Vento ja Golf mkII TD projekteja..
Valvoja: ffp jäsenet
Vento ja Golf mkII TD projekteja..
Käyttöpeli Vento.
TDI vm 97 mittarissa 382tkm jakopää tehty 360tkm kohdalla.
Tarkoitus olis askarrella tuohon uusi pakosarja + ahdin + downpipe ja putkisto.
Välijäähdytin on jo ostettu, pitäisi vielä askarrella kannakkeet + putket ja letkut.
Autosta on korjattu kaikki ruosteet pois + värjätty tilapäisesti mattamustalla.
Tässä kuvassa jo maalattuna, maski ja puskurit pitää vielä maalata.
Nyt on asennettu Jom coilover sarja.
IDEA
-> matalaks ON
->umpinaiset kiiltävät vanteet(vaihtoehtoisesti ameeriikan pinnavanteet)
->valkonen väri + puukylki teippaus ;) ON osittain
->sisus orkkis, siisti + ehjä
->moottoriin isompi puhallin + rosteriputket coolerille + siistit siliconiletkut
->Ehkä jenkki puskurit
Golf mk2 Valkonen 3ovinen 89mallinen 1,6bensa + aut.
suunnitelma->
1.6bensakone pois ja diesel tilalle
automaatti lootan remppaus ja vahvistus(joutuu tyytymään manuaaliin varmaan)
coiloverit ja koppi tonttii
uudet alustan osat + vanhat osat puhaltaen ja maalaten.
sisusta on alkuperäinen ja tulee pysymäänkin orkkiksena.
tänään auto tuli talliin, kerkesin jo todeta että joutuu ostamaan muutamia osia
-konepelti (valkoinen ehjä, ostos listalla)
-ovenkahva kuskinpuoli(ostin tarvikkeen motonetistä)
-hattuhylly + reunamuovit(sin. väriset)
-lukuisa määrä uusia osia kaupasta.(ostettu 350e:llä)
Päivittelen viestein jatkossa lisää projektista
TDI vm 97 mittarissa 382tkm jakopää tehty 360tkm kohdalla.
Tarkoitus olis askarrella tuohon uusi pakosarja + ahdin + downpipe ja putkisto.
Välijäähdytin on jo ostettu, pitäisi vielä askarrella kannakkeet + putket ja letkut.
Autosta on korjattu kaikki ruosteet pois + värjätty tilapäisesti mattamustalla.
Tässä kuvassa jo maalattuna, maski ja puskurit pitää vielä maalata.
Nyt on asennettu Jom coilover sarja.
IDEA
-> matalaks ON
->umpinaiset kiiltävät vanteet(vaihtoehtoisesti ameeriikan pinnavanteet)
->valkonen väri + puukylki teippaus ;) ON osittain
->sisus orkkis, siisti + ehjä
->moottoriin isompi puhallin + rosteriputket coolerille + siistit siliconiletkut
->Ehkä jenkki puskurit
Golf mk2 Valkonen 3ovinen 89mallinen 1,6bensa + aut.
suunnitelma->
1.6bensakone pois ja diesel tilalle
automaatti lootan remppaus ja vahvistus(joutuu tyytymään manuaaliin varmaan)
coiloverit ja koppi tonttii
uudet alustan osat + vanhat osat puhaltaen ja maalaten.
sisusta on alkuperäinen ja tulee pysymäänkin orkkiksena.
tänään auto tuli talliin, kerkesin jo todeta että joutuu ostamaan muutamia osia
-konepelti (valkoinen ehjä, ostos listalla)
-ovenkahva kuskinpuoli(ostin tarvikkeen motonetistä)
-hattuhylly + reunamuovit(sin. väriset)
-lukuisa määrä uusia osia kaupasta.(ostettu 350e:llä)
Päivittelen viestein jatkossa lisää projektista
Viimeksi muokannut tanari, 24.1.2011 15:50. Yhteensä muokattu 7 kertaa.
Täs selkeesti haetaan jotain tän tyylistä lookkia. :)
voishan tänne kuviakin laittaa ..
Nyt on antenninreijät hitsattu kiinni, takalokarinkaaret korjattu, pohjatyöt tehty suureen osaan autosta(ovet + kontinkansi on ongelmakohdat vielä)
lauantaina tulee uutta väriä pintaan, ainakin konepeltiin, kattoon, takakylkiin ja mahdollisesti etulokareihin.
takaluukkua on ihan turha lähtee korjaamaan on niin hapan, mielummin ettii paremman tilalle.
Nyt on antenninreijät hitsattu kiinni, takalokarinkaaret korjattu, pohjatyöt tehty suureen osaan autosta(ovet + kontinkansi on ongelmakohdat vielä)
lauantaina tulee uutta väriä pintaan, ainakin konepeltiin, kattoon, takakylkiin ja mahdollisesti etulokareihin.
takaluukkua on ihan turha lähtee korjaamaan on niin hapan, mielummin ettii paremman tilalle.
Noniin, nyt on saatu takaluukku uusittua + väri pintaan.
onnistui ihan hyvin markan maalaukseks. Pohjat olis voinu hinkata vähän paremmin, mutta ehkä myöhemmin, helppo suihkia sitten lisää väriä pintaan.
maski vaihtuu, siksi siinä ei ole väriä/sitä ei varottu
kuvat -> http://tanari.kuvat.fi
onnistui ihan hyvin markan maalaukseks. Pohjat olis voinu hinkata vähän paremmin, mutta ehkä myöhemmin, helppo suihkia sitten lisää väriä pintaan.
maski vaihtuu, siksi siinä ei ole väriä/sitä ei varottu
kuvat -> http://tanari.kuvat.fi
Ja näkyvimpänä erona on äärivalot etupuskurin sivuissa.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Mark-3.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Mark-3.jpg
Golffista purettu koko keula pois, eli etuakselisto palkkeineen + moottori ja laatikko.
Konehuoneesta pitäisi purkaa vielä ylimääräiset sähköt pois ja tutkia miten hehkureleet ja johdotukset menee. Tarkoitus olisi tehdä mahdollisimman siististi kaikki.
Automaattilootasta oli tasauspyörästö rikki, muuten vaikutti ihan ehjältä, tosin öljyä oli liian vähän.(voi olla et on levyt palanu)
Nyt pitäisi jostain saada edullisesti samanmoinen moottori kuin ventossa, tai sitten 1.6td.
Coilover alusta ja merkitön maski saapui tänään.
Viikonloppuna olisi tarkoitus kipata kori kyljelleen ja raapia pohja puhtaaksi ja vahvike hitsata muutamia paikkoja tulevan kesän koitoksia varten.
Konehuoneesta pitäisi purkaa vielä ylimääräiset sähköt pois ja tutkia miten hehkureleet ja johdotukset menee. Tarkoitus olisi tehdä mahdollisimman siististi kaikki.
Automaattilootasta oli tasauspyörästö rikki, muuten vaikutti ihan ehjältä, tosin öljyä oli liian vähän.(voi olla et on levyt palanu)
Nyt pitäisi jostain saada edullisesti samanmoinen moottori kuin ventossa, tai sitten 1.6td.
Coilover alusta ja merkitön maski saapui tänään.
Viikonloppuna olisi tarkoitus kipata kori kyljelleen ja raapia pohja puhtaaksi ja vahvike hitsata muutamia paikkoja tulevan kesän koitoksia varten.
Noin, nyt on ventossa coilover setti alla. täytyy sanoa että yllättävän hyvä noin halvaksi.
Golffista hitsattu runkopalkinpäälle eteen 10cmx8cm lappu + lokarin ja runkopalkin väliin pieni lappu, pitäis vielä hioa saumat matalaks ja siistiä, niin pääsis loppu konehuoneen kimppuun. Kemppailin vähän vahvistushitsejä myös apurungon kiinnityskohtiin.
Golffista hitsattu runkopalkinpäälle eteen 10cmx8cm lappu + lokarin ja runkopalkin väliin pieni lappu, pitäis vielä hioa saumat matalaks ja siistiä, niin pääsis loppu konehuoneen kimppuun. Kemppailin vähän vahvistushitsejä myös apurungon kiinnityskohtiin.
nonii, pari kuvaa projektin edetes.
nyt se tippu
taidekuva
rapeaa kuin näkkäri
hitsattu ja koriliimat
nyt on kiva lähtee tekemään.
nyt se tippu
taidekuva
rapeaa kuin näkkäri
hitsattu ja koriliimat
nyt on kiva lähtee tekemään.
Noniin, nyt on golffiin tilattu uudet osat
-jarrulevyt 12mm jäähdytetyt 239mm
-jarrupalat
-satulat
-alapallot
-raidetangonpäät
-pyörän-navat
-laakerit
-hammastangon kaikki kumit
Näitä pitäisi asennella hiekkapuhallettuihin ja maalattuihin tukivarsiin.
Tukivarsiin muuten tuli pom tangosta sorvatut puslat rosteriholkein ;)
kohta saa tämän kotteron taas takasin pyörilleen.
-jarrulevyt 12mm jäähdytetyt 239mm
-jarrupalat
-satulat
-alapallot
-raidetangonpäät
-pyörän-navat
-laakerit
-hammastangon kaikki kumit
Näitä pitäisi asennella hiekkapuhallettuihin ja maalattuihin tukivarsiin.
Tukivarsiin muuten tuli pom tangosta sorvatut puslat rosteriholkein ;)
kohta saa tämän kotteron taas takasin pyörilleen.
heh, ei menny taas ihan ku elokuvissa.
laitoin maalattuihin tukivarsiin kiinni 18mm pallonivelet.
prässäsin eka kuskinpuolen vanhan pyöränlaakerin pois olkavarresta, sitten prässäsin apukuskinpuolen laakeria ja huomasin että sehän on ihan erikokonen :D ei perkele, joku laittanu vanhemman mallin olkavarren kuskinpuolelle, ei se pallokaan käy nyt.
Pitänee jostain ostaa kuskinpuolelle 88 uudemman golffin olkavarsi.
Kuitenkin sain nyt edes apukuskinpuolen kokoon.
Uusia osia tuli laakeri+napa+alapallo+coilovertolppa.
tukivarren puslat jää vakioiksi nyt alkuun, uusin ne joskus kesänmittaan.
samalla tallilla ollessani pulttasin kiinni vaihteistopalkin + syylärinkiinnitysraudan.
laitoin maalattuihin tukivarsiin kiinni 18mm pallonivelet.
prässäsin eka kuskinpuolen vanhan pyöränlaakerin pois olkavarresta, sitten prässäsin apukuskinpuolen laakeria ja huomasin että sehän on ihan erikokonen :D ei perkele, joku laittanu vanhemman mallin olkavarren kuskinpuolelle, ei se pallokaan käy nyt.
Pitänee jostain ostaa kuskinpuolelle 88 uudemman golffin olkavarsi.
Kuitenkin sain nyt edes apukuskinpuolen kokoon.
Uusia osia tuli laakeri+napa+alapallo+coilovertolppa.
tukivarren puslat jää vakioiksi nyt alkuun, uusin ne joskus kesänmittaan.
samalla tallilla ollessani pulttasin kiinni vaihteistopalkin + syylärinkiinnitysraudan.
Ja taas hiukan eteenpäin.
Hioin etupyöräkotelot ja maalasin ne ruosteen-estovärillä, tämän jälkeen suihkutin kiveniskumassan ja maalasin valkoisiksi. Mietin että jaksaiskohan käydä koko pohjan läpi samalla metodilla...
Moottoreita on nyt jo 2kpl tallilla, eli siis 1.6td kiukaita. toinen on ilmeisesti joku vanhempi, koska kannessa on hiukan erillaiset vesi kanavat kuin 89passatin koneen kannessa.
Samalla tuli hommattua uusi sachs kytkinpaketti 200mm saa nähä kauan kestää ennenkun luisto alkaa :D
Nyt tallissa on myös manuaalivaihteisen polkimet ja jarrutehostin, mikä ei ole läpiasti ruostunut.
meinasin nyt tässä tälläviikolla hiukan kuviakin räpsiä ihan teidän iloksi,
Hioin etupyöräkotelot ja maalasin ne ruosteen-estovärillä, tämän jälkeen suihkutin kiveniskumassan ja maalasin valkoisiksi. Mietin että jaksaiskohan käydä koko pohjan läpi samalla metodilla...
Moottoreita on nyt jo 2kpl tallilla, eli siis 1.6td kiukaita. toinen on ilmeisesti joku vanhempi, koska kannessa on hiukan erillaiset vesi kanavat kuin 89passatin koneen kannessa.
Samalla tuli hommattua uusi sachs kytkinpaketti 200mm saa nähä kauan kestää ennenkun luisto alkaa :D
Nyt tallissa on myös manuaalivaihteisen polkimet ja jarrutehostin, mikä ei ole läpiasti ruostunut.
meinasin nyt tässä tälläviikolla hiukan kuviakin räpsiä ihan teidän iloksi,
Tuli sitten purettua se passatin moottori(ra).. oli männät ruostunut sylintereihin + ylemmät männänrenkaat jokapytyn männissä jumissa.
lohko tuli jo putsattua ja maalattua, jonka jälkeen aloin tutkia paremmin sylintereitä. Sylinterin seinämissä on lähes 0.5mm syvät "kraaterit" Hoonauksenkin jälkeen seiniin jäi pahat jäljet.
jäljistä en saanut kuvaa.
tästä koneesta nyt sai kuitenkin hyvän kannen, jossa on pienet alkavat halkeamat vain venttiilien välissä.
ei uskalla riskeeraa, joten toinen moottori hyllystä pukkiin!
tämä näytti jo lähes uudelta! ei olaketta, ei jälkiä ruostumisista, STD kokoinen. lohko koodi 1v(eka virhe?) :D Ei nyt tullut sitten tästä uudesta otettua kuvaa, pitänee huomena kunnostautua.
huomenna teijoon pesuun tuo purettu 1v lohko, jonka jälkeen alkaa armoton niputus uusilla laakereilla ja männänrenkailla!
vielä parikuvaa uudesta tarvike etupuskurista ja hiukan muustakin.
http://tanari.kuvat.fi/kuvat/golf/ löytyy kaikki kuvat isompina.
lohko tuli jo putsattua ja maalattua, jonka jälkeen aloin tutkia paremmin sylintereitä. Sylinterin seinämissä on lähes 0.5mm syvät "kraaterit" Hoonauksenkin jälkeen seiniin jäi pahat jäljet.
jäljistä en saanut kuvaa.
tästä koneesta nyt sai kuitenkin hyvän kannen, jossa on pienet alkavat halkeamat vain venttiilien välissä.
ei uskalla riskeeraa, joten toinen moottori hyllystä pukkiin!
tämä näytti jo lähes uudelta! ei olaketta, ei jälkiä ruostumisista, STD kokoinen. lohko koodi 1v(eka virhe?) :D Ei nyt tullut sitten tästä uudesta otettua kuvaa, pitänee huomena kunnostautua.
huomenna teijoon pesuun tuo purettu 1v lohko, jonka jälkeen alkaa armoton niputus uusilla laakereilla ja männänrenkailla!
vielä parikuvaa uudesta tarvike etupuskurista ja hiukan muustakin.
http://tanari.kuvat.fi/kuvat/golf/ löytyy kaikki kuvat isompina.
JES JES JES JES
nyt on auto taas pyörillään ja jarruputkia vähän vedelty + tehostin ja pääsylkkä laitettu paikalleen. Vaihdoin myös kytkinpolkimellisen poljinasetelman paikalleen.
samalla kerralla tuli hitsattua kuskinpuolelta takalokarinkaaren + takakyljen listanreijät umpeen, vielä pitäis kemppailla ovesta + lokareista.
nyt on auto taas pyörillään ja jarruputkia vähän vedelty + tehostin ja pääsylkkä laitettu paikalleen. Vaihdoin myös kytkinpolkimellisen poljinasetelman paikalleen.
samalla kerralla tuli hitsattua kuskinpuolelta takalokarinkaaren + takakyljen listanreijät umpeen, vielä pitäis kemppailla ovesta + lokareista.
Tänään sain v1 lohkon koneistamolta. Sylinterit hoonattiin + kansioikaistiin. Samalla sain uudet männänrenkaat. Tämä lysti kustansi 245e..
Lohko nysvättynä
Tuli illalla vielä vähän pensselöityä tuttua vihreetä moottorinkylkeen.
Kannesta tuli hyvinkin puhdas, niin tasopinnalta, kuin kanavienpuoleltakin.
ihan muuten vertailunvuoksi kuva ennen koneistusta tasopinnasta.
Samalla aloittelin hiukan listojenreikien hitsausprojektia. Tuli hiukan hakattua reikien ympäriltä sisäänpäin, tämän jälkeen hitsaus ei noussut niin korkealle, ettei olisi selvinnyt hiomakoneella + tinalla.
säiliöt kävi pesukoneessa, jokapaikka on saanut vähän väriä. Näyttää ihan hyvältä ainakin omaan silmään. Vielä kun saa paikalleen vihreän moottorin mustilla ja valkoisilla höysteillä ;)
Lohko nysvättynä
Tuli illalla vielä vähän pensselöityä tuttua vihreetä moottorinkylkeen.
Kannesta tuli hyvinkin puhdas, niin tasopinnalta, kuin kanavienpuoleltakin.
ihan muuten vertailunvuoksi kuva ennen koneistusta tasopinnasta.
Samalla aloittelin hiukan listojenreikien hitsausprojektia. Tuli hiukan hakattua reikien ympäriltä sisäänpäin, tämän jälkeen hitsaus ei noussut niin korkealle, ettei olisi selvinnyt hiomakoneella + tinalla.
säiliöt kävi pesukoneessa, jokapaikka on saanut vähän väriä. Näyttää ihan hyvältä ainakin omaan silmään. Vielä kun saa paikalleen vihreän moottorin mustilla ja valkoisilla höysteillä ;)
Tuliko sulla noiden TD-koneiden mukana syöttöpumppuja ahdonalasella syötöllä? Jos on jääny ylimääräiseks, niin voisin lunastaa pois ;)
ei kyl oo yhtää ylimäärästä, meinasin tehdä vielä toisenkin moottorin.
Onko tuo muuten Luhtiksen farkku tuolla taustalla, toiselta foorumilta siis? :)
sielähän se retkottaa taustalla.
tänään tuli muuten purettua golffin takapäätä hiukan ja todettua että ei tartte paljon lankaa polttaa.
Ei juma noita tarvikepeltejä, ostin motonetistä etulokarit + hiekkapellin.
apumiehenpuolen lokari istuu vähän liiankin hyvin, ihan tuntuu että istuu ihan kuskinpuolenkin edestä! kuskinpuolen lokari nimittäin jää ihan pohjaan painettuna, niin taakse vedettynä kun se lokari vaan suinkin antaaperiksi, semmoiseen asentoon että sormet mahtuu oven ja lokarin väliin :D
toi kuskinpuoleinen käy ihan yhtä helposti mk1 ja mk2, voi olla että menis mk3kin Todella universaali.
Asensin myös hammastangon paikalleen, ennen asennusta se piti purkaa ja pestä ja rasvata notkeaksi, että jaksaa kääntää rattia 280mm ruorilla.
apumiehenpuolen lokari istuu vähän liiankin hyvin, ihan tuntuu että istuu ihan kuskinpuolenkin edestä! kuskinpuolen lokari nimittäin jää ihan pohjaan painettuna, niin taakse vedettynä kun se lokari vaan suinkin antaaperiksi, semmoiseen asentoon että sormet mahtuu oven ja lokarin väliin :D
toi kuskinpuoleinen käy ihan yhtä helposti mk1 ja mk2, voi olla että menis mk3kin Todella universaali.
Asensin myös hammastangon paikalleen, ennen asennusta se piti purkaa ja pestä ja rasvata notkeaksi, että jaksaa kääntää rattia 280mm ruorilla.
Kenen tekemiä peltejä Motonetti myy?
hiekkapelti oli klonkkerholmin a1 mutta loksut oli joku rhino tai vastaava.
sinäänsä jännää että apparinpuolen lokari sopi täysin suoraan :D mutta se kuskinpuoli on ihan hirvee, vaikka on saman merkkinen.
duunailin tänään hehkureleen johdotuksia hiukan, pitäis vielä miettiä konehuoneen muut sähköt.
jarruputket olis paikallaan, satulat vielä puuttuu edestä.
tilasin lokaritkin klonkerholmin a1:stä. meni hermo sen kuskinlokarin kanssa :D
sit ostin TD mallin syöttöpumpun ja reijittämättömän hattuhyllyn! vielä puuttuis 5vaihteinen laatikko.
moottorin saa koneistamolta ilmeisesti tällä viikolla.
Lohko on koneistamolla apuakselin laakerien vaihdossa, olisin vaihtanut ne itse, mutta uusia STD laakereita ei tunnu saavan mistään, koneistamo tekee sitten nämä uudet "puolivalmiista" laakereista.
hirvee hinku olis päästä kokoomaan konetta.
tilasin lokaritkin klonkerholmin a1:stä. meni hermo sen kuskinlokarin kanssa :D
sit ostin TD mallin syöttöpumpun ja reijittämättömän hattuhyllyn! vielä puuttuis 5vaihteinen laatikko.
moottorin saa koneistamolta ilmeisesti tällä viikolla.
Lohko on koneistamolla apuakselin laakerien vaihdossa, olisin vaihtanut ne itse, mutta uusia STD laakereita ei tunnu saavan mistään, koneistamo tekee sitten nämä uudet "puolivalmiista" laakereista.
hirvee hinku olis päästä kokoomaan konetta.
Noniin imusarja on valmis ja erittäin sporttinen.
Moottorikin on kotiutunut tallille takaisin koneistamolta, apuakseli tuntuu hyvältä.
kampura löysi paikkansa jo samoin öljysuihkut, vielä jos viikonloppuna kerkeis hakkaamaan männät paikalleen uusien renkaiden kanssa, niin alkais olee jo aika bueno vaiheessa.
kuviakin tulee taas kun muistan ottaa.
Moottorikin on kotiutunut tallille takaisin koneistamolta, apuakseli tuntuu hyvältä.
kampura löysi paikkansa jo samoin öljysuihkut, vielä jos viikonloppuna kerkeis hakkaamaan männät paikalleen uusien renkaiden kanssa, niin alkais olee jo aika bueno vaiheessa.
kuviakin tulee taas kun muistan ottaa.
Noniin tässä parit kuvat
yleiskuva tallilta
takavanne 8.5" X13 ja rengas on 175/60 -13"
kansikiinni + uusi imusarja
http://tanari.kuvat.fi/golf
yleiskuva tallilta
takavanne 8.5" X13 ja rengas on 175/60 -13"
kansikiinni + uusi imusarja
http://tanari.kuvat.fi/golf
Viimeksi muokannut tanari, 2.3.2011 21:46. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Mulla oli mk3:ssa sama homma mutta päinvastoin. =D
Apparinpuoleinen piti tehdä kutakuinkin uusiksi pokkauksesta ylöspäin että sai istumaan oven kaarevuuteen.
tätä hommaa odotan innolla :D meinaa pitäis ventoonkin uusia lokarit, taidan uusia vain palat peltiä alkuperäisiin.
muuten kävin tallilla pällistelee ja tosiaan 9" vanteet on tilattu nyt taakse, kun noi 8.5" olikin niin kapeat.
noniin nyt on 9x13" takavanteet, pitäis vaa hiekkapuhaltaa, tai oikeestaan hiekkapuhalluttaa, maalata, tai maalauttaa.. jotenkin vähän veto veks. :D
nyt on rempatut jarrusatulat odottelemassa kiinni menemistä, kun puuttuu kiinnityspultit.
sovittelin tänään hiukan toista takaluukkua, kiitos redille vanhan luukun irroitus avusta.
purin keulan pellit pois, kun ovat nyt testattu että sopii paikalleen. etulokariin pitäis painatuttaa pari louverssia ja sen jälkeen maalata valkoisella.
todo->
-louverssit
-kaarien leikkaus /pokkaus
-lokarien + hiekkapellin maalaus
-takaluukun maalaus
-konepellin maalaus
-takaluukun asennus + lukonvaihto
-moottorin asennus + vaihteiston asennus
-syylärit yms paskat.
-hehkurele kytkentä+ ylimääräsien johtojen karsinta
-pakoputkisto
-takalokarinkaarien rälläköinti + mankelointi + hitsaus.
- kaikkee ja paljon.
nyt on rempatut jarrusatulat odottelemassa kiinni menemistä, kun puuttuu kiinnityspultit.
sovittelin tänään hiukan toista takaluukkua, kiitos redille vanhan luukun irroitus avusta.
purin keulan pellit pois, kun ovat nyt testattu että sopii paikalleen. etulokariin pitäis painatuttaa pari louverssia ja sen jälkeen maalata valkoisella.
todo->
-louverssit
-kaarien leikkaus /pokkaus
-lokarien + hiekkapellin maalaus
-takaluukun maalaus
-konepellin maalaus
-takaluukun asennus + lukonvaihto
-moottorin asennus + vaihteiston asennus
-syylärit yms paskat.
-hehkurele kytkentä+ ylimääräsien johtojen karsinta
-pakoputkisto
-takalokarinkaarien rälläköinti + mankelointi + hitsaus.
- kaikkee ja paljon.
tän hetken kuva tallista + autosta.
kuvassa myös siniset hellat, vihreet olis ehkä mieluisemmat.
moottori pukista irti ja vaihteisto kiinni, niin pääsis ajottamaan pumpun.
sit vielä sisusta kuva uuden ratin kanssa. Noiden tammersuojien alla on ihan ehjät vakio siniset penkit.
sitten vielä ventosta kuvapäivitys ->
Quote:
8.5" X13 ja rengas on 175/60 -13"
Onko kumit edelleen samat ku tuos aiemmin?
olis kans omaan japanilaiseen jäteöljyvatkaimeen vanteet jo valmiina mut ei osaa päättää mitä kumeja siihen päälle rupeis venyttää..
siis näissä uudemmissa kuvissa takana olevat maalaamattomat vanteet ovat 9" ja niillä on päällä 175/50 -13 renkaat. edessä oleva maalattu vanne on 8.5" ja siinä on päällä 175/60 -13
PS. ovat ylimääräsenä kohta nuo kaikki, tulee varmaankin toiset vanteet + renkaat.
2kpl 9"
2kpl 8.5"
2kpl 8"
2kpl 175/50 -13 dunlop sp sport 2000
4kpl 175/60 -13 nankang
Palaa sivulle “Projektiosasto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 47 vierailijaa