myös moottorin kaikki kannake/tukikumit uusittu, laitettu uretaanijäykisteet ja löysän vakio takakumin vaihdoin kokonaan uretaaniseen malliin.

Lopuksi vielä pieni vertailukuva lähtökohdasta ja nykyisestä:


Kuva

Kuva

Petri R.
-
Viestit: 2532
Liittynyt: 23.7.2003 14:19

ViestiKirjoittaja Petri R. » 29.3.2011 18:42

Ompa herkullista! Kävin tätä itsekin ihastelemassa silloin messuhallissa.

Mikä on muuten värikoodi, siis jos tuo on auton alkuperäinen väri?

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 29.3.2011 19:36

Väri on orkkis, Classicblau LC5N.

Näytti väri sen verran hyvältä että ei ollut tarvetta sitä vaihtaa.

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 4.4.2011 13:16

Jaahas, pikku päivitystä


Posti toi vähän tavaraa jota onkin jo odotettu:

Kuva



Vanteetkin meni vaihtoon, ne taitaakin tulla julkisuuteen vasta hot rodissa tai acs:ssä.


Nyt täytyis saada noi rs:ät myytyä, kumma kun ei kelpaa.

Ostakaa!

hana79
-
Viestit: 93
Liittynyt: 12.7.2005 17:48

ViestiKirjoittaja hana79 » 11.4.2011 19:08

Tää o kyl hieno! Todella hienoa jälkeä!

PabloNeruda
-
Viestit: 1542
Liittynyt: 15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittaja PabloNeruda » 14.4.2011 22:28

Onkos tämä jo liikenteessä? Vai oliko joku toinen Cabrio, jonka tänään Tampereella bongasin. Lielahdesta ajeli Subaru perässä kohti Hervantaa. Matalalla auto ainakin meni ja muutamaan otteeseen kuului pienehkö raapaisuääni :D Ja vielä ilman valoja, hyi hyi..

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 16.4.2011 15:04

Jep, kyllä sillä vähän käytiin testaileen kuinka se toimii. Eipähän oo tälläkään autolla tullu pariin vuoteen ajettua niin onhan se jo korkea aika. Kyllä se vaparinakin hyvin näytti kulkevan..

Ei kylläkään katsastettu oo vielä. Jos ens viikon aikana ehtis niin vois ajella kilpien kanssa helsinkiin pääsiäiseks.

Sisusta ei ehtinyt tulla vielä nyt hot rodiin, american car showhun mennessä pitäis jo olla kiinni.

Unohtu valojen nappi tallille niin ei saanu päälle niitä, tuli niin kiireessä lähdettyä...

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 4.6.2011 22:20

Pientä päivittelyä Wörthersee tourilta,


Paljon on tapahtunut, auto on katsastettu, vanteetkin vaihtui ja nyt sillä ollaan jo itävallassa testilenkillä.

Vanteiksi tuli 15x8 Rs:t kromattuna ja kultaisilla pulteilla.



Auto laivassa



Kuva tapahtuma alueelta



Vielä toinen



Laittelen kuvia ja juttua lisää kunhan ehtii. Huomenna aikaisin aamulla lähtö pikkuhiljaa rostockia kohti, porsche museon ja nürburgringin kautta.

Todella hienoa on ollut. Kiitos hyvästä seurasta Jukkan,Ipe,Lasse,Ville.

Varmasti paikalla myös ensivuonna.

Rocco
-
Viestit: 550
Liittynyt: 31.7.2003 0:45

ViestiKirjoittaja Rocco » 8.6.2011 19:17

Loistava setti, mukava nähdä että Suomessakin toteutetaan näinkin vaativia projektieja! Ja hyvinhän tuo kesti testilenkin!

miilun
-
Viestit: 47
Liittynyt: 12.5.2009 0:17

ViestiKirjoittaja miilun » 8.7.2011 19:21

Hieno prokkis ei voi muuta sanoa. Tähän vaaditaan paljon aikaa ja kärsivällisyyttä, jonka itsekin totesin omassa vaihdoksessa. Minkälaisia tehoja on saatu ulos?

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 11.8.2011 2:29

Eka

Toka

Ja kolmas



Noniin,

Kerrankin saa ilomielin esitellä kunnolista kuva matskua, by avt0mat/Santtu.


Iso kiitos hänelle!




Isompana kuvista saa vielä enemmän irti. Täältä löytyy vähän isommat versiot: http://pasirant.kuvat.fi/kuvat/Muiden%20kuvat/


Kesän aikana on etupään iskarit/pussit mennyt uusiksi. Nyt paikallaan d2 iskarit & jotkut amerikan kassit. Takaa myös hieman muokattu jotta laskee alemmas.


Lisää päivitystä tulossa. Jos sais kohta jotain iloa tosta tekniikastakin irti...

Juuso.S
-
Viestit: 365
Liittynyt: 25.9.2009 22:51
Viesti:

ViestiKirjoittaja Juuso.S » 18.1.2012 21:11

Tämä on kyllä herkkua! Ajelin sua kesällä jyväscruisingin aikaan vastaan motarilla, edelleen on cabistä kuva takaraivossa! :P

Oisko sulla tolle öljypohjalle jotain varaosanumeroo, vai onko toi ite madallettu, onkos toi muuten alunperin pitkittäiseen vai poikittaiseen koneeseen, ilmeisesti pulttijako on molemmissa lohkoissa kuitenkin sama´?

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 26.1.2012 12:14

Öljypohjasta sen verran että ihan alkuperäinen Vw:n tuote se on, mutta ainakaan pikaisella etsimisellä ei löydetty oikein mitään järkevää siitä löytyvillä varaosanumeroilla. Amerikan markkinoille tehtyä tavaraa tuo on.

Voin vielä katsoa ne siitä jos olet tuollaista vailla?


Auto alkaa taas pikkuhiljaa mennä takaisin nippuun, American car showssa luultavasti taas näytillä uusimmassa olomuodossaan.

Heti kun auto on kasassa olisi tarkoitus mennä viemään se vihdoin ohjelmoitavaksi. Sitten se alkaakin olla valmis ainakin minun osaltani.

RaabForRehab
-
Viestit: 142
Liittynyt: 15.1.2011 17:15

ViestiKirjoittaja RaabForRehab » 26.1.2012 18:14

Öljypohjasta sen verran että ihan alkuperäinen Vw:n tuote se on, mutta ainakaan pikaisella etsimisellä ei löydetty oikein mitään järkevää siitä löytyvillä varaosanumeroilla. Amerikan markkinoille tehtyä tavaraa tuo on.

Voin vielä katsoa ne siitä jos olet tuollaista vailla?


Auto alkaa taas pikkuhiljaa mennä takaisin nippuun, American car showssa luultavasti taas näytillä uusimmassa olomuodossaan.

Heti kun auto on kasassa olisi tarkoitus mennä viemään se vihdoin ohjelmoitavaksi. Sitten se alkaakin olla valmis ainakin minun osaltani.


Saadaanko pieni preview, koska messut saattaa jäädä väliin? :)

Valmis sinun osalta? Jos joskus hankkiudut eroon, niin saatan tietää erään henkilön kuka voisi olla kiinnostunut!
Mitenkäs muuten, onko matkat jo varattu kesän treffeille Itävaltaan?

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 27.1.2012 20:25

Joo, täytyy laittaa kuvia ja videota kunhan vähän vielä etenee!


Laita mulle vaikka yv:tä tuohon kiinnostuneeseen liittyen. Kyllä se vois tosta valmistuttuaan vaikka myynnissä olla..

Liput treffeille on vielä työn alla, ootteko ite menossa?

RaabForRehab
-
Viestit: 142
Liittynyt: 15.1.2011 17:15

ViestiKirjoittaja RaabForRehab » 27.1.2012 20:53

Varmaan jää tältä vuodelta väliin.. Kuvia odotellessa :) YV:tä laitettu.

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 7.4.2012 21:19

Moverin cabrio vissiin kyseessä, mutta onko isäntä itse työn touhussa?

Mower
-
Viestit: 111
Liittynyt: 30.11.2006 19:55

ViestiKirjoittaja Mower » 8.4.2012 23:09

Hah, hyvän kuvan oot napannut.


Mä oon takavanteen kimpussa, myllyn kanssa työskentelee kaveri.

Demon
-
Viestit: 1393
Liittynyt: 10.12.2004 12:40

ViestiKirjoittaja Demon » 9.4.2012 2:48

Ei ole mun ottama kuva :) Tuli vaan tuolla Pesukinnas-foorumilla kuva vastaan :)


Palaa sivulle “Projektiosasto”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 44 vierailijaa